Catering MVV - voor en door supporters!

27 juni 2014 12:08
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Onderwerp Auteur
Catering MVV - voor en door supporters! #1
Ik weet niet in hoeverre het al algemeen bekend is maar met ingang van komend seizoen zullen de cateringpunten in het stadion verzorgd worden door Veer Zien MVV. Waar eerst een commerciele uitbater geld verdiende aan MVV zal de winst nu ten goede komen aan MVV.

Om een en ander goed op te kunnen starten moeten de huidige cateringpunten eerst een grondig schoongemaakt worden. Daarom kopieer ik even de facebook oproep van VZM:


Help Veer Zien MVV met het opstarten van de catering!

Komende zaterdag, 28 juni 2014, dienen de cateringoutlets in het MVV Stadion te worden schoongemaakt! Dit zal gebeuren tussen 09:00 uur en 14:00 uur. Het Veer Zien MVV team gaat dit doen maar is nog opzoek naar hulp! Vele handen maken immers licht werk!

Wie heeft zin en tijd om zaterdag de handjes uit de mouwen te steken? Graag aanmelden via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Alle uurtjes zijn welkom!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2014 08:31 16 aug 2014 08:32 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #2
Petje af voor veer zien mvv...goede bemanning...mooi systeem met die munten :thumbsup:.
Een minpuntje...mogen er iets meer dames de kramen gaan bemannen :lachen: ...(angelside/boschpoort).
Jongens echt een mooie geste dit heel caterings gebeuren...en de comeback van de halve liters ook klasse...hoef ik niet meer zo vaak te lopen om toch dezelfde hoeveelheid geel vocht binnen te krijgen.... :applaus: ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2014 09:29
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #3
un lekker Alfa beerke !

ich hub veurheen nog nooit zoeveul " steekweegelke" beweginge in de Geusselt gezeen, teike dat dr good dorgedroonke is B)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2014 10:03
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #4
Dan zal ik wel weer een zeikerd zijn maar de vrijwilligers top de munten machine top maar waarom bier uit een blikje in plastic gieten?

Iemand van vzm kwam uitleggen hoe de machine werkte en dat dit sneller was vervolgens duurt het lang om dat het overgegoten moet worden in bekers is het niet mogelijk voor een tap het bier was ook niet echt koud.

Hoop dat ze hier nog mee bezig zijn bier hoort koud te zijn hier kan alfa toch ook niet achter staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2014 18:20
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #5
Sjappeau voor al die vrijwilligers, maar het bier (Angel/Hoofd) was inderdaad niet koud.
Komt vast en zeker goed komende vrijdag... :thumbsup:

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2014 18:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #6
Angelside/boschpoort werd gewoon getapt en was goed koud :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2014 20:03
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #7
koffie (zelfs met n koekje erbij) en cola gedronken...niks mis mee. Goed bezig

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2014 20:26
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #8
Dan weet ik waar ik moet staan vrijdag jacques :thumbsup: dan zal aan de andere kant ook wel een tap komen in de toekomst neem ik aan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2014 21:46
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #9

Hartmans1973 schreef : Dan zal ik wel weer een zeikerd zijn maar de vrijwilligers top de munten machine top maar waarom bier uit een blikje in plastic gieten?

Iemand van vzm kwam uitleggen hoe de machine werkte en dat dit sneller was vervolgens duurt het lang om dat het overgegoten moet worden in bekers is het niet mogelijk voor een tap het bier was ook niet echt koud.

Hoop dat ze hier nog mee bezig zijn bier hoort koud te zijn hier kan alfa toch ook niet achter staan.


Van de FB pagina van VZM:

" Helaas ging niet alles goed: doordat de stroom onder de hoofdtribune in de outlet regelmatig uitviel was hier het eerste uur geen koud bier mogelijk en werkte de tap hierdoor niet goed. Tijdelijk kon dit met blikken Alfa worden opgelost maar dit was niet ideaal. Ook de broodjes waren niet overal perfect en de muntenautomaat onder de boschpoort had last van water in de automaat. Hierdoor bleven munten in de automaat plakken en werd niet altijd de juiste hoeveelheid munten uitgegeven.

We zijn vertrokken met dit mooie project, maar we zijn er nog niet helemaal. Vrijdag (Sparta) gaan we er weer een mooie avond van maken! "

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2014 21:54
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #10
Heb er alle vertrouwen in bedankt voor de info dan weet iedereen waar het aan ligt veel succes en dat het maar veel mag opbrengen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2014 11:18
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #11
Verder maakte Veer Zien MVV bekend:

Wat een avond! 3 punten in de pocket en een mooie aftrap van ons cateringproject! Ruim 3.500 consumpties mogen verzorgen. Supporters bedankt!!

VZM is dus heel transparant wat betreft omzet en status van het project, volgens mij is dit pas het begin!!!

Wist je dat: Sinds dit seizoen het programmaboekje van de supportersclub gratis is, om zo de afzet te verhogen, supporters de kans te geven ermee in aanraking te komen en natuurlijk de reikwijdte van sponsoren te vergroten. Waar voorheen de boekjes alleen te vinden waren bij de Fanshop buiten het stadion, kan met nu ook een programmaboekje krijgen bij de cateringpunten van Veer Zien MVV (wel vroeg zijn, oplage 500st).

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2014 17:57
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #12

Boe is dat feeske? schreef : Verder maakte Veer Zien MVV bekend:

Wat een avond! 3 punten in de pocket en een mooie aftrap van ons cateringproject! Ruim 3.500 consumpties mogen verzorgen. Supporters bedankt!!


VZM is dus heel transparant wat betreft omzet en status van het project, volgens mij is dit pas het begin!!!

Wist je dat: Sinds dit seizoen het programmaboekje van de supportersclub gratis is, om zo de afzet te verhogen, supporters de kans te geven ermee in aanraking te komen en natuurlijk de reikwijdte van sponsoren te vergroten. Waar voorheen de boekjes alleen te vinden waren bij de Fanshop buiten het stadion, kan met nu ook een programmaboekje krijgen bij de cateringpunten van Veer Zien MVV (wel vroeg zijn, oplage 500st).


Voor wat betreft het programmaboekje: sinds 4 seizoenen óók digitaal te bewonderen / te downloaden via de website van de supportersclub, Klik hier . Op de wedstrijddag vanaf 'n uur of 5 is het nieuwe boekje beschikbaar via de website.

Veer blieve druime !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 07:20
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
Catering MVV - voor en door supporters! #13
Mooi, allemaal die nieuwe dingen, maar dat in de rust op de noordtribune waar veel kids zitten nog geen snack meer te krijgen is ... en men ook geen nieuwe kan maken.... !!! :thumbsdown:
Dan heb je toch totaal geen goede inventarisatie gemaakt op basis van de verkopen van afgelopen seizoen.
Ik mag toch hopen dat men er meer klaarmaakt aanstaande vrijdag als de noordtribune misschien ook nog beter bevolkt is.
De reden dat wat over is ze moeten weggooien is belachelijk. Dus je gooit liever geen 3 frikadellen (inkoopprijs 20 ct) weg dan dat je er 25 verkoopt a 1 euro ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 08:38 20 aug 2014 08:39 door Audiowaste.
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #14
VZM geeft aan 3.500 consumpties verzorgd te hebben. Zijn dit het daadwerkelijk aantal verkochte consumpties of alleen het aantal verkochte munten?
Helaas denk ik dat vooral het voorval met het niet koude bier (understatement) gezorgd heeft voor een lagere omzet. Normaal gesproken drink ik wel een paar biertjes, maar nadat ik het eerste lauwe biertje op had ben ik ook niet meer terug gegaan voor een tweede.

Ben ik trouwens de enige die een gemiddelde van 1 consumptie per persoon aan de lage kant vind?

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 09:03
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #15
Ik denk dat een consumptie p.p. gemiddeld nog wel meevalt, het weer was nou ook niet zo denderend in de tweede helft. Als je daar door moest om je biertje en broodje te halen dan ging je de zin ook wel over. Misschien een idee om een afdakje boven de uitgiftes te maken, sta je in elk geval even droog.
Ik ben inderdaad benieuwd of er 3500 consumpties of munten zijn verkocht. In het laatste geval zal de verkoop tegen sparta gaan tegenvallen dan omdat er nog genoeg mensen zijn die dan munten over hebben. Ik vind dit munt systeem trouwens wel een ideaal betaal middel. nogmaals VZM , good aon de geng!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.368 seconden