>
Ontvangen bedankjes 349
Snuf schreef :
BenoitCamontagne schreef : denk dat er genoeg mensen zijn die voldoende kwaliteit hebben voor ontwerp en verfraaien van de bus....
Dit DENK ik ook. Helaas grijpt men bij MVV vaak naar commerciële instellingen zonder enkele binding met MVV. Neem als voorbeeld de MVV stadsbus. Een geweldig initiatief! Helaas laat het ontwerp te wensen over. Een gemiste kans.
ALWEER wordt er hier geschreven "kijk waar we vandaan komen". Ik had enkele maanden na de redding al genoeg van dit argument. Ik snap werkelijk niet dat er nog steeds mensen met dit non-argument kunnen leven. Ik verwacht van MVV professionalisme. Ik eis dat de MVV cultuur gerespecteerd wordt. Wij moeten doelen stellen in plaats van overal maar vrede mee hebben, want we waren bijna dood.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Snuf schreef :
BenoitCamontagne schreef : denk dat er genoeg mensen zijn die voldoende kwaliteit hebben voor ontwerp en verfraaien van de bus....
Dit DENK ik ook. Helaas grijpt men bij MVV vaak naar commerciële instellingen zonder enkele binding met MVV. Neem als voorbeeld de MVV stadsbus. Een geweldig initiatief! Helaas laat het ontwerp te wensen over. Een gemiste kans.
ALWEER wordt er hier geschreven "kijk waar we vandaan komen". Ik had enkele maanden na de redding al genoeg van dit argument. Ik snap werkelijk niet dat er nog steeds mensen met dit non-argument kunnen leven. Ik verwacht van MVV professionalisme. Ik eis dat de MVV cultuur gerespecteerd wordt. Wij moeten doelen stellen in plaats van overal maar vrede mee hebben, want we waren bijna dood.
Punker73 schreef : Wanneer wordt MVV eens neergezet als een club waar je bij wilt horen (a la St. Paulie bijvoorbeeld) en niet als een club met suffe slogans als "Doe mee met us MVV". Design / marketing technisch kun je zo veel meer en met alle respect maar dat kunnen die moffen van 045 dus wel veel beter (en ja daar stoor ik mij gigantisch aan).
Punker73 schreef : Ook qua spelers bus is de marketing waarde nul punt nul. En ja in een tractor kunnen ze ook naar de uitwedstrijd.
Zelfs al wil de maatschappij niet een bus overstickeren of spuiten dan nog zijn er 100 mogelijkheden om wel professioneel uit te zien. Denk aan magneet stickers die je voor elke wedstrijd op een bus kunt plakken (en die gaan tot 10 meter hoor).
Voor alle duidelijkheid: mij staat voor ogen dat een busbedrijf een fraaie luxe-bus in MVV-stijl gaat spuiten en inrichten. Bij uitwedstrijden is die huurbus uiteraard voor het vervoer van de MVV-spelers bestemd. Maar als MVV geen uitwedstrijd speelt, kan dat bedrijf die bus gewoon verhuren voor bedrijfsuitjes e.d. Dat bepaalt dat bedrijf helemaal zelf, los van MVV. Wat mij betreft moet die bus dus niet door MVV worden geëxploiteerd, maar door een vervoersbedrijf.MVV4life schreef : Van de andere kant, wellicht kan iemand met een Business plan komen, met de bus betaalt door een sponsor(s), die verhuurt kan worden, zoals Ben aangeeft. Als er dan inkomsten mee gegenereerd kunnen worden, zou fantastisch zijn!
Of "'Haw pin! Die hollenders goon drin!''Sjieske schreef : Iech höb de slogan:
MVV Mestreech,
Veer zien ze neet allein mer vlege
MVV4life schreef : ...
Een andere optie is die van Punker, om te zorgen dat we altijd een witte of rode bus huren en die "versieren" met magneetborden. Hiervan lijkt me dat de kosten een stuk minder zijn en makkelijker een sponsor voor te vinden is.
En als die magneetborden ook nog ontworpen kunnen worden door een combi van Punker en "de ontwerper van onze muurschildering", dat zou helemaal mooi zijn!
En helemaal mooi is dat we nu gaan voor de magneetborden en die later op "onze eigen" bus kunnen plakken.
Wie kan dat van die magneetborden uitwerken? Wat zijn de kosten? Wie kent een sponsor die die borden wil betalen?
Of is dit bedrag zo laag, dat we middels een collecte in de Geusselt aanstaande vrijdag het bedrag al bij elkaar hebben?