Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
13 Mar 2016 14:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- serke
-
- Elite Member
-
13 Mar 2016 14:32 - 13 Mar 2016 14:33Geachte heren en dames journalisten van l1 en 1limburg.
Graag wil ik jullie bedanken voor de eenzijdige journalistiek betreffende de rellen tussen Mvv en roda supporters.
Ik als mvv supporter en vele met mij staan helemaal niet voor geweld, en al helemaal niet tijdens sportwedstrijden.
Wat er gebeurt is keuren wij absoluut af, maar dankzij jullie eenzijdige berichten en zeker weten onwetendheid van jullie zijde van dit trieste gebeuren word mijn club openlijk aan de schandpaal genageld.
Jullie zijn gewoon klakkeloos berichten van een partij gaan publiceren zonder precies te weten hoe en wat.
Van kinderen behoort iedereen af te blijven, daar ben ik het zeer zeker mee eens, maar volgens mij word er hier van een mug een olifant gemaakt dankzij jullie eenzijdige berichtgeving.
Mijn club word door alles en iedereen met de grond gelijk gemaakt, door media die dit ook gewoon weer klakkeloos van jullie overneemt.
Hiervoor wil ik jullie bedanken, en als het aan mij ligt zijn jullie niet meer welkom in de Geusselt !!
Hoop dat hier snel duidelijkheid in komt, en dat de schuldigen hier inderdaad voor uit gaan komen en eventueel gestrafd worden, maar door jullie zeer slechte berichtgeving word er maar een kant van het verhaal verteld en word ONZE Hele club MVV, inclusief alle goede supporters naar de verdommenis geholpen.
Nogmaals dank en hopende op een serieuze reactie of rectificatie van jullie zijde.
Xavier, MVV supporter in hart en nieren !!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
13 Mar 2016 15:09 - 13 Mar 2016 15:11Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Drerjc
-
- Visitor
-
13 Mar 2016 15:12Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
13 Mar 2016 15:16Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
13 Mar 2016 15:18Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Drerjc
-
- Visitor
-
13 Mar 2016 15:19Dus de buurman had de schrik in de ogen samen met zijn zoon gespeeld?
Dus de zoon die jankte dat hij nooit meer mee durft te gaan was gespeeld? Zeker kerel! Dus de media zitten allemaal in het complot? Zeker jong! Dus er worden straks mensen uit Maastricht voor niks opgepakt, tuurlijk! Hou toch op met je complottheorieën. Zie je gelijk hoe ziek jou haat richting Roda is. Meer haat voor de buurman dan liefde voor de eigen vrouw heet dat. Fortuna praktijken zijn dat.
- Drerjc
-
- Visitor
-
13 Mar 2016 15:24Hopelijk sporen ze de juiste personen op en maken jullie zelf korte metten met deze groep die zich uitspreekt MVV supporters te zijn.
Hiermee heeft de naam MVV grote schade opgelopen.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
13 Mar 2016 15:29Ga vooral zo door Andreas!
- Schapendonk
-
- Banned
-
13 Mar 2016 15:30 - 13 Mar 2016 15:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Meerssen
-
- Premium Member
-
13 Mar 2016 16:32Gohf wrote: Toch geniet ik met volle teugen van het Fortuna complex waar veel van deze mofjes last van hebben.
Ga vooral zo door Andreas!
Nou gohf, eerlijkheidshalve hebben alle Fortunezen last van een mofjescomplex.
En dat zal er niet beter op worden, nu Fortuna is gered door op de knieen te gaan bij de suikeroom-mof voor het ontbrekende deel van die 9 ton, die jullie in Sittard niet helemaal bij elkaar konden krijgen.
En de stoere woorden, "nooit samen met die moffen, want wij hebben het gouden aandeel" mogen jullie ook braaf inslikken, want jullie geroemde jeugdopleiding zal nu opgeslokt worden door die moffen, omdat jullie het zelf niet meer kunnen betalen.
En zonder geld geen principes, gohf
Zou niet met jullie willen ruilen.......
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
13 Mar 2016 16:48Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Boschpoort
-
- Administrator
-
13 Mar 2016 17:16Bericht is verwijderd evenals de berichten waar dit als quote in was gekopieerd.MVV4life wrote: Napoleon, ik kan je vertellen dat je quote met verhaal grote onzin is, kun je je bericht nog verwijderen, om niet alles nog erger te maken?
Gebruiker drerjc heeft een voorlopige ban omdat de leugens en propaganda die hij vandaag over ons uitstort te ver gaan en enkel provocerend werken.
- Meerssen
-
- Premium Member
-
13 Mar 2016 17:45Boschpoort wrote:Bericht is verwijderd evenals de berichten waar dit als quote in was gekopieerd.MVV4life wrote: Napoleon, ik kan je vertellen dat je quote met verhaal grote onzin is, kun je je bericht nog verwijderen, om niet alles nog erger te maken?
Gebruiker drerjc heeft een voorlopige ban omdat de leugens en propaganda die hij vandaag over ons uitstort te ver gaan en enkel provocerend werken.
Waarom voorlopig?
Zitten we volgende maand wel weer te wachten op dit gesteuk?
- RedWhiteArmy
-
- Elite Member
-
- MOF NOT TOF