Overig nieuws (niet over MVV)

27 juli 2012 15:38
vleegtuigvawwer
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #226

sjoen-mestreech schreef :

Danny1983 schreef :

sjoen-mestreech schreef : APELDOORN (ANP) - Het college van B en W van Apeldoorn heeft het bestuur van amateurvoetbalclub AGOVV opgedragen de hoofdtribune van het stadion per onmiddellijk voor publiek af te sluiten. De constructie van de monumentale tribune is dermate verrot, dat een lichte windvlaag al voldoende is om de zaak in te laten storten.
Dat heeft de gemeente vrijdagmiddag bekendgemaakt. De wankele staat van de hoofdtribune was al bekend, maar bij een controle deze week kwam aan het licht hoe gevaarlijk de toestand is, aldus een gemeentelijke zegsman.

Nou mooi is dat.
En nu?

Zo groot was dat ding gelukkig niet. alleen zal agovv nu een probleem hebben met de televisie uitzendingen. boven op deze tribune bevond zich het camera gedeelte.

Zoals al vermeld in het artikel betreft het de amateurtak van AGOVV en niet de betaald voetbal organisatie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2012 16:02
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #227
]

Zo groot was dat ding gelukkig niet. alleen zal agovv nu een probleem hebben met de televisie uitzendingen. boven op deze tribune bevond zich het camera gedeelte.[/quote]

Zoals al vermeld in het artikel betreft het de amateurtak van AGOVV en niet de betaald voetbal organisatie.[/quote]

Is er dan verschil van stadion :p of zelfs kwa club :lachen:

27 juli 2012 22:42
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #228
Ron vlaar tekent alsnog in engeland...pfffffff...wat een grote comedie...en dat meen ik echt!
Eerst verkondigen in volle kuip ik blijf :sick:...ok ok...wat een toneelstuk volks verlakkerij...zeg dan gewoon we zitten vast in de onderhandelingen :ohmy:...ik hoop dat de zaak danny wel serieus is en eindelijk bekend word dat heer veur us get speule,deurt miech te lang....boerum stet neet gewoen oppe site danny tekent twie jaorig contrac?...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

27 juli 2012 23:57
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #229
Als je leest welke spelers de fortuna supporters nog allemaal willen.

aafjes evers castellana van eijk

dan hebben ze al:rajcomar en voorn

Lijkt wel oud mvv op die manier.Selectie vol sjengen.

sorry voor het oftopic gaan.

28 juli 2012 00:18
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #230
Castro, Knops, gebroeders Stankov, Trost, en weet ik wie allemaal. We lijken wel Oud Roda ;)
Maakt niets uit toch, zolang het maar versterkingen zijn voor een club. En een Aafjes zou wel degelijk een versterking zijn voor Fortuna. Evers daarentegen ..? Is die overigens niet gestopt? hij is sowieso vertrokken bij EVV.

28 juli 2012 08:27
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #231

opadiehard schreef : Ron vlaar tekent alsnog in engeland...pfffffff...wat een grote comedie...en dat meen ik echt!
Eerst verkondigen in volle kuip ik blijf :sick:...ok ok...wat een toneelstuk volks verlakkerij...zeg dan gewoon we zitten vast in de onderhandelingen :ohmy:...ik hoop dat de zaak danny wel serieus is en eindelijk bekend word dat heer veur us get speule,deurt miech te lang....boerum stet neet gewoen oppe site danny tekent twie jaorig contrac?...gr opa ;).

Als je zoiets roept tegen je fans van ik ga niet meer :sick: .
Maar ik weet dat De Vrij en Martens Indi in de jeugd heel veel, zo niet alles samen centraal gespeeld hebben.
En ook bijna alles gewonnen in de jeugd ;) En er staat genoeg te wachten voor de deur uit de jeugd.
En Feyenoord heeft nu het maximale voor Vlaar kunnen krijgen.
En Vlaar was goed maar niet onvervangbaar en op 27 jarige leeftijd ben je ongeveer op je top.
Als hij nu niet gaat kan die t wel vergeten.
En krijgt de nieuwe jeugd bij Feyenoord ook geen kans.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

28 juli 2012 13:35
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #232
Sparta supporters hebben vertrouwen in seizoen

Sparta supporters hebben veel vertrouwen in het nieuwe seizoen, dat blijkt uit een poll op de officiële Facebook pagina van de Jupiler League.

Met alle nieuwe aankopen, meer ervaring en de lessen van de afgelopen seizoenen lijkt er voor Sparta supporters genoeg basis te zijn voor de titel in de Jupiler League. De Sparta supporters worden gevolgd door supporters van MVV Maastricht, SC Cambuur en De Graafschap. Ook zij zien kansen voor hun favoriete club als het gaat om het behalen van het kampioenschap in de Jupiler League. Vanaf 10 augustus moet duidelijk worden of het vertrouwen terecht is.

jupilerleague.nl

28 juli 2012 14:05 28 juli 2012 14:06 door Dave1902.
Dave1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #233
Ik begrijp het vertrouwen in onze selectie wel,we zijn er immers niet op achteruit gegaan.
Echter denk ik dat we dit jaar nog niet in staat zijn om de strijd voor plek 1 t/m 5,daar zie ik plekken weggelegd voor De Graafschap-Cambuur-Sparta-Excelsior-Den Bosch.
Ik verwacht dat MVV gaat strijden om de plekken 6 t/m 9,wat ik ook prima zou vinden wanneer we vanaf het begin van het seizoen rond deze plekken zouden bivakkeren.Langzaam maar zeker,en vooral verantwoord opbouwen en doorgroeien naar de top 5.Lijkt mij de enige manier om op termijn een gooi te doen naar de eredivisie.

Ik vind het enthousiasme dat hier te lezen is dan vaak ook harverwarmend,maar absoluut niet reëel.

28 juli 2012 14:43
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #234

Ster_Drager schreef : Sparta supporters hebben vertrouwen in seizoen

Sparta supporters hebben veel vertrouwen in het nieuwe seizoen, dat blijkt uit een poll op de officiële Facebook pagina van de Jupiler League.

Met alle nieuwe aankopen, meer ervaring en de lessen van de afgelopen seizoenen lijkt er voor Sparta supporters genoeg basis te zijn voor de titel in de Jupiler League. De Sparta supporters worden gevolgd door supporters van MVV Maastricht, SC Cambuur en De Graafschap. Ook zij zien kansen voor hun favoriete club als het gaat om het behalen van het kampioenschap in de Jupiler League. Vanaf 10 augustus moet duidelijk worden of het vertrouwen terecht is.

jupilerleague.nl

Als er mensen zijn die willen stemmen?
www.facebook.com/?sk=question&id=1015097...tion_forward_success

29 juli 2012 13:28 29 juli 2012 13:28 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #235
Sportzone Limburg krijgt NTC.

Wielrennen Limburg krijgt een nationaal training centrum wegwielrennen (NTC) in de Sportzone in Sittard.
Alle betrokken partijen hebben daartoe zondag in London een intentie-overeenkomst ondertekend.

Daarmee is een belangrijke stap gezet om de beste (weg)wielertalenten van Nederland te ondersteunen in hun ontwikkeling als topsporter. Het is de bedoeling dat in de Sportzone Limburg de nadruk komt te liggen op het klimmen.

Als eerste komt er een projectplan. Daartoe komt een samenwerking tussen reeeds bestaande regionale training centra (RTC) in Nederland en het nationale centrum in Sittard. Het NTC gaat zich richten op de talenten van 17 tot en met 21 jaar. Daarnaast komt er een samenwerking met de huidige professionele wegwielerploegen.

Papendal heeft ook al een nationaal training centrum, maar het nieuwe NTC in Sittard wordt gezien als een goede aanvulling waarmee talenten op alle vlakken goed begeleid kunnen worden.

bron: L1

Vraog miech aof boe ze in Zitterd 't klimme motte liere (... in dee "pisbak" mesjiens.... ? :lachen: )
Veer zagte altied al tege die oet Zitterd...gaank toch fietse...
noe wete ze zeker tot de touwkoms dao neet in 't voetbal ligk... :P

29 juli 2012 13:41
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #236
In Mestreech bin iech gebore, in de stad van Sintervaos.
En iech höb m'n hart verlore op 't welke langs de Maos.
't Is de stad vaan lol en gratie, 't is de stad vaan zaank en klaank.
De lètsten aosem vaan 't leve is veur Mestreech, diech bis bedaank.

Jao, in Mestreech bin iech gebore, in de stad vaan Sintervaos.
En iech höb m'n hart verlore aon Mestreech, dao langs de Maos.

't Is de stad van Preuveneminte, en vaan de raove vaan de nach.
't Is de stad mèt regeleminte, jao, die hawwe veer in ach.
En daan is weer get te viere, allemaol zien veer daan prezzent.
En dao bove in d'n hiemel, knik Servaos daan hiel kontent

Lenie bedaank, rös in vrei...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

29 juli 2012 14:20
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #237
Rellen rondom Beerschot - Lokeren

De eerste speelronde is in België niet geheel vreedzaam gelopen. Rondom het duel tussen Beerschot AC en SC Lokeren vonden rellen plaats tussen supporters en plaatselijke jongeren.

Volgens Het Laatste Nieuws gingen supporters van Beerschot op de vuist met een groep jongeren die daar in de buurt was. De lokale politie van Antwerpen kreeg rond 0.20 de melding dat er sprake was van een vechtpartij. Vier personen werden daarbij aangehouden.

De harde kern van de Beerschot-aanhang bleef de politie en de plaatselijke jongeren echter provoceren. Er werd daarbij met glazen gegooid en rond drie werd besloten om de betreffende relschoppers van een supporterscafé weg te houden. Vervolgens werden nog eens achttien personen aangehouden.

Rond vier uur 's nachts werd het gestaag rustiger. Vanaf 6:30 uur 's ochtends werden de arrestanten weer vrijgelaten. De supporters van Beerschot, die hun ploeg met 2-4 zagen verliezen, waren betrokken bij de de ongeregeldheden, supporters van Lokeren leken hierbij niet aanwezig. Of het verlies de aanleiding van het wangedrag is, moet nog blijken.

29 juli 2012 21:26 29 juli 2012 21:29 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #238

les rouges blancs schreef : In Mestreech bin iech gebore, in de stad van Sintervaos.
En iech höb m'n hart verlore op 't welke langs de Maos.
't Is de stad vaan lol en gratie, 't is de stad vaan zaank en klaank.
De lètsten aosem vaan 't leve is veur Mestreech, diech bis bedaank.

Jao, in Mestreech bin iech gebore, in de stad vaan Sintervaos.
En iech höb m'n hart verlore aon Mestreech, dao langs de Maos.

't Is de stad van Preuveneminte, en vaan de raove vaan de nach.
't Is de stad mèt regeleminte, jao, die hawwe veer in ach.
En daan is weer get te viere, allemaol zien veer daan prezzent.
En dao bove in d'n hiemel, knik Servaos daan hiel kontent

kippevel.....sjevraoje.....

29 juli 2012 22:32 29 juli 2012 22:33 door Dave1902.
Dave1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #239
Even een vraag:

Ik zou graag mijn voetbalmaten eens meenemen naar een wedstrijd van MVV,het liefst met een etentje in het stadion,evt een rondleiding door het stadion,en na de wedstrijd nog een drankje uiteraard.Heeft iemand van jullie hier toevallig ervaring mee?
Ik zie niks hierover op mvv.nl

29 juli 2012 23:09 29 juli 2012 23:11 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #240
Prachtig lrb...een monument is weggevallen...heb een keer met dees vrouw moage vertelle wie zie nog cafe had in wiek...helaos zie is neet mie veuls te joonk...71 jaor :schamen:...jongens es rotterdammer bin iech trots op de stad mestreech...die stad heet get...neet get mer hiel veul...elke keer weer es iech es semi hollender die leedsjes huur vaan ut aid mestreech...blenco,beppie en vele anderen...kreig iech sjevraoje...mestreech blief altied mestreech...sjus wie.......er is in mestreech unne voetbalclub.......LENIE BEDAANK...ut get diech hopelijk got daobove...mestreech is compact es stad...dao zit ooch de sjarme vaan mestreech...lenie de hobs nog hiel veul volgers...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Danny1983

Tijd voor maken pagina: 0.330 seconden