Kan Erik Noor niet aansprakelijk worden gesteld?

10 apr 2024 13:21
MMC
Verified
Verified
Berichten: 6
Meer
Kan Erik Noor niet aansprakelijk worden gesteld? #31
Terechte vraag van jullie!

MMC, MvvMaastrichtConnect is een nieuw collectief dat een maand of 7 geleden is gestart. Tot voor kort vrij anoniem vanuit de achtergrond, recent meer op de voorgrond gezien de overname perikelen en financiële malaise. Als organisatie zijn wij nog vrij klein, maar kunnen er niet om heen om MVV en de aan haar gelieerde verenigingen en stichtingen juist nu te ondersteunen. Hiervoor moeten onze eigen plannen maar even wijken en in de ijskast.

In een notendop: De club MVV dichter naar de supporters te brengen door bijvoorbeeld het anders benaderen van vrijwilligers. Door ze te benaderen als flexibele vrijwilligers die in eigen tijd en locatie een bijdrage willen leveren aan de organisatie van MVV. Het vergroten van de wedstrijdbeleving, het verbeteren van de onderlinge relaties tussen MVV en de aan haar gelieerde verenigingen en stichtingen etc.



Met een klein budget en een hoop creativiteit kun je heel veel bereiken.

Vragen? E-mail ons: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2024 13:58
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Kan Erik Noor niet aansprakelijk worden gesteld? #32
Ik ben benieuwd. Ook naar de namen die achter dit initiatief zitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2024 15:01
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 467
Meer
Kan Erik Noor niet aansprakelijk worden gesteld? #33
MVVMaastrichtConnect, roept bij mij iets op als bij "Maastricht Region". Ik vind het allemaal zo vaag als ik het lees. Wat gebeurd er dan daadwerkelijk echt. En een maand of 7 geleden gestart. Dus ook onder Eric Noor. Met alle respect verder hoor. Niet om de boel gelijk af te schieten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2024 15:39
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
Kan Erik Noor niet aansprakelijk worden gesteld? #34

Mosae schreef : MVVMaastrichtConnect, roept bij mij iets op als bij "Maastricht Region". Ik vind het allemaal zo vaag als ik het lees. Wat gebeurd er dan daadwerkelijk echt. En een maand of 7 geleden gestart. Dus ook onder Eric Noor. Met alle respect verder hoor. Niet om de boel gelijk af te schieten.


Niet onder Erik Noor. Die is namelijk op het zeer logische moment van 1 mei 2023, een paar weken voor het eind van de competitie en voor de play-offs vertrokken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2024 18:28
Pat1965
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Kan Erik Noor niet aansprakelijk worden gesteld? #35
Nee geen Noor, die connectie willen wij niet leggen, evenmin Maastricht Region. Ik zal straks een nieuw topic MMC aanmaken en hierin wat verder toelichting geven
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.231 seconden