Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- Jacques
-
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
19 Feb 2016 14:00Kerkradenaar wrote: Klaarblijkelijk, weet je dus niet de essentie van wat ik zei.
Klopt, ik heb geen flauw idee wat je punt nou precies is. Maar Ik doe een poging. Blijkbaar zijn wij hypocriet en generaliserend. Dan herhaal ik: je zit hier op een supportersforum van MVV. Als er ergens één plek is waar hypocriet en generaliserend gedrag normaal is, dan is het wel een supportersforum. Ik zou niet weten waarom ik hier genuanceerd en rationeel zou moeten zijn. Ik ben namelijk geen mvvfan uit rationele overwegingen.
Wat verwacht je nou precies?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
19 Feb 2016 15:04Laat die mensen op het forum zitten en doe gewoon normaal. Wat een nivo hier (in algemeenheid)! Je hoopt af en toe nog eens wat nieuws te lezen wat je nog niet weet vanuit andere bronnen binnen de club, maar die info hoor ik al tijden niet meer.
Wat is dit forum toch vervallen tot een zeik, zeur, negatief wespennest. Dat is het volgens sommigen al een paar jaar, maar kennelijk is de bodem nog niet bereikt. Of mensen die er net zo over denken als ik haken af, dit achterlatend.
Van de 100 posts zijn er 95 kots, op alles binnen de eigen club en op alles daarbuiten.
Wat er beter kan binnen MVV? Begin eerst eens met het nivo van dit forum?!
- Jacques
-
- Platinum Member
-
19 Feb 2016 15:52Maar goed, het gaat je niet alleen om mij. Ik ervaar het forum niet per se zo negatief als jij het stelt, al begrijp ik best wat je bedoelt. Het is internet dus alles is een hyperbool. Verliezen we, dan komt het nooit meer goed, is het bestuur klote en is het een complot van fox. Winnen we, dan is promotie zo goed als zeker en moet Ron opslag krijgen.
Persoonlijk: ik meen zelf dat ik buiten deze topic over het algemeen positief realistisch ben, maar zal er de komende tijd een beetje op letten, ik zou het zonde vinden als mensen zoals jij afhaken.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
19 Feb 2016 17:01 - 19 Feb 2016 17:02Boe is dat feeske? wrote:
Laat die mensen op het forum zitten en doe gewoon normaal. Wat een nivo hier (in algemeenheid)! Je hoopt af en toe nog eens wat nieuws te lezen wat je nog niet weet vanuit andere bronnen binnen de club, maar die info hoor ik al tijden niet meer.
Wees eens eerlijk. Welke ontwikkelingssprongen maakt MVV nog? Op transfergebied en sponsor gebied ben je met één of twee persberichten per jaar klaar. Waar valt hier dan nog een heel jaar over te praten? Lulverhalen vanuit de kroeg? Moet dat de leidraad worden op het forum?
Boe is dat feeske? wrote: Wat is dit forum toch vervallen tot een zeik, zeur, negatief wespennest. Dat is het volgens sommigen al een paar jaar, maar kennelijk is de bodem nog niet bereikt. Of mensen die er net zo over denken als ik haken af, dit achterlatend.
Van de 100 posts zijn er 95 kots, op alles binnen de eigen club en op alles daarbuiten.
Wat er beter kan binnen MVV? Begin eerst eens met het nivo van dit forum?!
De een bekijkt alles per wedstrijd, zet zijn vertrouwen in op een kans van een paar procent en gooit daar zijn fantasie over. De ander is pessimistisch, kijkt naar het gegeven zonder zijn fantasie te gebruiken en dempt de verwachting. Dat is niet dit forum eigen, dat is nu eenmaal hoe verschillend mensen kunnen zijn. Dat het negatiever hier is geworden, daar geef ik je gelijk in. Maar wees eens eerlijk, geeft MVV ons daar niet een beetje reden toe? In het licht op de perikelen bij Fortuna mogen we natuurlijk dankbaar zijn dat we nog een club hebben. Maar ik kan me voorstellen dat de negativiteit op dit forum een beetje samenhangt met hoe MVV er momenteel sportief en financieel voor staat. Zeker gezien het feit dat het jarenplan bijna allang verstreken is en de toekomst onduidelijk is.
Ik zeg altijd zo, dat wat je niet kunt afkraken is puur en oprecht. Als ik het interview zie met de Algemene Directeur over de toekomst, dan zie ik een man die ook twijfelt over het gegeven. Logisch dat hier dan ook negativiteit heerst. Het is aan de optimisten om dat te weerleggen met argumenten als het nergens op gefundeerd is. Optimisme redt een voetbalclub, maar ook realisme vind ik. Niet gokken op een begroting van 12 miljoen euro en maar op 2,1 miljoen uitkomen. Sorry dat ik dan negatief naar het gegeven kijk als systeemdenker.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
19 Feb 2016 17:08het niveau van dit forum wordt bepaald door de gebruikers. Niet door de administrators.
Afhaken tot uiteindelijk alleen de notoire zeikerds - en die zijn er inderdaad genoeg - nog iets posten is dodelijk voor het forum.
Ik betrap mij er de laatste tijd ook op dat ik veel minder zin heb om iets te posten. Ik ben er gewoon moe van.
Laten we proberen in elk geval iets te posten wat enig hout snijdt. We hebben laatst een goeie discussie gehad in ditzelfde topic waarbij die twee heren (ik denk tenminste dat het heren zijn) van die club uit het oosten prima meededen. Voor scheldpartijen ga je maar naar facebook. (maar ja, dat is niet zo anoniem, dus lastiger)
Nu graag weer back on topic. Dank u.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
19 Feb 2016 19:20 - 19 Feb 2016 19:22Uzze Zjak heet geliek : we zijn fans in hart en nieren en dan is rationaliteit en rustig vanaf afstand de boel bekijken en beoordelen soms ver te zoeken....
Zeker als de prestaties van onze matodoren de bekende gifbeker vullen en onze tere hartjes ( zelf van de meest hardcore hoolllie) pijn doen...
Dan spreekt vaak , vaker het hart, de teleurstelling, de emotie en de teleurstelling ....niks mis mee.Kijk maar eens naar andere sites, dan schrik je (vooraluit die verbotene Stadt Aachen Nord....alhoewel dat ons leedvermaak goed doet).
Los van de prestaties is het noemen van de naam *oda risikovoller dan een een Ajaxshirt in Rotjeknor dragen of omgekeerd. Noem Aken oord maar eens positief bij Pinobel, doorgaans een zeer rustig, kalm en serieus iemand...
Dus laten we ons niet onderling drukmaken over wat reacties op provocerende mails van iemand die denkt dat zijn dorp ueber alles in Limboerk ist....
Ik ben het soms ook niet eens met deze of gene en dat kan en zal ook naar mij gelden, maar boven alles geld dat ik toch ieder accepteer als lid van de roejwitte femilie die veer zien!!!
Vaan Wiert tot Merregraote ...

Vaan Marinesjeng oet den Helder tot Greuninger oppe sjet... :applaus:
- Meerssen
-
- Premium Member
-
20 Feb 2016 00:49Ik zou willen, dat we iets meer van die Moffen hadden: een plank voor de kop, waardoor opgeven geen optie is.
Vorig seizoen, toen die Schweinen slecht speelden en veel tegendoelpunten kregen en als 3de eindigden, stonden ze in de play offs als 1man achter hun team voor de onwaarschijnlijke Endsieg.
Het kan geen toeval zijn, dat wij 2de rangs zijn.........
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
20 Feb 2016 10:07Maar vaak word er niet gezogen, of komt een deel niet kijken omdat het op een maandag is.
Wij als supporters geven onze club ook niet de support die ze moeten zouden hebben,
Of ze dat verdienen is dan weer een andere vraag, maar soms is er betere support bij een uitwedstrijd dan thuis.
Het feit blijft wel dat we jaren achter elkaar niet het voetbal voorgeschoteld krijgen wat we hadden verwacht of gehoopt.
Het seizoen met schreurs toen we met kerst nog 1ste stonden is misschien dan wel een uitblinker.
Maar ook dit seizoen wist MVV voor ons te verneuken door maar een paar wedstrijden te winnen na de winterstop.
Hoe en waarom dit kan geen idee. Maar toch weet de club ons keer op keer teleur te stellen.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
20 Feb 2016 15:03Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
20 Feb 2016 18:55 - 20 Feb 2016 19:03Meerssen wrote: Rode Bank je kan 100x :applaus: plaatsen, maar onze situatie blijft KUT,daar is nog geen Emoticon voor uitgevonden........
Ik zou willen, dat we iets meer van die Moffen hadden: een plank voor de kop, waardoor opgeven geen optie is.
Vorig seizoen, toen die Schweinen slecht speelden en veel tegendoelpunten kregen en als 3de eindigden, stonden ze in de play offs als 1man achter hun team voor de onwaarschijnlijke Endsieg.
Het kan geen toeval zijn, dat wij 2de rangs zijn.........
Dat komt wel door de afgelopen 15 jaar (15 jaar al). Want als ze net zo als MVV onverhoopt 15 jaar hadden liggen ploeteren, was er denk ik evenveel over als nu ook bij MVV komt. Ze zeggen wel steeds van niet en we zullen het niet weten. Dus 2e rangs is MVV na de afgelopen 15 jaar vergelijkbaar met de rest van je JL bij lange niet. Ik heb echt respect voor de 4 a 5000 die er nog komen, en ze verdienen ook veel meer dan dit, maar het geluk (want het was puur geluk van Roda die laatste seconde) ontbreekt bij MVV vaak. Net zoals Roda al heel vaak met puur geluk aan degradatie ontsnapt is, is MVV al heel vaak door pure pech niet gepromoveerd. In de NC heb je een dosis geluk gewoon echt nodig. Je promoveert of handhaaft je immers niet met 4 keer 5-0. Maar nogmaals respect voor de MVV-supporters die nog over zijn! En ik ben er van overtuigd dat er nog veel MVV-supporters zijn in hun hart die nog stiekem af en toe meekijken wat MVV gemaakt heeft.
- Sjuulke
-
- Premium Member
-
20 Feb 2016 20:50Fortuna overvalt Van Marwijk, "ik ken deze hele man niet"
Directeur Joppe Sangen hoopt in zijn missie om Fortuna Sittard te behouden voor het profvoetbal steun te krijgen van clubiconen als Mark van Bommel, Kevin Hofland en Bert van Marwijk. De ex-bondscoach is daardoor ietwat verrast.
Van Marwijk heeft een verleden bij de Limburgers als speler (1986/87) en trainer (1997-2000). Sangen hoopt dat de huidige bondscoach van Saoedi-Arabië een bijdrage kan leveren aan het reddingsplan - om een schuld van 'meer dan 500 duizend euro' weg te werken -dat hij heeft opgezet.
'Ik heb geen contact met deze man', reageert Van Marwijk in gesprek met Voetbal International verbaasd op de uitspraken van Sangen. 'Ik heb deze man überhaupt nog nooit gezien of gesproken. Ik ken hem helemaal niet. Ik vind het raar dat mijn naam ineens genoemd wordt. Ik heb een verleden als speler bij Go Ahead Eagles, MVV Maastricht, AZ en Fortuna. Het is niet te hopen dat ze allemaal bellen als ze in de moeilijkheden zitten', zegt hij met een knipoog.
'Ik heb acht jaar bij MVV gespeeld en die club heeft me al meerdere keren gevraagd of ik wat voor ze kon betekenen. Ik zit daar ook in een commissie', vervolgt Van Marwijk. 'Het contact met mensen bij Fortuna is door de jaren heen wat weggeëbd. Ik vind het heel erg voor de club dat ze het financieel nu erg zwaar hebben en als ik wat voor de club kan betekenen, doe ik dat graag. Maar mij is nog niets gevraagd en ik moet eigenlijk alles wat er nu bij Fortuna gebeurt volgen via de media.' (Mitchell Minnaard)
- Boer458
-
- Platinum Member
-
21 Feb 2016 10:33Amateurisme ten top Jop. (sorry Gohf)
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
21 Feb 2016 10:45Maakt mensen blij of nieuwsgierig terwijl er niks is.
- De_Lange
-
- Away
- Platinum Member
-
21 Feb 2016 17:10ik wens ze veel succes maar zie het toch duister in voor ze.
bron over aandelen is l1 en nu.nl
- Boer458
-
- Platinum Member
-
21 Feb 2016 17:49zou jij je geld daar in steken ? (en dan bedoel ik een substantieel bedrag)
Heel jammer,maar ik zie het steeds donkerer in voor Gohf & Friends.