Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
18 Feb 2016 11:06Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Tuor
-
- Platinum Member
-
18 Feb 2016 11:18De ironie hier is overigens schitterend. Supporter van een club die zelf enkele maanden geleden op het laatste moment gered is van de ondergang, na jaren van wazige constructies en financieel wanbeleid, komt hier een trap na geven richting een andere club die in de shit zit.
Hoe dan ook, sterkte aan de Fortunezen.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jo70
-
- Platinum Member
-
18 Feb 2016 11:27MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER!!
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
18 Feb 2016 12:51 - 18 Feb 2016 12:53Je verwacht weer een Houdini truc in Sittard, maar ik ben bang dat het dit keer echt onmogelijk is. Van hun Gemeente hoeven ze niets te verwachten en geldschieters hebben ze ook niet. Ik gun ze in Sittard hun clubje, het zou een groot gemis zijn. En we zouden er niets mee opschieten als we dachten in eigen gewin, dit verstevigt in de toekomst alleen maar de positie van RJC. Supporters en sponsoren die in de huidige vorm achter Fortuna staan doen dit vanuit absolute loyaliteit en het hebben van een eigenheid. Het enige lichtpuntje is dat de RJO van RJC weer gestrand is bij een gebrek aan een partner. Als het moet eindigen, dan doen ze het tenminste wel in stijl.
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
18 Feb 2016 12:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
18 Feb 2016 13:03Als officiële supportersvereniging hebben wij woensdagavond 17 februari via vertegenwoordigers van de BVO Fortuna Sittard vernomen dat de BVO wederom in zeer zwaar financieel weer verkeert. Hierbij werd expliciet gemeld dat er voor 1 maart a.s. orde op zaken gesteld dient te zijn om het voortbestaan van de club te kunnen garanderen. De Raad van Toezicht heeft hierbij Paul van der Kraan als bemiddelaar/adviseur aangesteld.
Van laatstgenoemde hebben wij vernomen dat er een reddingsplan in de steigers wordt gezet. Onderdeel van dit plan is niet alleen een financiële correctie en injectie, maar ook een totale reorganisatie van de club. Fortuna SC is gevraagd een actieve bijdrage te leveren aan zowel het financiële herstel als het mee opbouwen van de – eventuele – nieuwe BVO Fortuna Sittard organisatie.
Als Fortuna SC, eigenaar van “het Gouden Aandeel”, zijn wij zwaar teleurgesteld dat we pas zo laat worden betrokken in dit proces. Maar naast diepe verontwaardiging over de gemaakte fouten hebben wij uiteraard ook ware passie en clubliefde voor onze prachtig(st)e club uit Limburg!
Fortuna Sittard zal Fortuna SC in de nieuwe juridische structuur een plaats aanbieden in de nieuw te vormen Raad van Commissarissen. Dit geeft ons de mogelijkheid om vergelijkbare signalen veel eerder op te vangen en hierop in te spelen.
Het Bestuur van Fortuna SC beraadt zich of, en op welke wijze, zij zal ingaan op het verzoek dat door Paul van der Kraan namens Fortuna Sittard is gedaan. Ondanks de bijzonder krappe tijdsspanne zullen we belangrijke besluiten (pas) nemen na het informeren van en beraadslaging met onze leden, in lijn met onze statuten. Naar verwachting hebben wij ons standpunt begin volgende week bepaald.
Namens Fortuna SC,
Voorzitter Jeroen Loos
- SJENG@BOSCHPOORT
-
- Elite Member
-
Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
18 Feb 2016 13:31Gohf is welkom, maar die mof zie ik liever vandaag dan morgen een ban krijgen.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
18 Feb 2016 14:33Zolang de algemene (fatsoens)regels van dit forum in acht genomen worden delen wij geen bans uit.
- Ster_Drager
-
- Elite Member
-
18 Feb 2016 16:06Please Log in or Create an account to join the conversation.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
18 Feb 2016 17:38 - 18 Feb 2016 17:41Drerjc wrote: Fortuna werd enige tijd geleden door dhr schrouff de helpende hand geboden om te gaan investeren in een gezamenlijke jeugd op jawel.... De sportzone..... Helaas hebben ze in Sittard alwéér zand in hun eigen ogen gestrooid door deze blunder van jewelste. Hierdoor zijn gesprekken gestaakt en het zou me niks verbazen dat bij een faillissement van fortuna de gehele RJO Zuid naar de sportzone gaan, onder Roda-vlaggen.
Maar is goed Gohf, steek lekker je kop in het zand. Blijf maar haten naar de buren, blijf de complottheorieën maar verzinnen. Wat heeft jullie dat in die 14 jaar opgeleverd? Niks, helemaal niks.
Treurig nieuws voor de echte fans, maar voor personen als jou totaal geen medelijden. Meer bezig met de haat van de buren dan de liefde van je club....
Kwatsj... of beter in verstaanbaars wah-wah taal : kompletter Schwachsinn !!! :thumbsdown:
en van Gohf aub aufblijven! Vertaling : Hände Weg von unserem Gohf-chen....!
want als je langer kijkt dan je neus lang is, dan zou je weten dat us Gohf-ke...
tja inmiddels hebben we zelf een !@#^$%^Fortunees in onze armen gesloten,
niet alleen zeer integer maar hier ook zeer gewaardeerd is en bovenstaand waarde oordeel weder van toepassing noch nodig is...
- Meerssen
-
- Premium Member
-
19 Feb 2016 00:35Gohf wrote: Iemand was me voor.
Gevolgen lijken me duidelijk. Ik ben er stellig van overtuigd dat we aan een afscheidstournee bezig zijn op de Nederlandse velden.
Misschien maar beter ook, dit kun je geen betaald voetbal meer noemen.
Wat erg Goof, een afscheidstournee, en dan komt er bijna niemand kijken.
Er zijn clubs gered met grotere schulden en grotere problemen, maar als je als club geen publiek meer hebt, ben je aan de beurt.
Gelukkig krijg je een deel van het geld terug van je seizoenskaart. Fortuna staat immers bekend als een club die haar verplichtingen nakomt.
- Kerkradenaar
-
- Premium Member
-
19 Feb 2016 07:51Als eerste even respect tonen aan Gohf, heb hem al eens vaker gezien op dit forum, en is zeer zeker niet zo'n persoon zoals drerjc insinueert. Ik weet hoe het is om in de onzekerheid te zitten, of dat je club op omvallen staat en dat is voor niemand leuk, zelfs niet voor je rivaal. Het klinkt cliché maar zonder rivaal is er ook geen lol meer aan.
Nu ga ik drerjc niet verdedigen ofzo, want ik ben het niet eens met de manier waarop hij Gohf behandeld.
Maar de reacties erop zijn wel van het generaliseer en hypocriet gehalte. Ik kan me nog de discussie van een paar weken geleden herinneren waarop alles nog goed leek te gaan.
Groetjes, de 'reserve-mof' (Ja, hier mee steeds 'schelden' is van hoog niveau zeker?)
- Jacques
-
- Platinum Member
-
19 Feb 2016 10:05Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kerkradenaar
-
- Premium Member
-
19 Feb 2016 10:14Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
19 Feb 2016 10:46Please Log in or Create an account to join the conversation.