Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
29 Feb 2016 11:36zoals ik het lees heb jij er weinig vertrouwen.
Ik denk ook dat geen enkel plan Fortuna de komende 3 jaar bestaansrecht geeft , alleen een harde handtekening van bijvoorbeeld Dik Wessels en geld zou iets uit kunnen maken.
Wat me wel verwondert is hoe opeens Fortuna ( zo lijkt het althans) 900K weet te vinden , heb je daar een verklaring voor ??
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
29 Feb 2016 11:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
29 Feb 2016 11:40maar dat geloof ik dus niet , dat Fortuna 200K meer aan spelers had te besteden dan MVV
- Boschpoort
-
- Administrator
-
29 Feb 2016 13:13Hoeveel daarvan zou daadwerkelijk zijn overgemaakt en hoeveel bestaat uit 'harde toezeggingen'?Napoleon wrote: Wat me wel verwondert is hoe opeens Fortuna ( zo lijkt het althans) 900K weet te vinden , heb je daar een verklaring voor ??
Ik vrees het ergste. en dat is geen goed nieuws voor MVV. Een rivaal in de buurt levert meer op voor ons. Er komen echt geen extra supporters of sponsors als fortuna niet meer bestaat. De enige die mogelijk profiteert is de club die we het het minste gunnen.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
29 Feb 2016 13:34Boschpoort wrote: en dat is geen goed nieuws voor MVV. Een rivaal in de buurt levert meer op voor ons. Er komen echt geen extra supporters of sponsors als fortuna niet meer bestaat. De enige die mogelijk profiteert is de club die we het het minste gunnen.
Dat denk/vrees ik dus ook. Van die vaste pakweg 2000 toeschouwers die fortuna trekt zullen er echt geen zijn die opeens naar MVV gaan. Sponsoren idem. Maar in de wedstrijden tegen elkaar zitten er wel nog altijd een paar duizend man meer op de tribunes en puilt de business club uit. Fortuna dat het niet redt zal ons op korte termijn niets opleveren. Hoogstens die anderen idd. Want eredivisie trekt en als er dan geen lokale club meer bestaat, ga je wat gemakkelijker naar een club 20 km verderop.
Op de lange termijn, mocht MVV ooit promoveren, zou het een positief effect kunnen hebben. Maar ook dan hebben we het echt niet over duizenden supporters en sponsoren.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
29 Feb 2016 14:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
29 Feb 2016 16:44 - 29 Feb 2016 16:45Ik denk ook dat geen enkel plan Fortuna de komende 3 jaar bestaansrecht geeft , alleen een harde handtekening van bijvoorbeeld Dik Wessels en geld zou iets uit kunnen maken.
Wat me wel verwondert is hoe opeens Fortuna ( zo lijkt het althans) 900K weet te vinden , heb je daar een verklaring voor ??
Uit betrouwbare FSC-bron
Een aantal schuldeisers heeft de vordering ingetrokken, waardoor het bedrag beduidend minder dan 9 ton is geworden. Er is dus geen 9 ton opgehaald.
Begroting komend seizoen zou wel 1 tot 1.5 miljoen lager moeten worden om op langere termijn te overleven.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
29 Feb 2016 18:05 - 29 Feb 2016 18:06Het verhaal van de schuldeisers die hun vorderingen hebben ingetrokken lijkt me ook niet zo heel betrouwbaar. Anders was Fortuna as we speak niet aan het bedelen bij ome nol voor de laatste 80k. Het is nog verre van rond.
- Drerjc
-
- Visitor
-
29 Feb 2016 18:55Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
29 Feb 2016 19:01Gohf wrote: Haha de welbekende betrouwbare bronnen van iedereen. Dat Fortuna allang genoeg geld had en gewoon de supporters geld wou aftroggelen is dikke onzin.
Het verhaal van de schuldeisers die hun vorderingen hebben ingetrokken lijkt me ook niet zo heel betrouwbaar. Anders was Fortuna as we speak niet aan het bedelen bij ome nol voor de laatste 80k. Het is nog verre van rond.
- Drerjc
-
- Visitor
-
29 Feb 2016 19:11Bronnen meldden namelijk dat Abelhausen beslag wil laten leggen op reeds geïnvesteerd geld, waar de beste man ook alle recht toe heeft aangezien hij nog wat tegoed krijgt....
- Hartmans1973
-
- Elite Member
-
29 Feb 2016 19:22 - 29 Feb 2016 19:29Wat ik wel niet begrijp is hoe het mogelijk is dat een man als nol MVV de "helpende hand" bied en nu ook fortuna waarschijnlijk.terwijl hij een voorstander was van dat gedrocht "fc Limburg" ergens klopt er iets niet? Geloof overigens niet dat er al zoveel bij elkaar is.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Zwegel
-
- Platinum Member
-
29 Feb 2016 19:28Drerjc wrote: Veel plezier met deze dementerende man. Met alle respect overigens, zonder hem stonden we niet waar we nu staan. Maar de laatste jaren geen betrouwbaar partner gebleken die vooral uit eigen belang acteerde, niet in club belang.
Daar is ie weer hoor, de steenkolenrat uit het oosten.
Wat denk je nu zelf ? Dat Schrouff niet uit eigen belang acteert ofzo ??
Denk je nu echt dat er mensen zijn die miljoenen in clubs steken en daar niks meer van terug willen zien ?
Dit gebeurd allemaal om er zelf beter van te worden,niets meer en niets minder.
- Drerjc
-
- Visitor
-
29 Feb 2016 19:36Nol staat erom bekend uit eigen belang te handelen, dhr Schrouff echter niet. Spijt me om het je te zeggen, maar Schrouff heeft inderdaad puur uit clubliefde gehandeld aangezien hij zich totaal niet bemoeit met welke zaken dan ook binnen Roda, iets wat hijzelf openlijk in de media kenbaar heeft gemaakt. Maarja, zo heeft roda wel meerdere welvarende fans. Net zoals die ook echt wel bij fortuna en MVV zitten. Maarja zoveeeel geld als schrouff, tja dat hebben er maar weinige.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
29 Feb 2016 19:41Verstuurd vanaf mijn ASUS Transformer Pad TF300T met Tapatalk
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"