Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

12 Mar 2016 10:59
mvv supporter wrote: ten eerste hoe dom zijn die chauffeurs, je gaat toch niet stoppen op de zelfde parkeerplaats als MVV fans of waar al roda fans staan.

Kinderen aanvallen is nooit goed en zeer triest te noemen.
Maar ik weet ons onthaal in Duitsland ook nog. Bus 1 werd ook aangevallen door 50 gemaskerde Duitsers.
En daar zaten ook heel veel vrouwen en kinderen in die bus, Daar hadden de Duitsers ook schijt aan.
Niet dat ik het goed praat maar ze hebben het zelf al eens gedaan en ik denk dat andersom precies het zelfde was gebeurd.
Na een 3-0 nederlaag tegen de graafschap zullen ze sowieso niet blij geweest zijn.

idd , dat was ik weer vergeten
en dat was bij daglicht, ze verwijten altijd de ander dat was ze zelf doen of gedaan hebben wordt beetje moe van die eenzijdige berichtgeving . Misschien is de MVV bus wel aangevallen ??? wie zal t zeggen

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Mar 2016 11:01 - 12 Mar 2016 11:03
Napoleon wrote:
allemaal sensatie, wordt niet over 12 jarige gesproken , dus die foto die jij hebt zal zeker hier niet op betrekking hebben maar over 20 en 23 jarige
En allemaal berichtgeving vanuit de Roda bril, het verhaal zal zeker 2 kanten hebben.

Ik wil niets goedpraten en vind het gevaarlijk om er iets over te zeggen, maar deze twee dingen dacht ik ook meteen. De media is weer eens lekker bij één van de twee kanten verhaal gaan halen en maakt er wat smeuïgs van. "Kidsclub" noemen maar de gewonden zijn toch echt volwassenen.

[edit] en dat bedoel ik dus met gevaarlijk om er iets over te zeggen, nu lijkt het net alsof ik het goed vind als volwassen kerels neergemept worden. Dat vind ik niet.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Last edit: 12 Mar 2016 11:03 by Jacques.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

12 Mar 2016 11:13 - 12 Mar 2016 11:15
Lees ik nu goed, 3 bussen van Roda en 1 van MVV? Dat alleen al is toch erg merkwaardig te noemen. Voorts lees ik toch echt wel een 20 en 23-jarige en niet 10 en 12.Tja en wat betreft het onthaal in Kerkrade. Wie kaatst kan de bal terug verwachten. Het maakte hun ook niks uit destijds.
Last edit: 12 Mar 2016 11:15 by Schapendonk.

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Mar 2016 11:16
Supportersclub waarom zwijgen jullie en komen
jullie niet met een verklaring.
Dan horen we het van twee kanten want nu worden jullie zwaar vernederd.

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Mar 2016 11:16
@jacques

zo is t maar, het klopt gewoon niet wat er geschreven wordt , de media maken een hetze van onderlinge strijd en rivaliteit tussen de clubs en MVV wordt direct in het slechtste daglicht gezet wat er is een kidsbus aanvallen ? en dan zijn de gewonden 20 en 23 jarige , donder toch op L1 en 1Limburg en donder toch op stelletje zielige Roda supporters , kleine kinderen wat dat hoort bij een kidsclub bus horen op dat tijdstip in bed te liggen ook een 12 jarige !

Wordt zo doodziek van dat Roda JC en wordt zo doodziek van de limburgse media zonder weer woord er wordt maar geroepen en t wordt klakkeloos opgeschreven en gepubliceerd en MVV in een negatief daglicht gezet , daarbij geloof ik t ook gewoon niet en daarbij staan er onwaarheden in het artikel die niet overeenkomen , kidsclub en 20-23 jarige ???? dat rijmt niet

• Kerkradenaar
  • Kerkradenaar's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

12 Mar 2016 11:17 - 12 Mar 2016 11:18
Die 20- en 23 jarige moesten naar het ziekenhuis. (wat eigenlijk al te erg voor woorden is.)
Betekent niet dat er verder geen gewonden zijn gevallen.

EDIT: er was maar 1 bus kidsclub, de rest gewone supporters. Daar zaten dus die 20 en 23 jarige bij.
Last edit: 12 Mar 2016 11:18 by Kerkradenaar.

• Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Mar 2016 11:24
Direct opsporen die vaders wat hun kinderen naar een wedstrijd van Roda laten gaan
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
The following user(s) said Thank You: Napoleon, Jacques, Sjappie, SJENG@BOSCHPOORT

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Mar 2016 11:25
Kerkradenaar wrote: Die 20- en 23 jarige moesten naar het ziekenhuis. (wat eigenlijk al te erg voor woorden is.)
Betekent niet dat er verder geen gewonden zijn gevallen.

EDIT: er was maar 1 bus kidsclub, de rest gewone supporters. Daar zaten dus die 20 en 23 jarige bij.

ja en wat zegt dan , je neemt maar klakkeloos aan dat wat geschreven wordt de waarheid is
Daarbij doe je er zelf aan mee , je schrijft net dat je een foto hebt ontvangen van een 12 jarige met een wond, dus het verhaal rammelt aan alle kanten.
Ik denk dat jullie zoals gewoonlijk hebben geprovoceerd tegen een groep of mensen die daar toevallig waren , de nederlaag nog in de benen , want wie zegt dat t MVV supporters waren , ken je ze persoonlijk dan ??
de bus die jullie toen in Kerkrade aan vielen bij het stadion wat betaalt is door de belastingbetaler , dat waren jullie kut supporters die vrouwen en kinderen in bussen aanvielen, dat was een feit, dit zegt mij helemaal niets , alleen maar dat het verhaal voor geen kant klopt

• mvv supporter
  • mvv supporter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Mar 2016 11:33
wat moeten kinderen van 12 bij een uitwedstrijd van roda op vrijdag avond ver weg van kerkrade, die horen te slapen als ze überhaupt al zouden gaan.

Dan 3 bussen roda en 1 MVV, Of MVV had allemaal K1 fighters meegenomen? en waren de Duitsers in de overige 2 bussen bang voor opnieuw een nederlaag na WII. Dit verhaal rammelt aan alle kanten.

Laat de supportersclub of dergelijke maar eens reageren.

En ze moeten inderdaad niet huilen, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.....

• Us Clubke
  • Us Clubke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Speel vol Trots, met de ster voorop

12 Mar 2016 11:37
Supporters mogen niks en moeten verplicht met bussen. Hoe kunnen bussen van verschillende clubs elkaar dan tegen komen ? Hoeft een bus maatschappij niet vooraf aan te geven waar te stoppen?

Dus de supporters van de 3 bussen hebben gerent voor hun leven ? Toen 1 bus op dezelfde parking stond.....erg ongeloofwaardig hoor.
Kinderen aanvallen is triest maar ik denk dat dit weer als tegen argument wordt gebruikt.
Dat verkoopt goed en kan je gemakkelijk de andere de schuld geven.

Oh ja die van de 3 bussen zijn allemaal lievertjes.....

• Kerkradenaar
  • Kerkradenaar's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

12 Mar 2016 11:45
Niveau om van te huilen.
"Kinderen moeten in bed liggen"
"Limburgse media vertelt onwaarheden"
"Dit heeft Roda nog te goed"

Allemaal kul argumenten om goed te praten wat er is gebeurd.
Ik was er niet bij. Maar na de foto van de kennis en wat ik allemaal op fb lees zijn het toch MVV - hooligans geweest die aangevallen hebben (geen supporters, want die doen zoiets niet.)

Er gaat een filmpje de ronde (ook op 1limburg):

Hier hoor je toch echt jeugdige roda supporters die naar hun bus vluchten.

En om dan maar jullie argument te weerleggen, ik was bij de wedstrijd Roda-Mvv...
De bussen werden niet aangevallen maar toegezongen en een beetje geprovoceerd door roda supporters/hooligans.
Men kon niet weten dat er angstige kinderen en vrouwen in de bussen zaten. En om maar op jullie niveau te blijven, wie stuurt nou kinderen naar het Roda stadion als mvv supporter zijnde? Is net zo'n dom argument als dat de kinderen in bed hadden moeten blijven.
Toen de ME er na 10 minuten was, was t weer rustig overigens.

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Mar 2016 11:49
Kerkradenaar wrote: Niveau om van te huilen.
"Kinderen moeten in bed liggen"
"Limburgse media vertelt onwaarheden"
"Dit heeft Roda nog te goed"

Allemaal kul argumenten om goed te praten wat er is gebeurd.
Ik was er niet bij. Maar na de foto van de kennis en wat ik allemaal op fb lees zijn het toch MVV - hooligans geweest die aangevallen hebben (geen supporters, want die doen zoiets niet.)

Er gaat een filmpje de ronde (ook op 1limburg):

Hier hoor je toch echt jeugdige roda supporters die naar hun bus vluchten.

En om dan maar jullie argument te weerleggen, ik was bij de wedstrijd Roda-Mvv...
De bussen werden niet aangevallen maar toegezongen en een beetje geprovoceerd door roda supporters/hooligans.
Men kon niet weten dat er angstige kinderen en vrouwen in de bussen zaten. En om maar op jullie niveau te blijven, wie stuurt nou kinderen naar het Roda stadion als mvv supporter zijnde? Is net zo'n dom argument als dat de kinderen in bed hadden moeten blijven.

@kerkradenaar, man flikker op hier !
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager

• Ster_Drager
  • Ster_Drager's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

12 Mar 2016 11:53
Ik geloof er helemaal niks van ! *oda is altijd het lievertje van l1 geweest die doen daar nooit iets verkeerd. Er staat bovenaan het bericht een foto van mvv supporters en niet van *oda. en ze kunnen niet zomaar in de media roepen zonder harde bewijzen dat mvv supporters kinderen hebben aangevallen, Belachelijk !!! De politie gaat de zaak nog onderzoeken, maar l1 weet het al zeker...mafkezen. Ook het geval van fortuna *oda op de a2. Toen werden de *oda supporters ook de hand boven het hoofd gehouden door l1. Nu heeft fortuna de confrontatie toen wel opgezocht maar *oda supporters gingen er op in. Eigenlijk met zijn allen een mail sturen naar l1 want dit is wel extreem slechte reclame voor onze club en vooral supporters!

• Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Mar 2016 11:55
Kerkradenaar wrote: Niveau om van te huilen.
Kan zijn dat mijn oren niet goed werken, maar ik hoor die zogenaamde kinderen zeggen "we komen naar buiten en ze zijn weer weg" . Dan krijg ik toch niet echt het idee dat dat om kleine kinderen gaat.

Overigens, werden onze bussen niet aangevallen bij Roda - MVV? Ze waren anders gewoon met stokken op de bussen aan het inslaan...
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

12 Mar 2016 11:55
Wat moet ik nou met dat filmpje????Lekker duidelijk. Het enige duidelijke is dat kolenhollands van hoog niveau die het toch best wel avontuurlijk vinden zo te horen.
The following user(s) said Thank You: Janepie

Time to create page: 0.381 seconds