Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc.

01 sept 2023 23:15 03 sept 2023 02:43 door Ben Salemans.
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Onderwerp Auteur
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #1
Het is toch GVD niet normaal dat er NIX is gepoetst op de angel Side. Smerige stoelen en plakkende grond. Ongelooflijk wat een minachting voor je publiek. Ze moeten zich schamen !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2023 02:20
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #2
Een welgemeend advies, voor 1 ieder die na de wedstrijd de controle heeft over de geluidsinstallatie van de Geusselt. Blijf aub van die schuiven af, het mvv publiek zoekt vanzelf zijn beste songs uit na een overwinning. We hoeven niet geholpen te worden , geen meh men lepke of ander geforceerd liedje inzetten. Na een overwinning, bedank je het publiek, zeg je tot de volgende keer. Maar wederom is bewezen dat de sfeer kapot wordt gemaakt door wat infantiele liedjes in te zetten. We regelen het zelf !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, Boer458, Boschpoort, jasonke7, Brncic, ASR, Hier menier, Klaos Dèks, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2023 11:58
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #3

opadiehard schreef : Ik weet niet waar te posten dan maar hier,verschrikkelijk hoe halen ze het in hun bolle kop om geen urinoirs te plaatsen hoek angelside/boschpoort!
Nu moest iedereen van kleine kinderen,dames en heren naar die twee armoedige toiletten waar ook nog het licht het niet deed?
Dit is een enorme blunder en mag niet gebeuren,en mag dit zo maar?


Over hospitality gesproken…..
2 dames aan het roer bij MVV, de ene als AD en de ander als commercieel manager. Ik had een frisse wind verwacht, een andere aanpak, een beetje vooruitgang op weg naar 2023.
We weten al jaren dat de sanitaire voorzieningen in stadion Geusselt variëren tussen beroerd slecht en/of gewoon niet aanwezig.
Gisteravond tegen Jong Ajax waren er nu zelfs geen plaskruizen en dixies bij ingang B geplaatst. En nu even helemaal niks, zullen jullie gedacht hebben…
De 2(!) damestoiletten onder de Boschpoort draaien - in het donker- overuren. De heren gaan, vanwege het overvolle pissoir naast het cateringpunt, dan maar dáár waar het walmende en stinkende dieselaggregaat de pislucht verdrijft: Plassen tegen de coniferen en het hek van McDonalds. Gaan vervolgens met letterlijk zeiknatte schoenen terug naar de duurbetaalde plek ( €18) op de tribune en een slecht getapt pilsje (dik 3cm schuim) van €3,20 in de hand… hoezo hospitality? Nu even helemaal niks, zul je bedoelen …
Ach ja, Laura, Melina en Yvey willen voorlopig niet investeren in minimale publieksvoorzieningen in het stadion, wachten af tot de Amerikaanse broodheren financieel iets inbrengen. Misschien dat er dan iets verandert deze situatie: van het totaal verwaarlozen van je bezoekers, toeschouwers en supporters (M/V) naar een minimaal voorzieningen niveau op gebied van hospitality en sanitaire voorzieningen anno 2023!
Kom eens uit je kantoor of BC tijdens een wedstrijd en ga eens kijken bij de hoek Boschpoort en Angelside (ingang B -dat is aan de zijde van McDonalds) en verwonder je over het feit dat dit in 2023 nog steeds mogelijk is.
Mochten de Amerikaanse investeerders meelezen, dit is hoe we bij MVV Maastricht hospitality schrijven: ‘en nu even helemaal niks!’
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, Frank Salemans, opadiehard, Boer458, Boschpoort, Gianni Bruno, De Zwarte Vogel, ASR, Hier menier, LRB en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2023 12:20
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 464
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #4

Frank Salemans schreef :
Wat stond de geluidsinstallatie hard. Mijn oren fluiten er nog steeds van. Ik vind het sowieso jammer dat het publiek zich met die harde muziek nauwelijks kan laten horen richting spelers. Want de orkaan aan geluid maakt dat helaas onmogelijk.

Toen ik in de jaren '70/'80 als kleine jongen met opa kwam aanlopen naar de Geusselt, kon ik in de verte de Angel-Side al horen zingen. En als er een "grotere club" kwam, hoorde je het over en weer. Deze tijd is al lang voorbij en vervangen door luidsprekers die erdoorheen blazen. Dat je dit nu pas bemerkt....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2023 13:25
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 796
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #5
Die oorverdovende muziek is geloof ik bedoeld om sfeer te maken, maar maakt de sfeer gewoon kapot. Laat het publiek zelf zingen of schreeuwen, en overstem dat niet met dat helse kabaal.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2023 13:27 02 sept 2023 13:28 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #6
Vergis je niet, Mosae. Ik erger me al jaren eraan. Maar zo hard als het geluid gisteren stond, had ik nog niet eerder meegemaakt. Tot voor kort kon je spelers nog toeroepen: "Leroy, Leroy, Leroy". Of langer geleden: "Joerie, Joerie, Joerie". Dat is nu helaas niet meer mogelijk. Jammer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2023 13:45 02 sept 2023 14:08 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #7
Aait Wief mooi verwoord dit is wat ik bedoelde thx voor het plaatsen van je reactie,zeker gezien ook jou enorme inzet op vrijwilligers gebied binnen de Geusselt,ik verlang terug naar die tijd!
Ook even over het geluid jeetje sorrie of het werkte lang niet goed en nu het geluid het doet staat die ook werkelijk op volle sterkte,waarom kan dit niet voor de wedstrijd gecheckt worden of even 10 minuten voor de wedstrijd?
Ik had toen Bert achter de knoppen zat een communicatie voor de wedstrijd met hem via Whatsappje App om aan te geven via de angelside hoe het geluid over kwam!
Zelfs de laatste avond van zijn werk als stadionspeaker had ik dit contact,als deze meest simpele manier van communiceren al werkte moet het voor de echte profs toch echt niet moeilijk zijn.
Ook weet ik mij te herinneren dat er werd aangegeven dat er ook een soort van scorebord met exacte tijd incl extra tijd geplaatst zou worden door onze nieuwe partner/sponsor die ook de geluidsboxen plaatsten?
Veel beloftes komen niet of bleven uit,is die nieuwe grasmat voorlopig de enig echte verandering?…Mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2023 17:10
Klaos Dèks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 20
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #8

Ben Salemans schreef : Die oorverdovende muziek is geloof ik bedoeld om sfeer te maken, maar maakt de sfeer gewoon kapot. Laat het publiek zelf zingen of schreeuwen, en overstem dat niet met dat helse kabaal.

Liekend ‘n bitteke op de vastelaovendsdiscussie: keihelle techno beat en de Zaate herremeniekes die vaan ‘t Slevrowweplein weure weggebloze door eine (1!)zoegenaomde DJ! Neet tegenop te speule of te zingen! Iech hoop tot MVV ouch op dit vlak tot inkier kump en d’n DJ opdrach gief um oondersteunend en volgend te zien ipv euverheersend!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2023 21:11
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #9
Noor vond ik de grootste aanfluiting van een AD bij MVV van de laatste 10 jaren laat dat nogmaals gezegd en geschreven zijn

Maar wat nu gebeurd onder Laura van Leeuwen als ik dit allemaal zie en lees , dat zou me werkelijk mijn eer te na naar zijn als ik haar en MVV was
Hoe kun je nu supporters die jaren , tientallen jaren zelfs voor en na de match hun match op hun manier beginnen en eindigen in hun supporters cafe nu met een omgebouwde container of iets wat er op lijkt bedienen . Het is je om diep voor te schamen , tel daar bij op de verschrikkelijk harde muziek , de toilet voorzieningen die een regelrechte blamage zijn voor een beetje geciviliseerde stad die de week ervoor nog duizenden bobo's liet proeven op het preuvenemint en waar alles netjes geregeld was , wat doet de Gemeente !!!!????

Wat wil je dan als club als je zo start en je weet welke aanfluiting je buiten het veld levert !? , ik had toch wel wat meer van je verwacht Laura van Leeuwen , iets meer gevoel voor de supporters en iets empathie , de MVV supporter heeft al jaren met heel weinig moeten doen . Veel mensen die bij MVV hebben gewerkt hebben ervan geprofiteerd en de meeste komen bij de club om erna beter van te worden , welnu allemaal prima maar als je aan het hoofd staat van een club zorg dat je je supporters die het goed voor hebben met je club omarmt en koestert , en geef ze dat wat je zelf ook graag zou ontvangen en scheep ze niet af met deze diep en diep trieste faciliteiten !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, jasonke7, itsman, ASR, Hier menier, Klaos Dèks

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 00:26 03 sept 2023 00:29 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 464
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #10
Volgens mij is de harde muziek gewoon veiligheidshalve gedaan. Vroeger konden supportersgroepen vóór en ná de wedstrijd met zang mekaar uitdagen. Daar blazen ze nu (maar al jáááren inmiddels) harde muziek doorheen. Nu deed dat gister niet ter zake, maar ik ben er 100% van overtuigd, dat dit de rede is waarom het zo hard wordt gezet, vóór en ná de wedstrijd.Je had vroeger ook wel reclame via de luidspreker van o.a. Crijns autobanden etc, maar de muziek van nu dendert door alles heen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 00:34
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #11
Ik denk dat het gewoon onwetendheid is van degene die de muziek draait. Die meent de mensen een plezier daarmee te doen maar heeft geen benul van de beleving van veel supporters. Met een goed gesprek zou dit toch gemakkelijk op te lossen moeten zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 07:43
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #12

pinobel schreef : Ik denk dat het gewoon onwetendheid is van degene die de muziek draait. Die meent de mensen een plezier daarmee te doen maar heeft geen benul van de beleving van veel supporters. Met een goed gesprek zou dit toch gemakkelijk op te lossen moeten zijn.


Goed verwoord Pinobel exact mijn gedachte,we zijn al in overleg als supporters groep omtrent deze….hopelijk kump ut good…Mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 08:04 03 sept 2023 08:05 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #13
In de euforie was het goed bedoeld en direct na het fluitsignaal moet dat kunnen lijkt me. Wel ietsje zachter. En wat er precies werd gedraaid nu doet er niet toe. Vorig seizoen was dit net zo. Een paar goede liedjes het refrein twintig/dertig seconden, max een minuut aan elkaar gemixt, maar ja, het is geen DJ, maar een stadion speaker. Als ze vervolgens rond gaan lopen om het publiek te bedanken, neemt de aside het wel over. Weet niet of ze een raam kunnen openzetten daar, maar dan hoor je ook dat er gezang is en je er.niet doorheen moet draaien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 08:58
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #14
Wij als supporters pikken nog veel, maar als je puur als buitenstaander naar een avondje MVV zou kijken, dan is dat op veel punten profvoetbalonwaardig.

Dat begint al bij binnenkomst: wederom werken de poortjes niet. Kijkt een mevrouw naar de achterkant van mijn seizoenkaart en ziet dat het goed is (op basis waarvan? geen idee...).
2 meter verder stuit je op een muur van stewards en weer 1 meter verder bedelende MVV-jeugd voor lootjes.
Vervolgens zijn alle foodtrucks weg, moet je je door een mensenmassa wurmen (omdat er geen café meer is, staat iedereen bij de ingang/gracht), neem je een te duur lauw pilsje, kom je bij je vaste stoel waar wederom geen sticker op staat dat ie gereserveerd is voor seizoenkaarthouders (en de sticker die je er dan maar zelf op hebt geplakt is weer verwijderd), moet je weer mensen van je stoel sturen, sta je anno 2023 nog altijd tegen een muur te pissen (waarbij de afvoer natuurlijk niet werkt en je dus in je eigen en andermans pis staat), hebben we 1 (!!) vaste mannen WC voor 1,5 tribune à 3000 mensen..., is het geluid van de boxen óf dramatisch slecht te verstaan óf dramatisch hard...
De sfeer op de tribunes en het vertoonde spel vergoeden veel, maar dit zijn faciliteiten zoals ze begin jaren 90 ook al waren en nooit zijn aangepast.
Het is bijna niet alleen profvoetbalonwaardig, maar mensonwaardig.
MVV: shame on you!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boschpoort, Buurke76, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 08:59
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #15

Mosae schreef : Volgens mij is de harde muziek gewoon veiligheidshalve gedaan. Vroeger konden supportersgroepen vóór en ná de wedstrijd met zang mekaar uitdagen. Daar blazen ze nu (maar al jáááren inmiddels) harde muziek doorheen. Nu deed dat gister niet ter zake, maar ik ben er 100% van overtuigd, dat dit de rede is waarom het zo hard wordt gezet, vóór en ná de wedstrijd.Je had vroeger ook wel reclame via de luidspreker van o.a. Crijns autobanden etc, maar de muziek van nu dendert door alles heen.


Tjezus wat een flauwekul.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden