Stadion

25 sept 2012 11:23
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Stadion #16
Jammer dat onze voorzitter er niet bij vertelt dat hier voorwaarden aan vast hangen. Als de hekken weg gaan, mag er tijdens de wedstrijd niet meer in de gracht worden gestaan.

- Lekker begeleid door stewards naar de WC ( wie wilt dat nou niet..)
- 5 minuten voor het einde van de wedstrijd naar buiten lopen zit er voor de nachtdienst niet mee in. (zal de baas leuk vinden!)
- Opa en Co dienen plaats te nemen op de tribune gedurende de hele wedstrijd
- Voor de mensen met een beperking is de gracht al vrij gemaakt door die plek op de hoofdtribune
- De trappen van de tribunes zijn niet gemaakt om iedereen op hetzelfde tijdstip af te voeren. Reken er nog maar een paar minuten bij voor je buiten bent.

Dit zijn nu eenmaal de KNVB regels die horen bij het verwijderen van het hekwerk.

Het is wachten op die eerste veldslag, die onverdiende penalty in de laatste seconde.., het jaar erna kun je de selectie gaan verzwakken, want er dient weer een hek te worden gekocht bij de ijzerhandel. Minder seizoenskaarten door stadionverboden. Wishful thinking = 10 , Netto resultaat: 0,0
De volgende gebruiker (s) zei dank u San Marco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2012 11:26
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
Stadion #17
Volgens mij wordt er door iedereen te snel/kort door de bocht gedacht....

Ja, er staat inderdaad dat de hekken weggaan... MAAR er staat niet dat ze niet vervangen worden door iets anders. Ik kan me zo voorstellen dat er wellicht glazen/kunststof/kijkdoor wanden geplaatst worden.

De veiligheid wordt gehandhaafd, de regels van de KNVB blijven gelden en we mogen zelf naar het toilet ;)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2012 11:34
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Stadion #18

houtengerard schreef : het jaar erna kun je de selectie gaan verzwakken, want er dient weer een hek te worden gekocht bij de ijzerhandel.


Dan bewaren we dat oud ijzer toch :) Er zal vast nog wel ergens een lege kantoor ruimte zijn in de geusselt. Kan die goed dienen als opslagplaats!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2012 12:10
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Stadion #19

Aswin schreef : Volgens mij wordt er door iedereen te snel/kort door de bocht gedacht....

Ja, er staat inderdaad dat de hekken weggaan... MAAR er staat niet dat ze niet vervangen worden door iets anders. Ik kan me zo voorstellen dat er wellicht glazen/kunststof/kijkdoor wanden geplaatst worden.

De veiligheid wordt gehandhaafd, de regels van de KNVB blijven gelden en we mogen zelf naar het toilet ;)


Klopt zo had ik het nog niet bekeken. Klinkt vrij logisch dan die opzet. Het directe contact met de spelers kan aan de kant van de Angelside tribune worden gehouden, terwijl de rest van de tribunes plexiglas krijgt voor een ruimtelijker gevoel.

Als men dan toch overgaat op plexiglas vind ik dat men wel moet 'bereken' wat de demping wordt voor de vocale sfeer. Hoe reageren bijvoorbeeld twee hekken plexiglas tussen de hoofd- en Bochpoort-tribune. Kaatst het terug? Vervormt het? Wordt het gedempt? Ik vind het belangrijk dat het volume behouden blijft zoals het nu is. Daar zit de charme van MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2012 12:16
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Stadion #20
in het stadion van AGOVV zijn er ook geen hekken meer, tenminste geen hoge hekken, maar daar mag je toch wel gewoon onderaan de tribune staan? Is dit wel een voorwaarde?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2012 12:23
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Stadion #21
@Jeoff

Volgens het KNVB reglement is dat een voorwaarde bij het compleet verwijderen van het hekwerk. Er is ook een minimale eis waaraan een hekwerk moet voldoen (ook binnen het amateurvoetbal), ik denk dat AGOVV daaraan voldoet en daarom wel in de gracht mag staan. Dus ik denk dat de hekken wel lager mogen in de Geusselt dan dat ze nu zijn. Dan is het een kwestie van even zorgvuldig flexen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2012 13:51
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Stadion #22

Nao Väöre schreef : Alleen vergeet hij een heel belangrijk deel van het stadion: het uitvak. Laten we dit deel in ieder geval niet hekvrij maken. Bouw om dit vak een wand van onbreekbaar glas, zoals bij NAC - Breda) en plaats een soort visnet voor de ogen van de toeschouwers. Voorbeelden genoeg zou ik denken.
Zo voorkom je dat uit-supporers van alles op het veld gooien en wij straks weer een fikse boete krijgen of erger nog x wedstrijden zonder publiek.

Wij worden ook iedere 14 dagen getracteerd op uitvakken met slecht zicht op het veld en hekwerken met draaiende messen.
Daarnaast zou het bestuur er goed aan doen om de uitsuppoters allemaal in het uitvak te stoppen en ze na afloop 20 minuten vast te houden zoals bij de Graafschap dit jaar en vorig jaar bij Willem II en Volendam (NC).


Wat U niet wil dat U geschiedt, doe dat ook een ander niet..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2012 13:59
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Stadion #23

Aswin schreef : Volgens mij wordt er door iedereen te snel/kort door de bocht gedacht....

Ja, er staat inderdaad dat de hekken weggaan... MAAR er staat niet dat ze niet vervangen worden door iets anders. Ik kan me zo voorstellen dat er wellicht glazen/kunststof/kijkdoor wanden geplaatst worden.

De veiligheid wordt gehandhaafd, de regels van de KNVB blijven gelden en we mogen zelf naar het toilet ;)


Kort door de bocht?
Denken dat er dan wel waarschijnlijk plexiglas word geplaatst is ook erg kort door de bocht.
Mocht dit zo zijn had onze voorzitter dat vast in het verhaal erbij verteld. toch?

Dus kosten voor weghalen hekwerk, verwijderingskosten hekwerk, plexiglas kopen, plexiglas plaatsen, onderhoud plexiglas.
Bij elkaar zal dit toch snel in de duizende euro's lopen. En waarom moet het beetje geld dat we hebben hieraan uitgegeven worden?
Of zijn deze kosten voor de gemeente? Wat me erg sterk lijkt.
Naar mijn idee zijn er alleen maar nadelen aan het weghalen.
Dat het zicht verbeterd en het er vriendelijker uitziet zijn natuurlijk slechte argumenten als vervolgens verplicht word op de tribune plaats te nemen.
En het is totaal niet realistisch om te denken dat er niemand meer het veld op zal rennen als de boete's stevig worden verhoogd.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2012 14:11
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Stadion #24
wereldwijd zijn er 1000de stadions zonder hekken om het veld. daar gebeurt zelden iets.
het is niet zo tot hier iedere week iedereen over het veld gaat rennen.
Gewoon de engelse regel aan nemen.

Boete van de knvb voor desbetreffende persoon en levenslang stadion verbod.Dan bedenk je je wel 2 x

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2012 14:27
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Stadion #25
Sjoen Mestreech, jij bent duidelijk niet op de hoogte van wat zich er werkelijk in de stadions afspeelt. Lees je eerst eens in in de materie, voordat je dergelijke onzin verkondigd!

Nao väöre, wat een onzin! De Geusselt moet een gastvrije omgeving zijn, ook voor de supporters van de tegenpartij. Dit zijn dezelfde mensen als jij en ik. Die wens ik de door jou genoemde toestanden niet toe.

Over plexiglas is niet gesproken door MVV. De suggestie die hierover wordt gewekt is volstrekt belachelijk. Daarbij vind ik plexiglas echt niet "klantvriendelijker" dan een hekwerk. In sommige gevallen is het zicht op het veld ook echt niet beter geworden door het gebruik hiervan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2012 14:44
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Stadion #26
bij bijvoorbeeld agovv zag je geen steek door het plexiglas, Als het licht van de stadionlampen erop schijnt heeft het een verblindent effect.

Als je goed kijkt na de constructie van de hekken rond het veld is het gewoon even een paar schroeven losdraaien, en het bovenste gedeelte haal je er zo af.
Ik hoop wel tot de platen tussen angel en hoofd ook worden weg gehaald. tot er weer vrij zicht richting het veld is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2012 14:51 25 sept 2012 14:52 door Aswin.
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
Stadion #27

Jean schreef :

Aswin schreef : Volgens mij wordt er door iedereen te snel/kort door de bocht gedacht....

Ja, er staat inderdaad dat de hekken weggaan... MAAR er staat niet dat ze niet vervangen worden door iets anders. Ik kan me zo voorstellen dat er wellicht glazen/kunststof/kijkdoor wanden geplaatst worden.

De veiligheid wordt gehandhaafd, de regels van de KNVB blijven gelden en we mogen zelf naar het toilet ;)


Kort door de bocht?
Denken dat er dan wel waarschijnlijk plexiglas word geplaatst is ook erg kort door de bocht.
Mocht dit zo zijn had onze voorzitter dat vast in het verhaal erbij verteld. toch?

Dus kosten voor weghalen hekwerk, verwijderingskosten hekwerk, plexiglas kopen, plexiglas plaatsen, onderhoud plexiglas.
Bij elkaar zal dit toch snel in de duizende euro's lopen. En waarom moet het beetje geld dat we hebben hieraan uitgegeven worden?
Of zijn deze kosten voor de gemeente? Wat me erg sterk lijkt.
Naar mijn idee zijn er alleen maar nadelen aan het weghalen.
Dat het zicht verbeterd en het er vriendelijker uitziet zijn natuurlijk slechte argumenten als vervolgens verplicht word op de tribune plaats te nemen.
En het is totaal niet realistisch om te denken dat er niemand meer het veld op zal rennen als de boete's stevig worden verhoogd.


Jean, ik zeg ook niet dat ze vervangen worden door plexiglas... Ik stel alleen maar een mogelijke situatie voor. En voor wat betreft de kosten, wie zegt dat deze voor MVV zijn? Wie zegt dat deze voor de gemeente zijn? Wellicht is er wel een bedrijf dat middels sponsoring de eventuele kosten wil dragen?

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet voor en ben ook niet tegen het al dan niet verwijderen van de hekken. Ik stel alleen maar dat er wellicht andere alternatieven zijn.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jean

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2012 15:22
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Stadion #28

opadiehard schreef : Nogmaals ik voorzie grote problemen...als bijkomstigheid...ik sta al jaren tegen het hek...hoek boschpoort/angelside...word ik dan ook verplicht om te gaan zitten?


Ik denk dat deze hekken blijven staan tot aan de controlepoort voor de Boschpoort (en ook hoofdtribune).
Dus je kunt lekker blijven staan...

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2012 18:05
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
Stadion #29
Bin iech ff blij tot mien stuk hek blijf stoon :applaus:


Opa geer maag wel bij miech koume stoon huur iech sjuif wel un stukske op :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2012 19:09
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Stadion #30

marke schreef : Bin iech ff blij tot mien stuk hek blijf stoon :applaus:

Opa geer maag wel bij miech koume stoon huur iech sjuif wel un stukske op :)

Opa, veer zien allemaol sjeloes op diech!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden