Angel-Side

17 apr 2022 16:36
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
Onderwerp Auteur
Angel-Side #1
Het is een gifbeker die helemaal leeg moet. Links en rechts horen we soms geluiden , waarom was de Angel-Side zo fel op bijvoorbeeld Elsen, Penders en Usta. De stem en mening van de Angel-Side lijkt de rode draad in wat het beste voor deze club lijkt. Voor het merendeel lijken de parallellen gelijk. maar er is een wezenlijk verschil. Ten eerste de directie, waar we in de tijd van penders tegen een muur van Leugens aanliepen, onwelwillendheid en alleen maar comedy hebben we ondanks de resultaten een prettige en open samenwerking met de huidige directie. Periodiek worden wij op de hoogte gehouden van het rijlen en zeilen van onze club. Dit is misschien niet zichtbaar, maar jullie kunnen op ons vertrouwen dat wij er kort op zitten en als poortwachters onze mooie club streng in de gaten houden. Onze club is in de afgelopen 20 jaar bestuurd door amateurs, charlatans en Popi Jopies. De club is een parodie op wat betaald voetbal wordt genoemd. Er zijn.noodverbanden aangelegd, problemen vooruit geschoven en met de mantel del liefde pogingen gedaan om in Maastricht te spreken van betaald voetbal. We zijn overtuigd dat dit allemaal met de beste bedoelingen is gedaan, maar we plukken nu de vruchten van het amateurisme en misschien wel de Maastrichtse bravoure. Erik Noor is hier ingestapt, misschien niet het meest ideale uithangbord van onze club, maar credits verdient ie zeker. Midden in een financiële corona crisis, een valse start met een NOW regeling (Die opgeblazen en met verkeerde cijfers wordt gebruikt door criticasters) , een club die op 4 clubs na(!) de afgelopen 23 jaar de eredivisie heeft gemist. Nee, we verdienen dit niet, we horen hier niet thuis. Maar de drive van de Angel-Side is oa de incidentele oplevingen van onze club waar we zien en vertrouwen hebben dat we een hele grote kleine club zijn. Of een kleine grote club. Om de knikkers heeft MVV MAASTRICHT een grote en stabiele fanbase, dat is onze drive, onze toekomst en de basis dat deze club meer verdient en meer kan! Als Angel-Side spreken wij het vertrouwen uit in de huidige directie en laat jullie verassen in wat komen gaat. Wij hebben vertrouwen er in. We gaan de beslissende fase in. Heeft deze club levensvatbaarheid of zijn we gedoemd. De eerste optie gaan wij voor, we vragen jullie achter deze club te staan en vertrouwen te hebben wat de toekomst ons brengt.


En speciaal voor onze grote vriend Napoleon , zolang wij hier zitten zal jij nooit met je laster en luchtkastelen ook maar iets te zeggen gaan hebben. We kunnen ook een boekje open doen hoe jij ons benaderde en wilde dat we, laten we zeggen, onconventionele middelen moesten inzetten. Maar voorlopig laten we het hierbij. Maar ook wij geven stadionverboden. Kap gewoon met je op de man spelen en situaties binnen de club uitvergroot en gewoon namen neerplant die dit niet eens willen. want degene die echt schade toebrengt aan de club ben jij en je alter egos of beperkten die blindelings in je praatjes geloven.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, daan4suz, Boe is dat feeske?, jesfen, john68, Huib, Sjonnie, Lassie80, Kletswief, J.P. Ler en10 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2022 17:02
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Angel-Side #2
Eindelijk eens een positieve reactie van begin tot eind,en dat binnen alle negatieve berichtgeving!
Jullie support was afgelopen vrijdag weer formidabel,vasthouden deze positieve support.
Laten we hopen op een beter seizoen als het huidige,maar zeker is nu al dat jullie er weer staan…op naar seizoen 22/23… mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, Charmeur, Hier menier, LRB, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2022 20:00 17 apr 2022 20:13 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 582
Meer
Angel-Side #3
Sjiek !
bin iech gruuts tot 40/50 jaor noa miene en uzze tied ( old skool crew 1973-85)


sins 2010 ...de tied wie de Ultraas met de spandeuk begos ,
georganiseerd get hiel sjoens en bezunder groets gebäörde
en oetgreujde tot e good en professijonele groep !
Get boe veer vreuger neet vaan koste druime ...

Jao, geer piste wel ins neeve de pot ...
mer al met al :
RESPEK en GRUUTS zien veer aw bök op uuch !
Oppe sjet is uuch gezaank bij oetwedstrije ein groete sjevraoj die alles good maak
en us aw mennekkes nuij leeve in us aw kneuk gief ! Kier op kier ...

En is iech dit noe lees...
daan smaak de gifbeeker boe geer aon refereert neet feiselik en bitter....
mer door uuch en veural dit stökske zeut wie 'n awwerwets Maltezerke vaan de Ridderbrowwerij !

GROETE MERCI, GRUUTS OP UUCH EN GAOT ZOE DOOR en us klubke geit met uuch noets verloore !
Dit k-!@#$%-t sezoen is door uuch stök 100% good gemaak en veur koumend jaor höb iech daodoor fiduusie!

Can you hear...:thumbsup: :applaus: :thumbsup:

De volgende gebruiker (s) zei dank u Zicco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2022 21:20
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Angel-Side #4

Angel-Side official schreef : Het is een gifbeker die helemaal leeg moet. Links en rechts horen we soms geluiden , waarom was de Angel-Side zo fel op bijvoorbeeld Elsen, Penders en Usta. De stem en mening van de Angel-Side lijkt de rode draad in wat het beste voor deze club lijkt. Voor het merendeel lijken de parallellen gelijk. maar er is een wezenlijk verschil. Ten eerste de directie, waar we in de tijd van penders tegen een muur van Leugens aanliepen, onwelwillendheid en alleen maar comedy hebben we ondanks de resultaten een prettige en open samenwerking met de huidige directie. Periodiek worden wij op de hoogte gehouden van het rijlen en zeilen van onze club. Dit is misschien niet zichtbaar, maar jullie kunnen op ons vertrouwen dat wij er kort op zitten en als poortwachters onze mooie club streng in de gaten houden. Onze club is in de afgelopen 20 jaar bestuurd door amateurs, charlatans en Popi Jopies. De club is een parodie op wat betaald voetbal wordt genoemd. Er zijn.noodverbanden aangelegd, problemen vooruit geschoven en met de mantel del liefde pogingen gedaan om in Maastricht te spreken van betaald voetbal. We zijn overtuigd dat dit allemaal met de beste bedoelingen is gedaan, maar we plukken nu de vruchten van het amateurisme en misschien wel de Maastrichtse bravoure. Erik Noor is hier ingestapt, misschien niet het meest ideale uithangbord van onze club, maar credits verdient ie zeker. Midden in een financiële corona crisis, een valse start met een NOW regeling (Die opgeblazen en met verkeerde cijfers wordt gebruikt door criticasters) , een club die op 4 clubs na(!) de afgelopen 23 jaar de eredivisie heeft gemist. Nee, we verdienen dit niet, we horen hier niet thuis. Maar de drive van de Angel-Side is oa de incidentele oplevingen van onze club waar we zien en vertrouwen hebben dat we een hele grote kleine club zijn. Of een kleine grote club. Om de knikkers heeft MVV MAASTRICHT een grote en stabiele fanbase, dat is onze drive, onze toekomst en de basis dat deze club meer verdient en meer kan! Als Angel-Side spreken wij het vertrouwen uit in de huidige directie en laat jullie verassen in wat komen gaat. Wij hebben vertrouwen er in. We gaan de beslissende fase in. Heeft deze club levensvatbaarheid of zijn we gedoemd. De eerste optie gaan wij voor, we vragen jullie achter deze club te staan en vertrouwen te hebben wat de toekomst ons brengt.


En speciaal voor onze grote vriend Napoleon , zolang wij hier zitten zal jij nooit met je laster en luchtkastelen ook maar iets te zeggen gaan hebben. We kunnen ook een boekje open doen hoe jij ons benaderde en wilde dat we, laten we zeggen, onconventionele middelen moesten inzetten. Maar voorlopig laten we het hierbij. Maar ook wij geven stadionverboden. Kap gewoon met je op de man spelen en situaties binnen de club uitvergroot en gewoon namen neerplant die dit niet eens willen. want degene die echt schade toebrengt aan de club ben jij en je alter egos of beperkten die blindelings in je praatjes geloven.


Mooi statement!
Tja Napoleon, je Waterloo is eindelijk nabij.

De Angel-Side benaderen om 'onconventionele middelen' in te zetten? Je bent nog laffer en achterbakser dan al die 'hoge heren' die je overal van beschuldigd. Je speelt meer spelletjes dan alle besturen van de afgelopen jaren bij elkaar.

Bedankt Angel-Side, jullie zijn de échte helden van onze club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vluuzak, Zicco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2022 23:25 17 apr 2022 23:27 door Lenoircesoir.
Lenoircesoir
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
Angel-Side #5
De Angel-Side heeft altijd een sterke stem (en invloed) gehad binnen en buiten het stadion van MVV. Dat wil niet zeggen dat ze ook alle kennis in pacht hebben. Waar zij zelf aangeven dat door vorige directeur(s) leugens zijn verspreid, zouden zij nu het volste vertrouwen hebben in de huidige directeur omdat er regelmatig overleg plaats vindt. Wie over wat heeft gelogen en wat nu dan voor waar mag worden aangenomen is niet duidelijk. Met alle negatieve berichtgeving van de afgelopen jaren is er reden genoeg om wantrouwig te zijn wanneer er uitspraken worden gedaan zoals “geloof ons nou maar”.
Volledige openheid van zaken door alle partijen is de enige manier om de critici voor je te winnen. Als er namelijk één terecht punt van kritiek is, dan is het namelijk het gebrek aan communicatie over de bedrijfsvoering.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2022 02:50
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Angel-Side #6
Geweldig bericht!
Dit geeft de burger moed!
De Angel Side zal altijd en en overal de poorten van Geusselt bewaken en controleren.. Van Bestuur tot supporters. En zo hoort het ook, want dat zijn de Die Hards die jaar in jaar uit de sfeer bepalen op de tribunes.
Mij geeft dit oprecht meer moed voor volgend jaar, en motiveert mij alleen maar meer om een SK te kopen voor het volgend seizoen.

Nog nooit op meneertje Napoleon gereageerd en nog nooit in het echt gezien of gesproken..
Ik vond je berichtgeving altijd al té negatief en er kon amper een positief woordje van af.
Maar als ik: “onconventionele middelen” lees..
Dan ben je echt een laffe hond.

Ga lekker naar Venlo en ga naar lekker ruig doen want dat is blijkbaar ook al je clubje.
Laat je hoofd maar niet zien op de AS.

Angel Side dikke chapeau!
Op noa ‘n frisse start mit dezelfde sfeer!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2022 11:58 18 apr 2022 12:01 door DJ-MARCO.
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Angel-Side #7
Wat is het standpunt van de Angel Side voor wat betreft de plannen van MVV om een nieuw supportershome te realiseren in het stadion ?. Al jaren lang wordt supporterskaffee De Gouwe ster door MVV genegeerd of "ontkend". En dat terwijl Edmond en Marianne al jaren lang klaar staan voor de MVV supporters. Zij hebben van die schuur destijds in het stadion een supporterscafé gemaakt waar menig andere club jaloers op is.

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2022 12:03
ErikOranje
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 29
Meer
Angel-Side #8
Hoe zeer ik de AS ook respecteer en hun steun altijd enorm waardeer begrijp ik dit bericht niet helemaal.
Zijn zij nu de spreekbuis van Noor geworden? Fijn dat Noor tegen hun blijkbaar wel open is, maar wat hebben we aan dit soort berichten als verder deze informatie blijkbaar niet gedeeld mag worden.

Ik vind het erg makkelijk om alle slechte zaken af te schuiven op Penders en co. Natuurlijk hebben zij ook niet enkel goede dingen gedaan, maar laten we dan een streep trekken op het moment dat Noor is binnengekomen. Welke stappen hebben we daarna nu écht gezet? Zonder nog een mes in iemand zijn rug te steken die zich niet meer kan verdedigen.

Noor weet dat de steun van de AS voor hem belangrijk is om hem in het zadel te houden. Als ik dit bericht lees is hem dat in ieder geval gelukt. Ik krijg hier een beetje ongemakkelijke gevoelens bij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2022 12:35
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Angel-Side #9

ErikOranje schreef : Hoe zeer ik de AS ook respecteer en hun steun altijd enorm waardeer begrijp ik dit bericht niet helemaal.
Zijn zij nu de spreekbuis van Noor geworden? Fijn dat Noor tegen hun blijkbaar wel open is, maar wat hebben we aan dit soort berichten als verder deze informatie blijkbaar niet gedeeld mag worden.

Ik vind het erg makkelijk om alle slechte zaken af te schuiven op Penders en co. Natuurlijk hebben zij ook niet enkel goede dingen gedaan, maar laten we dan een streep trekken op het moment dat Noor is binnengekomen. Welke stappen hebben we daarna nu écht gezet? Zonder nog een mes in iemand zijn rug te steken die zich niet meer kan verdedigen.

Noor weet dat de steun van de AS voor hem belangrijk is om hem in het zadel te houden. Als ik dit bericht lees is hem dat in ieder geval gelukt. Ik krijg hier een beetje ongemakkelijke gevoelens bij.


Wel apart dat iedereen die niet kritisch is, meteen een spreekbuis van Noor wordt genoemd.
Ik kreeg dit in een ander topic ook al naar mijn hoofd gegooid. Heb die man 1x 30 seconden gesproken.

Maar goed, blijkbaar is er dus wel transparantie in structurele overleggen met de Angel-Side, blij om dit te lezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2022 16:58
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Angel-Side #10
Apart statement en ik heb geen idee wat ik ervan moet en kan denken.

Hopelijk speelt bestuur en Noor open kaart naar de AS maar betwijfel of hij echt het achterste van zijn tong laat zien.

Ik wil het eerst eens zien en dan geloven, tot nu heeft Noor in mijn ogen meer blabla verkocht dan dat het daadwerkelijk allemaal beter is geworden of dat er überhaupt ook maar enige vooruitgang is geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2022 17:15
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Angel-Side #11
Ik heb al 4 x het bericht van de angelside gelezen. En begrijp niet dat sommige hier zo positief kunnen zijn. Wat zeggen ze o.a. de opleveningen van da club geeft ons de positieve hoop dat het goed komt. De laatse opleving was onder Elsen. Die later moest oprotten omdat? Usta presteerde zeker niet goed maar beter als Wels. Maar ook zijn naam stond op het spandoek met de tekst rot op. Over leugens gesproken. 4 weken geleden sprak mvv er nog over dat Wels de juiste man voor Mvv was en hem de tijd moest worden gegund na zoveel jaren top Oss te wennen aan Mvv. 2 weken later ontslagen. Als het klopt dat Noor met jullie communiceert over zaken bij Mvv en niet met de andere supporters dan noemen ze dat selectieve communicatie. Ook niet zo positief dus. Dan tenslotte jullie noemen mensen die naoleon gelove n beperkte. De slimme geloven jullie dus. Maar veel onderbouwing zie ik in jullie verhaal ook niet. Maar hoe dan ook jullie support is fantastich en wij allen hopen dat het goec gaat komen met us mvvke.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2022 18:32
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Angel-Side #12
Ik zou willen dat we de uitdrukking " de gifbeker moet leeg" uit ons vocabulaire bannen. Ik lees hem hier op het forum al jarenlang meerdere keren per week. Pas op: dit gaat in het DNA van je club zetten. Een gifbeker drink je gedwongen. En daarna ben je dood. Er zit lijdzaamheid in de uitdrukking en dat is iets waar we niks aan hebben. Als ons een gifbeker wordt voorgezet? Dan zeggen we "fuck off" en gaan door met het steunen van en bouwen aan onze club.

De schrijvers van de Angel Side kiezen voor het optimisme. Ik zou dat zelf ook graag willen. Ik schipper tussen optimisme en pessimisme en val er meestal ergens tussen in. Liefst ben ik optimistisch. Het sterkste aan die optimistische business case is iets waar de huidige bewindvoerders niets aan kunnen doen: de geschiedenis van de club, de stad Maastricht en de support. Maar verder krijg ik die business case maar heel moeilijk rond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2022 20:51
Ab Intus 2022
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
Angel-Side #13
Veel reacties inmiddels gelezen op dit "statement" van de Angel Side.
Wat mij betreft heeft de groep van de Angel Side zich de afgelopen jaren (!) onderscheiden met geweldige sfeeracties en sfeer in het stadion, zowel in onze Geusselt als tot ver daar buiten.

Nu slaan ze wat mij betreft de plank mis.
Vertrouwen in directie omdat ze regelmatig "overleg" plegen??? WOW, dit is wat mij betreft een degradatie van alle andere supporters als hier niet naar iedereen toe gecommuniceerd word. Poortwachters? Waarom is mijn vader die 40+ jaar een seizoenskaart heeft, een handje vol wedstrijden heeft gemist, geen poortwachter? Wie bepaald de poortwachters van onze club?

Elsen, Penders wegzetten als clowns? Kan, mag, hebben echt niet alles goed gedaan, maar dat gebeurd zelfs bij Ajax niet. Echter als het dan clowns zijn;
Elsen heeft het voor het zeggen in de belangrijkste peiler van onze club, de Academy... wat is Noors reactie hierop?
Onder Elsen speelde we alleen wel (structureel) nacompetitie, ow wacht, Finale nacompetitie.. clown? Zeg het maar... wat is Noors reactie hierop?
Wat is er onder het huidige bestuur verbeterd?
- communicatie met Angel Side
-?
-?
-?

De huidige gezichten zorgen voor een goeie band met de Angel Side, heel fijn, gelukkig word er gecommuniceerd, maar als niet alle supporters hiervan op de hoogte worden gebracht...? Wat is de reden van het wegrennen van clubmensen? Waarom gaan mensen met 20+ jaar werkjaren bij HUN club zomaar weg? Wat zegt Noor hierover? Hoop hierover een statement te krijgen, dit is namelijk vrij simpel te controleren, het waren immers de gezichten.

Ik krijg er buikpijn van iig, heb alleen maar meer vragen en twijfels gekregen over het functioneren... dit statement heeft daar wat mij betreft aan bijgedragen
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2022 22:24 18 apr 2022 22:25 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 736
Meer
Angel-Side #14
Blijkbaar is Noor wel open over allerlei zaken tegenover de vertegenwoordigers van Angelside (zelf geen idee wie de personen erachter precies zijn) en waarschijnlijk ook naar sv-1902. Zoals over de fout met de now. Als het bedrag dan zoveel lager is en totaal anders dan wordt beweerd op social media, ben daar open over. Hopelijk beseft de directie dat men ook transparant behoort te zijn naar de vele sk houders en sponsoren en niet alleen in klein comité.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2022 22:59 18 apr 2022 23:07 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 582
Meer
Angel-Side #15
Het is te merken dat .....

us MVV-ke zoe liech steit wie nog noets....

want....

stoon veer langs de lijn ....
en doen veer trow us bes.....???

of prebeere veer

um N oet R te euvertreffe....
um op jeker slak kiloos zaajt te legke....
um niemes te geleuve....
um jekerein vaan mismieterij en euverlaoperij te betiechte...

Meh me lepke !
Klop uuch 'n ei'ke!
Gaot ins awwerwets nao Luik um uuch bratsigheid kwiet te raake!
Gaank boete speule ...

Iere wee iere towkump:
VZM is faantasties
de Ultraas en noe de AS heet 't es groep sjoen gedoon
aoch noe die batjakkers vaan de nuij fanklub
en aw buule vaan Trepke Bee...


WAT WILT GEER NOG MIE ????


how op met zeivere....en bedink us MVV-ke is wie us leef Mestreech

mè heels dien kroen tog opgeriech
en ongeknak bis te gebleve,
door euze ban van trouw aon diech.



Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.447 seconden