>
Ontvangen bedankjes 236
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Peter.van.minderhout@gmail.com schreef : Merkwaardig is dat de MVV website een gemiddeld aantal van 12500 unieke bezoekers per maand heeft (de digitale community) en dat de wedstrijden worden bezocht door zo'n 5600 bezoekers gemiddeld (de fysieke community). Wat verklaart het verschil? Hoe kunnen we meer van die 12500 in MVV geïnteresseerden in het stadion krijgen? PvM
PVM, wellicht ook gebruik maken van de ideeën voor het meer verkopen van seizoenkaarten?PVM schreef : Hallo,
We hebben tot nu toe 64 soms helemaal uitgewerkte en soms ook zeer interessante tips. We zijn bezig om ze allemaal te categoriseren en antwoorden iedereen in de komende dagen. De eerste 10 hebben we vandaag gedaan.
We reageren inhoudelijk.
Met excuses voor de tijd die eea kost.
Het MVV Team
MVV4life schreef :
Het financiele plaatje is niets mis mee, maar zal moeten veranderen als we zouden promoveren. MVV vraagt om input, geef die dan ook. Ik neem aan dat jij ook geen ideeen hebt?Jean schreef :
MVV4life schreef : ... Wij nodigen u dringend en vriendelijk uit om ook eigenaar van MVV te zijn en met ons mee te denken over manieren om meer fondsen, meer partners, meer supporters voor de club te vinden. ...
Ik begrijp niet dat jullie zo enthousiast kunnen blijven.
Nu weer een heel verhaal leuk verhaal maar het heeft toch allemaal totaal geen waarde zolang er niet word geluisterd naar kritiek, zolang de mensen niet serieus genomen worden (supporters en sponsoren), zolang je je eigen weg blijft volgen en niets doet met kritiek en tips.
Nu gaat het mis (het financiele plaatje en de sfeer/bezoekers in het stadion) en nu word er weer mooi weer gespeeld, alsof onze mening er toe doet.
Het klopt dat er iets aan de hand is met de sfeer, maar daar gaat dit topic niet over.
Over de bezoekersaantallen weet ik (al) iets meer, zal later vandaag er nog iets over schrijven (in een ander topic).
Jean schreef :
MVV4life schreef :
Het financiele plaatje is niets mis mee, maar zal moeten veranderen als we zouden promoveren. MVV vraagt om input, geef die dan ook. Ik neem aan dat jij ook geen ideeen hebt?Jean schreef :
MVV4life schreef : ... Wij nodigen u dringend en vriendelijk uit om ook eigenaar van MVV te zijn en met ons mee te denken over manieren om meer fondsen, meer partners, meer supporters voor de club te vinden. ...
Ik begrijp niet dat jullie zo enthousiast kunnen blijven.
Nu weer een heel verhaal leuk verhaal maar het heeft toch allemaal totaal geen waarde zolang er niet word geluisterd naar kritiek, zolang de mensen niet serieus genomen worden (supporters en sponsoren), zolang je je eigen weg blijft volgen en niets doet met kritiek en tips.
Nu gaat het mis (het financiele plaatje en de sfeer/bezoekers in het stadion) en nu word er weer mooi weer gespeeld, alsof onze mening er toe doet.
Het klopt dat er iets aan de hand is met de sfeer, maar daar gaat dit topic niet over.
Over de bezoekersaantallen weet ik (al) iets meer, zal later vandaag er nog iets over schrijven (in een ander topic).
Er zijn toch genoeg signalen om aan te nemen dat het financiele plaatje niet zo rooskleurig is als ons word voorgehouden.
En zeker heb ik ook ideeën en tips. Maar hoezo zou ik me opnieuw de moeite nemen om hier energie in te steken? Wetende dat er met vorige feedback en tips helemaal niets is gedaan, sterker nog, de situatie is alleen maar verergerd.
Berichten die via MVV naar buiten komen die iets met supporters, en dus met mij, te maken hebben zijn vrijwel allemaal negatief en dan word hier op het forum geroepen dat we niet steeds zo negatief moeten denken??
Ook blijft het me steken dat ik niet welkom ben in de Geusselt. Daar kan ik me moeilijk overheen zetten.
Punker, ik had het andere topic aangemaakt om mee te denken en daar de ideeen aan te dragen om te helpen. Dat was de vraag van MVV. Hier worden nu geen ideeen aangedragen, niets mis mee, ongenoegen mag en moet geuit worden. Maar waarom dan het topic waar ruimte is voor de ideeen sluiten?Punker73 schreef : ...Ik heb bovenstaande discussie even verplaatst uit het gesloten (dubbele) topic omdat ik dit wel een heel interessante vind.
Ik be het namelijk volledig met jean eens dat ik mij ook steeds minder welkom begin te voelen bij MVV. Ik voel me meer en meer klant worden (dus Rinkens krijgt toch gelijk) en minder en minder supporter. Ideeen die aangedragen worden bij MVV gebeurt weinig tot niets mee en ik voel me ook steeds minder geroepen om hier nog iets aan te doen. Mooi verhaal dat ze nu 64 tips aan het samenvatten zijn maar ik ben vooral cynisch hierover dat ik nu al weer denk "ja ja maar jullie doen er toch niets mee". Tuurlijk heeft MVV eerst de grote problemen moeten aanpakken maar de volgende stap had nu al genomen moeten worden en daar zijn ze wat mij betreft al veel te laat mee.
jeoff schreef : IK heb persoonlijk helemaal geen conflict met het bestuur en denk nog steeds dat ze goed werk doen met de middelen die ze hebben.
Snuf schreef :
jeoff schreef : IK heb persoonlijk helemaal geen conflict met het bestuur en denk nog steeds dat ze goed werk doen met de middelen die ze hebben.
Het bevreemdt mij dat er kennelijk supporters zijn die de insteek van het bestuur (lees: de voorzitter) niet als problematisch ervaren. Er is aangegeven dat er bij MVV geen plaats meer is voor fanatieke supporters. Aangezien ik denk dat jij (Jeoff) ook een fanatieke supporter bent, zou je je dit ook moeten aantrekken.
Ik vind het jammer dat er gewezen wordt naar een conflict tussen het bestuur en Ultras Mestreech. Volgens mij is het een conflict tussen Rinkens/bestuur en de MVV supporters. Uit de verschillende gesprekken (zie ander topic) blijkt dat er mensen uit het hele stadion oncontent zijn. Wij als MVV supporters samen dit oppakken om te voorkomen dat we het echte MVV straks kunnen begraven.