Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc.

04 sept 2023 09:30
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Onderwerp Auteur
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #31
Probleem is dat er geen geld is om mensen neer te zetten die de boel regelen. je ziet geen enkele Steward op de AS.

Hoop niet dat er ooit iets ergs gebeurd. Het is algemeen bekend dat trappen vrij moeten zijn tijdens een wedstrijd. In elk stadion wordt dit gehandhaafd, hier staan de trappen bomvol met supporters (waardoor het zicht voor de rest van de tribune ook nog eens wordt ontnomen).
Op de hoofdtribune zat een kind van 6 lekker op het hekje. Binnen 2 seconde kwam een steward die hem (wel op een leuke manier) terug naar de tribune stuurde.
Op de hoofdtribune kun je van de vloer eten, zo schoon is het daar.

We worden gewoon als beesten behandeld. Geen wc, geen fatsoenlijke catering, het is 1 smerige bende. Als we uit protest nu eens gewoon allemaal beneden aan de boarding blijven staan, en de scheids niet start met de wedstrijd, misschien dat we dan eens gehoord worden ? Ik heb er geen vertrouwen in dat dit binnenkort wel allemaal is geregeld door Laura. Dan had ze dit in de afgelopen weken wel al gedaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2023 10:01 04 sept 2023 10:05 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #32
Mensen beter inzetten heet dat. Vijf stewards op de gamin tribune staan tegen de afscheiding van het uitvak. Nul uitsupporters! En na de westrijd vak meteen leeg maken door op te lopen. Idd, uizicht vanuit aside is door mensen, vlaggen aan trap en aan 1 kant door de uitschuifbare tunnel, slecht. Vwb schoonmaak. Een grote bende, plakkerige trappen, stoelen dik onder de stof. Maar wel n dikke verhoging voor een seizoenskaart aftikken. Misschien moet de rvc en directie eens een keer een ronde maken en zien wat er speelt ipv mooi weer spelen in een business club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Buurke76

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2023 11:34 04 sept 2023 11:34 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #33
Helaas leert MVV niet van de fouten die in het verleden zijn gemaakt. Ik weet dat voor Corona er ook genoeg post waren over vieze stoeltjes. Dat ze voor het seizoen niet eens gepoetst waren en dergelijke ( meerdere seizoenen lang was dat een probleem ). Iedere keer opnieuw kwam MVV met excuses, iedere keer was er wel een mooi verhaal te vertellen waardoor het goed gepraat kon worden.

Helaas heeft MVV niet het beste voor met hun supporters. ondanks dat de supporters zorgen dat de club leeft en dat er geld binnen komt. ( drinken kaartjes en dergelijke). Gewoon zonde, dom en slecht geregeld van MVV. Ben benieuwd wat nu weer het excuus of smoesje gaat zijn.

Aan de andere kant waren er niet mensen die het schoonmaken van de tribunes op zich hadden genomen? Zijn die ook alweer gestopt of wat is daar mee gebeurd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2023 11:34
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #34

Buurke76 schreef : Het is algemeen bekend dat trappen vrij moeten zijn tijdens een wedstrijd. In elk stadion wordt dit gehandhaafd, hier staan de trappen bomvol met supporters (waardoor het zicht voor de rest van de tribune ook nog eens wordt ontnomen).


De rest van je verhaal is prima Buurke, alleen is de Angel-side een sfeertribune, en als je vindt dat het zicht je wordt ontnomen is het dan niet verstandiger dat je een paar vakken opschuift? Met alle respect hoor, na 3 jr Vak-D weet je wat je kan verwachten. Trappen vrijhouden is in geen enkel sfeervak/tribune in nederland te doen. Vooral niet met de opzet en beperkingen van ons stadion.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2023 13:51
pieter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #35
Plus het feit dat bij verhaal van Buurke76 weer een boete komt als de scheids niet kan starten door onwillig publiek. We hebben al zo'n goede naam.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2023 15:27
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Onderwerp Auteur
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #36
klopt wat je zegt. Het is aan de supporter om het mindere zicht te accepteren of ergens anders te gaan zitten. Maar als iedereen gewoon voor zijn eigen stoel zou gaat staan is dit 'probleem' opgelost. In principe hoeft er niemand op de ijzeren trap en vooraan de reling te staan.

Ik weet ook niet wat de juiste oplossing is, maar zo lijkt het alsof de tribune veel te krap is voor alle fans terwijl iedereen gewoon een kaartje heeft.
nogmaals het heeft zeker zijn charme , de sfeervakken, en ik juich deze alleen maar toe :thumbsup:

webmastersfm schreef :

Buurke76 schreef : Het is algemeen bekend dat trappen vrij moeten zijn tijdens een wedstrijd. In elk stadion wordt dit gehandhaafd, hier staan de trappen bomvol met supporters (waardoor het zicht voor de rest van de tribune ook nog eens wordt ontnomen).


De rest van je verhaal is prima Buurke, alleen is de Angel-side een sfeertribune, en als je vindt dat het zicht je wordt ontnomen is het dan niet verstandiger dat je een paar vakken opschuift? Met alle respect hoor, na 3 jr Vak-D weet je wat je kan verwachten. Trappen vrijhouden is in geen enkel sfeervak/tribune in nederland te doen. Vooral niet met de opzet en beperkingen van ons stadion.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2023 10:19
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #37
Slecht zicht vanuit AS? Volgens mij staan de middelste vakken aangeduid als sfeervak, oftewel; mogelijk slecht zicht.
Hopelijk groeit dit komende jaren uit tot een sfeertribune, waardoor er op de gehele AS mogelijk slecht zicht is ;)
Als je je ergert aan vlaggen of staande mensen, lijkt me een andere tribune uitkiezen toch een betere optie.
Uiteraard heeft iedereen het recht om te gaan staan/zitten waar hij/zij wilt, maar op de AS weet je nu eenmaal dat het zicht door eerder genoemde factoren minder kan zijn. Zeker nu deze tegenwoordig bijna iedere wedstrijd uitverkocht is!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2023 10:48 05 sept 2023 11:07 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #38
Er is tot op heden maar 1 sfeervak bekend en dat is D. Los daarvan, vanuit dat vak is er nog beter zicht dan een gedeelte van bijvoorbeeld van C of E, zelfs al sta je rechtop. Slechter zicht is ook geen probleem, geen zicht is iets anders. En zeggen, ga een paar vakken verder zitten, is een beetje flauw. Het is simpel op te lossen, als de relingen van 2 stalen trappen die links/rechts vh doel staan, worden vrijgehouden (zoals het eigenlijk hoort vind ik persoonlijk) en die paar mensen echt in/voor vak D gaan staan of voor de witte reling (vak C/E), is dat al grotendeels opgelost. Maar goed, zal altijd 'n kleine 'discussie' blijven. Er zijn andere dingen wat bestuur/directie eerder dient aan te pakken. Die zijn hier ook genoemd...o.a. goede sanitaire voorzieningen, geluid, supportershome, drankprijzen, schone tribunes, communicatie etc
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2023 11:30
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #39
Je kunt het ook zo zien ..... bij MVV

De rijken drinken gekoeld bier in in de warme en sjieke buissnis ruimte meestal gratis en het volk drinkt lauw bier in de koude buitenlucht of regen in een plastic bekertje...voor 3 euro 20 voor 18 centiliter ,,,,,

Het bestuur van MVV wandelde wat rond dronken een glas deden een plas en het bleef zoals het was ....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2023 11:32 05 sept 2023 11:36 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #40
Er is door verschillende supportersgroepen een petitie gestart.

Naar aanleiding van de onrust die is ontstaan over het gebrek aan een supportershome en de belabberde voorzieningen hebben diverse supportersgroepen de handen ineen geslagen en hebben deze petitie gestart met als doel dit de club aan te bieden.

Wij Angel-Side | SV-1902 | SC MVV Maastricht | Discord Groep MVV | TrepkeB | Vak-F | Burgundians | MIVF | Maastricht Youth
 
Constateren 
Met het sluiten van de de Gouden Ster is voor veel supporters een avondje MVV gestript van een stuk cultuur en ziel. Het is dan ook kwalijk dat vanaf dat moment niet met prioriteit is gewerkt aan een realistisch (tijdelijk) alternatief.
 
Het is duidelijk dat het geboden alternatief en de teruglopende facilitaire voorzieningen onacceptabel zijn. 
 
En verzoeken
-een acceptabel (tijdelijk) alternatief supportershome (voor, tijdens en na de wedstrijd)

-goede en voldoende sanitaire voorzieningen, voor zowel mannen en vrouwen.

-voldoende en betaalbare kwalitatieve horeca

www.petitie24.nl/petitie/4866/mvv-breng-...oorzieningen-op-peil

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2023 14:26
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #41

Sjeng043 schreef : Slecht zicht vanuit AS? Volgens mij staan de middelste vakken aangeduid als sfeervak, oftewel; mogelijk slecht zicht.
Hopelijk groeit dit komende jaren uit tot een sfeertribune, waardoor er op de gehele AS mogelijk slecht zicht is ;)
Als je je ergert aan vlaggen of staande mensen, lijkt me een andere tribune uitkiezen toch een betere optie.
Uiteraard heeft iedereen het recht om te gaan staan/zitten waar hij/zij wilt, maar op de AS weet je nu eenmaal dat het zicht door eerder genoemde factoren minder kan zijn. Zeker nu deze tegenwoordig bijna iedere wedstrijd uitverkocht is!


Beetje flauw zoals jij het steld,een andere tribune kiezen is een optie?
Ik zat twee wedstrijden in het sfeervak oftewel Vak D,er is nergens gerept over de vakken C en E dat die ook bij de het sfeervak zouden gaan behoren!
Ik heb wijselijk ook gezien mijn leeftijd het sfeervak ingeruild om verderop een seizoenskaart te kopen en dat gaat Vak A waarschijnlijk worden.
Maar om dan te stellen kies maar een andere tribune?
De Gamin tribune is voor de jongste jeugd en ook het uitvak hoort daar bij.
Ik wil gewoon naar het voetbal kunnen kijken zonder rennende kinderen en imiterende uitsupporters!
Dan komt voor mij als AOWer de duurdere tribune in beeld de Boschpoort,dus om dan aan te geven om dan maar een andere tribune te kiezen?
Even losgekoppeld van het feit dat ik het prachtig vind en diep respect heb voor de jeugd die vanaf minuut 1 een geweldige sfeer creëert petje af,maar hou ook een beetje rekening met de oudere garde die ook ,,recht,, heeft op een goedkopere stek in het stadion!….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Buurke76

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2023 14:48 05 sept 2023 14:49 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #42

opadiehard schreef :

Sjeng043 schreef : Slecht zicht vanuit AS? Volgens mij staan de middelste vakken aangeduid als sfeervak, oftewel; mogelijk slecht zicht.
Hopelijk groeit dit komende jaren uit tot een sfeertribune, waardoor er op de gehele AS mogelijk slecht zicht is ;)
Als je je ergert aan vlaggen of staande mensen, lijkt me een andere tribune uitkiezen toch een betere optie.
Uiteraard heeft iedereen het recht om te gaan staan/zitten waar hij/zij wilt, maar op de AS weet je nu eenmaal dat het zicht door eerder genoemde factoren minder kan zijn. Zeker nu deze tegenwoordig bijna iedere wedstrijd uitverkocht is!



Ik zat twee wedstrijden in het sfeervak oftewel Vak D,er is nergens gerept over de vakken C en E dat die ook bij de het sfeervak zouden gaan behoren!


Sorry Opa, maar toen vak-D bekend werd is er duidelijk gesproken over een aanzuigende werking richting C en E. Nogal logisch aangezien vak D officieel slechts 140 stoelen heeft. Het is ook geen raketwetenschap dat C en E vanzelf bij het sfeervak zou worden betrokken. Het liefste wordt het een volledige sfeertribune waar geen minuut wordt gezeten en dat is het al in de topwedstrijden. Wat betreft de kosten kan ik volledig mee inkomen, tijd dat supporters op aow leeftijd van een korting mogen genieten want volgens mij is die weggehaald? Wat trouwens ook zeker een goed punt is voor de oudere supporters op de Angel-side om een goedkopere keuze te hebben. (Bijv. Op de Boschpoort)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjeng043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2023 14:57 05 sept 2023 14:58 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #43

webmastersfm schreef :

opadiehard schreef :

Sjeng043 schreef : Slecht zicht vanuit AS? Volgens mij staan de middelste vakken aangeduid als sfeervak, oftewel; mogelijk slecht zicht.
Hopelijk groeit dit komende jaren uit tot een sfeertribune, waardoor er op de gehele AS mogelijk slecht zicht is ;)
Als je je ergert aan vlaggen of staande mensen, lijkt me een andere tribune uitkiezen toch een betere optie.
Uiteraard heeft iedereen het recht om te gaan staan/zitten waar hij/zij wilt, maar op de AS weet je nu eenmaal dat het zicht door eerder genoemde factoren minder kan zijn. Zeker nu deze tegenwoordig bijna iedere wedstrijd uitverkocht is!



Ik zat twee wedstrijden in het sfeervak oftewel Vak D,er is nergens gerept over de vakken C en E dat die ook bij de het sfeervak zouden gaan behoren!


Sorry Opa, maar toen vak-D bekend werd is er duidelijk gesproken over een aanzuigende werking richting C en E. Nogal logisch aangezien vak D officieel slechts 140 stoelen heeft. Het is ook geen raketwetenschap dat C en E vanzelf bij het sfeervak zou worden betrokken. Het liefste wordt het een volledige sfeertribune waar geen minuut wordt gezeten en dat is het al in de topwedstrijden. Wat betreft de kosten kan ik volledig mee inkomen, tijd dat supporters op aow leeftijd van een korting mogen genieten want volgens mij is die weggehaald? Wat trouwens ook zeker een goed punt is voor de oudere supporters op de Angel-side om een goedkopere keuze te hebben. (Bijv. Op de Boschpoort)


Bedankt voor je snelle en correcte reactie,ik had ook wel in de gaten dat C en E langzaam ook het sfeervak gingen worden.
Maar er zijn redelijk wat ouderen die graag achter het doel zitten omdat ze niet de hele wedstrijd kunnen staan en ook kwa kosten!
Maar ik ben ook heel eerlijk 65+ krijgt wel degelijk korting en dat vind ik toch een positief stukje support van MVV uit.
Het ging mij ook alleen maar over de opmerking dan maak je maar een andere keus kwa tribune,mijn tegen motivatie daarover heb ik hopelijk goed weer gegeven.
Nogmaals blijf sfeer creëren en klasse dat er niet met bekers werd gegooid,mag ook een keer gezegd worden!.. mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2023 15:08 05 sept 2023 15:09 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #44

opadiehard schreef :

webmastersfm schreef :

opadiehard schreef :

Sjeng043 schreef : Slecht zicht vanuit AS? Volgens mij staan de middelste vakken aangeduid als sfeervak, oftewel; mogelijk slecht zicht.
Hopelijk groeit dit komende jaren uit tot een sfeertribune, waardoor er op de gehele AS mogelijk slecht zicht is ;)
Als je je ergert aan vlaggen of staande mensen, lijkt me een andere tribune uitkiezen toch een betere optie.
Uiteraard heeft iedereen het recht om te gaan staan/zitten waar hij/zij wilt, maar op de AS weet je nu eenmaal dat het zicht door eerder genoemde factoren minder kan zijn. Zeker nu deze tegenwoordig bijna iedere wedstrijd uitverkocht is!



Ik zat twee wedstrijden in het sfeervak oftewel Vak D,er is nergens gerept over de vakken C en E dat die ook bij de het sfeervak zouden gaan behoren!


Sorry Opa, maar toen vak-D bekend werd is er duidelijk gesproken over een aanzuigende werking richting C en E. Nogal logisch aangezien vak D officieel slechts 140 stoelen heeft. Het is ook geen raketwetenschap dat C en E vanzelf bij het sfeervak zou worden betrokken. Het liefste wordt het een volledige sfeertribune waar geen minuut wordt gezeten en dat is het al in de topwedstrijden. Wat betreft de kosten kan ik volledig mee inkomen, tijd dat supporters op aow leeftijd van een korting mogen genieten want volgens mij is die weggehaald? Wat trouwens ook zeker een goed punt is voor de oudere supporters op de Angel-side om een goedkopere keuze te hebben. (Bijv. Op de Boschpoort)


Bedankt voor je snelle en correcte reactie,ik had ook wel in de gaten dat C en E langzaam ook het sfeervak gingen worden.
Maar er zijn redelijk wat ouderen die graag achter het doel zitten omdat ze niet de hele wedstrijd kunnen staan en ook kwa kosten!
Maar ik ben ook heel eerlijk 65+ krijgt wel degelijk korting en dat vind ik toch een positief stukje support van MVV uit.
Het ging mij ook alleen maar over de opmerking dan maak je maar een andere keus kwa tribune,mijn tegen motivatie daarover heb ik hopelijk goed weer gegeven.
Nogmaals blijf sfeer creëren en klasse dat er niet met bekers werd gegooid,mag ook een keer gezegd worden!.. mvrgr Opa.


Ok , sorry ik dacht dat 65+korting niet meer was. Misschien is het een optie dat alle 65+ kaarten dezelfde prijs krijgen met uitzondering van de hoofdtribune. Zo is er een eerlijkere keus voor een goedkopere tribune aangezien idd de goedkopere tribunes een bepaalde doelgroep hebben en je als 65+ buiten de boot valt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2023 09:50 06 sept 2023 13:25 door Ben Salemans.
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Onderwerp Auteur
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #45
tijd dat we promoveren, miljoenen door de Amerikanen worden geïnvesteerd en de Geusselt een flinke upgrade krijgt :)

#laotusdruime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.463 seconden