Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

23 May 2014 16:46
Gisteren in de VI gelezen dat NEC met een begroting van 8 miljoen gaat werken. Dat is 2 miljoen meer dan de koempels. Dus het Ajax van de Juup zijn ze sowieso niet.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 May 2014 18:40
Dacht de gemeente Maastricht maar wat meer mee om MVV te helpen, door evenementen in een multifunctionele Geusselt te organiseren, als daardoor wel subsidie mogelijk is aan MVV, why not. Leg een kunstgrasveld in de Geusselt en organiseer Popconcerten. Zo maar een idee.

• Raffalaldo
  • Raffalaldo's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 May 2014 15:20
Tomasson en Vlemmings weg bij Roda JC

Trainer Jon Dahl Tomasson en technisch manager Leon Vlemmings vertrekken per direct bij Roda JC.

Voetbal
Van onze verslaggever

Roda neemt afscheid van Tomasson in verband met de teleurstellende resultaten met de degradatie als gevolg. Volgens Vlemmings valt met het vertrek van Tomasson een wezenlijke schakel van het beleidsontwikkelingsplan weg. Daarom heeft hij besloten op te stappen bij de Kerkraadse club.
Vlemmings was sinds 1 september in dienst van Roda. Hij stelde in de winterstop Tomasson aan als opvolger van de in december ontslagen Ruud Brood.

Bron: Limburger

Dat kost Roda weer centjes. Met Vlemmings hebben ze geluk dat hij zelf opstapt (als ik het bericht goed lees), maar Tomassen zullen ze wel een zak met geld meegeven. 2 trainers in een half jaar. Nu weten we dan ook wie binnenkort gepresenteerd gaat worden.
The following user(s) said Thank You: MVVke

• Sandro
  • Sandro's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Veur de Ier en de Glorie

26 May 2014 16:17
Één van de laatste eisen van Hendriks is dat de naam Roda JC verandert dient te worden in FC NOL. :(

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 May 2014 20:44
En dan Van der Luer en Trost als trainers aanstellen...

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 May 2014 21:06
Ze willen Reginald Thal als Technische man. :ohmy: Bron Rodafans.

• Sjotelsplak
  • Sjotelsplak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 May 2014 21:12
ouwe rot wrote: Ze willen Reginald Thal als Technische man. :ohmy: Bron Rodafans.
Als je een top 10 maakt van leukste geruchten op dit forum, dan komt deze toch wel in de top 3 :applaus:
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 May 2014 21:21
RJC heeft al genoeg blunders gemaakt, die gaan zeker Thal niet halen.
En Thal zal zeker niet naar RJC gaan als Mister MVV.

Ik weet zeker dat als Hendriks aan de macht komt Van der Leur en Trost naar RJC gaan
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Lambik
  • Lambik's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

26 May 2014 22:31
Dat ze maar snel Trost nemen. Dan weten we in ieder geval zeker dat ze niet promoveren.
The following user(s) said Thank You: Ben Salemans

• gaston satijn
  • gaston satijn's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 May 2014 08:31
Mienclub1902 wrote: En dan Van der Luer en Trost als trainers aanstellen...

Ik begin me steeds meer te verheugen op de derby...geel zwart onder leiding van van de leur in De Geusselt....Kan het nog mooier?

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 May 2014 13:10
gaston satijn wrote:

Ik begin me steeds meer te verheugen op de derby...geel zwart onder leiding van van de leur in De Geusselt....Kan het nog mooier?

Dee erme umroper geit 't nog drök kriege vaan al die menute tot 'r moot bedele um respec en fatsoen en oonthajdinge vaan kwetsende spreekkore.... :lachen:

• Och jeh
  • Och jeh's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

27 May 2014 13:18 - 27 May 2014 13:19
MVVke wrote:
gaston satijn wrote:

Dee erme umroper geit 't nog drök kriege vaan al die menute tot 'r moot bedele um respec en fatsoen en oonthajdinge vaan kwetsende spreekkore.... :lachen:

En de daarbij behorende boetes van de KNVB, wedstrijden zonder publiek....veel krediet hebben we niet dus laat dat maar achterwege. Gewoon voetballend opsoppen die pruse
Last edit: 27 May 2014 13:19 by Och jeh.

• Belgske
  • Belgske's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 May 2014 13:41
Ik vind het echt lachwekkend hoe bij iedere ontwikkeling weer naar de mening van ome Nol wordt gevraagd. Net of hij diegene is die bepaalt of het een goede actie is :lachen: Nu dit weer:

Hendriks wist niets van ontslag Tomasson

Oud-suikeroom Nol Hendriks van Roda JC is verbaasd over het vertrek van trainer Jon Dahl Tomasson en technisch manager Leon Vlemmings.

Hij zegt het nieuws vernomen te hebben via de media en niets van het bestuur te hebben gehoord.

Van de textielmagnaat uit Heerlen had Vlemmings mogen blijven. Hendriks is benieuwd met wie het bestuur van Roda nu op de proppen komt om de club te leiden. Hij vind het belangrijk dat er snel acht tot tien nieuwe spelers komen voor het komend seizoen.

Jon Dahl Tomasson werd maandag ontslagen door Roda JC, waarop technisch manager Leon Vlemmings zich solidair verklaarde en opstapte.

Bron: L1

Ik denk dat ze bij Roda goed genoeg weten dat je Hendriks geen touwtjes in handen moet geven. Ongelofelijk wat deze man allemaal roept (snel acht tot tien nieuwe spelers halen). Als Roda erin slaagt de spelers te houden die het zelf ook graag wil houden en dat aanvult met jeugd, hebben ze een zeer sterk elftal.

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 May 2014 17:42
Belgske wrote: Ik vind het echt lachwekkend hoe bij iedere ontwikkeling weer naar de mening van ome Nol wordt gevraagd. Net of hij diegene is die bepaalt of het een goede actie is :lachen: Nu dit weer:

Hendriks wist niets van ontslag Tomasson

Oud-suikeroom Nol Hendriks van Roda JC is verbaasd over het vertrek van trainer Jon Dahl Tomasson en technisch manager Leon Vlemmings.

Hij zegt het nieuws vernomen te hebben via de media en niets van het bestuur te hebben gehoord.

Van de textielmagnaat uit Heerlen had Vlemmings mogen blijven. Hendriks is benieuwd met wie het bestuur van Roda nu op de proppen komt om de club te leiden. Hij vind het belangrijk dat er snel acht tot tien nieuwe spelers komen voor het komend seizoen.

Jon Dahl Tomasson werd maandag ontslagen door Roda JC, waarop technisch manager Leon Vlemmings zich solidair verklaarde en opstapte.

Bron: L1

Ik denk dat ze bij Roda goed genoeg weten dat je Hendriks geen touwtjes in handen moet geven. Ongelofelijk wat deze man allemaal roept (snel acht tot tien nieuwe spelers halen). Als Roda erin slaagt de spelers te houden die het zelf ook graag wil houden en dat aanvult met jeugd, hebben ze een zeer sterk elftal.

Bij tvl vertelde nol althans bij het programma de sportarena bij de aanstelling van tomasson dat hij niet begreep dat men zoeen trainer aangetrokken had en ook nog met een 3 en een half jarig contract!...dus hij houd zich vreselijk van de domme...nol heeft hier jaren op zitten wachten eindelijk zuchte hij kan ik boven op die troon gaan zitten,en ik ga eens flink om mij heen meppen beginnende bij bunder,vlemmings en tomasson!...gr opa ;)
....

• Och jeh
  • Och jeh's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

28 May 2014 10:13
René Trost is in gesprek met Roda JC over een dienstverband als trainer, meldt De Telegraaf. De gedegradeerde club is op zoek naar een nieuwe oefenmeester na het ontslag van Jon Dahl Tomasson. Met Trost zetten de Limburgers in op een boegbeeld, met Eric van der Leur als technisch manager moet er een tweede boegbeeld een functie krijgen binnen de club.

Trost speelde tussen 1983 en 1998 meer dan driehonderd wedstrijden voor Roda JC. Nadat hij afscheid had genomen als actief voetballer was hij bij 'zijn' Roda JC actief als jeugd- en assistent-trainer. Na meerdere jaren als hoofdtrainer in België keerde hij 2007 terug bij Roda JC als hoofd opleidingen, later werd hij assistent van Harm van Veldhoven. Trost hoort bij Roda JC en kent de club goed, met een boegbeeld aan het roer wil men terugkeren naar het hoogste niveau van Nederland.

Ook op de functie van technisch manager wil Roda JC een boegbeeld neerzetten. Eric van der Leur is één van de kandidaten om de vacante positie in te nemen. Roda JC is op zoek naar een technisch manager nadat Leon Vlemmings solidair besloot te zijn met de ontslagen Tomasson en zelf ontslag nam als technisch manager.

Trost, die onlangs zelf werd ontslagen door VVV-Venlo, is overigens niet de enige kandidaat voor de rol als hoofdtrainer, meldt Dagblad De Limburger. Naast de 49-jarige Kerkradenaar is ook Harm van Veldhoven in beeld als opvolger van Tomasson. De tot Belg genaturaliseerde Nederlander is momenteel in onderhandeling met Waasland-Beveren, hij moet die club volgens Belgische media op korte termijn laten weten of hij daar trainer wil worden.

Time to create page: 0.402 seconds