>
Ontvangen bedankjes 820
jeoff schreef :
Ze hadden het beter kunnen laten hoe het was, met al die eisen voor onze competitie. Ik vraag me trouwens ook af waar ze bij Ziggo de bandbreedte vandaan moeten halen, om vijf HD zenders te kunnen uitzenden, als je ziet hoe beperkt die bandbreedte nu al is
Ach dat is eigenlijk geen echt probleem. Één analoge zender gebruikt evenveel bandbreedte als 5 HD zenders. Tijd om die verouderde techniek eindelijk eens af te sluiten!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
MVVke schreef : Bin 'ch daan eg nog d'n einegste vaan de hèlle kern vaan de analoge tv??
Eens, jupilerleague.nl was voorheen redelijk up-to-date, maar vorige week stonden er zelfs nog de uitslagen van het vorige seizoen... Geen idee waar het nu te zoeken... Teletekst...jeoff schreef : Heeft iemand misschien een link naar een website waar de statistieken van de jupiler league wel zeer actueel zijn?
Voorheen keek ik op VI.NL en Jupilerleague.nl. Ze hebben VI in een verschrikkelijk onoverzichtelijk nieuw jasje gestoken, en daarbij lijkt het bijwerken van de site veel langer dan voorheen te duren (de wedstrijden van gisteren zijn bijv. nog steeds niet in de stand verwerkt. Normaal gezien hadden ze die van vadaag zelfs al verwerkt) En Jupilerleague.nl is ook niet meer wat het geweest is.
MVV4life schreef : Eens, jupilerleague.nl was voorheen redelijk up-to-date, maar vorige week stonden er zelfs nog de uitslagen van het vorige seizoen... Geen idee waar het nu te zoeken... Teletekst...