Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

18 Feb 2016 11:06
Ik schrik wel van deze berichtgeving. Ik dacht juist dat Fortuna op de juiste weg terug aan het geraken was. Meen dat die 2 jaar geleden een lucratief sponsorcontract hadden getekend enz. Zou het toch jammer vinden als ook deze derby er straks niet meer is.... Sterkte voor de Fortuna supporters.
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager, les rouges blancs

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Tuor
  • Tuor's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Feb 2016 11:18
En dit is dus de ware aard van Roda en de Roda supporter. Het Limburgse voetbal is superbelangrijk, zolang het maar in dienst staat van Roda. Buren zijn prima, maar wel alleen als ze braaf en koest doen wat de club uit uit Kerkrade voorschrijft.

De ironie hier is overigens schitterend. Supporter van een club die zelf enkele maanden geleden op het laatste moment gered is van de ondergang, na jaren van wazige constructies en financieel wanbeleid, komt hier een trap na geven richting een andere club die in de shit zit.

Hoe dan ook, sterkte aan de Fortunezen.
The following user(s) said Thank You: jeoff, Ster_Drager, Jacques, Raffalaldo, αναρχος, Zoewiezoe

• Jo70
  • Jo70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Feb 2016 11:27
@Drerjc, snap je nu nog helemaal niet dat Maastrichtenaren en Sittardenaren niets, maar dan ook helemaal niets, met dat gedrog uit Kirchraad te maken willen hebben. We hebben jullie allang door en daarom zijn we op onze hoede!! Hoop dat jullie snel naar de afgrond zullen zakken en dat die blinde geldmagnaat zijn geld nooit meer terug ziet!! Het wordt tijd dat jullie eens inzien dat jullie niet alleen een clubje uit Limburg zijn. Er is ook nog Fortuna en MVV en ik hoop dat deze nog lang mogen bestaan!! Langer als jullie in elk geval!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER!!

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

18 Feb 2016 12:51 - 18 Feb 2016 12:53
Tja 700 toeschouwers, twee investeerders die alleen maar gaten vullen, waarvan 1 een grotere ego heeft dan de hele club. Al drie jaar bijna alle thuiswedstrijden verliezen. Een trainer die zelf zijn sponsoren meeneemt en ontslagen wordt. Het kon niet uitblijven eerlijk gezegd. Geen enkele voetbalclub overleeft zo een koers in deze tijd. Het verwondert me eigenlijk dat RKC nog bestaat, die stonden er na de degradatie nog slechter voor. Fortuna kraakt nu, maar geloof maar dat er meer clubs zijn die op papier al failliet zijn. VVV zit er ook al tegenaan.

Je verwacht weer een Houdini truc in Sittard, maar ik ben bang dat het dit keer echt onmogelijk is. Van hun Gemeente hoeven ze niets te verwachten en geldschieters hebben ze ook niet. Ik gun ze in Sittard hun clubje, het zou een groot gemis zijn. En we zouden er niets mee opschieten als we dachten in eigen gewin, dit verstevigt in de toekomst alleen maar de positie van RJC. Supporters en sponsoren die in de huidige vorm achter Fortuna staan doen dit vanuit absolute loyaliteit en het hebben van een eigenheid. Het enige lichtpuntje is dat de RJO van RJC weer gestrand is bij een gebrek aan een partner. Als het moet eindigen, dan doen ze het tenminste wel in stijl.
Last edit: 18 Feb 2016 12:53 by houtengerard.

• αναρχος
  • αναρχος's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Feb 2016 12:58
Geef die strontmof maar een ban. Wordt al veel te lang getolereerd hier op het forum. :puke: :puke:
The following user(s) said Thank You: Raffalaldo, Gohf, SJENG@BOSCHPOORT, Janepie

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Feb 2016 13:03
Sittard, 18 februari 2016

Als officiële supportersvereniging hebben wij woensdagavond 17 februari via vertegenwoordigers van de BVO Fortuna Sittard vernomen dat de BVO wederom in zeer zwaar financieel weer verkeert. Hierbij werd expliciet gemeld dat er voor 1 maart a.s. orde op zaken gesteld dient te zijn om het voortbestaan van de club te kunnen garanderen. De Raad van Toezicht heeft hierbij Paul van der Kraan als bemiddelaar/adviseur aangesteld.

Van laatstgenoemde hebben wij vernomen dat er een reddingsplan in de steigers wordt gezet. Onderdeel van dit plan is niet alleen een financiële correctie en injectie, maar ook een totale reorganisatie van de club. Fortuna SC is gevraagd een actieve bijdrage te leveren aan zowel het financiële herstel als het mee opbouwen van de – eventuele – nieuwe BVO Fortuna Sittard organisatie.

Als Fortuna SC, eigenaar van “het Gouden Aandeel”, zijn wij zwaar teleurgesteld dat we pas zo laat worden betrokken in dit proces. Maar naast diepe verontwaardiging over de gemaakte fouten hebben wij uiteraard ook ware passie en clubliefde voor onze prachtig(st)e club uit Limburg!

Fortuna Sittard zal Fortuna SC in de nieuwe juridische structuur een plaats aanbieden in de nieuw te vormen Raad van Commissarissen. Dit geeft ons de mogelijkheid om vergelijkbare signalen veel eerder op te vangen en hierop in te spelen.

Het Bestuur van Fortuna SC beraadt zich of, en op welke wijze, zij zal ingaan op het verzoek dat door Paul van der Kraan namens Fortuna Sittard is gedaan. Ondanks de bijzonder krappe tijdsspanne zullen we belangrijke besluiten (pas) nemen na het informeren van en beraadslaging met onze leden, in lijn met onze statuten. Naar verwachting hebben wij ons standpunt begin volgende week bepaald.

Namens Fortuna SC,
Voorzitter Jeroen Loos
The following user(s) said Thank You: De Zwarte Vogel

• SJENG@BOSCHPOORT
  • SJENG@BOSCHPOORT's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

18 Feb 2016 13:31
Precies!
Gohf is welkom, maar die mof zie ik liever vandaag dan morgen een ban krijgen.

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

18 Feb 2016 14:33
Iedereen is welkom op dit forum, ook die van achter de wahwah-linie, ook al zijn we het fundamenteel oneens met wat zij schrijven.
Zolang de algemene (fatsoens)regels van dit forum in acht genomen worden delen wij geen bans uit.
The following user(s) said Thank You: Mr Sjaan, Sandro, Zoewiezoe

• Ster_Drager
  • Ster_Drager's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

18 Feb 2016 16:06
Dan moet er een nieuwe algemene fatsoens regel op dit forum in werking worden gebracht; namelijk dat als je een reserve duitser bent van dat belachelijke provincie/subsidie clubje uit dat gehucht, dat je geen letter mag typen op dit forum.
The following user(s) said Thank You: MVVke, Anna D., Sjappie, SJENG@BOSCHPOORT, αναρχος, Janepie

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Feb 2016 17:38 - 18 Feb 2016 17:41
Drerjc wrote: Fortuna werd enige tijd geleden door dhr schrouff de helpende hand geboden om te gaan investeren in een gezamenlijke jeugd op jawel.... De sportzone..... Helaas hebben ze in Sittard alwéér zand in hun eigen ogen gestrooid door deze blunder van jewelste. Hierdoor zijn gesprekken gestaakt en het zou me niks verbazen dat bij een faillissement van fortuna de gehele RJO Zuid naar de sportzone gaan, onder Roda-vlaggen.

Maar is goed Gohf, steek lekker je kop in het zand. Blijf maar haten naar de buren, blijf de complottheorieën maar verzinnen. Wat heeft jullie dat in die 14 jaar opgeleverd? Niks, helemaal niks.

Treurig nieuws voor de echte fans, maar voor personen als jou totaal geen medelijden. Meer bezig met de haat van de buren dan de liefde van je club....

Kwatsj... of beter in verstaanbaars wah-wah taal : kompletter Schwachsinn !!! :thumbsdown:
en van Gohf aub aufblijven! Vertaling : Hände Weg von unserem Gohf-chen....!

want als je langer kijkt dan je neus lang is, dan zou je weten dat us Gohf-ke...
tja inmiddels hebben we zelf een !@#^$%^Fortunees in onze armen gesloten,
niet alleen zeer integer maar hier ook zeer gewaardeerd is en bovenstaand waarde oordeel weder van toepassing noch nodig is...
Last edit: 18 Feb 2016 17:41 by les rouges blancs.
The following user(s) said Thank You: Frank Salemans, Boer458, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe

• Meerssen
  • Meerssen's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

19 Feb 2016 00:35
Gohf wrote: Iemand was me voor.

Gevolgen lijken me duidelijk. Ik ben er stellig van overtuigd dat we aan een afscheidstournee bezig zijn op de Nederlandse velden.
Misschien maar beter ook, dit kun je geen betaald voetbal meer noemen.

Wat erg Goof, een afscheidstournee, en dan komt er bijna niemand kijken.

Er zijn clubs gered met grotere schulden en grotere problemen, maar als je als club geen publiek meer hebt, ben je aan de beurt.

Gelukkig krijg je een deel van het geld terug van je seizoenskaart. Fortuna staat immers bekend als een club die haar verplichtingen nakomt.
The following user(s) said Thank You: Jacques

• Kerkradenaar
  • Kerkradenaar's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

19 Feb 2016 07:51
Als zogenaamde 'reserve-mof',

Als eerste even respect tonen aan Gohf, heb hem al eens vaker gezien op dit forum, en is zeer zeker niet zo'n persoon zoals drerjc insinueert. Ik weet hoe het is om in de onzekerheid te zitten, of dat je club op omvallen staat en dat is voor niemand leuk, zelfs niet voor je rivaal. Het klinkt cliché maar zonder rivaal is er ook geen lol meer aan.

Nu ga ik drerjc niet verdedigen ofzo, want ik ben het niet eens met de manier waarop hij Gohf behandeld.
Maar de reacties erop zijn wel van het generaliseer en hypocriet gehalte. Ik kan me nog de discussie van een paar weken geleden herinneren waarop alles nog goed leek te gaan.

Groetjes, de 'reserve-mof' (Ja, hier mee steeds 'schelden' is van hoog niveau zeker?)
The following user(s) said Thank You: Frank Salemans, middenstip, Boschpoort, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Feb 2016 10:05
Tsja, je bent nu eenmaal te gast op ons forum, als ons taalgebruik je niet aanstaat, blijf dan weg. Verwachten dat we op dezelfde manier over MVV en haar supporters praten als over Roda jc en haar bezoekers, dat is niet echt realistisch he. Het is hier niet www.neutralefans.nl
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager

• Kerkradenaar
  • Kerkradenaar's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

19 Feb 2016 10:14
Klaarblijkelijk, weet je dus niet de essentie van wat ik zei.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Feb 2016 10:46
Reserve-mof? Je staat bij mij in de basis hoor als een echte. Heb 't ook wel gehad met die 2, IP ban graag en voor de duidelijkheid rausssssssss.

Time to create page: 0.428 seconds