Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
01 Mar 2016 12:01 - 01 Mar 2016 12:04Drerjc wrote: www.vi.nl/web/nieuws/doodstrijd-fortuna-...an.htm?channel=phone
Ik krijg er klamme handjes van dat ome Nol (voorstander fc Limburg) persé fortuna wil redden en hierin lijkt te gaan slagen. Wat fusiegedrocht ALARMFASE 1. Als ik dan lees dat er mensen binnen jullie club zijn die vrezen voor een Fortuna verhaal, vrees ik op korte termijn Fc Limburg-gate deel 3. Nu Nol straks crediteur wordt van fortuna en de supporters daar nog altijd geen gouden aandeel hebben vastgelegd, krijgt ome Nol straks een geweldig pressie-middel tot zijn beschikking.
Ik weet dat Schrouff echt een tegenstander van een fusieclub is, hoe zit dat eigenlijk bij jullie?
Jung, gaank voet. Buiten dat ik je quasi super geïnteresseerde (kuch proest) post mij behoorlijk beginnen te ergeren, doe je net of je alles weet en je bronnen hebt. Dan moet je ook weten dat die enkele keer dat MVV meedeed met fusie gesprekken,de grootste weerstand uit onze stad komt. Kijk gewoon eens op jullie prikbord , en tel daarbij de "voetballiefhebbers" die bij jullie komen op dat je eerst maar eens zorgen moet gaan maken als ik jou was om je eigen achterban en fusiewensen.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
01 Mar 2016 12:01Drerjc wrote: www.vi.nl/web/nieuws/doodstrijd-fortuna-...an.htm?channel=phone
Ik krijg er klamme handjes van dat ome Nol (voorstander fc Limburg) persé fortuna wil redden en hierin lijkt te gaan slagen. Wat fusiegedrocht ALARMFASE 1. Als ik dan lees dat er mensen binnen jullie club zijn die vrezen voor een Fortuna verhaal, vrees ik op korte termijn Fc Limburg-gate deel 3. Nu Nol straks crediteur wordt van fortuna en de supporters daar nog altijd geen gouden aandeel hebben vastgelegd, krijgt ome Nol straks een geweldig pressie-middel tot zijn beschikking.
Ik weet dat Schrouff echt een tegenstander van een fusieclub is, hoe zit dat eigenlijk bij jullie?
Hoe zit dat bij jullie? Wat dinkste zelf.....
- Jean
-
- Elite Member
-
01 Mar 2016 12:29Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Drerjc
-
- Visitor
-
01 Mar 2016 12:43Ik gaf alleen recente ontwikkelingen door en aangezien de "harde" kern bij ons zich grote zorgen aan het maken is voor een nieuw fusie gedrocht was ik benieuwd of er ook mensen binnen MVV (sponsor, investeerder, bestuurder, gemeente) voorstander zijn van hetgeen we allemaal haten..... Iets wat de levensvatbaarheid van jouw Club en mijn club aangaan. Voor nu nog pure speculatie maar wel iets om vooral nu nauwlettend in de gaten te houden.
Ik kruip weer terug achter de Wah Wah lijn wah

- Lerang
-
- New Member
-
01 Mar 2016 13:02Uhh er was is maar 1 club in Limburg die net wel een fusie wilde….Drerjc wrote: Excuses Jean....
Ik gaf alleen recente ontwikkelingen door en aangezien de "harde" kern bij ons zich grote zorgen aan het maken is voor een nieuw fusie gedrocht was ik benieuwd of er ook mensen binnen MVV (sponsor, investeerder, bestuurder, gemeente) voorstander zijn van hetgeen we allemaal haten..... Iets wat de levensvatbaarheid van jouw Club en mijn club aangaan. Voor nu nog pure speculatie maar wel iets om vooral nu nauwlettend in de gaten te houden.
Waarschijnlijk ben je al vergeten wat er vorig jaar nog op jullie prikbord stond :sick:
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
01 Mar 2016 13:12 - 01 Mar 2016 13:21Lerang wrote:Uhh er was is maar 1 club in Limburg die net wel een fusie wilde….Drerjc wrote: Excuses Jean....
Ik gaf alleen recente ontwikkelingen door en aangezien de "harde" kern bij ons zich grote zorgen aan het maken is voor een nieuw fusie gedrocht was ik benieuwd of er ook mensen binnen MVV (sponsor, investeerder, bestuurder, gemeente) voorstander zijn van hetgeen we allemaal haten..... Iets wat de levensvatbaarheid van jouw Club en mijn club aangaan. Voor nu nog pure speculatie maar wel iets om vooral nu nauwlettend in de gaten te houden.
Waarschijnlijk ben je al vergeten wat er vorig jaar nog op jullie prikbord stond :sick:
Andreas denkt waarschijnlijk dat die 60% van de supporters die om hem heen zitten voor het merk Roda naar het stadion komen. Al staat het stadion in Bingelrade en heet de club de Dansende Flamingo's, die komen puur voor het eredivisie voetbal. Het Limburg gevoel overheerst daar de clubtraditie. MVV en Fortuna hebben alleen nog maar club supporters op de tribune zitten. (logisch)
Fusies kwamen altijd uit jullie hoek als de achterban een groter voetbalaandeel eiste. Wat betreft Fortuna is de club verkopen aan een Roda supporter inderdaad het begin van een fusie. Voor MVV maak ik me daar geen zorgen om, mits het bestuur het zeggenschap over de club behoudt.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
Re: Re:RE: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
01 Mar 2016 13:31We zijn daar zeer duidelijk in. Fusie jamais.Drerjc wrote: Excuses Jean....
Tip gratuit voor drecjc. Informeer eens discreet bij jullie cravatten of het huidige scenario toevallig is ontstaan of dat dit al maanden eerder is geschreven.
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- Boschpoort
-
- Administrator
-
01 Mar 2016 13:41 - 01 Mar 2016 13:42Ik neem aan dat dit een retorische vraag is, maar toch.Drerjc wrote: Ik weet dat Schrouff echt een tegenstander van een fusieclub is, hoe zit dat eigenlijk bij jullie?
Er zijn voorzover mij bekend de afgelopen 20 jaar drie pogingen gedaan om tot een FC Limburg te komen. De eerste twee keer hebben de MVV supporters dit onzalige plan weten te verijdelen. Bij de derde poging is MVV niet eens betrokken geweest en hebben die gluiperds van roda en paar dillettanten uit sittard achter ieders rug de fusie gerealiseerd. Totdat de financiering uiteindelijk toch niet zo hard bleek als de oplichters wilden doen geloven.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
01 Mar 2016 14:20Roei baank wrote:We zijn daar zeer duidelijk in. Fusie jamais.Drerjc wrote: Excuses Jean....
Tip gratuit voor drecjc. Informeer eens discreet bij jullie cravatten of het huidige scenario toevallig is ontstaan of dat dit al maanden eerder is geschreven.
Met mijn slechtste Frans kan ik hier nog van maken, fusie ooit? Ooit? Hoop dat je 'ne jamais' bedoelde.
- Punker73
-
- Administrator
-
Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
01 Mar 2016 14:29Ben Salemans wrote: Er lijken misschien redenen voor ons MVV’ers om vrolijk te zijn als Fortuna verdwijnt. Onze verloren thuiswedstrijd (waarbij Labylle door een Fortunees het ziekenhuis werd in getrapt) wordt geschrapt. We zijn eindelijk af van dat eeuwige gelul over de geweldige jeugdopleiding van Fortuna en over de onmisbare Sportzone. En misschien haalt MVV wel enkele nieuwe voormalige Fortuna-sponsors binnen?
Och. Maar. De derby’s met Fortuna… Die zou ik toch echt heel erg missen. Dat zijn toch echt hoogtepunten van het seizoen in die miserabele Eerste Divisie. Ook stel ik me voor hoe ellendig ik me zou voelen als mijn kutcluppie in een keer door een faillissement zou wegvallen. Die pijn gun ik geen enkele supporter van een club, eh… haast geen club, in elk geval niet Fortuna. Voor mij mag Fortuna dus wel blijven bestaan.
Sterkte dus, Fortunezen, al zie ik het heel somber voor jullie in!
Om te beginnen hoop ik voor de supporters ook dat ze het redden MAAR de derbies met Fortuna leven al jaren niet meer. Zeker de laatste 4 seizoenen niet. Wanneer was de laatste keer dat de Geusselt uitverkocht tijdens MVV-Fortuna. Dat is voor mijn gevoel meer dan 5 jaar geleden alweer. Nee ik zal ze niet missen (ik zal ook niet dansen op hun graf maar missen zal ik ze ook niet).
I want to be a fan again!!!
- Punker73
-
- Administrator
-
01 Mar 2016 14:30Drerjc wrote: Ik weet dat Schrouff echt een tegenstander van een fusieclub is, hoe zit dat eigenlijk bij jullie?
2 woorden Sporting Limburg .. wij deden niet eens mee aan dat gedrocht weet je nog?
I want to be a fan again!!!
- Jacques
-
- Platinum Member
-
01 Mar 2016 14:51Peter Pan wrote:Roei baank wrote:We zijn daar zeer duidelijk in. Fusie jamais.Drerjc wrote: Excuses Jean....
Met mijn slechtste Frans kan ik hier nog van maken, fusie ooit? Ooit? Hoop dat je 'ne jamais' bedoelde.
Dat is schoolfrans. Iedere Waal of Fransman zal met fusie jamais "nooit fusie" bedoelen.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
01 Mar 2016 18:59Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boer458
-
- Platinum Member
-
01 Mar 2016 19:44 - 01 Mar 2016 19:45Denk je dat je leuk bent ofzo?
DerJC geeft voor mij geen aanleiding om hem stumper te noemen, net als Gohf brengt hij wat peper in de discussie.
Hij/of zij doet dit volgens mij volgens de forum regels.
- Schapendonk
-
- Banned
-
01 Mar 2016 20:17Please Log in or Create an account to join the conversation.