Angel-Side

27 juni 2022 17:28
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Angel-Side #31
Geweldige actie. Waarom beginnen jullie (of wellicht Veer zien MVV) geen crowdfunding-actie op www.gofundme.com ?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2022 19:10
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Angel-Side #32

Ben Salemans schreef : Geweldige actie. Waarom beginnen jullie (of wellicht Veer zien MVV) geen crowdfunding-actie op www.gofundme.com ?

Je betaalt dan 2,9% plus 0,25 cent per donatie aan Gofundme. De vraag is of je dat eruit haalt door een crowdfunding te starten op het platform.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2022 19:27 27 juni 2022 19:40 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Angel-Side #33

Audiowaste schreef : [
Je betaalt dan 2,9% plus 0,25 cent per donatie aan Gofundme. De vraag is of je dat eruit haalt door een crowdfunding te starten op het platform.

Wat bedoel je? Als je bijv. 500 euro ophaalt van 20 donors, wordt plm. 20 euro automatisch ingehouden door gofundme. Dan vang je dus netto 480 euro voor je (goede) doel. Ik vind die 20 euro een redelijke vergoeding. Het scheelt je enorm veel administratiewerk.Maar misschien zijn er nog goedkopere crowdfunding-sites.

Het was maar een idee. Ik vond het omslachtig om voor een donatie eerst contact op te moeten nemen via mesdenger. Via gofundme kun je als donor rechtstreeks je bijdrage storten. Dat scheelt de organisator van de crowdfundingactie enorm veel werk.

Verder leek het me beter dat een organisatie als de Angelside of Veer Zien MVV (Herman?) zo'n crowdfundingactie organiseert. Dat lijkt me beter dan dat ik als kleine particulier met mijn eigen bankrekening dat zou doen.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2022 21:25
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 758
Meer
Angel-Side #34
Ik denk dat diverse mensen dit sympathieke doel wel anoniem zouden willen sponsoren. Hoe gaat dat in zijn werk dan?
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2022 16:41
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 47
Meer
Onderwerp Auteur
Angel-Side #35

Frank Salemans schreef : Ik denk dat diverse mensen dit sympathieke doel wel anoniem zouden willen sponsoren. Hoe gaat dat in zijn werk dan?


Particulieren/individuen kunnen middels een tikkie een x bedrag overmaken waar opgevuld wordt tot er weer een duo-kaart wordt bereikt. Dit mag anoniem of met een naamsvermelding op het einde vd actie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2022 16:43
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 47
Meer
Onderwerp Auteur
Angel-Side #36


FFTS, De SV-1902 is er ook bij en ondersteunt dit initiatief met 1 Duo-Kaart! Dankjewel! We kunnen hiermee 1 gezin een seizoen MVV aanbieden waar dit normaal niet binnen de financiële mogelijkheden hoort! Ook schrijven we 2 Seizoenskaarten bij op het conto van MVV Maastricht !

Wilt u als bedrijf ook participeren ? Voor €129 heeft u 1 duo-kaart (met factuur als ingeschreven vereniging of onderneming) Of wilt u als supporter een vrij bedrag schenken in een tikkie? Neem contact met ons op via de Messenger ! m.me/angelsidemestreech
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2022 21:13
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 47
Meer
Onderwerp Auteur
Angel-Side #37


FFTS, De boys van MIVF zijn er ook weer bij en ondersteunen dit initiatief met 1 Duo-Kaart! Dankjewel! We kunnen hiermee 1 gezin een seizoen MVV aanbieden waar dit normaal niet binnen de financiële mogelijkheden hoort! Ook schrijven we 2 Seizoenskaarten bij op het conto van MVV Maastricht !

Wilt u als bedrijf ook participeren ? Voor €129 heeft u 1 duo-kaart (met factuur als ingeschreven vereniging of onderneming) Of wilt u als supporter een vrij bedrag schenken in een tikkie? Neem contact met ons op via de Messenger ! m.me/angelsidemestreech
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2022 15:47
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 47
Meer
Onderwerp Auteur
Angel-Side #38


FFTS, KBW Advocaten en Mediators uit Schinnen is er ook weer bij en ondersteunt dit initiatief met 1 Duo-Kaart! Dankjewel! We kunnen hiermee 1 gezin een seizoen MVV aanbieden waar dit normaal niet binnen de financiële mogelijkheden hoort! Ook schrijven we 2 Seizoenskaarten bij op het conto van MVV Maastricht !

Wilt u als bedrijf ook participeren ? Voor €129 heeft u 1 duo-kaart (met factuur als ingeschreven vereniging of onderneming) Of wilt u als supporter een vrij bedrag schenken in een tikkie? Neem contact met ons op via de Messenger ! m.me/angelsidemestreech
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2022 16:18
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 47
Meer
Onderwerp Auteur
Angel-Side #39
Vanavond, 20:30 verzamelen, aw brök. We laten de stad zien er klaar voor te zijn !

fb.watch/eIU5dK5Hrk/
De volgende gebruiker (s) zei dank u JulioB, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2023 12:04
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 47
Meer
Onderwerp Auteur
Angel-Side #40
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2023 15:39
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 47
Meer
Onderwerp Auteur
Angel-Side #41
De allerlaatste kaarten beschikbaar VVV-Venlo - MVV Maastricht ! Nog ca. 35 kaarten van de 550. Enkel nog beschikbaar in de Angel-Side bussen. De Angel-Side breekt al meteen een record. Wij gaan met 6 bussen Angel-Side! De overige organisaties zitten al vol. Meld je in de messenger!

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.267 seconden