Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

12 Mar 2016 20:46
Zo Twente heeft gewonnen en nu nog Willem II en Excelsior. Dat zou het weekend compleet maken :lachen:
The following user(s) said Thank You: Jacques

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Tuor
  • Tuor's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Mar 2016 21:11 - 12 Mar 2016 21:12
De waarheid zal ergens in het midden liggen, ook ik kan me lastig voorstellen dat die bus er zomaar was, dat er lukraak een tankstation op de A73 is uitgekozen in de hoop dat er heel misschien Roda bussen zouden aankomen. Lijkt me allemaal wel heel erg toevallig.

Tja en het is gewoon stuitend hoe 1Limburg eea bericht. Dan vraag je je toch af. Als student journalistiek heb je de school voor journalistiek gedaan, ongetwijfeld met dromen over een carrière als onafhankelijk journalist die de waarheid najaagt en op objectieve wijze de bevolking wil informeren. Zit je in de praktijk alleen maar sensatieverhalen te schrijven met als doel zoveel mogelijk clicks en likes op facebook en het internet in het algemeen. Jammer dat het tegenwoordig alleen nog maar daarom draait. Het is gewoon treurig om te zien hoe allerlei informatie verdraaid wordt om een zo heftig mogelijk beeld te creëren. Helaas kun je er als MVV zijnde weinig tegen doen. Het kwaad is al geschied en het volk heeft de boel al veroordeeld.

Verstandig ook van de MVV leiding om niet in de emotie mee te gaan, maar eerst rustig eea te beoordelen.
Last edit: 12 Mar 2016 21:12 by Tuor.
The following user(s) said Thank You: Aswin, Jacques, Hartmans1973

• De Zwarte Vogel
  • De Zwarte Vogel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • nao väöre

Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

12 Mar 2016 21:29 - 12 Mar 2016 21:30
Janepie wrote:
De Zwarte Vogel wrote:
Wat bedoel je hiermee????

Je gaat hiermee een brevet van onvermogen afgeven terwijl dat helemaal niet juist is!!!
MVV treft totaal geen blaam in deze!
Ik verwijt de club MVV niets. Het is niet de eerste keer dat de partybus voor problemen zorgt. Cuijk in het recente verleden. Alkmaar in een verder verleden. De veiligheidsfunctionarissen rond MVV zouden hun voelhoorns moeten hebben in het partycircuit. Dat bedoel ik te zeggen.
Last edit: 12 Mar 2016 21:30 by De Zwarte Vogel. Reason: Typefoutje

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Mar 2016 22:17 - 12 Mar 2016 22:17
remunj wrote: Support your locals in roermond... Ems svc rfc ?????? Nee roda is dan toch echt d club voor mij en met mij vele limburgers

Hey Remunj, flikker jij eens lekker op hier en ga jullie prikbord vervuilen !!! Ik woon zelf in Roermond en ben van Roermond( mijn roots liggen in Maastricht) en die hard MVV supporter in goede en slechte tijden en al heel lang, ( wat een kut stad is dat Roermond trouwens) voor mij is er maar een stad in Limburg en dat is Maastricht , by far !!! die onzin die jij hier uitkraamt zegt alles over die jullie clubje, kots van die Roda supporters uit Roermond !
Last edit: 12 Mar 2016 22:17 by Napoleon.
The following user(s) said Thank You: Janepie

• Janepie
  • Janepie's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Sterker Door Strijd

12 Mar 2016 22:20
Kay wrote:
Janepie wrote:
MVV-voorzitter Bert Kersten laat weten nog niet te willen reageren. Hij wil eerst precies weten wat er gebeurd is.

==

- reaktie van Roda; tuurlijk houden die hun eigen volk onder bescherming. Jammer dat MVV weer zo lang wacht met een reaktie en opkomt voor hun supporters!!!
Ik vind dit juist heel verstandig van Kersten. Rinkens had al gelijk uitgebreide excuses laten optekenen en boeketten bloemen laten bestellen.
Ik vind juist van niet, ok, Rinkens zou inderdaad zo reageren, maar MVV moet wel een statement maken net zoals die kut moffen nu doen in de media. Zij zoeken wel de media op en krijgen alle mogelijkheden.

MVV -en veer allemaol! - zou nu van zich af moeten bijten. Maar nee, we gaan weer zielig aanhoren hoe zielig wel niet die Duitsers zijn.
Facta Non Verba

• Janepie
  • Janepie's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Sterker Door Strijd

13 Mar 2016 00:10
1limburg.

MVV heeft in een korte schriftelijke verklaring afstand genomen van de confrontatie tussen supporters langs de A73 bij Venray.

De Maastrichtse club laat weten de gebeurtenissen te onderzoeken, in samenwerking met de politie.

Daarbij wordt ook gesproken met de fans die bij het treffen vrijdag kort na middernacht aanwezig waren. De leiding van MVV gaat nog niet in op achtergronden en mogelijke oorzaken van het incident.

Route
Aanhangers van Roda en MVV troffen elkaar op parkeerplaats De Wuust. Volgens Roda heeft de bus met MVV-fans, op de terugweg uit Deventer, zich niet aan de afgesproken route gehouden. De Roda-bussen kwamen uit Doetinchem.
Facta Non Verba

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

13 Mar 2016 08:12 - 13 Mar 2016 08:14
Tja die 3-1 heeft er schijnbaar diep ingehakt. Zowel bij Roda als bij de Limburgse media.
Last edit: 13 Mar 2016 08:14 by Schapendonk.

• jeoff
  • jeoff's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

13 Mar 2016 10:12
Aswin wrote:

Als dit "te bewijzen" valt c.q. uitkomt dan kan dit nog wel eens een flinke back-fire op Roda en de media hebben.

1Limburg kennende zal dat wel niet gebeuren..
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager

• Punker73
  • Punker73's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

13 Mar 2016 10:29
Kerkradenaar wrote: Ik geloof deze onzin want ik heb van kennissen een foto toegestuurd gekregen waarbij hun 12-jarige zoontje een flinke wond in zijn gezicht.

En zoals in het artikel wordt gezegd, zijn er nog moeders en vaders die op sociale media het verhaal over hun kinderen vertellen.

Te triest voor woorden dit. Pak dan de volwassenen. En meestal zijn de volwassenen in de kidsclub bus degenen die juist niet willen vechten etc.

Dan plaats die foto hier eens .... "verhalen" van ouders heb ik niks aan die roepen altijd dat hun zoontje zoiets nooooooit zou doen terwijl hij elke weekend ergens loopt te rellen. Maar als je dan echt een foto hebt met verwondingen aan en kind van 12 ben ik toch wel eens heel benieuwd.

Ik vind het overigens sowieso heel erg vreemd dat in deze tijd van social media waarin elke scheet gefilmd wordt dat er nergens beelden opduiken van de "aanval". Ik zie tot nu toe 1 filmpje waarin voor 99% de grond gefilmd wordt en dat is het. Zou het misschien zo kunnen zijn dat er veel minder aan de hand was dan dat alle "bezorgde en kwade ouders" hier roepen?????
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

• Punker73
  • Punker73's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

13 Mar 2016 10:31
jeoff wrote:
Aswin wrote:

Als dit "te bewijzen" valt c.q. uitkomt dan kan dit nog wel eens een flinke back-fire op Roda en de media hebben.

1Limburg kennende zal dat wel niet gebeuren..

1Limburg zal nooit en te nimmer hun excuses aanbieden en er altijd omheen lullen dat zij ook maar opgeschreven hebben wat getuigen vermelde. Zij schrijven heel sluw op een manier dat zij nooit zelf te pakken zijn (ze hebben altijd alles van horen zeggen van andere).
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 Mar 2016 10:39
Dit is regelrechte laster en smaad vaan L1. Is d'r noe geine intelligente advocaot in us midde dee hei serjeus wèrk vaan kint make?

• RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

13 Mar 2016 11:01
Ik ben er niet bij geweest maar kan nu al melden dat het een storm in een glas water is! Ik kan me niet voorstellen dat onze HK bewust een Kidsbus of iets dergelijks gaat aanvallen!! Ik vermoed dat ze de HK van RODA hadden verwacht alleen zijn die niet komen opdagen omdat ze allemaal dikke poep in de broek hadden. Het zal toen wel uit de hand zijn gelopen.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 Mar 2016 11:01
Schapendonk wrote: Zo Twente heeft gewonnen en nu nog Willem II en Excelsior. Dat zou het weekend compleet maken :lachen:

Twente is allang veilig. Excelsior moest tegen het kwakkelende Groningen natuurlijk thuis winnen en het is ze gelukkig gelukt. Zeker na afgelopen vrijdag wens ik Cambuur volgende week veel succes toe in de degradatiekraker.

• glowwie
  • glowwie's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

13 Mar 2016 12:14
Wat hier allemaal staat is voor een echte MVV supporter niet te bevatten.
Nu komen verhalen dat Roda supporters de mvv supporters misleidt hebben.
Het feil alleen al dat zo genaamde mvv supporters zich inlaten om een afspraak te maken met Roda supporters om eens lekker te matten is toch niet meer van deze tijd.
Deze personen hebben MVV door het slijk getrokken en niemand anders wat er ook gebeurt is.
Nu zich zelf vrij pleitten is van de zotten neem eens een keer in jullie leven verantwoording voor jullie daden.
Hoop dat ze bij MVV nu beseffen dat deze groep niet thuis hoort in een gezonde voetbal omgeving.
The following user(s) said Thank You: Boer458

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 Mar 2016 13:31
Napoleon.
Waarom ga je met dit verhaal wat jij schrijft niet naar de media(L1).
Roda is ook meteen naar de media gelopen en hun verhaal verteld.

Time to create page: 0.382 seconds