Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc.

03 sept 2023 10:35
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 464
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #16
Ik vraag me af of jij de sfeer van vroeger wel gekent hebt. En met vroeger bedoel ik, ook echt vroeger en niet 1992.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 12:21
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #17
Voor de ouderen die komen niet meer tot boven in de vakken ...Plaats er relingen waar mensen zich aan vast kunnen houden als ze naar hun zitplaats gaan .

voor hun veiligheid .......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 12:54 03 sept 2023 12:57 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #18
Helaas is het stadion op vele punten te verouderd of door de jaren heen te weinig aan gedaan. Ook die extra investering zal waarschijnlijk niet gaan plaatsvinden. Sommige trappen zijn wellicht ook te smal om die relingen ook nog in het midden te plaatsen en de trappen op te splitsen? Als er al relingen zouden zijn, bij de aside bovenaan de stalen trappen staan mensen al voor de wedstrijd en de stenen trappen staan ook geheel vol. Dus daar tot boven komen is nog eens een extra uitdaging.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 13:00
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #19

Mosae schreef : Ik vraag me af of jij de sfeer van vroeger wel gekent hebt. En met vroeger bedoel ik, ook echt vroeger en niet 1992.


Dat was mijn eerste jaar als supporter. Nee ik weet enkel uit de overlevering hoe de sfeer was. Ik vraag toch ook niet hoe jij de Spaanse inquisitie hebt ervaren. Er is een tijdje een soort van protocol geweest om kwetsende spreekkoren te overstemmen met harde muziek. Letterlijk een stille dood gestorven. Uitdagen gebeurt vooral visueel. En harde muziek op de juiste momenten is opzich geen probleem, als het met kwaliteit gebeurd. De boxen in de Geusselt moeten fatsoenlijk gestemd worden, de boxen zijn niet het probleem maar vermoedelijk de aansturing/bekabeling. Qua stem en muziek gewoon niet zuiver en veel ruis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 14:54
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #20
De geluidboxen bij de Boschpoort zijn zo slecht dat je op de tribune nauwelijks verstaat wat er omgeroepen wordt en als je in de gracht staat hoor je helemaal niets meer. Oftewel amateuristische kwaliteit en dito afstelling.

Overigens word ik gek van die Maastrichtse carnavalsmuziek voor de wedstrijd.. Leuk in de carnavalsweek maar daarbuiten absoluut ongewenst. Draai eens wat moderne muziek om de jongere bezoekers ook een beetje aan je te binden. Dit kan gewoon niet langer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 15:07
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #21
Je zult je auto maar voor de Geusselt geparkeerd hebben....
dan sta je minimaal 30 minute in de file om uit deze fnuik te komen....
waarom maken ze niet een extra aansluiting (opritje) naar de grote weg? daar ligt nu wat gras.

Ik denk ze ze niet willen dat MVV een succes wordt (dwz evtl promotie)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 15:40
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #22
Benieuwd of de dames aan de top meelezen op dit forum en zich iets can kritiek aantrekken…. Waarschijnlijk niet als de mensjes in in de businessruimte t maar gezellig hebben… daar wordt alles vernieuwd (tegen welke prijs is de vraag) en de rest van stadion mag t doen met faciliteiten waar menig amateurclub zich voor zou schamen …..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 15:50
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 464
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #23

webmastersfm schreef :

Mosae schreef : Ik vraag me af of jij de sfeer van vroeger wel gekent hebt. En met vroeger bedoel ik, ook echt vroeger en niet 1992.


Dat was mijn eerste jaar als supporter. Nee ik weet enkel uit de overlevering hoe de sfeer was. Ik vraag toch ook niet hoe jij de Spaanse inquisitie hebt ervaren. Er is een tijdje een soort van protocol geweest om kwetsende spreekkoren te overstemmen met harde muziek. Letterlijk een stille dood gestorven. Uitdagen gebeurt vooral visueel. En harde muziek op de juiste momenten is opzich geen probleem, als het met kwaliteit gebeurd. De boxen in de Geusselt moeten fatsoenlijk gestemd worden, de boxen zijn niet het probleem maar vermoedelijk de aansturing/bekabeling. Qua stem en muziek gewoon niet zuiver en veel ruis.

Kijk, dat is precies wat ik al dacht. Maar om iets te kunnen vergelijken is het maar al te fijn om er zelf te zijn geweest. Uit de Spaanse inquisitie zijn geen mensen meer terug te vinden, of je moet te veel "Highlander" hebben gekeken. Maar jaren '50/'60/'70/'80 nog wel. Vandaar mijn vraag. Ik persoonlijk heb niets met de knallende muziek, waarbij je je buurman schreeuwend te woord moet staan. Maar ja, smaken verschillen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 16:16 03 sept 2023 16:17 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #24

Mosae schreef :

webmastersfm schreef :

Mosae schreef : Ik vraag me af of jij de sfeer van vroeger wel gekent hebt. En met vroeger bedoel ik, ook echt vroeger en niet 1992.


Dat was mijn eerste jaar als supporter. Nee ik weet enkel uit de overlevering hoe de sfeer was. Ik vraag toch ook niet hoe jij de Spaanse inquisitie hebt ervaren. Er is een tijdje een soort van protocol geweest om kwetsende spreekkoren te overstemmen met harde muziek. Letterlijk een stille dood gestorven. Uitdagen gebeurt vooral visueel. En harde muziek op de juiste momenten is opzich geen probleem, als het met kwaliteit gebeurd. De boxen in de Geusselt moeten fatsoenlijk gestemd worden, de boxen zijn niet het probleem maar vermoedelijk de aansturing/bekabeling. Qua stem en muziek gewoon niet zuiver en veel ruis.

Kijk, dat is precies wat ik al dacht. Maar om iets te kunnen vergelijken is het maar al te fijn om er zelf te zijn geweest. Uit de Spaanse inquisitie zijn geen mensen meer terug te vinden, of je moet te veel "Highlander" hebben gekeken. Maar jaren '50/'60/'70/'80 nog wel. Vandaar mijn vraag. Ik persoonlijk heb niets met de knallende muziek, waarbij je je buurman schreeuwend te woord moet staan. Maar ja, smaken verschillen.


Ik reageer enkel op het feit dat je zegt dat je er 100% van overtuigd bent dat de muziek hard wordt gezet om supportersgroepen niet elkaar te laten verstaan omdat ze elkaar dan uitdagen. Maar goed, als jij dat denkt dat dit in de jaore tobbak gebeurde , prima hoor. Zullen zich onder de wedstrijd dan niet uitgedaagd hebben of zo. Dat dit hedentendage is en je er ook van overtuigd bent vind ik persoonlijk een lachwekkende theorie en werkelijk nog nooit van gehoord.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 19:44 03 sept 2023 19:56 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 464
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #25
Jawel hoor, dat gebeurde tijdens de wedstrijd en de gehele wedstrijd door ook. Maar de Angel-Side verstopte zich toen niet aan de overkant, maar zat op de lange staantribune naast het uit-vak (nu gamin-tribune). Ik kan me nog een memorabele wedstrijd herinneren tegen RKC Waalwijk waarin dat uitdagen volkomen uit de hand liep. Daarna kwam een schot/verblindingsplaat tussen de lange staantribine en uitvak, zodat men mekaar niet meer kon zien en niet meer kon worden gegooid (met stukken tribune). Bij het draaien van het veld, verhuisde veel harde kern naar vak G Boschpoort om daar vlakbij het uitvak te zitten. En daarna kwam de intrede van de luidsprekers en de muziek en het verhuizen naar de overkant. Tja, natuurlijk allemaal toevallig heh webmaster. Vind het alleen opmerkelijk. Niet meer, niet minder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 21:07
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #26
Potverdikkie, goed verhaal. Lekker kort ook. En ja heel toevallig allemaal. Ik ga weer verder een banaan lezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 21:09 03 sept 2023 21:24 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 464
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #27
Ja, inderdaad, dit was alles in een notendop, maar top kerel, succes ermee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 21:19
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #28

Mosae schreef : Jawel hoor, dat gebeurde tijdens de wedstrijd en de gehele wedstrijd door ook. Maar de Angel-Side verstopte zich toen niet aan de overkant, maar zat op de lange staantribune naast het uit-vak (nu gamin-tribune). Ik kan me nog een memorabele wedstrijd herinneren tegen RKC Waalwijk waarin dat uitdagen volkomen uit de hand liep. Daarna kwam een schot/verblindingsplaat tussen de lange staantribine en uitvak, zodat men mekaar niet meer kon zien en niet meer kon worden gegooid (met stukken tribune). Bij het draaien van het veld, verhuisde veel harde kern naar vak G Boschpoort om daar vlakbij het uitvak te zitten. En daarna kwam de intrede van de luidsprekers en de muziek en het verhuizen naar de overkant. Tja, natuurlijk allemaal toevallig heh webmaster. Vind het alleen opmerkelijk. Niet meer, niet minder.


Dus jouw theorie is dat men bij MVV de speakers hard aanzet , zodat men elkaar verbaal niet kan uitdagen?

Ik denk dat dit de meest vergezochte theorie is wat ik afgelopen tijd heb gelezen. En er komen flink wat dingen voorbij laatste tijd.

Ik denk gewoon dat men de volume knop even in de gaten moet houden haha, en daarbij waren er 0 supporters van Ajax deze x .. overige clubs nemen ook niet altijd bijzonder veel mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 21:29
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 464
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #29
Ik heb het niet over nu. Dat is iets wat lang geleden (ergens jaren '90) zijn intrede heeft gedaan. En ja, lezen is ook een kunst. Ik zei zelf al, dat dit tegen jong ajax niet ter zake deed. Maar bekijk het ermee. Ga lekker een banaan lezen of een keutel pijpen. Doei.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 23:38
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #30
Zonder die relingen is het stadion voor ouderen en met mensen met een beperking niet meer toegankelijk voor bezoekers of dat nou ligt voor de huurder of de verhuurder . Het moet toegankelijk zijn .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden