>
Ontvangen bedankjes 2147
Kay schreef : Nee, op het gras een paar meter verder. Puur uit gemak, zodat ik meteen weg kon rijden zonder eerst rechtsaf naar het stoplicht te hoeven rijden. Geen idee of er meer waren met een bekeuring, geloof niet dat daar die avond veel auto's stonden. 1 februari vorig jaar stonden daar wel 30 auto's, misschien is dat ook bepalend voor hoe ermee om wordt gegaan.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Wat is het probleem? Werken aan het dak soit.red sox schreef : www.mvv.nl/nieuws/mvv-maastricht-tijdelijk-dakloos
In het mvv nieuwsbericht staat dat alleen de dakbeplating gerenoveerd zal worden. Dat vind ik een vreemd verhaal, aangezien in een 1limburg artikel van 25 oktober 2015 (zie link hieronder) de 'LIGGERS waarop het dak rust' zouden moeten worden aangepast. Dit omdat ze 'niet meer de kwaliteit hebben om de veiligheid te garanderen'. Heeft iemand hier een toevoeging op?
www.1limburg.nl/dak-mvv-stadion-heeft-opknapbeurt-nodig
mvv4ever schreef : Hebben jij het geld ervoor om ze te vervangen?
En volgens mij is het stadion van de gemeente dus zou ik als ik MVV was ook geen geld hierin gaan steken.
Het is toch van de gekke dat MVV moet betalen/sponsoren zoeken om het opknappen van de toiletten terwijl het stadion van de gemeente is ?Roei baank schreef : Onze zeer gewaardeerde boer heeft gelijk. Stoeltjes moeten schoon zijn. Moet aan gewerkt worden.
Ideaal zou zijn werkgroepje stadion die dit soort dingen inventariseert en oplost.
Evenzo de toiletten. Hiervoor is MVV op zoek naar mensen met ervaring die deze willen vernieuwen. Materialen zijn toegezegd door sponsoren. Eerst eens te beginnen met de meest noodzakelijke vervanging.
Aanmelden kan bij Frans Erens of bij mij.