Spelersbus

10 aug 2012 17:18 10 aug 2012 17:19 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Onderwerp Auteur
Spelersbus #1
Ik reed net langs klein geusselt, zag daar de spelersbus van MVV staan.
Armoede troef zeg, het is een touringcar met een klein bordje waarop staat "spelersbus MVV".
Sjonge Sjonge, Als MVV geen geld heeft om een spelersbus te laten spuiten in het logo of concept dat MVV uitdraagt doe dan niet zo'n zielig bordje van 40 cm bij 50 cm. Sorry hoor dit ziet niet uit!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2012 17:24
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
Spelersbus #2
Het is Veer dinke mét , het is niet Veer zeike mét.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2012 17:33
BenoitCamontagne
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 13
Meer
Spelersbus #3
Vermoedelijk zal er geen geld zijn voor een eigen bus?

Als er een eigen bus was dan zou het denk ik wel mogelijk zijn deze in eigen kleuren te spuiten/bestickeren...denk dat er genoeg mensen zijn die voldoende kwaliteit hebben voor ontwerp en verfraaien van de bus....
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2012 17:35
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Spelersbus #4

Aloy Agu schreef : Ik reed net langs klein geusselt, zag daar de spelersbus van MVV staan.
Armoede troef zeg, het is een touringcar met een klein bordje waarop staat "spelersbus MVV".
Sjonge Sjonge, Als MVV geen geld heeft om een spelersbus te laten spuiten in het logo of concept dat MVV uitdraagt doe dan niet zo'n zielig bordje van 40 cm bij 50 cm. Sorry hoor dit ziet niet uit!



Niks mis mee: klein maar fijn ! :thumbsup:

en als je bekijkt waar we vandaan komen ( weet je wat een bus kost): wie 't kleine niet eert, zit bij ons verkeerd! ;)

(zegt medeforumlid "E" :P trouwens ook altijd als hij in z'n broek kijkt... :lachen: )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2012 18:01
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Spelersbus #5
Et geit zich neet drom wat op de bus schjteit, maar wat drin zit!! ;)

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2012 19:24
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Spelersbus #6
Zijn denk ik genoeg graffiti mensen die dat wel willen doen;) moet je alleen wat spuitbussen sponsoren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2012 20:02
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Spelersbus #7

izzo schreef : Zijn denk ik genoeg graffiti mensen die dat wel willen doen;) moet je alleen wat spuitbussen sponsoren.

De bus is niet van MVV en Slangen zal de bus ook in willen zetten voor andere activiteiten dan MVV. Daardoor betalen wij een lagere prijs/besparen geld.

Het overspuiten van de bus zou dus in overleg met Slangen moetne gebeuren en ik kan me goed voorstellen dat die geen MVV-bus willen hebben, dat verhuurt in sommige regio's toch wat moeilijker :lolno:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2012 21:23 12 aug 2012 21:23 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Spelersbus #8

Jacques schreef :

izzo schreef : Zijn denk ik genoeg graffiti mensen die dat wel willen doen;) moet je alleen wat spuitbussen sponsoren.

De bus is niet van MVV en Slangen zal de bus ook in willen zetten voor andere activiteiten dan MVV. Daardoor betalen wij een lagere prijs/besparen geld.

Het overspuiten van de bus zou dus in overleg met Slangen moetne gebeuren en ik kan me goed voorstellen dat die geen MVV-bus willen hebben, dat verhuurt in sommige regio's toch wat moeilijker :lolno:


Overigens is de MVV spelersbus niet van Slangen maar van Jacobs Touringcars.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 13:58
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Spelersbus #9

BenoitCamontagne schreef : denk dat er genoeg mensen zijn die voldoende kwaliteit hebben voor ontwerp en verfraaien van de bus....


Dit DENK ik ook. Helaas grijpt men bij MVV vaak naar commerciële instellingen zonder enkele binding met MVV. Neem als voorbeeld de MVV stadsbus. Een geweldig initiatief! Helaas laat het ontwerp te wensen over. Een gemiste kans.

ALWEER wordt er hier geschreven "kijk waar we vandaan komen". Ik had enkele maanden na de redding al genoeg van dit argument. Ik snap werkelijk niet dat er nog steeds mensen met dit non-argument kunnen leven. Ik verwacht van MVV professionalisme. Ik eis dat de MVV cultuur gerespecteerd wordt. Wij moeten doelen stellen in plaats van overal maar vrede mee hebben, want we waren bijna dood.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs, Aloy Agu, izzo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 14:17 14 aug 2012 14:20 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Spelersbus #10

Snuf schreef :

BenoitCamontagne schreef : ALWEER wordt er hier geschreven "kijk waar we vandaan komen". Ik had enkele maanden na de redding al genoeg van dit argument. Ik snap werkelijk niet dat er nog steeds mensen met dit non-argument kunnen leven. Ik verwacht van MVV professionalisme. Ik eis dat de MVV cultuur gerespecteerd wordt. Wij moeten doelen stellen in plaats van overal maar vrede mee hebben, want we waren bijna dood.


Klopt, ook een andere dooddoener "we hebben maar een kleine groep" is (hoe waar dan ook) geen argument om een professionele betaald voetbal organisatie te leiden...

Ipv een complexe organisatie en structuur ( waar de doorsnee fan niks mee kan, niet wijs uit komt en niet duidelijk blijkt of, waar en in hoeverre invloed toegelaten is, wordt, kan...) kun je misschien beter, als je dan toch weinig mensen ter beschikking hebt, een kleine hechte organisatie met korte lijnen en simpele structuur opzetten die snel en daadkrachtig kan en wil optreden en zich niet vervreemd van haar basis ( die hondstrouwe 2000 man die al tientalle jaren op de tribune zit en je broodnodig hebt om het "MVV gevoel"te ondersteunen en uit te dragen) !

Bovendien heet Snuf niet 100% maar 1000% gelijk: als je geen duidelijke "voetbalgerelateerde" doelen stelt, dan kan de hele boel zo in elkaar storten als enkele van die weinige part time mensen die nu leiding geven wegvallen en hun eventuele opvolgers weer van "scratch one"moeten beginnen. Een realistische blauwdruk met plannen op voetbalgebied (want per slot van rekening komen we daarvoor naar de Geusselt) dat het kader is waarbinnen men opereert is noodzakelijk! Ook in het kader van de zo graag geziene "transparantie" van waar willen we naar toe en hoe bereiken we dit !
Een andere maar niet mindere belangrijkere aanbeveling is om dan in de toekomst mensen aan te stellen die wel of meer affiniteit met zowel voetbal en us MVV-ke hebben ! ( Stijn is daar een uitstekend voorbeeld van).
Niettemin verdient het bestuur wel en nog steeds een compliment voor het financiele beleid.
Andere zaken kunnen verbeterd worden...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 14:29
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
Spelersbus #11
Bovendien heet Snuf niet 100% maar 1000% gelijk: als je geen duidelijke "voetbalgerelateerde" doelen stelt, dan kan de hele boel zo in elkaar storten als enkele van die weinige part time mensen die nu leiding geven wegvallen en hun eventuele opvolgers weer van "scratch one"moeten beginnen. Een realistische blauwdruk met plannen op voetbalgebied (want per slot van rekening komen we daarvoor naar de Geusselt) dat het kader is waarbinnen men opereert is noodzakelijk



LRB wat kun jij toch ongeloofelijk uit je nek kletsen !!!! Jij hebt volgens mij helemaal geen idee wat er allemaal op papier staat en wat er is afgesproken.
Zelfs in het laatste praatcafe heeft Paul Rinckens een nieuw plan laten zien welke doelen MVV wilt bereiken, die komen bovenop alle andere plannen en doelen die al zijn vastgelegd. Daar was jij ook bij of was je weer "bezopen"
En ja niet alles gaat even snel dat klopt, maar jij lult hier maar raak op dit forum, focus je op het voetbal maar ga je niet mengen inzake waar je geen enkele toegevoegde waarde hebt en alleen maar onzin uitkraamt

Als ik je vrijdag zie tegen Oss zal ik je hier ook wel eens persoonlijk op aanspreken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 14:32 14 aug 2012 14:49 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Spelersbus #12
Roda JC - sorry als je even schrikt - heeft een geel-zwarte spelersbus met Roda-beschilderingen ( link 1, waar je niet op hoeft te klikken ) die eigendom is van Taxibedrijf Van Meurs.

Deze bus wordt niet alleen voor vervoer van de spelers gebruikt. Rodafans laten zich daar graag in vervoeren. Enkele maanden geleden werd de bus bijvoorbeeld gebruikt voor het vervoer van personeel van het Sophianum, waar ik docent ben. Natuurlijk ben ik niet in die bus gestapt, maar afgezien van de lelijke kleuren geel-zwart en andere Rodadetails moet ik zeggen dat die bus er toch wel aardig uitzag.

Oei, de Roda-supportersvereniging heeft/gebruikt een eigen geel-zwarte supportersbus met Roda-beschilderingen voor het vervoer van supporters naar uitwedstrijden ( link 2 ).

Wat ik maar wil zeggen is dat er vervoersbedrijven zijn die commerciële mogelijkheden zien om een spelersbus of supporterbus in clubkleuren te exploiteren (en die bus niet alleen gebruiken voor het vervoer van spelers of supporters).


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 15:05
klam
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Spelersbus #13
Wat een enorme onzin over een spelersbus.
Het lijkt me alweer duidelijk dat er (zelfs als het goed gaat en professioneel beleid gevoerd word) altijd weer iets te zeiken is.
Het lijkt zelfs wel alsof er iedere keer iets gezocht word om weer opnieuw te kunnen zeiken.

Al gaan de spelers met een tractor naar hun wedstrijden, al gaan ze lopend, als ze maar winnen en veel punten pakken dit jaar.
Alleen op die manier kun je bouwen en uiteindelijk kampioen worden. Voor een leuke spelersbus koop je niets.

Straks moeten we op het einde van het seizoen zeggen; "we hebben geen playoffs gehaald, maar hebben wel een mooie bus" :lachen:

Daarnaast is niks mis met de bus die er nu is. Ik neem aan dat de bus die gebruikt is bij NAC uit, dezelfde bus is voor de rest van het seizoen. Daar is echt niks mis mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 16:36
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Spelersbus #14
Klam, dit soort topics zijn geopend zodat supporters -opbouwend- kunnen brainstormen over verbeteringen op alle mogelijke vlakken waarvan een supporter denkt dat die verbeterd kunnen worden. En waar MVV eventueel ideeën uit kan halen etc.

Dat jij dit geen toegevoegde waarde vind hebben wat betreft de bus, prima, maar zie het niet als ‘ze hebben weer wat te zeiken’, dat zorgt ervoor dat mensen die een bijdrage aan ideeën willen leveren, hoe klein ook, niet meer posten.


Ikzelf heb me voorgenomen alleen te posten als mijn bijdrage toegevoegde waarde heeft voor discussie of extra info/kennis over onderwerpen

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Aloy Agu, Jean

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 17:05
Gouwe Staar
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
Spelersbus #15
Je zult maar blinf of dyslectisch zijn en moeilijk tot niet kunnen lezen...

Dan mis je toch heel wat op dit forum!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.223 seconden