>
Ontvangen bedankjes 173
Tuor schreef : Als kind was het zenuwslopend, met MVV tenue voor de radio zitten, hoopvol wachtend op een onderbreking van de muziek of van een ander wedstrijdverslag met de 'Jao wat is dat prachtig' tune, en daarna Bannier die vertelde wie gescoord had. Meestal rende ik dan juichend de trap een schreeuwde naar mijn vader beneden dat er gescoord was. Erger was wanneer de muziek onderbroken werd en de presentator de onheilspellende woorden sprak 'We moeten naar (naam stad of stadion waar MVV speelde)'. In die seconden tussen deze mededeling en het moment dat Bannier vertelde wat er aan de hand was hoopte je dan vurig dat er een rode kaart voor de tegenstander was gegeven of MVV een strafschop gekregen had.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hill28 schreef : Vraag ik me toch af, puur hypothetisch, of wij met 10 a 20 duizend MVV-fans in het Roda stadion zouden plaatsnemen tijdens een bekerfinale.
Schapendonk schreef : Sinds gister is MVV niet meer de enige die een ruime voorsprong nog in de laatste seconde ziet verdampen. Ik kreeg een deja vu. Hoe vaak heb ik dit MVV niet zien doen. Nu doet zelfs het grote Ajax het in de champions league. Bizar einde, op zijn Maastrichts...
Schapendonk schreef : Nek is inmiddels geknekt. Dus we krijgen weer Knak-Knek en Knek-Knak.