Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

03 Mar 2016 20:28
Beste GOHF, met de eventuele begroting die jullie volgend jaar hebben, en een spelersbudget van 300.000 trek je niet meer dan 1000 toeschouwers. Daar ligt het verschil met andere clubs. Clubs die hun sponsoren niet hebben weggejaagd overigens.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Mar 2016 20:46
Had de KNVB maar zo besloten toen wij bovenaan stonden met Veendam , hadden we nu misschien er heel anders voor gestaan.

Prima dat de competitie kan worden uitgespeeld, al blijf ik van mening dat Fortuna dat geld helemaal niet cash heeft dan t gedeelte van de supporters en wat bijdrage van wat sponsoren, ik kan met niet voorstellen dat ze in zo'n korte tijd 500k-700K cash hebben opgehaald, maar goed we zullen t zien.

Na dit seizoen is het over voor Fortuna, KNVB trekt die licentie in dat hebben ze allang besloten
The following user(s) said Thank You: Oaktree, Jacques

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Mar 2016 21:05
Fortuna mag het seizoen uit spelen :thinking: RBC/Agovv en Veendam niet !! Ik heb sterk de indruk dat de situatie in Enschede hier niet los van staat .
The following user(s) said Thank You: De Zwarte Vogel

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Mar 2016 21:15
Al spelen we voor 100 man in de 5e klasse van het amateur voetbal. Ik laat mijn club niet in de steek en als we het uiteindelijk niet redden dan weet ik in ieder geval dat we het tot op het einde er alles aan gedaan hebben.
The following user(s) said Thank You: MVVke, damske, opadiehard

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Mar 2016 21:15
komt nog het volgende bij , nu Fortuna het seizoen mag uitspelen zal ook de media aandacht wat gaan afnemen op dat vlak, het momentum is dus een beetje voorbij en men heeft die 900.000 niet eens binnen, acties zullen wat gaan stilvallen en sponsoren gaan denk ik nog meer afwachten.
Ik denk dat de KNVB ook verwacht dat ze die 900K niet binnen krijgt maar om de competitie niet weer zo te laten eindigen als toen met Veendam nemen ze dat voor lief, het probleem lost zich dan van zelf op denkt de KNVB ( met die rechtzaak nog in hun achterhoofd)

Fortuna mag nog 2-4 maanden spartelen, supporters krijgen nog 4 wedstrijden ( thuis) dat ze in t geel groen mogen en dan gaat het slot erop, het is een beetje zoals death row , je weet dat t moment komt dat je gaat , dat is ook bij Fortuna .
Rot voor die supporters want die gun je dat natuurlijk niet maar het voetbal is ziek, doodziek. Alles er aan doen om niet te degraderen of alles er aan doen om te promoveren of alles er aan te doen om kampioen te worden of Europees te spelen ( noem maar op) zorgt er voor dat clubs na de klote worden geholpen en de fans hebben wat dat betreft boter op hun hoofd

Wij moeten bij ons bij MVV nog meer inspraak weten te krijgen , het kan ook hier gebeuren als we dadelijk 2 losgeslagen bestuursleden hebben of 2 gestoorde sponsoren die denken t wiel te hebben uitgevonden.
Fans dicht op de club en Fans in de club in alle organen en geledingen kan dit soort excessen voorkomen, die 300 schuld die wij nog hebben is ook een gevolg dat wij de fans toch nog steeds niet genoeg inzage in onze club hebben en dat moet anders !!!!!
The following user(s) said Thank You: krampioen

• krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Mar 2016 21:33
Beste GOHF. Accepteer dat jullie het even niet redden. Maak een doorstart in de hoofdklasse. Mooie wedstrijden, goede winstkansen. Gewoon opnieuw beginnen. Dan ben je opnieuw supertrots op je club. Meer nog dan nu. Het is niet anders.
The following user(s) said Thank You: Jacques

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Mar 2016 21:38
krampioen wrote: Beste GOHF. Accepteer dat jullie het even niet redden. Maak een doorstart in de hoofdklasse. Mooie wedstrijden, goede winstkansen. Gewoon opnieuw beginnen. Dan ben je opnieuw supertrots op je club. Meer nog dan nu. Het is niet anders.

Het 1 sluit het ander niet uit. Wat hebben we te verliezen? Optie B kan altijd nog. En of dat nou in de hoofdklasse of in de 5e klasse is zal me verder vrij weinig uitmaken.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, krampioen

• krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Mar 2016 21:44
Gohf wrote:
krampioen wrote: Beste GOHF. Accepteer dat jullie het even niet redden. Maak een doorstart in de hoofdklasse. Mooie wedstrijden, goede winstkansen. Gewoon opnieuw beginnen. Dan ben je opnieuw supertrots op je club. Meer nog dan nu. Het is niet anders.

Het 1 sluit het ander niet uit. Wat hebben we te verliezen? Optie B kan altijd nog. En of dat nou in de hoofdklasse of in de 5e klasse is zal me verder vrij weinig uitmaken.

ZO KEN IK JE WEER. OUWE OPTIMIST
The following user(s) said Thank You: Jacques

• Breurske
  • Breurske's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

04 Mar 2016 09:34
Als er alleen al een gelijke verdeling van tv gelden tussen alle clubs in de eredivisie en jupiler was geweest, dan had je een gezonde en sterkere 2 de divisie gehad.
Ook waren alle financieele problemen dan in 1 klap opgelost.

Stel je voor fortuna en twente vallen allebei weg.
Dat zou hoogstwaarschijnlijk betekenen dat er 1 ploeg extra mag promoveren naar de eredivisie.
Dan moet de jupiler league dus 4 nieuwe ploegen toe laten, op dit moment jong groningen, utrecht sparta en az.
Uiteraard gaat dit dan alweer veel maandag avond wedstrijden extra opleveren.
Maar waar speel je dan nog voor? vrijwel elke ploeg heeft voor dat de bal ook maar gerold heeft een periode ticket, en is het gewoon zaak om niet laatste te worden, want dan degradeer je ook nog.
Ik verheug mij in ieder geval al op volgend seizoen.

MVV the sleeping giant, slapen kunnen de supporters inderdaad wel goed.
Tot dat ze wakker schrikken en het ook einde oefening voor MVV is.
The following user(s) said Thank You: Hartmans1973

• RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

04 Mar 2016 13:10
Naar Fortuna gaat toch geen hond meer kijken als die verdwijnen uit het betaalde voetbal. Ik denk dat Fortuna gewoon helemaal opgedoekt gaat worden. Hoofdklasse kost ook geld.

• αναρχος
  • αναρχος's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Mar 2016 13:42
Naar MVV gaat ook geen hond meer kijken. Maak jezelf niks wijs, de hele jupiler league dendert richting de afgrond. Als wij dezelfde prestaties als Fortuna hadden gehad, zaten we in hetzelfde schuitje en waren we in 2010 opgedoekt.

• Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Mar 2016 13:55
Breurske wrote:
Stel je voor fortuna en twente vallen allebei weg.
Dat zou hoogstwaarschijnlijk betekenen dat er 1 ploeg extra mag promoveren naar de eredivisie.
Dan moet de jupiler league dus 4 nieuwe ploegen toe laten, op dit moment jong groningen, utrecht sparta en az.
Uiteraard gaat dit dan alweer veel maandag avond wedstrijden extra opleveren.
Maar waar speel je dan nog voor? vrijwel elke ploeg heeft voor dat de bal ook maar gerold heeft een periode ticket, en is het gewoon zaak om niet laatste te worden, want dan degradeer je ook nog.
Ik verheug mij in ieder geval al op volgend seizoen.
Het is nu al zo diep gezonken dat de nummer 12 mee mag doen aan de play-offs. Nu is het wel zo dat Achilles volgend jaar wel mag mee strijden voor de play-offs. Er spelen 8 teams uit de Jupiler League mee in de play-offs, in het ergste geval zou het zomaar kunnen zijn dat de nummer 15 rechtstreeks is geplaatst voor de play-offs.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Mar 2016 14:08
Oplossing voor MVV is duidelijk: in de play offs de finale winnen van die uit Kerkrade en nooit meer achterom kijken maar een stabiele eredivisieclub worden. :thumbsup:
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• Drerjc
  • Drerjc's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

04 Mar 2016 17:33 - 04 Mar 2016 17:35
Laat ik je gelijk uit je droom helpen Jacques. De degradatiestreep zal niet meer in de buurt komen met ons nieuwe elftal. Gelijkspelletje Ajax, Feyenoord, Twente en 5-0 winst Heracles na de winterstop getuige dat wel ;) maar dromen mag^^
Doe maar stuivertje wisselen met de graafschap ofzo....
Last edit: 04 Mar 2016 17:35 by Drerjc.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Mar 2016 18:53 - 04 Mar 2016 18:58
Blijf dat maar denken.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Last edit: 04 Mar 2016 18:58 by Jacques.

Time to create page: 0.394 seconds