Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- krampioen
-
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
03 Mar 2016 20:28Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
03 Mar 2016 20:46Prima dat de competitie kan worden uitgespeeld, al blijf ik van mening dat Fortuna dat geld helemaal niet cash heeft dan t gedeelte van de supporters en wat bijdrage van wat sponsoren, ik kan met niet voorstellen dat ze in zo'n korte tijd 500k-700K cash hebben opgehaald, maar goed we zullen t zien.
Na dit seizoen is het over voor Fortuna, KNVB trekt die licentie in dat hebben ze allang besloten
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjonnie
-
- Platinum Member
-
03 Mar 2016 21:05Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
03 Mar 2016 21:15Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
03 Mar 2016 21:15Ik denk dat de KNVB ook verwacht dat ze die 900K niet binnen krijgt maar om de competitie niet weer zo te laten eindigen als toen met Veendam nemen ze dat voor lief, het probleem lost zich dan van zelf op denkt de KNVB ( met die rechtzaak nog in hun achterhoofd)
Fortuna mag nog 2-4 maanden spartelen, supporters krijgen nog 4 wedstrijden ( thuis) dat ze in t geel groen mogen en dan gaat het slot erop, het is een beetje zoals death row , je weet dat t moment komt dat je gaat , dat is ook bij Fortuna .
Rot voor die supporters want die gun je dat natuurlijk niet maar het voetbal is ziek, doodziek. Alles er aan doen om niet te degraderen of alles er aan doen om te promoveren of alles er aan te doen om kampioen te worden of Europees te spelen ( noem maar op) zorgt er voor dat clubs na de klote worden geholpen en de fans hebben wat dat betreft boter op hun hoofd
Wij moeten bij ons bij MVV nog meer inspraak weten te krijgen , het kan ook hier gebeuren als we dadelijk 2 losgeslagen bestuursleden hebben of 2 gestoorde sponsoren die denken t wiel te hebben uitgevonden.
Fans dicht op de club en Fans in de club in alle organen en geledingen kan dit soort excessen voorkomen, die 300 schuld die wij nog hebben is ook een gevolg dat wij de fans toch nog steeds niet genoeg inzage in onze club hebben en dat moet anders !!!!!
- krampioen
-
- Platinum Member
-
03 Mar 2016 21:33Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
03 Mar 2016 21:38krampioen wrote: Beste GOHF. Accepteer dat jullie het even niet redden. Maak een doorstart in de hoofdklasse. Mooie wedstrijden, goede winstkansen. Gewoon opnieuw beginnen. Dan ben je opnieuw supertrots op je club. Meer nog dan nu. Het is niet anders.
Het 1 sluit het ander niet uit. Wat hebben we te verliezen? Optie B kan altijd nog. En of dat nou in de hoofdklasse of in de 5e klasse is zal me verder vrij weinig uitmaken.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
03 Mar 2016 21:44Gohf wrote:krampioen wrote: Beste GOHF. Accepteer dat jullie het even niet redden. Maak een doorstart in de hoofdklasse. Mooie wedstrijden, goede winstkansen. Gewoon opnieuw beginnen. Dan ben je opnieuw supertrots op je club. Meer nog dan nu. Het is niet anders.
Het 1 sluit het ander niet uit. Wat hebben we te verliezen? Optie B kan altijd nog. En of dat nou in de hoofdklasse of in de 5e klasse is zal me verder vrij weinig uitmaken.
ZO KEN IK JE WEER. OUWE OPTIMIST
- Breurske
-
- Senior Member
-
04 Mar 2016 09:34Ook waren alle financieele problemen dan in 1 klap opgelost.
Stel je voor fortuna en twente vallen allebei weg.
Dat zou hoogstwaarschijnlijk betekenen dat er 1 ploeg extra mag promoveren naar de eredivisie.
Dan moet de jupiler league dus 4 nieuwe ploegen toe laten, op dit moment jong groningen, utrecht sparta en az.
Uiteraard gaat dit dan alweer veel maandag avond wedstrijden extra opleveren.
Maar waar speel je dan nog voor? vrijwel elke ploeg heeft voor dat de bal ook maar gerold heeft een periode ticket, en is het gewoon zaak om niet laatste te worden, want dan degradeer je ook nog.
Ik verheug mij in ieder geval al op volgend seizoen.
MVV the sleeping giant, slapen kunnen de supporters inderdaad wel goed.
Tot dat ze wakker schrikken en het ook einde oefening voor MVV is.
- RedWhiteArmy
-
- Elite Member
-
- MOF NOT TOF
04 Mar 2016 13:10Please Log in or Create an account to join the conversation.
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
04 Mar 2016 13:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
04 Mar 2016 13:55Het is nu al zo diep gezonken dat de nummer 12 mee mag doen aan de play-offs. Nu is het wel zo dat Achilles volgend jaar wel mag mee strijden voor de play-offs. Er spelen 8 teams uit de Jupiler League mee in de play-offs, in het ergste geval zou het zomaar kunnen zijn dat de nummer 15 rechtstreeks is geplaatst voor de play-offs.Breurske wrote:
Stel je voor fortuna en twente vallen allebei weg.
Dat zou hoogstwaarschijnlijk betekenen dat er 1 ploeg extra mag promoveren naar de eredivisie.
Dan moet de jupiler league dus 4 nieuwe ploegen toe laten, op dit moment jong groningen, utrecht sparta en az.
Uiteraard gaat dit dan alweer veel maandag avond wedstrijden extra opleveren.
Maar waar speel je dan nog voor? vrijwel elke ploeg heeft voor dat de bal ook maar gerold heeft een periode ticket, en is het gewoon zaak om niet laatste te worden, want dan degradeer je ook nog.
Ik verheug mij in ieder geval al op volgend seizoen.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
04 Mar 2016 14:08Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Drerjc
-
- Visitor
-
04 Mar 2016 17:33 - 04 Mar 2016 17:35
Doe maar stuivertje wisselen met de graafschap ofzo....
- Jacques
-
- Platinum Member
-
04 Mar 2016 18:53 - 04 Mar 2016 18:58Please Log in or Create an account to join the conversation.