>
Ontvangen bedankjes 4991
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Audiowaste schreef : VZM geeft aan 3.500 consumpties verzorgd te hebben. Zijn dit het daadwerkelijk aantal verkochte consumpties of alleen het aantal verkochte munten?
Helaas denk ik dat vooral het voorval met het niet koude bier (understatement) gezorgd heeft voor een lagere omzet. Normaal gesproken drink ik wel een paar biertjes, maar nadat ik het eerste lauwe biertje op had ben ik ook niet meer terug gegaan voor een tweede.
Ben ik trouwens de enige die een gemiddelde van 1 consumptie per persoon aan de lage kant vind?
Iech vin dat de manne vaan VZM hiel erreg good bezig zien!!!!!Boer1976 schreef : Mooi, allemaal die nieuwe dingen, maar dat in de rust op de noordtribune waar veel kids zitten nog geen snack meer te krijgen is ... en men ook geen nieuwe kan maken.... !!!
Dan heb je toch totaal geen goede inventarisatie gemaakt op basis van de verkopen van afgelopen seizoen.
Ik mag toch hopen dat men er meer klaarmaakt aanstaande vrijdag als de noordtribune misschien ook nog beter bevolkt is.
De reden dat wat over is ze moeten weggooien is belachelijk. Dus je gooit liever geen 3 frikadellen (inkoopprijs 20 ct) weg dan dat je er 25 verkoopt a 1 euro ??
Sjappie schreef :
Audiowaste schreef : Ben ik trouwens de enige die een gemiddelde van 1 consumptie per persoon aan de lage kant vind?
Ik denk dat je blij mag zijn met gemiddeld 1 consumptie per persoon.. Veel mensen hebben net voldoende geld voor een kaartje/seizoenskaart. Om daar ook nog een consumptie bij te pakken is niet voor iedereen mogelijk.
Je vergeet er wel bij te zeggen dat die 6 al waren verbruikt voordat er was afgetraptizzo schreef : @audiowaste : ik vind het ook best weinig aangezien ik er al 6 had verbuikt. En ik vind mezelf nieteens een veelpleger:p
mvv supporter schreef : De vraag is dus hoe krijgen we de mensen die niks consumeren zover om toch een drankje aan te schaffen.
En kartonnekes veur halve litersHill28 schreef : Lekker Alfa bier bij de kraampjes, enthousiasme in de bediening. Tips: wat meer druk (koolzuur) op de tap en de koeling nog even checken.