MVV is vaan us allemaol!

18 feb 2013 09:54 18 feb 2013 09:55 door serke.
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV is vaan us allemaol! #31
Er word teveel gepraat over te weinig sfeer in het stadion, en dat dit minder toeschouwers met zich meebrengt.
De mensen wat er wel zitten zullen voor die sfeer moeten zorgen, en niet de mensen die er niet zijn. Gezang is volgens mij niet afhankelijk van het bestuur, dat doen WIJ !!
Als WIJ de sfeer kunnen herstellen door met de WEL aanwezige supporters vol achter onze ploeg te gaan staan (misschien ieder op zijn eigen manier) komt die sfeer vanzelf weer terug en komen de tegenstanders weer met knikkende knieën het veld op.

Het bestuur bepaald niet het gezang etc. dat doen wij, en als er dan mensen met stilteprotesten willen komen, spreek het dan uit en laat ONZE club niet in de steek omdat sommige misschien wel op hun ziel zijn getrapt.

Ultra's, angelsiders, en noem maar op zijn er maar door 1 ding en dat is US MVV, en niet anders.

Dus kom op, en laat ONZE CLUB niet in de steek, en laat zien waarom jullie ultra's, angelsiders etc zijn.

Ik ben trots op mijn club en zal dat ook altijd blijven, en ik weet zeker dat er heel veel mensen trots zijn op US MVV, laten we dat ook allemaal blijven, en naar buitenuit dragen.

Onze jongens zijn dan ook trots om voor ons te voetballen, net als wij op hen, en dan kunnen we de rest van het seizoen weer van ons laten spreken, dus komop en steun VOCAAL US MVV, en alles keump good !!!!! :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2013 17:48
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
MVV is vaan us allemaol! #32
Ik ben benieuwd hoeveel supporters op de smeekbede van MVV hebben gereageerd.

Persoonlijk heb ik direct een mail gestuurd met allerlei punten.

Kenmerkend voor MVV: ik heb geen enkele reactie van MVV hierop ontvangen. Ik verwacht natuurlijk geen inhoudelijke reactie, maar een bedankje of ontvangsbevestiging zou wel zo netjes zijn....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2013 18:13
PVM
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 7
Meer
MVV is vaan us allemaol! #33
Hallo,
We hebben tot nu toe 64 soms helemaal uitgewerkte en soms ook zeer interessante tips. We zijn bezig om ze allemaal te categoriseren en antwoorden iedereen in de komende dagen. De eerste 10 hebben we vandaag gedaan.
We reageren inhoudelijk.
Met excuses voor de tijd die eea kost.
Het MVV Team
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Badjakker, Sjotelsplak, peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2013 19:18
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV is vaan us allemaol! #34

Peter.van.minderhout@gmail.com schreef : Merkwaardig is dat de MVV website een gemiddeld aantal van 12500 unieke bezoekers per maand heeft (de digitale community) en dat de wedstrijden worden bezocht door zo'n 5600 bezoekers gemiddeld (de fysieke community). Wat verklaart het verschil? Hoe kunnen we meer van die 12500 in MVV geïnteresseerden in het stadion krijgen? PvM


Als ik logisch denk met mijn internetkennis voor unieke adressen dan verklaart het hetn verschil zich vrij eenvoudig. Gebruikers die de MVV site bezoeken zullen dit wellicht doen vanaf meerdere pc's (werk, privé, tabled, mobiele telefoon enz.)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2013 22:07
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV is vaan us allemaol! #35
Dat is uiteraard één van de redenen, unieke bezoekers worden geteld aan de hand IP adressen waarbij mensen natuurlijk verschillende IP adressen hebben per toestel (tenzij ze op wifi zitten).
Daarnaast zal de website waarschijnlijk ook nog veel door "bots" bezocht worden. Dit is iets wat de beheerder van de website zelf kan nagaan door middel van Google Analytics.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2013 22:52
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV is vaan us allemaol! #36

PVM schreef : Hallo,
We hebben tot nu toe 64 soms helemaal uitgewerkte en soms ook zeer interessante tips. We zijn bezig om ze allemaal te categoriseren en antwoorden iedereen in de komende dagen. De eerste 10 hebben we vandaag gedaan.
We reageren inhoudelijk.
Met excuses voor de tijd die eea kost.
Het MVV Team

PVM, wellicht ook gebruik maken van de ideeën voor het meer verkopen van seizoenkaarten?
Zie de volgende post:
www.mvvfans.nl/forum/8-veer-dinke-met/52...mit=15&start=60#7910

En ik zal een topic aanmaken in "Veer dinke mèt", zodat er nog input van hier op het forum komt.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2013 07:57
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV is vaan us allemaol! #37
64 tips klinkt best aardig....zijn die van 1 supporter gekomen ??? :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2013 09:02 26 feb 2013 09:03 door Jean.
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV is vaan us allemaol! #38

MVV4life schreef :

Jean schreef :

MVV4life schreef : ... Wij nodigen u dringend en vriendelijk uit om ook eigenaar van MVV te zijn en met ons mee te denken over manieren om meer fondsen, meer partners, meer supporters voor de club te vinden. ...


Ik begrijp niet dat jullie zo enthousiast kunnen blijven.
Nu weer een heel verhaal leuk verhaal maar het heeft toch allemaal totaal geen waarde zolang er niet word geluisterd naar kritiek, zolang de mensen niet serieus genomen worden (supporters en sponsoren), zolang je je eigen weg blijft volgen en niets doet met kritiek en tips.
Nu gaat het mis (het financiele plaatje en de sfeer/bezoekers in het stadion) en nu word er weer mooi weer gespeeld, alsof onze mening er toe doet.

Het financiele plaatje is niets mis mee, maar zal moeten veranderen als we zouden promoveren. MVV vraagt om input, geef die dan ook. Ik neem aan dat jij ook geen ideeen hebt?
Het klopt dat er iets aan de hand is met de sfeer, maar daar gaat dit topic niet over.
Over de bezoekersaantallen weet ik (al) iets meer, zal later vandaag er nog iets over schrijven (in een ander topic).


Er zijn toch genoeg signalen om aan te nemen dat het financiele plaatje niet zo rooskleurig is als ons word voorgehouden.
En zeker heb ik ook ideeën en tips. Maar hoezo zou ik me opnieuw de moeite nemen om hier energie in te steken? Wetende dat er met vorige feedback en tips helemaal niets is gedaan, sterker nog, de situatie is alleen maar verergerd.
Berichten die via MVV naar buiten komen die iets met supporters, en dus met mij, te maken hebben zijn vrijwel allemaal negatief en dan word hier op het forum geroepen dat we niet steeds zo negatief moeten denken??
Ook blijft het me steken dat ik niet welkom ben in de Geusselt. Daar kan ik me moeilijk overheen zetten.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2013 09:34
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
MVV is vaan us allemaol! #39

Jean schreef :

MVV4life schreef :

Jean schreef :

MVV4life schreef : ... Wij nodigen u dringend en vriendelijk uit om ook eigenaar van MVV te zijn en met ons mee te denken over manieren om meer fondsen, meer partners, meer supporters voor de club te vinden. ...


Ik begrijp niet dat jullie zo enthousiast kunnen blijven.
Nu weer een heel verhaal leuk verhaal maar het heeft toch allemaal totaal geen waarde zolang er niet word geluisterd naar kritiek, zolang de mensen niet serieus genomen worden (supporters en sponsoren), zolang je je eigen weg blijft volgen en niets doet met kritiek en tips.
Nu gaat het mis (het financiele plaatje en de sfeer/bezoekers in het stadion) en nu word er weer mooi weer gespeeld, alsof onze mening er toe doet.

Het financiele plaatje is niets mis mee, maar zal moeten veranderen als we zouden promoveren. MVV vraagt om input, geef die dan ook. Ik neem aan dat jij ook geen ideeen hebt?
Het klopt dat er iets aan de hand is met de sfeer, maar daar gaat dit topic niet over.
Over de bezoekersaantallen weet ik (al) iets meer, zal later vandaag er nog iets over schrijven (in een ander topic).


Er zijn toch genoeg signalen om aan te nemen dat het financiele plaatje niet zo rooskleurig is als ons word voorgehouden.
En zeker heb ik ook ideeën en tips. Maar hoezo zou ik me opnieuw de moeite nemen om hier energie in te steken? Wetende dat er met vorige feedback en tips helemaal niets is gedaan, sterker nog, de situatie is alleen maar verergerd.
Berichten die via MVV naar buiten komen die iets met supporters, en dus met mij, te maken hebben zijn vrijwel allemaal negatief en dan word hier op het forum geroepen dat we niet steeds zo negatief moeten denken??
Ook blijft het me steken dat ik niet welkom ben in de Geusselt. Daar kan ik me moeilijk overheen zetten.


Ik heb bovenstaande discussie even verplaatst uit het gesloten (dubbele) topic omdat ik dit wel een heel interessante vind.
Ik be het namelijk volledig met jean eens dat ik mij ook steeds minder welkom begin te voelen bij MVV. Ik voel me meer en meer klant worden (dus Rinkens krijgt toch gelijk) en minder en minder supporter. Ideeen die aangedragen worden bij MVV gebeurt weinig tot niets mee en ik voel me ook steeds minder geroepen om hier nog iets aan te doen. Mooi verhaal dat ze nu 64 tips aan het samenvatten zijn maar ik ben vooral cynisch hierover dat ik nu al weer denk "ja ja maar jullie doen er toch niets mee". Tuurlijk heeft MVV eerst de grote problemen moeten aanpakken maar de volgende stap had nu al genomen moeten worden en daar zijn ze wat mij betreft al veel te laat mee.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2013 10:18
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV is vaan us allemaol! #40
Ik vind het makkelijk praten aan de zijlijn. En over het 'klant' voelen, is dat niet iets psychologisch omdat Rinkens die opmerking heeft gemaakt? Luistert het bestuur nu dan zo veel slechter naar de supporters dan het vorige bestuur?
Ik voel dat namelijk helemaal niet. Ik zie dat de sfeer minder is, maar dat is m.i. puur te wijten aan het conflict van de Ultras met het bestuur. IK heb persoonlijk helemaal geen conflict met het bestuur en denk nog steeds dat ze goed werk doen met de middelen die ze hebben.

Kijk, de selectie zit al aan het absolute minimum wat betreft salaris, dat kan gewoon niet nog lager. En NOG hebben we moeite met het betalen hiervan! Hoe moet MVV dan in hemelsnaam wel goede professionals inhuren voor marketing etc. zonder het risico te lopen hierdoor nog verder in de problemen te komen? M.a.w. met welke middelen hadden ze die volgende stap moeten nemen?? zeg het maar...

We zullen zien de komende tijd of er dit keer beter geluisterd wordt. Ik denk persoonlijk van wel, want een initiatief als deze is er nog niet echt geweest vanuit MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2013 11:06
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV is vaan us allemaol! #41

Punker73 schreef : ...Ik heb bovenstaande discussie even verplaatst uit het gesloten (dubbele) topic omdat ik dit wel een heel interessante vind.
Ik be het namelijk volledig met jean eens dat ik mij ook steeds minder welkom begin te voelen bij MVV. Ik voel me meer en meer klant worden (dus Rinkens krijgt toch gelijk) en minder en minder supporter. Ideeen die aangedragen worden bij MVV gebeurt weinig tot niets mee en ik voel me ook steeds minder geroepen om hier nog iets aan te doen. Mooi verhaal dat ze nu 64 tips aan het samenvatten zijn maar ik ben vooral cynisch hierover dat ik nu al weer denk "ja ja maar jullie doen er toch niets mee". Tuurlijk heeft MVV eerst de grote problemen moeten aanpakken maar de volgende stap had nu al genomen moeten worden en daar zijn ze wat mij betreft al veel te laat mee.

Punker, ik had het andere topic aangemaakt om mee te denken en daar de ideeen aan te dragen om te helpen. Dat was de vraag van MVV. Hier worden nu geen ideeen aangedragen, niets mis mee, ongenoegen mag en moet geuit worden. Maar waarom dan het topic waar ruimte is voor de ideeen sluiten?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2013 13:11
PVM
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 7
Meer
MVV is vaan us allemaol! #42
Helemaal top dat je ons steunt. Je kunt ervan opaan dat we echt willen luisteren naar ideeen, die MVV een sterkere basis moeten geven.
Met sportieve groet,
MVV Team

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2013 14:08 26 feb 2013 14:11 door Snuf.
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV is vaan us allemaol! #43

jeoff schreef : IK heb persoonlijk helemaal geen conflict met het bestuur en denk nog steeds dat ze goed werk doen met de middelen die ze hebben.


Het bevreemdt mij dat er kennelijk supporters zijn die de insteek van het bestuur (lees: de voorzitter) niet als problematisch ervaren. Er is aangegeven dat er bij MVV geen plaats meer is voor fanatieke supporters. Aangezien ik denk dat jij (Jeoff) ook een fanatieke supporter bent, zou je je dit ook moeten aantrekken.

Ik vind het jammer dat er gewezen wordt naar een conflict tussen het bestuur en Ultras Mestreech. Volgens mij is het een conflict tussen Rinkens/bestuur en de MVV supporters. Uit de verschillende gesprekken (zie ander topic) blijkt dat er mensen uit het hele stadion oncontent zijn. Wij als MVV supporters samen dit oppakken om te voorkomen dat we het echte MVV straks kunnen begraven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2013 14:16 26 feb 2013 14:18 door Jean.
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV is vaan us allemaol! #44
Het conflict tussen bestuur en supporters is juist ontstaan omdat de sfeer moedwillig naar de klote word gehopen. I.p.v. de sfeer naar de klote omdat er een conflict tussen bestuur en supporters is..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2013 14:24
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV is vaan us allemaol! #45

Snuf schreef :

jeoff schreef : IK heb persoonlijk helemaal geen conflict met het bestuur en denk nog steeds dat ze goed werk doen met de middelen die ze hebben.


Het bevreemdt mij dat er kennelijk supporters zijn die de insteek van het bestuur (lees: de voorzitter) niet als problematisch ervaren. Er is aangegeven dat er bij MVV geen plaats meer is voor fanatieke supporters. Aangezien ik denk dat jij (Jeoff) ook een fanatieke supporter bent, zou je je dit ook moeten aantrekken.

Ik vind het jammer dat er gewezen wordt naar een conflict tussen het bestuur en Ultras Mestreech. Volgens mij is het een conflict tussen Rinkens/bestuur en de MVV supporters. Uit de verschillende gesprekken (zie ander topic) blijkt dat er mensen uit het hele stadion oncontent zijn. Wij als MVV supporters samen dit oppakken om te voorkomen dat we het echte MVV straks kunnen begraven.


@ Snuf.... wat zou je er dan aan willen doen ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.391 seconden