Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• αναρχος
  • αναρχος's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

07 Dec 2014 17:26
Als de wedstrijd verplaatst wordt naar zondag, zal dit MVV weer problemen opleveren. Al veel kaarten zijn verkocht aan mensen die misschien niet kunnen op zondag etc. Ik zelf zie de wedstrijd liever ook op vrijdag avond, aangezien die zondag middag potjes altijd zo gezapig zijn.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Dec 2014 19:11
Ik hoop ook van niet.

Vandaag hebben ze ook weer geluk gehad 1-0 achter en dan weer in 89ste minuut gelijk maken..

• gaston satijn
  • gaston satijn's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Dec 2014 19:39
αναρχος wrote: Als de wedstrijd verplaatst wordt naar zondag, zal dit MVV weer problemen opleveren. Al veel kaarten zijn verkocht aan mensen die misschien niet kunnen op zondag etc. Ik zelf zie de wedstrijd liever ook op vrijdag avond, aangezien die zondag middag potjes altijd zo gezapig zijn.

Ik denk dat de mensen die nu al kaarten hebben voor deze wedstrijd altijd zullen gaan al werd ie op dinsdagmorgen om kwart na negen gespeeld. Voor de rest denk ik dat de wedstrijd tegen onze duitse vrinden niet echt een gezapig potje gaat worden wanneer dat ie ook gespeeld word. :lolno:

• Frostie_999
  • Frostie_999's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

08 Dec 2014 14:15
Tsja. Ik werk ook weekenden. En aangezien ik maanden van te voren verlof moet aanvragen hoop ik dus niet dat de wedstrijd verplaatst gaat worden. Zeker niet omdat ik inderdaad al weken geleden een kaartje heb gekocht.

• Dixi
  • Dixi's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

08 Dec 2014 15:57
Wat 45 minuten voetbal in Estoril voor een gevolgen hebben...schandalig.
Maar goed, ga ervan uit dat PSV ervoor zorgt dat wij gewoon onze speeldag kunnen handhaven.
En komende vrijdag lach ik me de lul uit de broek als NEC wint en Almere er met de 2e periode vandoor gaat.
Kansen - Prijzen 2-0

Als er bij ons niets te lachen valt, dan maar bij de buren.

Dixi
Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Dec 2014 20:10
15.000 toeschouwers. Morgen in Kerkrade.(en live fox sport)
Ik krijg veel zin morgen tv te kijken
en dat zegt iemand die 57 jaar naar Mvv gaat kijken.
Heeft niks te maken met boycot Ajax.
Gewoon geen zin.

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Dec 2014 23:16
ouwe rot wrote: 15.000 toeschouwers. Morgen in Kerkrade.(en live fox sport)
Ik krijg veel zin morgen tv te kijken
en dat zegt iemand die 57 jaar naar Mvv gaat kijken.
Heeft niks te maken met boycot Ajax.
Gewoon geen zin.

Beste wiel,ik pas 47 jaar ipv 57 maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om niet naar mvv te gaan kijken,maar om het schouwspel in de mijnwerkers arena live te aanschouwen!
Elke keer als ik te beroerd(ziekte) was of door een ongeval ,,uitgeschakeld,, was(zoals laatst door mijn val) beklim ik met veel moeite toch maar weer de tribuun.
En die moeite heeft meer te maken met mijn fysieke toestand op dat moment dan het geen wat er zich op het veld afspeelt.
Het zal stom klinken maar zelfs nu op een donderdag voor de wedstrijd ben ik lichtelijk ,,gespannen,,met gezonde zenuwen in afwachting van de wedstrijd mvv-jong ajax.
Het klinkt misschien heel ongeloofwaardig maar ik denk dat ik vanaf 1967 misschien 5 wedstrijden(thuis) gemist heb :schamen:.
Ook die momenten dat het er veel op ging lijken dat het bij mvv over en uit was en mvv niet meer zou bestaan zitten nog heel vers in mijn geheugen.
Als mvv thuis speelt en de lampen branden eerst vanuit vrouwenveld en later vanuit limmel word ik naar het stadion gezogen.
In het begin van het seizoen begin ik al te noteren wanneer mvv thuis speelt om zo mijn planning te maken om die dag niks anders af te spreken.
Ik moest dit ff kwijt,ook ik vind het dit seizoen verschrikkelijk dat we zo laag staan,maar ooit zal het wel weer ergens beter gaan toch?
Zo niet zit ik toch nog nog steeds in in de geusselt...daar zit dit cluppie mij te diep voor.
Eigenlijk gaat dit over mvv dus de verkeerde topic... maar kon het niet laten...nec-roda 1-3 :daag: ...gr opa ;)
....

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Dec 2014 23:35
Beste Peter ook ik heb in die 57jaar misschien 10 wedstrijden gemist.Als ik niet naar mijn MVV kon gaan ging ik kapot.
Maar nu zijn er wedstrijd dagen met o.a slecht weer tot ik gewoon geen zin meer hebt,maar een nederlaag doet me nog steeds pijn.Als ik morgenavond niet ga kan ik gemakkelijk naar bijvoorbeeld Roda -NEC kijken uiteraard ben ik dan NEC supporter.
Misschien heeft mijn zware operatie afgelopen zomer hier aan mee geholpen.

Groetjes Wiel
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• gaston satijn
  • gaston satijn's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Dec 2014 06:57
Ik ga ook al jaartje of 40.Geen idee hoeveel wedstrijden ik gemist heb maar niet zoveel. Heb afgelopen twee jaar zo een 9 operaties achter de rug...heb vorig seizoen op de johan dijkstra tribune moeten zitten...maar zal nooit de moed veur us MVVke opgeven. Laat staan dat ik naar de tv ga kijken naar #oda terwijl MVV een thuiswedstrijd heeft.
The following user(s) said Thank You: ouwe rot, opadiehard

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Dec 2014 08:47
Klinkt heel zielig uit de mond van een 59 jarige...maar kan het niet laten...danny is volgens mij ver uit gevoetbald?
Het zit mij nog steeds hoog dat hij salaris geniet bij 045...elke week als zij ergens in het nieuws zijn kwa wedstrijd kijk ik eerst of zijn naam er bij staat.
Danny ik gun je het allerbeste maar niet daar,het zou mij niks verbazen als hij in de winterstop bij venlook gaat ballen...gr opa ;)
....

• gaston satijn
  • gaston satijn's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Dec 2014 08:41 - 22 Dec 2014 08:43

Ongelooflijk, 6,6miljoen schuld (bij Veendam trokken ze er geloof ik met 6 ton de stekker eruit).
Volledig geïnvesteerd in spelersgroep maar schuldeisers niet kunnen betalen. En dan direct weer met het vingertje naar de gemeente wijzen!!! Zum kotzen.. :puke: :puke: :puke:

Attachments:

Last edit: 22 Dec 2014 08:43 by gaston satijn. Reason: bijlage vergeten

• Us Clubke
  • Us Clubke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Speel vol Trots, met de ster voorop

22 Dec 2014 08:54 - 22 Dec 2014 08:55
In volgend artikel, laatste zin......."voor dit jaar zijn kosten gedekt"......"behalve we als de gemeente moeten betalen (huur)".........dan wordt dat een ander verhaal.......

Kortom als de gemeente ze niet redt gaan ze in januari naar de klote....... :daag:

:) happy new year en de beste wensen voor MVV :thumbsup:
Last edit: 22 Dec 2014 08:55 by Us Clubke.

• Punker73
  • Punker73's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

22 Dec 2014 09:01
Waar ik vooral van sta te kijken is dat ze dus daar in 045 al minstens 2 jaar op rij bewust meer uitgeven dat er binnen komt.

In het turbulente seizoen 2013-2014 bedroeg het tekort 2,7 miljoen 2 miljoen meer dan begroot. M.a.w. ze hadden al -7 ton begroot. Dan staat er vervolgens ook dat dit seizoen al een tekort van 1,3 miljoen verwacht wordt????

Dan snap ik er toch niks meer van je begroot dus in 2 jaar tijd een verlies van 2 miljoen en de KNVB ziet hier (bij een reeds gigantische schuld van ruim 4 miljoen) geen problemen in???????????

En dan als klap op de vuurpijl stellen dat er geen problemen zijn financieel gezien (om de salarissen uit te betalen) maar dan moet de gemeente niet gaan zeiken over de paar ton huur achterstand?

In deze tijd van crisis was menig bedrijf allang failliet geweest maar bij onze oosterburen niks aan de hand .....
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

• Nao Väöre
  • Nao Väöre's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Dec 2014 09:24
Us Clubke wrote: In volgend artikel, laatste zin......."voor dit jaar zijn kosten gedekt"......"behalve we als de gemeente moeten betalen (huur)".........dan wordt dat een ander verhaal.......

Kortom als de gemeente ze niet redt gaan ze in januari naar de klote....... :daag:

:) happy new year en de beste wensen voor MVV :thumbsup:

Vergeet één ding niet:

Laat de gemeente nu net de GROOTSTE SPONSOR zijn.
Hoog tijd dat er eens ingegrepen wordt in Aachen - Nord
Menig bedrijf(je) was al lang failliet verklaard.
Aon de géng

• Nao Väöre
  • Nao Väöre's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Dec 2014 09:38 - 22 Dec 2014 09:41
Hier wordt ik nu niet goed van:
MVV doet het iets beter

Als onze "vrienden uit Aachen Nord" de enige club was in categorie 2 en de rest in 1: Dan was er een pagina-vullend artikel geplaatst in de regionale pulpbladen LD en DDL.
Aon de géng
Last edit: 22 Dec 2014 09:41 by Nao Väöre.
The following user(s) said Thank You: houtengerard, Aswin, Frostie_999

Time to create page: 0.390 seconds