Catering MVV - voor en door supporters!

24 aug 2014 11:26
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #31
idd die kartonnetjes terug, scheelt weer een keertje lopen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2014 07:17
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
Catering MVV - voor en door supporters! #32
Positief: er staan een heleboel mensen inzake de catering , dus alles gaat supersnel ! veel beter dan vorige jaren :applaus: :applaus:

Negatief: WEER geen frikandellen in de rust, weer alles op !! :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2014 09:32
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #33

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2014 14:21
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #34
Is het mogelijk om te pinnen in het stadion voor de munten? Ik dacht nl. dat je bij de automaten alleen met cash kon betalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2014 14:36 25 aug 2014 14:37 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #35
Ja en ja.

Het is mogelijk om te pinnen, als seizoenkaarthouder kun je als je voor 20 euro koopt zelfs een 11de muntje gratis krijgen. Hiervoor zijn tafels waar een cassier van VZM zit.

Bij de muntautomaten kun je alleen met alle soorten cash betalen.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2014 14:47 25 aug 2014 14:50 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #36

Lassie80 schreef : Is het mogelijk om te pinnen in het stadion voor de munten? Ik dacht nl. dat je bij de automaten alleen met cash kon betalen.


Klopt, heb ik zelf ook gedaan. Krijg je netjes een 'wietzakje' met 11 munten erin als je inderdaad voor 20 euro pint. Hebben zo'n mobiel pinapparaat bij zich, dus vond dat wel super handig.

Enige verbeterpunt gaf ik al aan in het wedstrijdtopic, 2e helft leek de druk van het bier niet goed. Dat drinkt niet zo lekker natuurlijk. Ook de tip van de kartonnen bekerhouders zou handig zijn als VZM deze meeneemt. Zou hier overigens geen muntje statiegeld voor vragen. Levert alleen maar meer wachttijd op van mensen die hem dan weer terug gaan brengen en die dingen zijn zeker niet zo duur. Wellicht zelfs kijken of je hier een sponsor voor kunt krijgen die dan mooi hun naam erop kunnen zetten (Alfa?).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2014 15:27
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #37
Tip: betere koffie verkopen! En heet in plaats van lauw. De koffie bij Mac Donalds is heerlijk, die bij De Geusselt is niet te drinken als 'koffie-zwart'-drinker. :sick: Ik neem altijd koffie voor de wedstrijd bij Mac Donalds omdat die uitstekend van kwaliteit is. Als die bij De Geusselt net zo lekker zou zijn zou ik daar gaan! Misschien is het handig een aparte stand voor koffie te maken, dan hoeft de rest van de bezoekers er ook niet op te wachten. Ik denk dat het de komende herfst- en wintermaanden wel weer zal aantrekken en dat je best veel warme dranken kunt verkopen. Eventueel gecombineerd met warme chocomel (zeer in trek bij kinderen) of soep. Maar zorg dat het goed spul is, dan verkoopt het zich vanzelf.

PS De man op de tribune met de nootjes (zoals vroeger) is al genoemd: prima idee!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2014 19:53 25 aug 2014 20:00 door izzo.
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #38
Nogmaals :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: voor de catering.. ik vind dit zo geweldig dat ik kan consumeren voor de club!

dit is veel en veel beter dan "bedelen" met emmertjes. Afgelopen wedstrijd vrouwlief en mijn zusje meegenomen en in totaal 15 muntjes erdoorheen gejaagd :applaus: :applaus:. Aangezien ik geen lid ben van veerzienmvv met een maandelijks bedrag vind ik dit een goed alternatief voor mijzelf om financieel een steentje bij te dragen!
Fijn dat pinnen mogelijk is.. dat was me niet opgevallen.. scheelt me de volgende keer om eerst nog naar het voltaplein te lopen.

Goed nieuws is dat mijn zusje het ook erg leuk vond en ik haar dus vaker ga meenemen. Weer een supporter erbij!

Wat ik ook super vind is dat er een merchandise tafeltje was! Ik denk dat dit ook een goede zet is richting meer inkomsten. Zeker als MVV in de eerste helft er een paar in het netje duwt! Daan gaan de sjerrepe vanzelf!!

BTW: ik had wel zo'n kartonnetjes voorbij zien komen.. misschien hadden ze er niet veel?

@ anna D: Super idee om een sponsor te vinden die dmv logo erop de kartonnetjes sponsort. Ik las ook ergens over de catering te voorzien van een dakje.. toch maar eens ALFA polsen voor beide? B)

Ben alleen bang dat sommige mensen , omdat het dan toch gratis is, ze gaan gebruiken als frisbee om een speler of maffia-lid te willen 'raken'.
:puke:

Wat betreft de pindaman.. zoals ik mij nog kan herinneren werd die man regelmatig geplaagd door supporters. Staat mij bij dat er vaak op hem geroepen werd, hij omkeek , en dan geen gehoor meer gaf :lachen: :lachen: . Het was soms best wel komisch maar ik denk niet dat iemand zijn plaats wilt innemen anno 2014.

Kortom wederom :applaus: :applaus: voor de catering.. ze komen er wel! Het is iig stukken klantvriendelijker als ten tijde van de staantribune waar je eerst 50 treden moest oplopen, 50 eraf om vervolgens naar een losstaand hokje te lopen achter het stadion. B)

ik heb trouwens nog 2 vraagjes
Vraagje betreft de snacks. Zit er ook saus bij? of is het alleen broodje + snack?
Vraagje betreft muntjes. Hoeveel zijn er tegen sparta verbruikt??
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2014 10:55
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #39

izzo schreef : Nogmaals :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: voor de catering.. ik vind dit zo geweldig dat ik kan consumeren voor de club!

dit is veel en veel beter dan "bedelen" met emmertjes. Afgelopen wedstrijd vrouwlief en mijn zusje meegenomen en in totaal 15 muntjes erdoorheen gejaagd :applaus: :applaus:. Aangezien ik geen lid ben van veerzienmvv met een maandelijks bedrag vind ik dit een goed alternatief voor mijzelf om financieel een steentje bij te dragen!
Fijn dat pinnen mogelijk is.. dat was me niet opgevallen.. scheelt me de volgende keer om eerst nog naar het voltaplein te lopen.

Goed nieuws is dat mijn zusje het ook erg leuk vond en ik haar dus vaker ga meenemen. Weer een supporter erbij!

Wat ik ook super vind is dat er een merchandise tafeltje was! Ik denk dat dit ook een goede zet is richting meer inkomsten. Zeker als MVV in de eerste helft er een paar in het netje duwt! Daan gaan de sjerrepe vanzelf!!

BTW: ik had wel zo'n kartonnetjes voorbij zien komen.. misschien hadden ze er niet veel?

@ anna D: Super idee om een sponsor te vinden die dmv logo erop de kartonnetjes sponsort. Ik las ook ergens over de catering te voorzien van een dakje.. toch maar eens ALFA polsen voor beide? B)

Ben alleen bang dat sommige mensen , omdat het dan toch gratis is, ze gaan gebruiken als frisbee om een speler of maffia-lid te willen 'raken'.
:puke:

Wat betreft de pindaman.. zoals ik mij nog kan herinneren werd die man regelmatig geplaagd door supporters. Staat mij bij dat er vaak op hem geroepen werd, hij omkeek , en dan geen gehoor meer gaf :lachen: :lachen: . Het was soms best wel komisch maar ik denk niet dat iemand zijn plaats wilt innemen anno 2014.

Kortom wederom :applaus: :applaus: voor de catering.. ze komen er wel! Het is iig stukken klantvriendelijker als ten tijde van de staantribune waar je eerst 50 treden moest oplopen, 50 eraf om vervolgens naar een losstaand hokje te lopen achter het stadion. B)

ik heb trouwens nog 2 vraagjes
Vraagje betreft de snacks. Zit er ook saus bij? of is het alleen broodje + snack?
Vraagje betreft muntjes. Hoeveel zijn er tegen sparta verbruikt??


snacks is met of zonder broodje. En je krijgt er ook saus (mayo, curry of mosterd) bij. Koffie is overigens inclusief koekje! :thumbsup:
Klopt inderdaad dat de druk en koeling van het bier beter moet worden geregeld voor de volgende wedstrijd. Is zowel voor de supporters als voor de mensen van de catering frustrerend dat het bier niet goed doorloopt. Maar goed, het gaat de goede kant op met mvv'ke. Veel vrijwilligers en ook betere merchandise en een positieve sfeer rondom mvv. Alle op - en aanmerkingen worden ook geëvalueerd, alleen is niet alles van de een op andere dag geregeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u izzo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2014 11:39
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #40
Ja en voor de kartonnetjes gewoon een halve of hele munt voor vragen.
Dan weet je tenminste dat er niks ermee wordt gedaan. En krijg je ze netjes terug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2014 11:59
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #41
Nee zou ik dus zoals gezegd geen (halve) munten voor vragen. Dit om onnodig een extra wachtrij te creëren met mensen die hem willen terugbrengen. Want het komt toch maar sporadisch voor dat iemand zo'n ding op het veld smijt. En dan nog, MVV krijgt hier echt geen boete voor, karton kan je niemand mee verwonden hoor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2014 14:48
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #42

Sjarelke schreef : Tip: betere koffie verkopen! En heet in plaats van lauw. De koffie bij Mac Donalds is heerlijk, die bij De Geusselt is niet te drinken als 'koffie-zwart'-drinker. :sick: Ik neem altijd koffie voor de wedstrijd bij Mac Donalds omdat die uitstekend van kwaliteit is. Als die bij De Geusselt net zo lekker zou zijn zou ik daar gaan! Misschien is het handig een aparte stand voor koffie te maken, dan hoeft de rest van de bezoekers er ook niet op te wachten. Ik denk dat het de komende herfst- en wintermaanden wel weer zal aantrekken en dat je best veel warme dranken kunt verkopen. Eventueel gecombineerd met warme chocomel (zeer in trek bij kinderen) of soep. Maar zorg dat het goed spul is, dan verkoopt het zich vanzelf.

PS De man op de tribune met de nootjes (zoals vroeger) is al genoemd: prima idee!

In de wintermaanden erwtensoep! Of broodje rookworst! Is maar een tip ;)

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2014 15:19 26 aug 2014 15:19 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #43
Rose voor de warme dagen in april! Gluhwein als het straks koud gaat worden? En Rivella light voor de beetje vreemden onder ons! Grog aanbieden als de R in de maand is? Kaasjes en nootjes erbij?

Mensen het is een cateringpunt, geen cafe.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2014 16:45
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #44

Boe is dat feeske? schreef : Rose voor de warme dagen in april! Gluhwein als het straks koud gaat worden? En Rivella light voor de beetje vreemden onder ons! Grog aanbieden als de R in de maand is? Kaasjes en nootjes erbij?

Mensen het is een cateringpunt, geen cafe.

B)
Kinne ze mesjiens ouch nog pastis aonbeeje? Ricard of 51, dat maak miech neet zoeveul oet.

Miech maak ut neet oet, mèr ut aonbod aonpasse aon de temperatuur is netuurlik gein raar gedachte.
In eeder geval zien die vaan VZM good bezig!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2014 22:30
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #45

Anna D. schreef : Nee zou ik dus zoals gezegd geen (halve) munten voor vragen. Dit om onnodig een extra wachtrij te creëren met mensen die hem willen terugbrengen. Want het komt toch maar sporadisch voor dat iemand zo'n ding op het veld smijt. En dan nog, MVV krijgt hier echt geen boete voor, karton kan je niemand mee verwonden hoor.


Nou karton kan best snijden , en het voelt niet prettig aan dan.

Maar je hebt wel gelijk zo op veld gooien kun je niemand er echt mee verwonden.
Maar als het een paar keer achter mekaar wordt gedaan in een wedstrijd en paar wedstrijden achter mekaar dan zal de knvb ook denken van zo daar kunnen we weer een boete gaan uitdelen.
En het is vaker niet op het veld gegooid natuurlijk omdat het 1 euro waard is dan gaan ze niet gooien, maar als het straks gratis is dan is het een makkelijk ding om te gooien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden