Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
08 Mar 2016 20:39Drerjc wrote: Soms.... Heel soms is het toch wel stiekem genieten als je ziet hoe groot de afgunst en haat jegens mijn club is om de simpele reden dat wij in alle opzichten elke andere Limburgse club voorbij hebben gestreefd. Tel de toeschouwers van VVV, MVV en Fortuna bij elkaar op, vermenigvuldig die met 2 en dan nog kom je niet aan ons gemiddelde.
Wat boeit het nou eigenlijk dat wij beter zijn? Is toch geen schande om in de Juup te spelen? Op onze fora opperen ze ook niet voor een verlies van MVV en fortuna. Sterker nog zelfs, wanneer alle Limburgse clubs winnen is dat hét gesprek van de dag in het stadion. Wij tegen de Höllanders zullen we maar zeggen. Tuurlijk kunnen wij verliezen van de Graafschap. Maar over de langere termijn kan en mag je met dit elftal nooooooit degraderen. Daarvoor is er simpelweg teveel kwaliteit en ervaring in het team. Vergeet niet dat onze gehele rechterflank met Milec en Zhukov niet zou misstaan bij een Ajax of Feyenoord, waar onze linkerkant misschien nét goed genoeg voor top Juup.
Afijn, ga door ons te haten, nog eventjes en jullie glijden dan net zo af als fortuna. Daar zou ik me meer over druk maken. Daar waren sommige ook meer bezig met de haat jegens R*da dan met hun eigen club. Kan toch niet zo zijn dat wij over 5/10 jaar helemaal alleen over zijn?
Zalig zijn de simpelen van geest, zei mijn vader zaliger altijd. Mooi dat bovenstaand figuur dit weer eens bevestigt.
Als je onze "liefde" voor jouw cluppie niet begrijpt, dan heb mijn stukken met "stroont in dien pupse" gelezen,
want sinds de gastvrije behandeling op Kaalheide met als hoogtepunt een "konkellenbollende" Pinobel , LRB met bouvierbeten en de zus vaan aajtwiefs toenmalige vriendin met kapotgeslagen gezicht en bril komt het nooit meer goed.
Laat staan wat latere generatie fans mee hebben gemaakt.....
Liefde voor een club meet je bovendien niet af aan successen, maar baseer je op momenten als dit niet het geval is...en daar hebben jullie je laten kennen hoe *odafans in elkaar steken...vooral bij degradatie en tegenvallende resultaten...een behoorlijke steek laten vallen...
Dus grootspraak, typisch pruusies, met quasi prestaties overtuigt ons niet. Maakt totaal geen indruk..integendeel..zwakt af.
Onder de indruk zijn = Calimerogedrag en een minderwaardigheidspositie innemen...
Dat doen we nu niet en deden we nooit met clubs die op meer prestaties dan aachen nord terug kunnen kijken,
zoals die uit 010 en 020 ...
Jaloers is een MVV fan nooit...dan begrijp je er geen ene kloot van!
Wij blijven us MVV-ke trouw...altijd en hoe vol de gifbeker ook is...we drinken hem leeg...ohne wenn und aber !
Zels onze Trost...rene dus...werd gewaardeerd en ging ondanks zijn geelzwart hart op de schouders, werd verwelkomd toen hij als coach van een tegenstander hier kwam.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
08 Mar 2016 21:04Drerjc wrote: Gewoon lekker een muurtje opbouwen tegen de graafschap en reactievoetbal gaan spelen. Met die taktiek verwacht ik een zege, kan je daarna lekker tegen Cambuur erop kletsen. Zou ook tijd worden zodat we eindelijk kunnen gaan doorselecteren. Ben benieuwd waar het budget voor volgend jaar heen gaat. We verwachten rond de 15mil zoals voor de degradatie. Daar kan je wel een aardig elftalletje voor neerzetten. Milec, Buijs, van Duinen en Zhukov lekker behouden, de rest adië wa! Kan je volgend seizoen tenminste de aanval openen op de subtop.
Die bedragen komen echt uit je dikke duim. In het degradatie jaar was de begroting 10,5 miljoen waar een aanzienlijk deel niet eens van was gedekt. Rond de 12 miljoen is de hoogste begroting van Roda geweest. Uiteraard met een tekort.
- DeBezem
-
- Visitor
-
09 Mar 2016 09:40Totaal nergens op gebaseerd deze bedragen. Ik denk dat ze volgend jaar ook gewoon moeten snijden in het budget net als het merendeel van de andere teams door verder teruglopende sponsoring.
- Boer458
-
- Platinum Member
-
09 Mar 2016 17:06Hij was pas sinds oktober 2015 in dienst bij de zieltogende club, maar moet nu plaatsmaken voor iemand anders.
Ander type
Volgens extern adviseur Paul van de Kraan is de club op zoek naar een ander type bestuurder. "Joppe Sangen heeft een marketing- en salesachtergrond. Op dit moment is de kostenkant echter belangrijk en dus heeft de club een sterke behoefte aan een ander type directeur; iemand met een financiële achtergrond", licht hij toe.
Het vertrek heeft volgens Van de Kraan niets van doen met 'de persoon Joppe Sangen'. "Maar deze beslissing is wel noodzakelijk om als club te kunnen overleven."
bron L1
- Kletswief
-
- Platinum Member
-
09 Mar 2016 18:25les rouges blancs wrote:Drerjc wrote: Soms.... Heel soms is het toch wel stiekem genieten als je ziet hoe groot de afgunst en haat jegens mijn club is om de simpele reden dat wij in alle opzichten elke andere Limburgse club voorbij hebben gestreefd. Tel de toeschouwers van VVV, MVV en Fortuna bij elkaar op, vermenigvuldig die met 2 en dan nog kom je niet aan ons gemiddelde.
Wat boeit het nou eigenlijk dat wij beter zijn? Is toch geen schande om in de Juup te spelen? Op onze fora opperen ze ook niet voor een verlies van MVV en fortuna. Sterker nog zelfs, wanneer alle Limburgse clubs winnen is dat hét gesprek van de dag in het stadion. Wij tegen de Höllanders zullen we maar zeggen. Tuurlijk kunnen wij verliezen van de Graafschap. Maar over de langere termijn kan en mag je met dit elftal nooooooit degraderen. Daarvoor is er simpelweg teveel kwaliteit en ervaring in het team. Vergeet niet dat onze gehele rechterflank met Milec en Zhukov niet zou misstaan bij een Ajax of Feyenoord, waar onze linkerkant misschien nét goed genoeg voor top Juup.
Afijn, ga door ons te haten, nog eventjes en jullie glijden dan net zo af als fortuna. Daar zou ik me meer over druk maken. Daar waren sommige ook meer bezig met de haat jegens R*da dan met hun eigen club. Kan toch niet zo zijn dat wij over 5/10 jaar helemaal alleen over zijn?
Zalig zijn de simpelen van geest, zei mijn vader zaliger altijd. Mooi dat bovenstaand figuur dit weer eens bevestigt.
Als je onze "liefde" voor jouw cluppie niet begrijpt, dan heb mijn stukken met "stroont in dien pupse" gelezen,
want sinds de gastvrije behandeling op Kaalheide met als hoogtepunt een "konkellenbollende" Pinobel , LRB met bouvierbeten en de zus vaan aajtwiefs toenmalige vriendin met kapotgeslagen gezicht en bril komt het nooit meer goed.
Laat staan wat latere generatie fans mee hebben gemaakt.....
Liefde voor een club meet je bovendien niet af aan successen, maar baseer je op momenten als dit niet het geval is...en daar hebben jullie je laten kennen hoe *odafans in elkaar steken...vooral bij degradatie en tegenvallende resultaten...een behoorlijke steek laten vallen...
Dus grootspraak, typisch pruusies, met quasi prestaties overtuigt ons niet. Maakt totaal geen indruk..integendeel..zwakt af.
Onder de indruk zijn = Calimerogedrag en een minderwaardigheidspositie innemen...
Dat doen we nu niet en deden we nooit met clubs die op meer prestaties dan aachen nord terug kunnen kijken,
zoals die uit 010 en 020 ...
Jaloers is een MVV fan nooit...dan begrijp je er geen ene kloot van!
Wij blijven us MVV-ke trouw...altijd en hoe vol de gifbeker ook is...we drinken hem leeg...ohne wenn und aber !
Zels onze Trost...rene dus...werd gewaardeerd en ging ondanks zijn geelzwart hart op de schouders, werd verwelkomd toen hij als coach van een tegenstander hier kwam.
Goed verwoord. :applaus:
Je hebt echte supporters en succes supporters... En als die met die schroef los om de paar jaar zo'n injectie van een paar miljoen euro doet kan Aken noord wel effe vooruit. Maar ik denk niet dat dit gebeurt... en dan komt er weer een herhaling.
Ach als wij ons maar om usMVVke druk maken en achter ons clubke blijven staan!!!
- Kletswief
-
- Platinum Member
-
09 Mar 2016 18:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Zwegel
-
- Platinum Member
-
09 Mar 2016 18:54Boer458 wrote: Fortuna Sittard heeft per direct afscheid genomen van algemeen directeur Joppe Sangen.
Hij was pas sinds oktober 2015 in dienst bij de zieltogende club, maar moet nu plaatsmaken voor iemand anders.
Ander type
Volgens extern adviseur Paul van de Kraan is de club op zoek naar een ander type bestuurder. "Joppe Sangen heeft een marketing- en salesachtergrond. Op dit moment is de kostenkant echter belangrijk en dus heeft de club een sterke behoefte aan een ander type directeur; iemand met een financiële achtergrond", licht hij toe.
Het vertrek heeft volgens Van de Kraan niets van doen met 'de persoon Joppe Sangen'. "Maar deze beslissing is wel noodzakelijk om als club te kunnen overleven."
bron L1
Hoe moet ik dit interpreteren ?
Helaas zie ik dit als de laatste stuiptrekkingen.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
09 Mar 2016 18:58Waar was die raad van toezicht toen de 900.000 euro tekort ontstond ?
Echt dat Fortuna is gewoon niet meer geloofwaardig , in bijna alle opzichten maakt deze club zich compleet belachelijk.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
09 Mar 2016 19:36Napoleon wrote: vreemde gang van zaken daar in Sittard , de raad stuurt de directeur weg die net is aangesteld.
Waar was die raad van toezicht toen de 900.000 euro tekort ontstond ?
Echt dat Fortuna is gewoon niet meer geloofwaardig , in bijna alle opzichten maakt deze club zich compleet belachelijk.
Ik ben het helemaal met je eens. Wat een ongelooflijk brevet van onvermogen geeft deze club weer af. Paniekvoetbal. En een geweldig foute timing.
- De_Lange
-
- Platinum Member
-
09 Mar 2016 19:54geen idee wat ik van dit bericht moet denken maar als dit zo is, vind ik het wel verbazingwekkend. Dit had ik zelf niet verwacht. Ben eens benieuwd wat het daar nog gaat geven in venlo
We doen t dus zo slecht nig niet door goed op de kosten te letten al sta je soms als laatste in de rij bij het aantrekken can spelers.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
09 Mar 2016 20:44 - 09 Mar 2016 20:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
10 Mar 2016 00:06Volgens mij mis je dan een aantal jaren. Aangezien we in 2010 nog mede-gered zijn door de gemeente. En weer 3 jaar later de emmertjes rondgingen omdat MVV een half miljoen euro teveel had begroot.De Zwarte Vogel wrote: Als je zo leest over alle aanzienlijke financiële problemen bij de andere drie clubs in het Limburgse betaalde voetbal, zou je bijna zeggen dat MVV gered is door de beslissing van Gerd Leers om MVV niet meer met geld van de gemeente Maastricht overeind te houden. Sindsdien wordt door de bestuurders van MVV heel, heel zorgvuldig met geld omgegaan. Bescheidenheid die zich nu nog toont op de ranglijst, maar die zich op termijn zal uitbetalen!
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Jacques
-
- Platinum Member
-
10 Mar 2016 08:36Maar nee, want wat lees ik net? Sangen is zelf met stomheid geslagen over zijn vertrek en snapt er niets van. En fortuna verdeelt de taken van Sangen onder van der kraan, die nog geen maand bij fortuna zit, en chudik, de technisch directeur van de afgelopen jaren. De man die met meer budget dan MVV de huidige fortuna-selectie heeft samengesteld. Geen woord over redding, investeerders of een topper die de boel komt redden.
Beseft fortuna wel dat het Sangen is die vorige week de KNVB heeft overtuigd om fortuna een paar weken uitstel te geven? Volgende gesprek staat er dus iemand die geen ervaring met de KNVB heeft en die niet bij het vorige gesprek was. Als er ook maar één klein detail afwijkt van het verhaal van Sangen hangt fortuna. Alleen al daarom lijkt me dit een gigantisch domme zet.
Gohf, ik vrees het ergste voor je als ik dit soort berichten lees... Ik ben echt verbijsterd.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
10 Mar 2016 11:13Fortuna speelt volgend jaar geen betaalt voetbal meer dat heeft de KNVB allang besloten, om alleen de competitie te redden krijgt men zogenaamd uitstel.
Los van bovengenoemde , is het idd een zooitje bij Fortuna , totaal betaalvoetbal onwaardig wat een puinhoop , arme supporters !!!
- Boschpoort
-
- Administrator
-
10 Mar 2016 11:32Please Log in or Create an account to join the conversation.