Waarover is Noor dan niet transparant over geweest? Waar veel forumleden nogal moeite mee hebben is mededelingen die rechtstreeks van Noor komen onderscheiden van berichten die op het forum geplaatst worden. Noor heeft nooit gezegd dat we 100.000 euro hebben misgelopen, dat bedrag is ooit in het leven geroepen door mede-forumleden. Dat gaat vervolgens een heel eigen leven leiden, ondanks er ook verschillende mensen hebben gezegd dat dat bedrag niet klopt.Roed en Wit 70 wrote: Blijkbaar is Noor wel open over allerlei zaken tegenover de vertegenwoordigers van Angelside (zelf geen idee wie de personen erachter precies zijn) en waarschijnlijk ook naar sv-1902. Zoals over de fout met de now. Als het bedrag dan zoveel lager is en totaal anders dan wordt beweerd op social media, ben daar open over. Hopelijk beseft de directie dat men ook transparant behoort te zijn naar de vele sk houders en sponsoren en niet alleen in klein comité.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Audiowaste wrote: Waarover is Noor dan niet transparant over geweest? Waar veel forumleden nogal moeite mee hebben is mededelingen die rechtstreeks van Noor komen onderscheiden van berichten die op het forum geplaatst worden. Noor heeft nooit gezegd dat we 100.000 euro hebben misgelopen, dat bedrag is ooit in het leven geroepen door mede-forumleden. Dat gaat vervolgens een heel eigen leven leiden, ondanks er ook verschillende mensen hebben gezegd dat dat bedrag niet klopt.
Het blijft apart dat mensen toch alle klakkeloos overnemen wat hier soms wordt geroepen.
Lastig te zeggen vanuit deze situatie, maar het misgelopen bedrag is waarschijnlijk heel laag. Hiervoor zou ik de exacte regeling van de NOW moeten kennen en de financiële cijfers van MVV van die specifieke periode. Maar allereerst, en dit heb ik al tig keer gezegd, NOW is geen gift! De NOW is een voorschot en afhankelijk van de misgelopen omzet wordt een definitief bedrag betaald.Hill28 wrote: Geen wonder dat Noor de Angel Side aan zijn kant probeert te houden. Die heeft hij nodig om zijn positie te kunnen veiligstellen. Het is een gehaaide oplichter en hij lult goed. Hij lichtte zelfs Johan Cruyff op. Ik zou zeggen check dan eens hoeveel NOW we zijn misgelopen. Is dat echt ‘een veel lager bedrag’ zoals Noor zegt? Volgens openbare bronnen is het sws meer dan 1 ton. Dat betekent dan toch dat Noor niet eerlijk is als hij zegt dat het om een veel lager bedrag gaat.?
Maar goed, als supportersgroepen niet eensgezind zijn dat Noor weg moet, wordt het moeilijk om hem weg te krijgen. En vrees ik voor de nabije toekomst van onze club.
Eens ben ik het wel dat ‘Napoleon’ geen alternatief is.