Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- Gohf
-
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
11 Mar 2016 14:34Citaat uit stuk 1Limburg. Geld komt dus alleen vrij indien er duidelijkheid is over de licentie van volgend seizoen. Gelukkig.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
11 Mar 2016 15:07Paul van der Kraan bevestigt aan het begin van de middag het heugelijke nieuws. 'Maar bedragen noem ik niet, maar let wel: dit is nog niet voldoende, het is slechts één onderdeel van een lang traject.' Fortuna Sittard moet voor 1 juli een kloppende jaarrekening afgeven met een goedkeurende stempel van de accountant. Maar de club heeft heeft nu bewezen bestaansrecht te hebben, aldus de extern adviseur: 'Ik ben positief over de toekomst, anders zou ik er niet aan beginnen.'
Van der Kraan meldt dat een groot bedankje uitgaat naar de supporters van de club, die maar liefst €150.000 hebben opgehaald. 'Dat is fantastisch. Daarnaast hebben 'meerdere' ondernemers een bijdrage geleverd. Dat zijn mensen die anoniem willen blijven, en tussen vijftig en drie kilometer van het stadion wonen.' ''
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
11 Mar 2016 15:19Please Log in or Create an account to join the conversation.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
11 Mar 2016 15:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Frank Salemans
-
- Platinum Member
-
11 Mar 2016 21:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SintServaos
-
- Platinum Member
-
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
12 Mar 2016 00:00 - 12 Mar 2016 00:01Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kerkradenaar
-
- Premium Member
-
12 Mar 2016 10:06Een ontmoeting tussen MVV- en Roda-supporters is vrijdagnacht uitgelopen op een confrontatie in Venray. Volgens getuigen werd daarbij onder meer de bus van de Roda-kidsclub aangevallen.
Roda speelde vrijdagavond een uitwedstrijd tegen De Graafschap. Op de terugweg troffen drie bussen met Roda-supporterts en een bus met MVV-supporters - dat speelde in Deventer - elkaar even na middernacht langs de A73 op parkeerplaats De Wuust.
Rake klappen
Het kwam daar vervolgens tot een confrontatie. Volgens de politie zijn daarbij twee Roda-supporters gewond geraakt. Het gaat om een 20-jarige man uit Gulpen en een 23-jarige uit Heerlen. De twee zijn naar het ziekenhuis gebracht waar ze na behandeling weer mochten gaan.
Ziekenhuis
Roda-supporters maken zich via sociale media vooral boos over het belagen van een bus met kinderen. "We hebben paniek gehad. Kinderen werden geslagen, heb gerend voor mijn leven", schrijft één van de supporters. Op een Facebookpagina van MVV laat een woedende moeder van zich horen. "Jullie worden aan de schandpaal gehangen, let op mijn woorden. Mijn kind het ziekenhuis in slaan. Op zijn slaap schoppen, poging doodslag", schrijft ze.
Waarom?
Een andere vader heeft ook geen goed woord over voor het belagen van de kinderen. "Mijn kids zaten in een van de bussen! Ging voor de eerste keer mee, uit met hun cluppie! En maken dan al deze dingen mee! En waarom?"
Aanhoudingen
Een woordvoerder van de politie laat weten dat op het moment dat er agenten ter plaatse kwamen de bus met MVV-supporters alweer weg was. Er is dan ook niemand aangehouden. Wel begint de politie een onderzoek naar de confrontatie.
Bron: 1limburg
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
12 Mar 2016 10:31wat moeten wij met zo'n bericht , Kidsclub bus aangevallen ??? dat zijn mannetjes die naar de basisschool gaan, geloof je zelf deze onzin ????
- Schapendonk
-
- Banned
-
12 Mar 2016 10:34Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kerkradenaar
-
- Premium Member
-
12 Mar 2016 10:45En zoals in het artikel wordt gezegd, zijn er nog moeders en vaders die op sociale media het verhaal over hun kinderen vertellen.
Te triest voor woorden dit. Pak dan de volwassenen. En meestal zijn de volwassenen in de kidsclub bus degenen die juist niet willen vechten etc.
- seppo
-
- Platinum Member
-
12 Mar 2016 10:47 - 12 Mar 2016 10:50Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
12 Mar 2016 10:54Kinderen aanvallen is nooit goed en zeer triest te noemen.
Maar ik weet ons onthaal in Duitsland ook nog. Bus 1 werd ook aangevallen door 50 gemaskerde Duitsers.
En daar zaten ook heel veel vrouwen en kinderen in die bus, Daar hadden de Duitsers ook schijt aan.
Niet dat ik het goed praat maar ze hebben het zelf al eens gedaan en ik denk dat andersom precies het zelfde was gebeurd.
Na een 3-0 nederlaag tegen de graafschap zullen ze sowieso niet blij geweest zijn.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
12 Mar 2016 10:55Kerkradenaar wrote: Ik geloof deze onzin want ik heb van kennissen een foto toegestuurd gekregen waarbij hun 12-jarige zoontje een flinke wond in zijn gezicht.
En zoals in het artikel wordt gezegd, zijn er nog moeders en vaders die op sociale media het verhaal over hun kinderen vertellen.
Te triest voor woorden dit. Pak dan de volwassenen. En meestal zijn de volwassenen in de kidsclub bus degenen die juist niet willen vechten etc.
allemaal sensatie, wordt niet over 12 jarige gesproken , dus die foto die jij hebt zal zeker hier niet op betrekking hebben maar over 20 en 23 jarige
En allemaal berichtgeving vanuit de Roda bril, het verhaal zal zeker 2 kanten hebben.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
12 Mar 2016 10:57Kerkradenaar wrote: Ik geloof deze onzin want ik heb van kennissen een foto toegestuurd gekregen waarbij hun 12-jarige zoontje een flinke wond in zijn gezicht.
En zoals in het artikel wordt gezegd, zijn er nog moeders en vaders die op sociale media het verhaal over hun kinderen vertellen.
Als er 1 kidsbus was, wat deden dan de anderen in de overige 2 bussen? Daar zullen genoeg volwassenen in hebben gezeten. Maar kinderen moet je nooit aanvallen.