Catering MVV - voor en door supporters!

20 aug 2014 09:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #16
VZM, hoeveel gaat er naar MVV per consumptie? Ik snap dat dat nogal afhankelijk is van de precieze consumptie etc, maar ongeveer een grove inschatting? Is 1 euro veel te hoog ingeschat? Op een halve liter bier zal het meer zijn, op een mars minder, dat snap ik zelf ook wel :P

Audiowaste, ik denk dat er genoeg mensen komen die helemaal geen consumptie kopen. Denk aan bijvoorbeeld vrijwel de volledige hoofdtribune (of althans de sponsoren toch). Ook niet ieder gezin zal wat te eten en te drinken kopen. Ik heb daarnaast het idee dat de mensen die jong PSV geboycot hebben, over het algemeen juist wel consumpties gebruiken. Ben dus benieuwd of de score vrijdag inderdaad aanzienlijk hoger eindigt :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 09:45 20 aug 2014 09:47 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #17
@ boer1976,

kump allemaol goot! Voor iedereen was dit de eerste keer, iedereen denkt in dezelfde richting, dwz elke euro voor MVV is meegenomen. Nieuwe ronde nieuwe kansen tegen Sparta!

@ Jacques

Avatar goedgekeurd? :thumbsup:

Wat betreft de winstmarge:
Na de open dag zette VZM een bericht op Facebook dat de marge op Merchandise 50-60% is en de marge op Catering 60-70%.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 10:16 20 aug 2014 10:16 door Sjappie.
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #18

Audiowaste schreef : VZM geeft aan 3.500 consumpties verzorgd te hebben. Zijn dit het daadwerkelijk aantal verkochte consumpties of alleen het aantal verkochte munten?
Helaas denk ik dat vooral het voorval met het niet koude bier (understatement) gezorgd heeft voor een lagere omzet. Normaal gesproken drink ik wel een paar biertjes, maar nadat ik het eerste lauwe biertje op had ben ik ook niet meer terug gegaan voor een tweede.

Ben ik trouwens de enige die een gemiddelde van 1 consumptie per persoon aan de lage kant vind?


Ik denk dat je blij mag zijn met gemiddeld 1 consumptie per persoon.. Veel mensen hebben net voldoende geld voor een kaartje/seizoenskaart. Om daar ook nog een consumptie bij te pakken is niet voor iedereen mogelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 10:18 20 aug 2014 10:20 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #19

Boer1976 schreef : Mooi, allemaal die nieuwe dingen, maar dat in de rust op de noordtribune waar veel kids zitten nog geen snack meer te krijgen is ... en men ook geen nieuwe kan maken.... !!! :thumbsdown:
Dan heb je toch totaal geen goede inventarisatie gemaakt op basis van de verkopen van afgelopen seizoen.
Ik mag toch hopen dat men er meer klaarmaakt aanstaande vrijdag als de noordtribune misschien ook nog beter bevolkt is.
De reden dat wat over is ze moeten weggooien is belachelijk. Dus je gooit liever geen 3 frikadellen (inkoopprijs 20 ct) weg dan dat je er 25 verkoopt a 1 euro ??

Iech vin dat de manne vaan VZM hiel erreg good bezig zien!!!!!
Ut waor beter, lekkerder en sneller es deveur.
Alle wins keump noe ten goede aon MVV, dus dat dao vestendig mèt alles weurt umgegaange, vin iech good.
VZM heet ouch aongegeve tot d'r probleme waore, gein kaaijd beer in ein punt, etc. Ze geve ouch aon dat vaan alle foute gelierd weurt. Dus ut aontal frikandelle zal ouch wel miejer weure, speciaal veur diech! Alles weurt allemaol opgelos, mèr höb ouch begrip veur dingskes die fout goon, beij hunne ierste wedstrijd...
Geef gewoen aon wat beter kin en ze doen d'r gèt mèt!
Ouch zowwe d'r aofdeekskes kome, höb iech begrepe, mèr VZM kinnende, zeuke ze dao 'n oplossing veur, mèt bv 'n aofdaak vaan 'ne sponsor, zoedat zoeveul meugelik geld nao MVV geit. Supporters blij, MVV blij, sponsor blij.

Iech vin ut ech fentastisch wat noe gebeurt! Iech bin gruuts op de manne vaan VZM en wie ze dat doen!
Allein tot ze ope zien in wat d'r beter kin, wat de umzat waor, etc. Dat höbbe veer nog neet mètgemaak. En daan ouch nog door 'n paar vrijwilligers, die dat boete hun werrek veur us en us MVV doen!

En es diech nog steeds vins tot d'r gèt mot verbetere, iech zow zegke, meld diech aon beij VZM, mouwe umhoeg en hellepe.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 11:36 20 aug 2014 11:50 door izzo.
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #20

Sjappie schreef :

Audiowaste schreef : Ben ik trouwens de enige die een gemiddelde van 1 consumptie per persoon aan de lage kant vind?


Ik denk dat je blij mag zijn met gemiddeld 1 consumptie per persoon.. Veel mensen hebben net voldoende geld voor een kaartje/seizoenskaart. Om daar ook nog een consumptie bij te pakken is niet voor iedereen mogelijk.


@audiowaste : ik vind het ook best weinig aangezien ik er al 6 had verbuikt. En ik vind mezelf nieteens een veelpleger:p
@ sjappie: Het kan toch niet zo zijn dat 60% van wat op de buhne zit geen geld heeft voor een consumptie? Tuurlijk geld speelt een rol maar waarom is de mcdrek altijd BOMVOL na een wedstrijd? Het voedsel bij MVV is in vergelijking goedkoper:P

Klein minpuntje is dat wanneer je enkel bv 20 euro op zak hebt en je wilt voor 10 euro aan munten hebben je toch een probleempje hebt (mocht je niet het hele bedrag ineens willen investeren). Hierdoor zag je een paar mensen zonder munten weglopen.

Ik had zelf ook 20 euro bij me maar vond het geen probleem. Wat over is neem je mee naar de volgende match :applaus: .


Conclusie:[/u][/b]Neem altijd het bedrag mee dat je wilt inwisselen voor muntjes!

3500 muntjes x 2 euro = 7000 euro omzet. Het was niet zo druk maar laten we gezien de matches vs roda/fortuna en de mindere tegen de beloftes dit bedrag als minimaal zien.

19 wedstrijden (we gaan er vanuit dat geen enkel zonder publiek wordt gespeeld)
3500 muntjes per wedstrijd
2 euro per muntje.

minimale omzet: 19 (wedstrijden) x 3500 (muntjes) x 2 euro (per munt) = 19 x 7000 euro = 133000 euro.

ergens boven stond geschreven dat 70% van de omzet pure winst is:
1% van 133000 = 1330
70% van 133000= 93100 Winst!


En dat is minimaal begroot! Ben er van overtuigd dat wij er voor kunnen zorgen dat dit toch minimaal een TON wordt!

SUPER!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 11:46
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #21

izzo schreef : @audiowaste : ik vind het ook best weinig aangezien ik er al 6 had verbuikt. En ik vind mezelf nieteens een veelpleger:p

Je vergeet er wel bij te zeggen dat die 6 al waren verbruikt voordat er was afgetrapt :lachen:

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, izzo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 13:46
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #22
Ik denk dat de meeste van het forum hier wel kunnen bevestigen dat er heel veel bezoekers zijn die niks consumeren.
Als ik om mij heen kijken komt het grote gedeelte de tribune op zonder drank ( bier cola en dergelijke )
Misschien dat deze personen wel een drankje nuttigen als ze beneden rondlopen.

De vraag is dus hoe krijgen we de mensen die niks consumeren zover om toch een drankje aan te schaffen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 14:05
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #23

mvv supporter schreef : De vraag is dus hoe krijgen we de mensen die niks consumeren zover om toch een drankje aan te schaffen.


Dwingen, met geweld???
:lachen: :lachen: :lachen:

Nee, Ik denk dat je dan met drank en snacks de tribune op moet gaan om daar te verkopen (net zoals die kerel met zijn nootjes vroeger).
Of bijvoorbeeld bij aanschaf kaartje halve munt kado?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 14:05 20 aug 2014 14:06 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #24
Tja je hebt 3 categorieen>

-De mensen die toch altijd zullen blijven consumeren
-De twijfelaars
-De mensen die nooit een consumptie zullen gaan nemen, al kom je het ze brengen voor de helft van de prijs.

De twijfelaars zul je moeten zien te prikkelen, door wachttijden te verkorten, dienstverlening te verbeteren, prijzen anders te positioneren, tap korter bij de tribunes te zetten of zelfs de tribunes op zoals Satijn zegt etc

Ik heb er alle vertrouwen in dat dit goed komt, het zijn slimme ondernemende mensen bij VZM.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 14:17
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #25
Ik heb bijna nooit cash bij me en denk er niet altijd aan om te pinnen voor de wedstrijd. Dus ik zal zeker vaker biertjes kopen nu ik ook kan pinnen bij de muntbalies. Dat zal wel voor meer mensen gelden. Goede ontwikkeling dus!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 14:35
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
Catering MVV - voor en door supporters! #26
Iech vin dat de manne vaan VZM hiel erreg good bezig zien!!!!!
Ut waor beter, lekkerder en sneller es deveur.

respect veur die luij, mer um noe metein te doen esof ut allemaol geweldig is... bitsje euverdreeve !

Alle wins keump noe ten goede aon MVV, dus dat dao vestendig mèt alles weurt umgegaange, vin iech good.
VZM heet ouch aongegeve tot d'r probleme waore, gein kaaijd beer in ein punt, etc. Ze geve ouch aon dat vaan alle foute gelierd weurt. Dus ut aontal frikandelle zal ouch wel miejer weure, speciaal veur diech! Alles weurt allemaol opgelos, mèr höb ouch begrip veur dingskes die fout goon, beij hunne ierste wedstrijd...

aanders num iech zelf get bevrore frikkedelle met :sick: :sick:

En es diech nog steeds vins tot d'r gèt mot verbetere, iech zow zegke, meld diech aon beij VZM, mouwe umhoeg en hellepe.[/quote]

iech zow neet weite berum, iech kom um voetballe te loere neet um frikkedelle te bakke :!: :thinking:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 19:51
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #27
Toppers!
10 consumptie muntjes opgemaakt en het smaakte goed het bier.
Jammer dat het een beetje lauw was maar eerste wedstrijd geen problemen komt zeker goed!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2014 20:54 23 aug 2014 20:55 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #28
Gisteren was ik voor het eerst in het stadion (niet door een boycott overigens), en de catering beviel prima!
Een advies: Zorg er a.u.b. voor dat de kartonnen trays weer beschikbaar komen, al vraag je hier een extra muntje voor! Gisteren moest ik een extra keer op en neer lopen om 6 drankjes naar de tribune te brengen. Wel goed voor de conditie ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2014 00:04
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #29
Lekker Alfa bier bij de kraampjes, enthousiasme in de bediening. Tips: wat meer druk (koolzuur) op de tap en de koeling nog even checken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2014 00:43
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Catering MVV - voor en door supporters! #30

Hill28 schreef : Lekker Alfa bier bij de kraampjes, enthousiasme in de bediening. Tips: wat meer druk (koolzuur) op de tap en de koeling nog even checken.

En kartonnekes veur halve liters :)
Es ut zoe door geit, höbbe veer per wedstrijd 'ne nuije speuler, haha, iech höb twie kier motte goon pinne en had nog muntsjes van de veurige kier... Gelökkig hoofde iech neet te reije...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.368 seconden