>
Ontvangen bedankjes 77
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Aloy Agu schreef : Ik reed net langs klein geusselt, zag daar de spelersbus van MVV staan.
Armoede troef zeg, het is een touringcar met een klein bordje waarop staat "spelersbus MVV".
Sjonge Sjonge, Als MVV geen geld heeft om een spelersbus te laten spuiten in het logo of concept dat MVV uitdraagt doe dan niet zo'n zielig bordje van 40 cm bij 50 cm. Sorry hoor dit ziet niet uit!
De bus is niet van MVV en Slangen zal de bus ook in willen zetten voor andere activiteiten dan MVV. Daardoor betalen wij een lagere prijs/besparen geld.izzo schreef : Zijn denk ik genoeg graffiti mensen die dat wel willen doen;) moet je alleen wat spuitbussen sponsoren.
Jacques schreef :
De bus is niet van MVV en Slangen zal de bus ook in willen zetten voor andere activiteiten dan MVV. Daardoor betalen wij een lagere prijs/besparen geld.izzo schreef : Zijn denk ik genoeg graffiti mensen die dat wel willen doen;) moet je alleen wat spuitbussen sponsoren.
Het overspuiten van de bus zou dus in overleg met Slangen moetne gebeuren en ik kan me goed voorstellen dat die geen MVV-bus willen hebben, dat verhuurt in sommige regio's toch wat moeilijker
BenoitCamontagne schreef : denk dat er genoeg mensen zijn die voldoende kwaliteit hebben voor ontwerp en verfraaien van de bus....
Snuf schreef :
BenoitCamontagne schreef : ALWEER wordt er hier geschreven "kijk waar we vandaan komen". Ik had enkele maanden na de redding al genoeg van dit argument. Ik snap werkelijk niet dat er nog steeds mensen met dit non-argument kunnen leven. Ik verwacht van MVV professionalisme. Ik eis dat de MVV cultuur gerespecteerd wordt. Wij moeten doelen stellen in plaats van overal maar vrede mee hebben, want we waren bijna dood.
Klopt, ook een andere dooddoener "we hebben maar een kleine groep" is (hoe waar dan ook) geen argument om een professionele betaald voetbal organisatie te leiden...
Ipv een complexe organisatie en structuur ( waar de doorsnee fan niks mee kan, niet wijs uit komt en niet duidelijk blijkt of, waar en in hoeverre invloed toegelaten is, wordt, kan...) kun je misschien beter, als je dan toch weinig mensen ter beschikking hebt, een kleine hechte organisatie met korte lijnen en simpele structuur opzetten die snel en daadkrachtig kan en wil optreden en zich niet vervreemd van haar basis ( die hondstrouwe 2000 man die al tientalle jaren op de tribune zit en je broodnodig hebt om het "MVV gevoel"te ondersteunen en uit te dragen) !
Bovendien heet Snuf niet 100% maar 1000% gelijk: als je geen duidelijke "voetbalgerelateerde" doelen stelt, dan kan de hele boel zo in elkaar storten als enkele van die weinige part time mensen die nu leiding geven wegvallen en hun eventuele opvolgers weer van "scratch one"moeten beginnen. Een realistische blauwdruk met plannen op voetbalgebied (want per slot van rekening komen we daarvoor naar de Geusselt) dat het kader is waarbinnen men opereert is noodzakelijk! Ook in het kader van de zo graag geziene "transparantie" van waar willen we naar toe en hoe bereiken we dit !
Een andere maar niet mindere belangrijkere aanbeveling is om dan in de toekomst mensen aan te stellen die wel of meer affiniteit met zowel voetbal en us MVV-ke hebben ! ( Stijn is daar een uitstekend voorbeeld van).
Niettemin verdient het bestuur wel en nog steeds een compliment voor het financiele beleid.
Andere zaken kunnen verbeterd worden...