Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

03 Mar 2016 18:41
De KNVB volgt een zorgvuldige procedure maar heeft als doel de liquidatie van FSC. Redelijkerwijs is er ook geen bestaansrecht meer voor deze club. Althans niet onder de huidige omstandigheden. Het is einde fortuna.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Mar 2016 19:24
Fijn dat Fortuna het seizoen mag afmaken, maar als ik het persbericht lees van de KNVB, ben ik bang dat na deze competitie Fortuna volgend seizoen niet meer terug zullen zien.

• Mental
  • Mental's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

03 Mar 2016 19:38
Fijn voor de fans, worden die nog eventjes op basis van emotie van hun laatste spaarcentjes beroofd. Je zou voor minder opgepakt kunnen worden.

• Meerssen
  • Meerssen's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

03 Mar 2016 19:44
Beste beslissing die de knvb kon nemen,

voor de knvb zelf! Want:

1) de competitie wordt niet op zijn kop gezet mbt eindstand en 4de periode
2) geen protesterende fans of spelers tijdens competitie
3) alle mogelijkheden voor de knvb om in de zomer toch Fortuna's licentie af te nemen.

Het ingezamelde geld van de fans wordt nu gebruikt om netjes alle lonen door te betalen, zoals van de ontslagen Peter van Vossen en de overbodige Donny de Groot etc.

In juli heeft Fortuna dan weer geen geld voor het komende seizoen, schulden uit het voorgaande seizoen, en doorlopende arbeidsovereenkomsten met het huidige personeel.

Wel zou Fortuna nog failliet kunnen gaan voor juli 2016, omdat het huidige begrotingstekort van 900000 maar voor 700000 gedekt is, en er dus een moment komt dat het geld op is voor lonen en rekeningen.

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Mar 2016 19:47
Mental wrote: Fijn voor de fans, worden die nog eventjes op basis van emotie van hun laatste spaarcentjes beroofd. Je zou voor minder opgepakt kunnen worden.

Het geld wat tot nu toe is opgehaald tbh die 9 ton die nodig was voor dit seizoen is gestort op een derdenrekening bij een notaris, maw als het vandaag over was had iedereen zijn geld terug gekregen.

Wat er nu precies gaat gebeuren is nog onduidelijk maar het lijkt mij logisch zolang er geen duidelijkheid is over het overleven van Fortuna dat het geld ook daar blijft staan. Als de boel dan alsnog in 1 klapt krijgen de fans iig hun geld terug.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Mar 2016 19:51
De toekomst zal het uitwijzen en Fortuna heeft al vaker rare sprongen gemaakt, maar als ik het bericht van de KNVB lees, kan ik me ook niet aan de indruk onttrekken dat ze Fortuna het seizoen willen laten afmaken maar daarna de licentie afnemen.

Voor de competitie prima natuurlijk, al zou het ons dit seizoen toevallig goed zijn uitgekomen...

Proficiat, Gohf? Of is dat te vroeg? De eerste slag is in ieder geval gewonnen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• Mental
  • Mental's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

03 Mar 2016 19:51
GOHF geloof mij, met dat geld moet het seizoen afgemaakt worden, anders moet de directie eerder de stekker eruit trekken. Want het tekort is 9 ton. Of zelfs 1.1 miljoen. Wat denk je zelf?

• Peter Pan
  • Peter Pan's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Mar 2016 20:10
Fijn voor de fans van Fortuna dat het seizoen kan worden afgemaakt. Vraag me echter wel af wat de redenatie van de KNVB is. Er is een tekort van 900.000 op het lopende seizoen. Met man en macht is geprobeerd om die 900.000 op te halen. Dit is gelukt met grotendeels leningen die dus weer binnen een jaar o.i.d. terug betaald moeten worden. Maar, van welk geld gaat Fortuna deze leningen aan het eind van het seizoen terugbetalen als het geleende geld nu gebruikt gaat worden om de huidige gaten te dichten?? Denk dat de KNVB er nu alleen maar voor zorgt dat de huidige schuldeisers betaald worden en de instanties die nu geld aan Fortuna lenen de pineut zijn aan het eind van het seizoen.
The following user(s) said Thank You: Jacques

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Mar 2016 20:12 - 03 Mar 2016 20:15
Mental wrote: Fijn voor de fans, worden die nog eventjes op basis van emotie van hun laatste spaarcentjes beroofd. Je zou voor minder opgepakt kunnen worden.

Theo zou hier ook het geval zijn! ...gr opa :blush:

PS We kunnen denken wat we willen,maar als het om daden gaat zouden wij het zelfde doen nl elke strohalm vastpakken die eventueel ons voort bestaan zou kunnen redden, dit is mijn uitspraak en hier zult u het mee moeten doen!
....
Last edit: 03 Mar 2016 20:15 by opadiehard.

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Mar 2016 20:13
Het supporterscollectief is in onderhandeling met de notaris onder welke vvoorwaarde het geld nog 2 weken mag blijven staan(iig niet bij Fortuna).

Komen ze daar niet uit dan gaat het geld direct terug naar de rekening van het supporterscollectief. Daar valt niet over te onderhandelen.
The following user(s) said Thank You: Mental

• Mental
  • Mental's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

03 Mar 2016 20:16
opadiehard wrote:

Theo zou hier ook het geval zijn! ...gr opa :blush:

PS We kunnen denken wat we willen,maar als het om daden gaat zouden wij het zelfde doen nl elke strohalm vastpakken die eventueel ons voort bestaan zou kunnen redden, dit is mijn uitspraak en hier zult u het mee moeten doen!

Peter ons bestuur moet daar voor zorgen. Punt

• krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Mar 2016 20:20
Als je nadat je 2 weken publiciteit hebt gehad in de wetenschap dat het wellicht de laatste wedstrijd is niet verder komt dan - 3500 toeschouwers, dan moet je je conclusies trekken. Het spijt me voor FSC maar het is over.

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Mar 2016 20:20 - 03 Mar 2016 20:24
Zelfs dan hoop je dat wij het zouden redden in ons geval, ook hier hebben ze giga geblunderd,en is er gegoocheld door wijnands,gelukkig maar daarom zie ik jou nog wel eens bij mvv ook dank zij wijnands.
Komop theo het bestuur?...als supporter wil je door...gr opa?

PS ik zeg altijd dat het begonnen is met de verhuizing van fortuna naar de huidige locatie...smerig spelletje van de gemeente.
Ik heb staan janken als een klein kind indertijd toen melchior weer een dure sigaar op stak en mvv alweer gered was en is.
....
Last edit: 03 Mar 2016 20:24 by opadiehard.

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Mar 2016 20:24
krampioen wrote: Als je nadat je 2 weken publiciteit hebt gehad in de wetenschap dat het wellicht de laatste wedstrijd is niet verder komt dan - 3500 toeschouwers, dan moet je je conclusies trekken. Het spijt me voor FSC maar het is over.

Wat een onzin er zijn zat clubs in die JL die het met veel minder doen. Dat kan prima.

• Mental
  • Mental's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

03 Mar 2016 20:26
opadiehard wrote: Zelfs dan hoop je dat wij het zouden redden in ons geval, ook hier hebben ze giga geblunderd,en is er gegoocheld door wijnands,gelukkig maar daarom zie ik jou nog wel eens bij mvv ook dank zij wijnands.
Komop theo het bestuur?...als supporter wil je door...gr opa?

PS ik zeg altijd dat het begonnen is met de verhuizing van fortuna naar de huidige locatie...smerig spelletje van de gemeente.

Peter tuurlijk zullen wij ons ook één oor laten aan naaien, maar mijn donatie naar vzm en mijn seizoenskaart zijn mijn enige donaties die mvv nog van mij krijgt.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

Time to create page: 0.386 seconds