Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- Meerssen
-
- Premium Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
21 Feb 2016 17:52De_Lange wrote: Fortuna wil voir het eind van de maan 9 ton ophalen dmv aandelenuitgifte. Lijkt mij niet echt een reele doelstelling om dat bedrag binnen 10 dagen te bereiken. Het lukt al jaren niet om voldoende geld op te halen om de begroting sluitend te krijgen hoe wil je dan binnen nog geen 2 weken aan een dergelijk bedrag komen, is bijna 50% van de begroting!
ik wens ze veel succes maar zie het toch duister in voor ze.
bron over aandelen is l1 en nu.nl
Het trieste is, dat ze er niks aan hebben.
Zelfs al zou het ze lukken, dit bij elkaar te krijgen, dan hebben ze nog alleen maar de lopende tekorten goedgemaakt.
Maar nog geen cent over, om uit dat bedroevende niveau te komen.
Blijf je dus zitten met dezelfde spelers, organisatie en toeschouwersaantallen, is het over 6 maanden weer paniek.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
22 Feb 2016 09:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
22 Feb 2016 09:44Of het vertrek iets te maken heeft met de precaire situatie waarin Fortuna verkeert, laat Abelshausen in het midden, maar het is wel opvallend dat de nestor de aftocht blaast op het moment dat de strijd met René ter Borgh het toppunt lijkt te hebben bereikt. „30 juni ben ik weg”, laat hij weten. „Dat geldt trouwens ook voor Sjra. Ik vind het mooi geweest.
Het heeft me heel veel tijd en geld gekost en ik vind dat andere, jongere, mensen het nu moeten gaan oppakken. Misschien is het goed als er eens een frisse wind gaat waaien binnen de club. Ik wil op de achtergrond eventueel wel iets blijven doen, maar dat is aan de club zelf. Geen bestuursfuncties meer of iets in die trant. Tenminste als Fortuna tegen die tijd nog bestaat. Ik hoop het van ganser harte, dat mag duidelijk zijn.”
Op de vraag of de twee geldschieters nog iets van hun geld hopen terug te zien - de twee pompten sinds 2002 miljoenen in de club - antwoordt Abelshausen: „Welk geld? Nee, die illusie heb ik niet. Maar wie weet als de club ooit weer gezond is...”
Directeur Joppe Sangen is op de hoogte van het vertrek. „Met het oog op de nieuwe plannen en de reorganisatie die gaat plaatsvinden, is hun vertrek een verstandige zet.
We gaan in de toekomst een andere constructie op poten zetten.
Jo en Sjra hebben lang genoeg zorg gedragen voor de club en dat hebben ze met verve gedaan.”
Bron: De Limburger
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
22 Feb 2016 15:42"Voor het nieuwe seizoen mogen wij u een unieke aanbod doen: wij koppelen de prijs van een seizoenkaart aan de eindstand op de ranglijst. Zo bent u altijd verzekerd van een aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding. En om ons rotsvaste vertrouwen in het nieuwe seizoen kracht bij te zetten durven wij u een korting oplopend tot maar liefst € 70 in het vooruitzicht te stellen of een gratis thuisshirt, mochten wij niet bij de eerste tien eindigen op de ranglijst en tevens geen periodetitel pakken."
Het lijkt erop dat er in mei al geen rooskleurige situatie bestond binnen Fortuna gezien de seizoenskaartactie. Je hebt als club juist die extra middelen nodig wanneer je niet de top 10 haalt of een periode pakt, naast het inkomen verlies van een periode of play offs, moeten ze nu ook nog eens inkomsten gaan afdragen aan de supporters. Dit is toch puur opzettelijk wanbeleid dit? Fierljeppen met de club, hoog proberen te klimmen en kijken of je de kloof haalt. En nu mag men hopen op een Houdini act in blessuretijd, fijn bestuur is dat.
- omnisciens
-
- Elite Member
-
22 Feb 2016 16:32Ergens heb ik wel een soort van sympathie voor Fortuna, beetje zelfde schuitje als MVV etc. Naast vijanden ook je sportieve buur.
Nu dacht, nou voor 36€ kan ik een aandeeltje kopen, dus ik denk nou dat kan ik natuurlijk wel zo 1 2 3 doen op de website of op de crowdfunding site. Maar nee hoor, ik moet een mail sturen en geld overmaken, en dan denk ik, Heellllowww 2016 en helllowwwwww nood aan de man? Meld je verdomme aan op zo een site, en mocht je dat wel gedaan hebben, waarom zie ik dan nergens een link of iets.
Tis maar een tip, tis wel 36€ minder
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
22 Feb 2016 16:56Voor Fortuna geldt dat de wijzen, beladen met geschenken, uit het Oosten komen.
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- Gohf
-
- Platinum Member
-
22 Feb 2016 17:55Hoop dat ze genoeg bij zich hebben dan

- pinobel
-
- Platinum Member
-
22 Feb 2016 18:38Ik proef hieruit dat iemand van de wahwah's Fortuna gaat helpen.....Schrouff?
- Gohf
-
- Platinum Member
-
22 Feb 2016 20:03Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Meerssen
-
- Premium Member
-
22 Feb 2016 21:22Knvb verbiedt dat, aandelen of zeggenschap hebben bij meerdere clubs.
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
22 Feb 2016 22:24Stroman? Katvanger? Sjraoflos?Meerssen wrote:
Knvb verbiedt dat, aandelen of zeggenschap hebben bij meerdere clubs.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
23 Feb 2016 00:13Gohf wrote: Joppe Sangen zou net op TVLimburg hebben aangegeven dat 50% van het benodigde geld binnen is.
Dat zei de (redder) van Veendam ook toen der tijd... De uitkomst hoef ik je niet te vertellen.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
23 Feb 2016 01:13Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
23 Feb 2016 08:17Dat Fortuna naar de klote gaat is me wel duidelijk geworden, met mensen als Willy Dullens en Joppe Sangen.
Om met die Dullens te beginnen, op de eerste vraag van de journalist of hij zelf aandelen had gekocht moest hij ontkend antwoorden , hij wachten nog een beetje af om te zien wat er ging gebeuren, verder komt er geen enkel zinnig woord uit deze man en die heeft dan een functie.
Joppe Sangen deed harde toezeggingen dat 50% van de aandelen verkocht zijn, ik geloof daar helemaal niets van
die andere 50% die ook nog niet verkocht zijn gaan ze nooit meer aan de man brengen voor a.s maandag , met welke inspanning dan ook
Laat het voor MVV een duidelijke waarschuwing zijn, dat risico en inkomsten goed gespreid dienen te worden en invloeden van invloedrijke supporters tot een minimum beperkt moeten worden
- Hartmans1973
-
- Elite Member
-
Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
23 Feb 2016 08:57Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk