>
Ontvangen bedankjes 2147
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
houtengerard schreef : het jaar erna kun je de selectie gaan verzwakken, want er dient weer een hek te worden gekocht bij de ijzerhandel.
Aswin schreef : Volgens mij wordt er door iedereen te snel/kort door de bocht gedacht....
Ja, er staat inderdaad dat de hekken weggaan... MAAR er staat niet dat ze niet vervangen worden door iets anders. Ik kan me zo voorstellen dat er wellicht glazen/kunststof/kijkdoor wanden geplaatst worden.
De veiligheid wordt gehandhaafd, de regels van de KNVB blijven gelden en we mogen zelf naar het toilet
Nao Väöre schreef : Alleen vergeet hij een heel belangrijk deel van het stadion: het uitvak. Laten we dit deel in ieder geval niet hekvrij maken. Bouw om dit vak een wand van onbreekbaar glas, zoals bij NAC - Breda) en plaats een soort visnet voor de ogen van de toeschouwers. Voorbeelden genoeg zou ik denken.
Zo voorkom je dat uit-supporers van alles op het veld gooien en wij straks weer een fikse boete krijgen of erger nog x wedstrijden zonder publiek.
Wij worden ook iedere 14 dagen getracteerd op uitvakken met slecht zicht op het veld en hekwerken met draaiende messen.
Daarnaast zou het bestuur er goed aan doen om de uitsuppoters allemaal in het uitvak te stoppen en ze na afloop 20 minuten vast te houden zoals bij de Graafschap dit jaar en vorig jaar bij Willem II en Volendam (NC).
Aswin schreef : Volgens mij wordt er door iedereen te snel/kort door de bocht gedacht....
Ja, er staat inderdaad dat de hekken weggaan... MAAR er staat niet dat ze niet vervangen worden door iets anders. Ik kan me zo voorstellen dat er wellicht glazen/kunststof/kijkdoor wanden geplaatst worden.
De veiligheid wordt gehandhaafd, de regels van de KNVB blijven gelden en we mogen zelf naar het toilet
Jean schreef :
Kort door de bocht?
Denken dat er dan wel waarschijnlijk plexiglas word geplaatst is ook erg kort door de bocht.
Mocht dit zo zijn had onze voorzitter dat vast in het verhaal erbij verteld. toch?
Dus kosten voor weghalen hekwerk, verwijderingskosten hekwerk, plexiglas kopen, plexiglas plaatsen, onderhoud plexiglas.
Bij elkaar zal dit toch snel in de duizende euro's lopen. En waarom moet het beetje geld dat we hebben hieraan uitgegeven worden?
Of zijn deze kosten voor de gemeente? Wat me erg sterk lijkt.
Naar mijn idee zijn er alleen maar nadelen aan het weghalen.
Dat het zicht verbeterd en het er vriendelijker uitziet zijn natuurlijk slechte argumenten als vervolgens verplicht word op de tribune plaats te nemen.
En het is totaal niet realistisch om te denken dat er niemand meer het veld op zal rennen als de boete's stevig worden verhoogd.
opadiehard schreef : Nogmaals ik voorzie grote problemen...als bijkomstigheid...ik sta al jaren tegen het hek...hoek boschpoort/angelside...word ik dan ook verplicht om te gaan zitten?
Opa, veer zien allemaol sjeloes op diech!marke schreef : Bin iech ff blij tot mien stuk hek blijf stoon
Opa geer maag wel bij miech koume stoon huur iech sjuif wel un stukske op