Het supportersoverleg

19 dec 2014 20:13
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Het supportersoverleg #31

jeoff schreef :

Raffalaldo schreef : Het zou een schande zijn als dit waar zou zijn. De KNVB die zelf als eerste openlijk in opstand is gekomen tegen de grote machtige corrupte FIFA. Moet de FIFA nu het Nederlandselftal ook benadelen?
Dat een voetbalbond zich zo laat verlagen, laat staan een voetbalclub die zich niet durft uit te spreken, omdat ze anders in problemen gaan komen.


Het vorige bestuur lag wel vaker dwars, dat heeft alleen maar tot buitenproportionele straffen geleid bij oa. ongeregeldheden (wedstrijden zonder publiek, hoge boetes) en de extreme puntenaftrek van -8.

Ik denk overigens niet dat MVV er gevolgen van had ondervonden als ze nee hadden gestemd. Maar de KNVB is niet zo schoon als je doet voorkomen.


Mij zal je nooit horen zeggen (zeker niet in deze tijden) dat de KNVB schoon is. Vind het een schande dat de KNVB zo graag alleen de grote clubs wilt helpen door de jonge elftallen door de strot te duwen. Laat ik het nog niet hebben over de amateuristische arbitrage die ze wekelijks op de professionele voetbalvelden laat fluiten.

Maar vind ook dat clubs (niet alleen MVV) geen ruggengraat tonen en de uitleg van Rinkens vind ik maar apart.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.188 seconden