Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• webmastersfm
  • webmastersfm's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • ACAB

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

13 Mar 2016 14:04
Wat een onzin allemaal hier!!! Mensen hou op met zelf hypotheses te verzinnen! Er was helemaal geen contact of afspraak! Een en ander zal de komende tijd duidelijk worden! En hopelijk ook rectificaties! Wacht gewoon even af.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• serke
  • serke's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

13 Mar 2016 14:32 - 13 Mar 2016 14:33
Bij deze een mail die ik aan l1 heb gestuurd, gewoon omdat ik godverdomme pissed off ben !!!

Geachte heren en dames journalisten van l1 en 1limburg.

Graag wil ik jullie bedanken voor de eenzijdige journalistiek betreffende de rellen tussen Mvv en roda supporters.
Ik als mvv supporter en vele met mij staan helemaal niet voor geweld, en al helemaal niet tijdens sportwedstrijden.
Wat er gebeurt is keuren wij absoluut af, maar dankzij jullie eenzijdige berichten en zeker weten onwetendheid van jullie zijde van dit trieste gebeuren word mijn club openlijk aan de schandpaal genageld.
Jullie zijn gewoon klakkeloos berichten van een partij gaan publiceren zonder precies te weten hoe en wat.
Van kinderen behoort iedereen af te blijven, daar ben ik het zeer zeker mee eens, maar volgens mij word er hier van een mug een olifant gemaakt dankzij jullie eenzijdige berichtgeving.
Mijn club word door alles en iedereen met de grond gelijk gemaakt, door media die dit ook gewoon weer klakkeloos van jullie overneemt.
Hiervoor wil ik jullie bedanken, en als het aan mij ligt zijn jullie niet meer welkom in de Geusselt !!

Hoop dat hier snel duidelijkheid in komt, en dat de schuldigen hier inderdaad voor uit gaan komen en eventueel gestrafd worden, maar door jullie zeer slechte berichtgeving word er maar een kant van het verhaal verteld en word ONZE Hele club MVV, inclusief alle goede supporters naar de verdommenis geholpen.
Nogmaals dank en hopende op een serieuze reactie of rectificatie van jullie zijde.

Xavier, MVV supporter in hart en nieren !!
Last edit: 13 Mar 2016 14:33 by serke.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

13 Mar 2016 15:09 - 13 Mar 2016 15:11
Met alle respect voor je mail, maar L1 kennende genieten ze van al die aandacht, en gooien eerder nog wat olie op het vuur. De beste remedie is negeren en niet meer op die site of zender gaan kijken. Maar dan ook echt niet meer! Het is toeval dat ik dat humoristisch filmpje van de bijna-dode zag voorbij komen met zijn bont en blauw gezicht en afgehakte ledematen, want ik was al zeker meer dan een half jaar niet meer op die site geweest (zowel 1limburg als L1) Op TV komt die sowieso nooit.
Last edit: 13 Mar 2016 15:11 by Schapendonk.

• Drerjc
  • Drerjc's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

13 Mar 2016 15:12
En er werd op dit forum zoveel geklaagd hoe Roda jullie destijds 20(!) jaar geleden behandelde in het uitvak. Er werd zo vaak gezegd dat dát de grootste reden is voor de haat jegens Roda. Nou proficiat, ik hoop dat jullie je revanche hebben kunnen nemen op een bus vol kinderen. Van diverse ooggetuigen gehoort dat het daadwerkelijk MVV fans waren die Maastricht hooligans schreeuwde en schaamteloos die bus aanvielen. Hoe laag kan je zijn zeg! Gelukkig zijn de eerste namen al bekend gemaakt en worden hopelijk zwaar gestraft. Dit hoort niet in het voetbal thuis. Proficiat, jullie hebben nu definitief het stokje van fortuna overgenomen. Jullie zijn nu het pispaaltje van Nederland en de terechte revanche van verschillende harde kernen zullen in de Geusselt neerdalen. Chapeau, de grootste code van de hooligan scène hebben deze mensen namens MVV geschonde en het nieuws heeft alle hooligan fora al bereikt. Ik hoop niet dat jullie NAC nog op bezoek krijgen want de b-Side rats willen jullie graag allemaal spreken. Bah bah.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 Mar 2016 15:16
Rot op met je leugens en propaganda
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, Raffalaldo

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

13 Mar 2016 15:18
Wat mij betreft nu een ban voor deze Drerjc.

• Drerjc
  • Drerjc's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

13 Mar 2016 15:19
Leugens?

Dus de buurman had de schrik in de ogen samen met zijn zoon gespeeld?
Dus de zoon die jankte dat hij nooit meer mee durft te gaan was gespeeld? Zeker kerel! Dus de media zitten allemaal in het complot? Zeker jong! Dus er worden straks mensen uit Maastricht voor niks opgepakt, tuurlijk! Hou toch op met je complottheorieën. Zie je gelijk hoe ziek jou haat richting Roda is. Meer haat voor de buurman dan liefde voor de eigen vrouw heet dat. Fortuna praktijken zijn dat.

• Drerjc
  • Drerjc's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

13 Mar 2016 15:24
Ban? Ik scheld niemand hier uit. Ik veroordeel alleen de actie die namens "MVV" supporters zouden zijn gepleegd. Wil hiermee aantonen dat je de haat naar een club niet mag laten leidden door een paar randdebielen zoals sommige hier nog altijd de haat voor Roda hebben omdat er bij ons ook van die randdebielen zijn. Ik haat MVV niet vanwege dit, maar alleen de personen die dit veroorzaakt hebben. Ophangen aan de hoogste boom van mij part. Aan kinderen kom je niet.

Hopelijk sporen ze de juiste personen op en maken jullie zelf korte metten met deze groep die zich uitspreekt MVV supporters te zijn.
Hiermee heeft de naam MVV grote schade opgelopen.

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 Mar 2016 15:29
Toch geniet ik met volle teugen van het Fortuna complex waar veel van deze mofjes last van hebben.

Ga vooral zo door Andreas!

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

13 Mar 2016 15:30 - 13 Mar 2016 15:31
En dat is precies wat jullie bedoeling was, en rot nu a.u.b. toch een eind op kerel. Of begin anders eens terug te lezen voordat je hier L1 begint te spelen. Dan doe je ten minste iets zinnigs.
Last edit: 13 Mar 2016 15:31 by Schapendonk.

• Meerssen
  • Meerssen's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

13 Mar 2016 16:32
Gohf wrote: Toch geniet ik met volle teugen van het Fortuna complex waar veel van deze mofjes last van hebben.

Ga vooral zo door Andreas!

Nou gohf, eerlijkheidshalve hebben alle Fortunezen last van een mofjescomplex.

En dat zal er niet beter op worden, nu Fortuna is gered door op de knieen te gaan bij de suikeroom-mof voor het ontbrekende deel van die 9 ton, die jullie in Sittard niet helemaal bij elkaar konden krijgen.

En de stoere woorden, "nooit samen met die moffen, want wij hebben het gouden aandeel" mogen jullie ook braaf inslikken, want jullie geroemde jeugdopleiding zal nu opgeslokt worden door die moffen, omdat jullie het zelf niet meer kunnen betalen.
En zonder geld geen principes, gohf

Zou niet met jullie willen ruilen.......

• MVV4life
  • MVV4life's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Kom op die roeie!

13 Mar 2016 16:48
Napoleon, ik kan je vertellen dat je quote met verhaal grote onzin is, kun je je bericht nog verwijderen, om niet alles nog erger te maken?
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

13 Mar 2016 17:16
MVV4life wrote: Napoleon, ik kan je vertellen dat je quote met verhaal grote onzin is, kun je je bericht nog verwijderen, om niet alles nog erger te maken?
Bericht is verwijderd evenals de berichten waar dit als quote in was gekopieerd.
Gebruiker drerjc heeft een voorlopige ban omdat de leugens en propaganda die hij vandaag over ons uitstort te ver gaan en enkel provocerend werken.
The following user(s) said Thank You: Raffalaldo

• Meerssen
  • Meerssen's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

13 Mar 2016 17:45
Boschpoort wrote:
MVV4life wrote: Napoleon, ik kan je vertellen dat je quote met verhaal grote onzin is, kun je je bericht nog verwijderen, om niet alles nog erger te maken?
Bericht is verwijderd evenals de berichten waar dit als quote in was gekopieerd.
Gebruiker drerjc heeft een voorlopige ban omdat de leugens en propaganda die hij vandaag over ons uitstort te ver gaan en enkel provocerend werken.

Waarom voorlopig?

Zitten we volgende maand wel weer te wachten op dit gesteuk?

• RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

13 Mar 2016 18:13
Drerjc :daag: Danke Bitte

Time to create page: 0.392 seconds