Overig nieuws (niet over MVV)
- Mappie
-
- Elite Member
-
Re: Overig nieuws (niet over MVV)
04 May 2019 19:00Tuor wrote: Als kind was het zenuwslopend, met MVV tenue voor de radio zitten, hoopvol wachtend op een onderbreking van de muziek of van een ander wedstrijdverslag met de 'Jao wat is dat prachtig' tune, en daarna Bannier die vertelde wie gescoord had. Meestal rende ik dan juichend de trap een schreeuwde naar mijn vader beneden dat er gescoord was. Erger was wanneer de muziek onderbroken werd en de presentator de onheilspellende woorden sprak 'We moeten naar (naam stad of stadion waar MVV speelde)'. In die seconden tussen deze mededeling en het moment dat Bannier vertelde wat er aan de hand was hoopte je dan vurig dat er een rode kaart voor de tegenstander was gegeven of MVV een strafschop gekregen had.
Miljaar, wat een herkenning, zo ging het bij mij ook altijd, zeker toen ik nog jong was.
Enkele quotes die we nooit meer zullen horen:
"Dao kump 't doelpunt... NEE!"
"Jonges jonges toch wat 'n kans / 'nne blunder / gepruts!"
"Nog 10 minute op 't klukske, en de stand is nog altied nul... tege-nul."
Etc.
Ik vond hem een zenuwpees om naar te luisteren, maar wellicht ga ik zijn commentaar toch missen. Ook omdat hij meeleefde met de wedstrijd / het voetbal, hoe slecht het ook soms was...
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
-
- Visitor
-
05 May 2019 18:19Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Al Bundy
-
- Visitor
-
05 May 2019 22:12Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
05 May 2019 22:15Hill28 wrote: Vraag ik me toch af, puur hypothetisch, of wij met 10 a 20 duizend MVV-fans in het Roda stadion zouden plaatsnemen tijdens een bekerfinale.
Als dat stadion het nationale stadion zou zijn waar al sinds de jaren 50/60 bijna iedere bekerfinale gespeeld werd en waar oranje vaak speelde, zouden we daar geen probleem mee hebben. Verder kom ik er liever niet.

- Schapendonk
-
- Banned
-
09 May 2019 21:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
10 May 2019 10:58 - 10 May 2019 11:08Schapendonk wrote: Sinds gister is MVV niet meer de enige die een ruime voorsprong nog in de laatste seconde ziet verdampen. Ik kreeg een deja vu. Hoe vaak heb ik dit MVV niet zien doen. Nu doet zelfs het grote Ajax het in de champions league. Bizar einde, op zijn Maastrichts...
Noe wèl iech neet aon complotte goon dinke ofzoe, mer toch, mer toch...
Barcelona dat ''spontaan'' vaan 'ne 3-0 ''obbins'' mèt 4-0 de boot in geit en ajx dat nao 'nen 1-0 wins, en 'ne 2-0 veursprunk neet mie wèt wie ze mote voetballe...
Get zeet miech tot 't zoemer 'ns zouw kinne tot d'r euver 'n jaor of 5 weer 'ns ein of aander oonderzeuk gestart geit weure nao 't ein of aander Chinees reataurant...
- Schapendonk
-
- Banned
-
Re: Re: Overig nieuws (niet over MVV)
14 May 2019 20:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- TPC
-
- Premium Member
-
15 May 2019 08:12Schapendonk wrote: Nek is inmiddels geknekt. Dus we krijgen weer Knak-Knek en Knek-Knak.
Ik genoot gisteren hoe dramatisch de spelers van NEC erbij liepen (Okita en Labylle waren misschien wel de slechtste).
Echter kreeg ik na de match een opmerking dat MVV 100k zou verdienen wanneer NEC zou promoveren. Ik geloof dat dit een clausule was. Dat is jammer dan.
- Schapendonk
-
- Banned
-
15 May 2019 11:44 - 15 May 2019 11:49Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Pentakel
-
- Junior Member
-
16 May 2019 17:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
17 May 2019 10:46Benieuwd of dit leidt tot vollere uitvakken. Het zou de sfeer in ieder geval verhogen. Maar volgens mij hangt een vol uitvak voor een groot deel af van de behandeling van uitsupporters en niet alleen van de prijs van een kaartje. Het is in ieder geval een stap in de goede richting.
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
22 May 2019 09:09Tsja....
En vanaf volgend seizoen promoveren nr 1 en 2 rechtstreeks en degraderen nr 17 en 18 van eredivisie rechtstreeks.
Weet niet of ik hier blij van moet gaan worden....
m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=352240
- sjengvandenboorn
-
- Elite Member
-
22 May 2019 09:12 - 22 May 2019 09:13Zoals te lezen valt is een groot gedeelte van de KKD zo goed als blut. Mede door wel die ene dure speler te halen die mvv dan niet kan betalen.
Afwachten hoe zich dit gaat ontwikkelen.
Verder promotie / degradatie regeling? Dit is een kleine tekst van de rest. Even afwachten wat ze willen gaan doen met de periode kampioenen enz.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
22 May 2019 09:17Moet alleen duidelijk worden hoe de play-offs stand gaan krijgen vanuit de KKD.
nummers 3-6 aangevuld met periodetitels, zoals het nu is, of geen periodes meer, en dus alleen de nummers 3-6.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
22 May 2019 09:22In dat geval spelen er ''slechts'' vier ploegen uit de KKD nacompetitie. Want er kan slechts één nog promoveren die dan de finale tegen de ploeg uit de Eredivisie speelt lijkt me. In dat geval dus 3 t/m 6 inderdaad.
Wanneer er nog een ploeg nacompetitie moet spelen (laatste 4 van de Eredivisie lijkt me een beetje veel van het goede), kun je er inderdaad gewoon de periodes bijtellen.
Eerlijk gezegd geef ik mijn voorkeur aan de nummers 3 t/m 6 gewoon. We zijn geloof ik zo een beetje de enigste competitie in Europa waar je als nummer 12 nog kunt promoveren als alles gunstig uitvalt. Ik weet dat dan de kans dat we promoveren nog kleiner wordt en er nog meer veranderd moet worden binnen de organisatie, maar goed...