>
Ontvangen bedankjes 195
Inderdaad een mooi voorbeeld van een schitterend ruimtelijk, veilig gevoel, zonder tralies.houtengerard schreef : Onderstaande plexiglas platen geven een mooi ruimtelijk gevoel(grijs frame is mooier), erachter zou je bij de sfeertribunes een hekje kunnen zetten voor spandoeken e.d. . Misschien een leuk investerings-doel voor 'Veer Zien MVV' ?
'Plexiglas platen, om het tralies gevoel weg te nemen' Maar je hebt wel geen contact meer met de spelers.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
De Paus schreef : Snuf, iech bin het groetendeils mèt diech eins mer wat Ingeland betref klop het neet gans. Bin der zelf gewees mer sjus wie bij us zien der aoch bepaalde gedeiltes in het stadion boe men gewoen steit en zingk. Aoch boe iech zaot waor het gein probleem um op te springen en gewoen te stoon bij bepaolde spelsituaties.
Kinne ouch e klein stökske hek loate stoon,marke schreef : Tot ze in godsnaom mien hekwerk loate stoon is mien vaste ploats in de Geusselt
les rouges blancs schreef : Ik vind bijvoorbeeld dat de Ultra's dit (sociale controle en verantwoordelijkheid) nu ( tenminste de laatste 5 jaar) zeer goed opgepakt hebben en dus niet met de "mismieters" in verband gebracht mogen worden... en durf dus de confrontatie ( hekvrij stadion) best aan.
Neet gans met diech eins, iech bin ouch wel 'ns deveur gesprongen en luij tegegehawwe, achteraof zien ze blij umtot ut noets e stadionverbod weerd is es d'r get gebeurt. En soms nump de emotie de euverhaand, kin iech begriepe... Es veer elkaar hellepe, is dao niks mis met.Wyck schreef : Sociale controle is allemaal leuk en aardig maar ik vind het geen taak van de supporter. Als ik naar het stadion ga ben ik er niet om kleuterleider te spelen bij mensen die zich niet kunnen gedragen. Ik vind het de taak van MVV om te zorgen dat het beleid/huisregels ook gehandhaafd wordt. Daarnaast kijk ik wel uit om iemand te corrigeren. Mensen zijn onberekenbaar en voor je het weet heb je zelf een klap voor je bakkes.
MVV4life schreef :
Neet gans met diech eins, iech bin ouch wel 'ns deveur gesprongen en luij tegegehawwe, achteraof zien ze blij umtot ut noets e stadionverbod weerd is es d'r get gebeurt. En soms nump de emotie de euverhaand, kin iech begriepe... Es veer elkaar hellepe, is dao niks mis met.Wyck schreef : Sociale controle is allemaal leuk en aardig maar ik vind het geen taak van de supporter. Als ik naar het stadion ga ben ik er niet om kleuterleider te spelen bij mensen die zich niet kunnen gedragen. Ik vind het de taak van MVV om te zorgen dat het beleid/huisregels ook gehandhaafd wordt. Daarnaast kijk ik wel uit om iemand te corrigeren. Mensen zijn onberekenbaar en voor je het weet heb je zelf een klap voor je bakkes.
Nao Väöre schreef :
Raffalaldo schreef : Als ze beslissen wel het hekwerk van het veld te doen, dan zullen ze toch wel zeker met harde straffen komen als iemand het veld betreedt.
Dat ze dan maar de regels overnemen zoals die in Engeland gelden. 1 voet op het veld en je krijgt een behoorlijke straf. Deze straf is vele malen zwaarder, dan een stadionverbod voor bepaalde tijd.
Je krijgt dan een algemeen stadionverbod VOOR HET LEVEN