Overig nieuws (niet over MVV)

02 aug 2012 14:09
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #256
Duitsers onder elkaar levert toch nooit problemen op?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2012 14:18
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #257
Door het gebruik van de woorden 'stad' en 'centrum' in relatie tot kerkrade kan het niet anders dan dat dit een nepbericht is.

02 aug 2012 14:21 02 aug 2012 14:22 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #258

Sjotelsplak schreef : Duitsers onder elkaar levert toch nooit problemen op?

Je hebt hier te maken met Duitsers met een Duits paspoort en wannabee Duitsers zonder Duits paspoort. Ooit toen de Ossie tegen de Wessies speelden had je ook rellen onderling tussen Duitsers. *oda hoort gewoon nergens bij en wordt overal uitgekotst, ook in "die Heimat" dat blijkt ;)

Zie ze maar als een soort illegalen. :lachen:

....

02 aug 2012 14:38
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #259

Boschpoort schreef : Door het gebruik van de woorden 'stad' en 'centrum' in relatie tot kerkrade kan het niet anders dan dat dit een nepbericht is.

Hoe bedoel je dat de westrijd toch gespeeld word?(maar dan in het geheim)
Of dat het bericht nep is?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

02 aug 2012 14:39
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #260
Un menneke :( oet Mestreech is zeer teleurgesteld, dat deze wedstrijd niet doorgaat. Hij kan het niet bevatten dat zijn club(ke) Leverkusen worden afgestempeld als Hooligans. Die mensen daar doen nog geen vlieg kwaad.Ook heeft hij met hangen en wurgen kaarten weten te bemachtigen voor deze oefenwedstrijd. Maar goed, hij brengt de kaarten terug en reis misschien door naar Breda om de rood witten oet Mestreech :thumbsup: aan het werk te zien.

02 aug 2012 15:09
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #261

Malpertoni schreef : Un menneke :( oet Mestreech is zeer teleurgesteld, dat deze wedstrijd niet doorgaat. Hij kan het niet bevatten dat zijn club(ke) Leverkusen worden afgestempeld als Hooligans. Die mensen daar doen nog geen vlieg kwaad.Ook heeft hij met hangen en wurgen kaarten weten te bemachtigen voor deze oefenwedstrijd. Maar goed, hij brengt de kaarten terug en reis misschien door naar Breda om de rood witten oet Mestreech :thumbsup: aan het werk te zien.

Loat miech raoje, diech keumps oet Malperzuhause am Maas? :thinking:

't Weurt nörreges gezag tot de luij oet Leverkusen sjöld zien aon 't aofgelaste, toch? Daan ligk 't gewoen weer aon die mismieters en geel pisvlekke oet Aoke Noord. ;) (iech sjat in ivm hun bande met Allemania..)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

02 aug 2012 15:12
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #262

Danny1983 schreef :

Boschpoort schreef : Door het gebruik van de woorden 'stad' en 'centrum' in relatie tot kerkrade kan het niet anders dan dat dit een nepbericht is.

Mijn god Danny197404567posts ezzebleef, sjei oet met zoene onzin oet te kroame (en te poste!). Is toch duudelik tot Boschpoort ironisch is in zien beriech.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

02 aug 2012 15:20
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #263
Sorry mijn fout.
Ik heb verzuimd er 26 smilies achter te zetten
Mea Culpa. :blush: :schamen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Equinox, Aswin

02 aug 2012 15:22
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #264

Equinox schreef :

Danny1983 schreef :

Mijn god Danny197404567posts ezzebleef, sjei oet met zoene onzin oet te kroame (en te poste!). Is toch duudelik tot Boschpoort ironisch is in zien beriech.

Oke nou sorry dat ik dat niet begreep.
Heb je trouwens je eigen post wel eens gezien?
Maar ja back ontopic srry dat ik het niet begreep :rolleye:

02 aug 2012 15:27 02 aug 2012 15:28 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #265

Danny1983 schreef :

Equinox schreef :

Danny1983 schreef :

Oke nou sorry dat ik dat niet begreep.
Heb je trouwens je eigen post wel eens gezien?
Maar ja back ontopic srry dat ik het niet begreep :rolleye:

Begrijpend lezen heb je op de basisschool gehad, beste.
Met mijn posts is niks mis, puur alleen ergernis over de jouwe. Boschpoort heeft je al eerder gevraagd wat je in godsnaam de hele dag doet ipv hier onzin uit te kramen. Je doet er niks nee, je gaat maar door.

Ik dank Jeoff op mijn knieën tot de optie bestaat dat ik jouw posts nooit meer zie op dit forum.

....

03 aug 2012 21:39
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #266
Almere city heeft met 2-1 verloren van Harkemase boys,

Johnsen Bacuna maakte in de vierde minuut de openingstreffer voor de Harkema. 2 min t later kwam Almere City alweer langszij via Van Zaanen . Met een gewijzigd elftal nam Harkemase Boys vrij snel na rust opnieuw de leiding. Opnieuw Johnsen Bacuna tikte voor een leeg doel binnen.

Opstelling Almere Gentenaar, Toivomaki, Toet, Guerrian, Beekmans, Dissels, Kip, Van Zaanen, Lillypaly, Serranens, Keller.

Almere is nog bezig met een aantal spelers, Idabdelhay en oost waren op proef en contract aangeboden maar waren allebei niet eens over het salaris.

Toch verrasend

03 aug 2012 21:51
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #267
Totaal non-nieuws, informatie over een oefenwedstrijd van Almere City (met alle respect)
MAAR.. Kijk dat team: Gentenaar, Beekmans, Dissels, van Zaanen, Keller. 2 jaar terug in de tijd en je zou met die spelers de Eredivisie in kunnen.. :rolleye:

03 aug 2012 23:10
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #268

Equinox schreef : Dat gaat dus als een nachtkaarsje uit daar :p

Daar zat ik ook aan te denken...het kan toch niet mogelijk zijn dat het ooit nog goed komt daar...bestuurlijk niet en op het veld?
Wat zijn ze kwijt en wat is er bij gekomen?
Ik hoop echt dat we hun in de derby overspelen...als ik eerlijk mag zijn prince? of danny?...dan zeg toch vooraf danny met een spits erbij(veldmate) is toch een betere optie...denk ik!...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

03 aug 2012 23:17
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #269
Heerlijk in de telegraaf vandaag staat dat mathijsen terug keert naar nederland als hij overeen komt kwa salaris...en zijn nieuwe club zou dan feyenoord worden voor 3 jaar...een goede vervanger van vlaar.
Ok geen geweldige ek van mathijsen maar nationaal een mooie oplossing voor feyenoord een club in wording net als mvv hopenlijk...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Equinox

08 aug 2012 08:36
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #270
1 miljard voor rechten eredivisie

De Amerikaanse mediamagnaat Rupert Murdoch koopt de uitzendrechten van voetbalwedstrijden in de eredivisie. Dat schrijft De Telegraaf. Murdochs Amerikaanse tv-netwerk Fox mag de wedstrijden vanaf het seizoen 2013-2014 twaalf jaar uitzenden. Met de overeenkomst is volgens de krant ruim een miljard euro gemoeid.

De deal, de grootste in de historie van het Nederlandse voetbal, is volgens De Telegraaf afgelopen week in Londen gesloten en vervolgens in het diepste geheim voorgelegd aan de directies van de eredivisieclubs. Betrokkenen moesten vanwege de enorme omvang van de deal een geheimhoudingsdocument tekenen.

Het bedrijf van Murdoch betaalt het eerste seizoen zestig miljoen euro. In de jaren daarna loopt dat bedrag op naar tachtig en honderd miljoen euro per seizoen. De eredivisieclubs houden 49 procent van hun aandelen, de overige 51 procent komt in handen van Fox.

Naar verwachting gaat de zender in Nederland ook andere sporten uitzenden. Het is niet duidelijk wat de overeenkomst betekent voor de samenvattingen van de wedstrijden, die de NOS nu uitzendt.

Murdoch kocht onder de naam Sky eerder dit jaar al de rechten van de Duitse Bundesliga.

....

Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden