Overig nieuws (niet over MVV)

13 juni 2013 12:31
Lucas
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #871
Dit zou echt de totale charme van de wijk sclessin weghalen! mafketel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 21:51
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #872

Draan wie verkes Wullem !!

22 juni 2013 13:22
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #873
De Jong: 'Kijker betaalt straks meer voor voetbal op tv'
22/06/2013 11:00

De Nederlandse kijker zal in de toekomst door de komst van de nieuwe zender FOX aanzienlijk meer voor het voetbal op tv moeten betalen. Dat voorspelt Jan de Jong, algemeen directeur van de NOS.

FOX heeft 51 procent van de aandelen van Eredivisie Live in bezit en zal op 14 augustus het nieuwe kanaal FOX NL lanceren. De programmering hiervan gaat bestaan uit films, series en sport, met name voetbal. De verwachting is dat FOX na 2014, als het contract met de NOS (Studio Sport) is geëxpireerd, ook de samenvattingen wil uitzenden.

Dat kan consequenties hebben voor de kijker die nu nog profiteert van de beelden op het open net. De Jong: 'De clubs ontvangen van FOX tachtig miljoen per jaar en dat moet worden terugverdiend. FOX is allesbehalve een filantropische instelling. Dus moet het grote geld uiteindelijk uit betaal-tv komen. Dat zie je ook in landen als Spanje, Engeland, Duitsland, Frankrijk en Italië. Er komt een klopjacht op de abonnee en minder gratis voetbal op tv.'

De Jong sluit desondanks niet uit dat de NOS, ondanks forse bezuinigingen, en de Eredivisie elkaar ook voor een periode na 2014 in de armen vallen. Maar één ding weet hij zeker: 'Ik denk dat er de komende jaren tussen de commerciële omroepen veel prijsopdrijving en strijd zal plaatshebben op tal van gebieden. Waaronder presentatoren, speelfilms, series, amusement en praatprogramma's over voetbal.'

:puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:

25 juni 2013 09:06
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #874
Ruim 25 jaar na de smadelijke nederlaag in de halve finale van EURO88 krijgt Duitsland kans op revanche tegen Nederland.

In het Tivoli-stadion in Aken kruisen op 7 juli, 18.00 uur, de Duitse ex-internationals en oud-Oranje de degens.

Bij die Mannschaft zegden onder meer Lothar Matthäus, Michael Ballack, Jürgen Kohler, Thomas Doll en Olaf Thon hun deelname toe. Zij nemen het op tegen onder anderen Wim Kieft, Erwin Koeman, Aron Winter, Berry van Aerle, Ronald de Boer, Gerald Vanenburg, Arthur Numan en Rob & Richard Witschge

26 juni 2013 16:29
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #875
Ruud Boymans wordt woensdagmiddag medisch gekeurd bij Willem II. De aanvaller hoefde zich dinsdag niet in Alkmaar te melden voor de eerste training en wordt komend seizoen verhuurd aan de gedegradeerde club uit Tilburg.

Boymans moet daarvoor wel eerst de medische keuring doorstaan. De aanvaller liep aan het einde van het afgelopen seizoen een achillespeesblessure op en kent een verleden met blessureleed. Vorig jaar verhuurde AZ de aanvaller aan NEC, waar hij in zeven competitiewedstrijden drie keer tot scoren kwam.

In de vijf wedstrijden die Boymans het afgelopen seizoen voor AZ speelde, was hij niet trefzeker. De aanvaller genoot interesse van verschillende clubs, waaronder zijn oud-werkgever VVV-Venlo. Het contract van Boymans loopt tot medio 2015. (Yoeri van den Busken)

28 juni 2013 22:07
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #876
En daar is de 1ste klacht over het speelschema :lachen:

Vloet is woest: 'Schandalige competitie'

Wiljan Vloet kon zijn ogen niet geloven toen hij zag dat Sparta Rotterdam dit seizoen liefst achtmaal op zaterdag om half vijf moet spelen. De technisch directeur gaf zondagmiddag om (14:30 uur) als voorkeurstijd aan bij de KNVB.

"Het is een schandalige competitie", aldus Vloet tegenover Voetbal International. "In eerste instantie al door de deelname van Jong PSV, Jong Ajax en Jong FC Twente. Dat is absurd en vernederend, want zo is er sprake van totale competitievervalsing."

"Wij wilden zondag als onze thuisdag. Nu spelen we de meeste wedstrijden op zaterdagmiddag. Supporters en sponsoren die betrokken zijn bij de amateurs, de jeugd of werkende mensen kunnen nu simpelweg niet naar het stadion komen."

"Dat we er niets aan kunnen doen maakt me nog bozer", vervolgt Vloet. "Er is nul komma nul geluisterd naar onze wensen. We hebben geknokt voor de supporters en sponsors, maar worden zó hard getroffen."

"Sparta is een club die de competitie kleur moet geven, wij streven naar de Eredivisie terwijl het voor veel clubs overleven is. We geven de jeugd een kans, maar nogmaals; we worden hard getroffen. Een fiasco, schandalig en te triest voor woorden", besluit de directeur.

29 juni 2013 12:03
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #877
Voor het eerst vaart de KNVB mee met de jaarlijkse Canal Parade tijdens de Amsterdamse Gay Pride. Dat heeft de voetbalbond bekendgemaakt op Roze Zaterdag, dat vandaag wordt gevierd.

Namens de KNVB varen op 3 augustus voorzitter Michael van Praag en bondscoach Louis van Gaal mee op de voetbalboot. Andere voetbalnamen worden later bekend.

Volgens Van Praag is het belangrijk dat het Nederlandse Voetbal meevaart. "Trainers en spelers zullen laten zien dat onze sport staat voor een open en veilig sportklimaat waarin iedereen zichzelf kan zijn. Dat is niet alleen in het belang van de spelers, maar ook in het belang van de sport."

Actieplan
De KNVB-voorzitter roept voetbalverenigingen op om homoseksualiteit bespreekbaar te maken onder zijn leden. "Een klimaat waarin homoacceptatie vanzelfsprekend is, ontstaat namelijk niet vanzelf."

Vorig jaar lanceerde de KNVB een actieplan voor de acceptatie van homoseksualiteit in de voetbalwereld.

Bron: www.nos.nl

Iech wis tot 't flikkers waore bij de knvgay, meh dit geit toch te wied....

29 juni 2013 13:15
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #878
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke

04 juli 2013 12:16
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #879
Het vervolg over Standard Luik:
Bron: www.gva.be/sport/voetbal/voetbal-binnenl...arlijk-geworden.aspx

Roland Duchâtelet kondigde gisteren aan dat hij Standard Luik zal verlaten. De voorzitter kwam de afgelopen weken in het oog van een storm terecht en is voor duizenden Luikse fans de gebeten hond. "Mijn besluit staat vast. Ik ben te veel een schietschijf geworden en wil geen gewonden op mijn geweten", aldus Duchâtelet in een opiniestuk in De Tijd.

"Het gaat niet meer. Het is te gevaarlijk geworden", klinkt het. "Ik ben weg en dat staat vast. Ik wacht wel tot er een overnemer is, maar in deze omstandigheden kan ik echt niet blijven. Ik ben voor duizenden mensen de gebeten hond. Ik ben het doelwit van een volksopstand. De supporters willen de macht grijpen. Wel, dat ze het doen en met een overnemer voor de dag komen."

"Ik ben naar Standard gekomen omdat ik niet wilde dat de club in buitenlandse handen zou vallen. Ik wilde de club stabiliseren op een hoog niveau en er een club van maken die zal overleven in de forse concentratie die er onvermijdelijk aan zit te komen. Ik had gehoopt dat ik mijn werk had kunnen afmaken", aldus Duchâtelet in de krant.

Ik zie het toch anders... Hij heeft nu de grond die hij wilde hebben voor een prikje en nu vertrekt hij. Logisch dat zijn dubbele agenda voor kwaad bloed bij de supporters zorgt.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

05 juli 2013 18:17 05 juli 2013 18:27 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #880
Gisterenavond naar Austria Lustenau-Bursaspor,0-3,geweest in Seefeld,Tirol.Leuke speler gezien maar hij wist niet eens waar Mestreech lag. Verder nog een paar Helles gedronken met Rudi Bommer. Hij is chef trainer van Energy Cottbus, die ook hier zijn voor zich te prepareren op het nieuwe 2e Bundesliga seizoen. Gezellige gast die best wel eens trainer zou willen worden van Us MVV-ke. Wordt vervolgd.

IMG_0070.JPG

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

05 juli 2013 18:33
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #881
IMG_0070.JPG

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

11 juli 2013 08:44
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #882
'Rotterdamse gemeenteraad stemt tegen nieuwe Kuip'

10/07/2013 23:41

Fractievoorzitter Ronald Schneider van Leefbaar Rottterdam heeft woensdagavond in de tv-uitzending van het programma Knevel & Van den Brink bekend gemaakt dat zijn fractie donderdagavond unaniem tegen de bouw van een nieuwe Kuip gaat stemmen. De plannen van Feyenoord lopen daardoor ernstig gevaar.

Schneider maakte kenbaar dat het financiële risico van een garantiestelling van 165 miljoen euro te groot is in tijden van crisis. Feyenoord had eerder het verzoek ingediend tot die garantiestelling voor het bouwen van het nieuwe onderkomen, dat grotendeels wordt gefinancierd door externe investeerders en in totaal 365 miljoen kost.

Dat Leefbaar Rotterdam donderdag tegen zal stemmen, betekent zo goed als zeker dat de garantiestelling er niet doorheen komt tijdens de bijeenkomst van de Rotterdamse gemeenteraad. Ook andere partijen als D66 en SP hebben al aangegeven vooralsnog niet akkoord te gaan met de bouw van het stadion, dat in 2018 gereed zou moeten zijn.

Schneider vindt dat het huidige plan te weinig draagvlak heeft en dat het alternatief van een renovatie van de huidige Kuip niet grondig genoeg is bestudeerd. De plannen om een volledig nieuwe voetbaltempel te bouwen zijn daarmee nog niet van de baan, maar zullen wel drastisch moeten worden aangepast.

In de huidige plannen moet er vlak naast het huidige Feyenoord-stadion een hypermoderne accomodatie (foto) worden gebouwd, waarmee Feyenoord de aansluiting op de nationale en internationale top hoopt te vinden. De club liet woensdagochtend in een officieel statement nog weten dat dat met een renovatie van de huidige Kuip niet haalbaar is.

Aon de géng

22 juli 2013 18:59
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #883
Vanavond om 22:00h bij nieuwsuur het indrukwekkende verhaal over het verlies van de kinderen van Michel Boerebach.

25 juli 2013 10:45 25 juli 2013 10:46 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #884
'Start Eredivisie mogelijk niet live te zien'

Het is nog onzeker of de start van de Eredivisie volgende week live te volgen is op televisie. Fox Sports, de opvolger van Eredivisie Live, onderhandelt al de hele zomer met de kabelmaatschappijen over een financiële vergoeding maar tot nu toe zonder resultaat. Dat schrijft het AD donderdag.
Fox moet met elke kabelaar apart afspraken maken, maar het bedrijf komt er nog niet uit met UPC, Ziggo en KPN. En dat terwijl Fox Sports vanaf 1 augustus van start moet gaan.
Een woordvoerder erkent de problemen in de krant maar rekent erop dat het voor de start van het voetbalseizoen opgelost is. "Maar formeel zou het signaal per 1 augustus kunnen stoppen", zegt hij.
Door het uitblijven van afspraken is het voor voetballiefhebbers nog afwachten wat zij moeten betalen voor een abonnement. Vermoedelijk gaat de prijs ten opzichte van vorig jaar in ieder geval omhoog. Een jaarabonnementen voor internetklanten is al verhoogd met vijftig euro. Voor een enkele wedstrijd moet vijf euro meer worden betaald.

Bron: Nu.nl
----

Ik vond het al vreemd dat men niet het Jupiler League programma online heeft staan op Fox sports. Terwijl elke club een ton krijgt van Fox voor de uitzendrechten, waar men blijkbaar niets mee gaat doen? De belofte-elftallen beginnen volgende week, maar er is nog geen minuut aan uitzending hiervoor ingepland. Ze zijn zo te lezen niet eens klaar voor het uitzenden van hun paradepaardje, de eredivisie.

Ze hadden het beter kunnen laten hoe het was, met al die eisen voor onze competitie. Ik vraag me trouwens ook af waar ze bij Ziggo de bandbreedte vandaan moeten halen, om vijf HD zenders te kunnen uitzenden, als je ziet hoe beperkt die bandbreedte nu al is.

25 juli 2013 12:32
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
Overig nieuws (niet over MVV) #885

Ze hadden het beter kunnen laten hoe het was, met al die eisen voor onze competitie. Ik vraag me trouwens ook af waar ze bij Ziggo de bandbreedte vandaan moeten halen, om vijf HD zenders te kunnen uitzenden, als je ziet hoe beperkt die bandbreedte nu al is

Ach dat is eigenlijk geen echt probleem. Één analoge zender gebruikt evenveel bandbreedte als 5 HD zenders. Tijd om die verouderde techniek eindelijk eens af te sluiten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden