Angel-Side

19 apr 2022 08:06
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Angel-Side #16

Roed en Wit 70 schreef : Blijkbaar is Noor wel open over allerlei zaken tegenover de vertegenwoordigers van Angelside (zelf geen idee wie de personen erachter precies zijn) en waarschijnlijk ook naar sv-1902. Zoals over de fout met de now. Als het bedrag dan zoveel lager is en totaal anders dan wordt beweerd op social media, ben daar open over. Hopelijk beseft de directie dat men ook transparant behoort te zijn naar de vele sk houders en sponsoren en niet alleen in klein comité.

Waarover is Noor dan niet transparant over geweest? Waar veel forumleden nogal moeite mee hebben is mededelingen die rechtstreeks van Noor komen onderscheiden van berichten die op het forum geplaatst worden. Noor heeft nooit gezegd dat we 100.000 euro hebben misgelopen, dat bedrag is ooit in het leven geroepen door mede-forumleden. Dat gaat vervolgens een heel eigen leven leiden, ondanks er ook verschillende mensen hebben gezegd dat dat bedrag niet klopt.
Het blijft apart dat mensen toch alle klakkeloos overnemen wat hier soms wordt geroepen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2022 08:23 19 apr 2022 08:32 door ErikOranje.
ErikOranje
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 26
Meer
Angel-Side #17

Audiowaste schreef : Waarover is Noor dan niet transparant over geweest? Waar veel forumleden nogal moeite mee hebben is mededelingen die rechtstreeks van Noor komen onderscheiden van berichten die op het forum geplaatst worden. Noor heeft nooit gezegd dat we 100.000 euro hebben misgelopen, dat bedrag is ooit in het leven geroepen door mede-forumleden. Dat gaat vervolgens een heel eigen leven leiden, ondanks er ook verschillende mensen hebben gezegd dat dat bedrag niet klopt.
Het blijft apart dat mensen toch alle klakkeloos overnemen wat hier soms wordt geroepen.


Goed en specifiek punt, Audiowase. Laten we daar dan eens openheid over geven? Hoeveel heeft MVV dan nu echt verloren hierdoor?
Officieel weten we niks, dus dan ontstaat er ruimte voor speculatie. Noor zegt dan blijkbaar tegen mensen dat het een veel lager bedrag is dan de ronde doet. Maar welk bedrag doet dan de ronde? Jij spreekt over 100.000 euro en de eigen advocaat van MVV zei zelfs dat het € 250.000 euro zou bedragen.
uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument...aRBLIM%3a2021%3a4269

Ik vind dus dat hij op dit punt niet transparant is (geweest).
Waarom is het nu zo lastig om hier duidelijkheid in te verschaffen. Ja, er zijn fouten gemaakt en die hebben ons x-euro gekost. Berekening is simpel te maken. En misschien (laten we het hopen!) is het bedrag wel een stuk lager. Maar op deze manier blijft dit toch sluimeren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2022 08:43
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Angel-Side #18
dit soort berichten roepen maar vragen op dan antwoorden. Blijkbaar wordt n bepaald select gezelschap door meneertje Noor geinformeerd (of n goed nieuwsshow voorgehouden). Wie bepaalt wat meneertje Noor verteld de waarheid is of transparant is. Waarom worden seizoenskaarten of andere supporters niet openlijk geinformeerd??? beetje vreemd allemaal

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2022 08:58 19 apr 2022 08:58 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Angel-Side #19
Geen wonder dat Noor de Angel Side aan zijn kant probeert te houden. Die heeft hij nodig om zijn positie te kunnen veiligstellen. Het is een gehaaide oplichter en hij lult goed. Hij lichtte zelfs Johan Cruyff op. Ik zou zeggen check dan eens hoeveel NOW we zijn misgelopen. Is dat echt ‘een veel lager bedrag’ zoals Noor zegt? Volgens openbare bronnen is het sws meer dan 1 ton. Dat betekent dan toch dat Noor niet eerlijk is als hij zegt dat het om een veel lager bedrag gaat.?

Maar goed, als supportersgroepen niet eensgezind zijn dat Noor weg moet, wordt het moeilijk om hem weg te krijgen. En vrees ik voor de nabije toekomst van onze club.

Eens ben ik het wel dat ‘Napoleon’ geen alternatief is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2022 09:31
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Angel-Side #20

Hill28 schreef : Geen wonder dat Noor de Angel Side aan zijn kant probeert te houden. Die heeft hij nodig om zijn positie te kunnen veiligstellen. Het is een gehaaide oplichter en hij lult goed. Hij lichtte zelfs Johan Cruyff op. Ik zou zeggen check dan eens hoeveel NOW we zijn misgelopen. Is dat echt ‘een veel lager bedrag’ zoals Noor zegt? Volgens openbare bronnen is het sws meer dan 1 ton. Dat betekent dan toch dat Noor niet eerlijk is als hij zegt dat het om een veel lager bedrag gaat.?

Maar goed, als supportersgroepen niet eensgezind zijn dat Noor weg moet, wordt het moeilijk om hem weg te krijgen. En vrees ik voor de nabije toekomst van onze club.

Eens ben ik het wel dat ‘Napoleon’ geen alternatief is.

Lastig te zeggen vanuit deze situatie, maar het misgelopen bedrag is waarschijnlijk heel laag. Hiervoor zou ik de exacte regeling van de NOW moeten kennen en de financiële cijfers van MVV van die specifieke periode. Maar allereerst, en dit heb ik al tig keer gezegd, NOW is geen gift! De NOW is een voorschot en afhankelijk van de misgelopen omzet wordt een definitief bedrag betaald.

Alleen over de eerste periode hebben 6000 werkgevers in totaal 160 miljoen euro aan voorschot moeten terugbetalen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2022 10:01
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 502
Meer
Angel-Side #21
Punt blijft dat er vanuit het bestuur van MVV dus divers wordt gecommuniceerd. Als de info door Noor aan de Angel side kan worden verstrekt, dan moet dit toch ook openbaar gemaakt kunnen worden aan alle supporters via de officiele geledingen zoals de SC, SV1902 of Veer zien MVV, want zo geheim zal het dus wel niet zijn.

Het is zoals Hill al zegt, een ideaal uitgangspunt voor Noor om de meest fanatieke aanhang aan je kant te hebben. Je zit dan steviger in het zadel voor je eventuele plannen, wat die ook mogen zijn.

Zoals ik al eerder zegt, het bericht van de AS roept bij mij juist veel meer vragen en twijfel op dan dat het antwoorden geeft en me gerust stelt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2022 10:20
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Angel-Side #22
Iedereen zou kunnen en moeten weten dat Erik Noor regelmatig aan tafel zit met supportersvertegenwoordigers. Verslagen hiervan worden geplaatst op de website van de SV-1902 en zijn openbaar. In het verslag van januari 2022 staat:
SV-1902 geeft aan geschrokken te zijn van het resultaat van de jaarrekening. De AD geeft aan dat er géén reden is voor paniek. Deze week komt nog een uitleg op de website van MVV in reactie op het verhaal in De Limburger. In tegenstelling tot andere clubs heeft MVV een teruggang van 15% en is de gemiste ton van de NOW-regeling goedgemaakt. De schulden op de jaarrekening zijn toegelicht en vormen geen gevaar voor de continuïteit van de club. MVV heeft voor het eerst sinds jaren weer een goedkeurende verklaring van de accountant op basis van het seizoen 2020-2021.

Kijk eens regelmatig naar deze verslagen bij vragen of stel ze gewoon aan de SV-1902.

Gamins, cravatte hebben supporters nodig en supporters hebben cravatte nodig. Vertrouwen in elkaar is bittere noodzaak om iets te bereiken anders dabbelen we sowieso nog jaren op dit niveau.

#Same nao de Merret moet het motto worden want alleen gaat het niet lukken.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Huib, opadiehard, Zoewiezoe, bokkesprongen, M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2022 10:50
Everlastt
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 7
Meer
Angel-Side #23
Mooi bericht van de Angel-side!
Dat mensen zich zorgen maken over onze mooie club is begrijpelijk. Het gaat immers ook niet goed.

Mooi dat er vanuit de Angel-side een statement wordt gemaakt tegen Napoleon. Deze onrust stoker moet zover mogelijk bij MVV vandaan blijven.

Het bericht zelf roept bij mij eigenlijk meer vraagtekens op. Gevoelsmatig heb ik een beetje het idee dat Noor het vertrouwen krijgt vanwege de band met de Angel-Side. Niet vanwege het werk wat hij doet. Als ik de situatie objectief probeer te bekijken, in hoeverre dat mogelijk is natuurlijk. Onder de vorige directie hadden we een positief eigen vermogen.. inmiddels is alles weg. Hadden we personeel rondlopen op kantoor, nu vertrekt iedereen. Ging het sportief gezien veel beter, nu is het sportief dramatisch. Ik had ook meer het gevoel dat de vorige directie echt alles voor MVV deed, en bij Noor heb ik meer het idee dat hij ieder moment kan vertrekken in ons in de shit achterlaat.

Dat de band tussen De vorige directie en Angel side niet goed was, dat is wel duidelijk. Alleen het lijkt erop dat de verstandhouding tussen beide partijen de reden is geweest van de protesten. En niet hoe het sportief en bestuurlijk tussen de club ging. Daarom snap ik niet zo goed waarom we nu vertrouwen moeten hebben.

Het is lastig als buitenstaander om deze situatie goed te beoordelen. Daarom is mijn bericht ook niet aanvallend bedoelt , maar ik maak mij oprecht zorgen over het voorbestaan van onze club. En de geluiden zijn niet positief.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2022 12:59
Dominique
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Angel-Side #24
Als het echt zo is dat Napoleon de AS heeft benaderd om met onconventionele methoden het bestuur weg te krijgen is dit natuurlijk het laagste van het laagste. Dan moet die persoon ook echt nooit meer betrokken raken bij Mvv.

Ik hoop ook tevens dat de AS meer info krijgt via Noor en dat deze info ook inderdaad geruststellend is. Maar zonder hier B op te zeggen klinkt het statement eerder als een politiek praatje om iedereen achter je te krijgen dan dat er echt daadwerkelijk iets concreet gezegd/gedeeld wordt. Ik verbaas me dan ook werkelijk dat de immer kritische AS, zoals ze zelf al beschreven tegen Usta, Penders en Elsen, ineens nu we er sportief slechter voor staan dan in de afgelopen 10 jaar, vertrouwen uitspreekt in hoe het nu gaat.

En dan de NOW regeling waar al enorm veel over gezegd is. Als ik als werknemer mijn werkgever een ton kost, vlieg ik er gewoon uit. Ik zie hier iemand die zegt dat we dat gecompenseerd hebben omdat i.t.t andere clubs Mvv slechts 15% terugval had, maar dat is natuurlijk complete onzin. Die ton is hard nodig, punt.

Al bij al denk ik dat we de AS altijd, maar dan ook echt altijd, dankbaar moeten zijn voor al hun inspanningen de voorbije decennia en er vertrouwen in hebben dat zij uiteindelijk ook waken over Mvv en het voortbestaan. Ik hoop dat we de komende maanden over dezelfde info beschikken zodat we allemaal deze zelfde conclusie kunnen trekken! Bedankt heren!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2022 08:44
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
Angel-Side #25
Napoleon, kom er eens in jungske. Normaal ben je er als de kippen bij om je gebruikelijke riedeltje af te draaien als er wat te zeiken valt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2022 10:47
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 45
Meer
Angel-Side #26
Volgens mij heeft napoleon zich teruggetrokken in de loopgraven van de padelclub in Roermond of de Venlose Koel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2022 08:38
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Angel-Side #27
Ik ben/ was vaker eens met napoleon. Maar als dat klopt vind ik het zeer triest van hem.

Verder een goed netjes bericht van de angel side. Alleen brengt dit meer vragen op zoals me voorgangers als zeggen.
Waarom word er met hun goed gecommuniceerd en met de rest van de supporters niet?
Want uit het bericht neem ik aan dat angel side meer op de hoogte word gehouden?
Verder hoop ik dat alles en iedereen straks op 1 lijn zal zitten. Op dit moment is dit niet zo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2022 14:10
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 47
Meer
Onderwerp Auteur
Angel-Side #28
Beste supporters, ook voor ons begint het seizoen weer, vanaf dit seizoen zullen alle posts die op onze Facebook zijn geplaatst ook hier worden weergegeven in dit topic.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Lassie80, Boschpoort, Ekstertjj, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2022 14:11 24 juni 2022 14:14 door Angel-Side official.
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 47
Meer
Onderwerp Auteur
Angel-Side #29


Voor ons begint morgen het seizoen! De Angel-Side is de peilstok van deze mooie club. Wij houden onze rug recht , en de borst vooruit. Achter de schermen wordt hard gewerkt door diverse geledingen van de Angel-Side om op alle fronten onze club uit te dragen en te verankeren in onze stad. De FFTS trappen we zondag officieel af en zullen we aanwezig zijn bij de Duckrace Maastricht . Met de FFTS actie kunnen we een vader (of moeder) met kind de gelegenheid te geven dit seizoen naar MVV te gaan waar dit normaal niet in de financiële mogelijkheden ligt. U kunt uw bedrijf, vereniging of groep alvast aanmelden in onze Messenger. Ook zullen we op een ludieke manier de SK's gaan promoten. Hoe? Dit gaan jullie snel zien. Maar we beginnen morgen in Berg! Onze rood-witte trots treed dan in zijn eerste oefenwedstrijd aan tegen de mannen van VV Berg28 , aftrap 18u! Be there!
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Frank Salemans, Ben Salemans, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, Burgundian043, LRB, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2022 12:30 27 juni 2022 12:36 door Angel-Side official.
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 47
Meer
Onderwerp Auteur
Angel-Side #30


De eerste ! We beginnen eerst met de toegezegde supportersgroepen, ook staan er inmiddels een 15 bedrijven, instellingen of verenigingen klaar die toegezegd hebben mee te doen. Zoals jullie zien hebben we voor de FFTS en andere projecten een aparte Pagina aangemaakt. Geef deze een like! From Father To Son - Angel-Side

FFTS, De Angel-Side is er ook bij en ondersteunt dit initiatief met 2 Duo-Kaarten! Dankjewel! We kunnen hiermee 2 gezinnen een seizoen MVV aanbieden waar dit normaal niet binnen de financiële mogelijkheden hoort! Ook schrijven we 4 Seizoenskaarten bij op het conto van MVV Maastricht !

Wilt u als bedrijf ook participeren ? Voor €129 heeft u 1 duo-kaart (met factuur als ingeschreven vereniging of onderneming) Of wilt u als supporter een vrij bedrag schenken in een tikkie? Neem contact met ons op via de Messenger ! m.me/angelsidemestreech
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.259 seconden