Stadion
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
Re: Re: Stadion
28 Nov 2012 00:49 - 28 Nov 2012 00:50
- sjoen-mestreech
-
- Elite Member
-
28 Nov 2012 13:14Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
28 Nov 2012 13:24 - 28 Nov 2012 13:25sjoen-mestreech wrote: zijn die pinnen niet ooit als werpsterren gebruikt ergens waarna ze verboden werden
MVV-AJAX was die wedstrijd. Toen braken ze op bovenstaande foto door de zijkant van de wand, en kwamen ze in het grasveld terecht, daarna ging het hek om, enkele kinderen zijn toen met zo'n punt in de voorkop afgevoerd naar het AZM. Wat een aso's waren dat. Die hekken waren toen geen overbodige luxe...
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
28 Nov 2012 14:07 - 28 Nov 2012 14:07Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
Re: Stadion
19 Feb 2016 12:01Bryant Park Netherlands, onderdeel van het Britse investeringsfonds MCAP1 Global Finance, heeft de kantoren en andere ruimten in stadion De Geusselt gekocht.
De kantoren waren eigendom van Bouwinvest. Behalve de kantoren in Maastricht heeft Bouwinvest in heel Nederland 14 complexen verkocht aan de Britten. Bryant Park Netherlands Aquisition I B.V. is de Nederlandse dochter van het bedrijf die als koper optreedt.
De koper is een belegger die deze kantoren en enkele andere ruimten aan derden wil verhuren. Daarbij gaat het in de meeste gevallen om een voortzetting van de verhuur die reeds door Bouwinvest is aangegaan.
Het stadion staat op gemeentelijke erfpachtgrond en de algemene erfpachtvoorwaarden 1985 zijn van toepassing.
Volgens artikel 30 lid 3 van de algemene erfpachtvoorwaarden 1985 is voor verhuur van andere ruimten dan woningen toestemming nodig van het College van Burgemeester en Wethouders. Het College heeft besloten deze toestemming aan Bryant Park Netherlands Acquisition I B.V. te verlenen.
www.wijlimburg.nl/nieuws-overzicht/britt...antoren-de-geusselt/
- Jacques
-
- Platinum Member
-
19 Feb 2016 14:05Neem aan dat de commerciële afdeling die jongens van MCAP/marathon uitnodigt een wedstrijdje te komen kijken en sponsor te worden.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
19 Feb 2016 19:32 - 19 Feb 2016 19:33Roep ik al jaren....tevergeefs helaas !!!
Zolang onze dochters, kleindochters, zussen, moeders, vriendinnen en echtgenotes nog steeds daarop moeten,
die na de rust nog goorder zijn dan de openbare toiletten die de stad vroeger kende...
is niemand van stads- en clubbestuur een knip voor zijn of haar neus waard!
Want dit is een regelrechte schande
.
Zou misschien iets kunnen zijn voor VZM om te investeren....
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
19 Feb 2016 23:19les rouges blancs wrote: Wanneer wordt er iets gedaan aan de damestoiletten op de Boschpoort....?
Roep ik al jaren....tevergeefs helaas !!!
Zolang onze dochters, kleindochters, zussen, moeders, vriendinnen en echtgenotes nog steeds daarop moeten,
die na de rust nog goorder zijn dan de openbare toiletten die de stad vroeger kende...
.
www.google.nl/search?q=hulpmiddel+voor+d...C8AQ_AUIBigB#imgrc=_
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
20 Feb 2016 10:11les rouges blancs wrote: Wanneer wordt er iets gedaan aan de damestoiletten op de Boschpoort....?
Roep ik al jaren....tevergeefs helaas !!!
.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
24 Feb 2016 09:19Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Kay
-
- Elite Member
-
29 Feb 2016 15:57Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
29 Feb 2016 17:47Kay wrote: Hier maar even: Onlangs is tijdens een wedstrijd een prentje à 90 euro onder m'n ruitenwisser gestopt omdat ik mijn auto in de berm langs de Terblijterweg (bij de sporthal) geparkeerd had. Daar parkeer ik al jaren en ik ben daarin niet de enige. Ik heb beroep aangetekend en aangegeven dat op deze plek al zo lang ik me kan herinneren (zeker 20 jaar) gedoogd wordt dat hier tijdens de wedstrijden auto's geparkeerd staan, maar heb inmiddels ook een standaardbrief met een afwijzing hiervan ontvangen. Wees dus gewaarschuwd.
Stond je met je auto niet toevallig voor de nooduitgang van de Sporthal geparkeerd?Ik weet dat ze daarop controleren. Ook op de hoek naast de sporthal moet vrij zijn (stoepje). Waren er meer bekeuringen die avond?
- Kay
-
- Elite Member
-
29 Feb 2016 22:06 - 29 Feb 2016 22:16Nee, op het gras een paar meter verder. Puur uit gemak, zodat ik meteen weg kon rijden zonder eerst rechtsaf naar het stoplicht te hoeven rijden. Geen idee of er meer waren met een bekeuring, geloof niet dat daar die avond veel auto's stonden. 1 februari vorig jaar stonden daar wel 30 auto's, misschien is dat ook bepalend voor hoe ermee om wordt gegaan.houtengerard wrote:Kay wrote: Hier maar even: Onlangs is tijdens een wedstrijd een prentje à 90 euro onder m'n ruitenwisser gestopt omdat ik mijn auto in de berm langs de Terblijterweg (bij de sporthal) geparkeerd had. Daar parkeer ik al jaren en ik ben daarin niet de enige. Ik heb beroep aangetekend en aangegeven dat op deze plek al zo lang ik me kan herinneren (zeker 20 jaar) gedoogd wordt dat hier tijdens de wedstrijden auto's geparkeerd staan, maar heb inmiddels ook een standaardbrief met een afwijzing hiervan ontvangen. Wees dus gewaarschuwd.
Stond je met je auto niet toevallig voor de nooduitgang van de Sporthal geparkeerd?Ik weet dat ze daarop controleren. Ook op de hoek naast de sporthal moet vrij zijn (stoepje). Waren er meer bekeuringen die avond?
- Nietzsche
-
Topic Author
- Premium Member
-
01 Mar 2016 10:19Please Log in or Create an account to join the conversation.