Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

25 Jul 2016 10:09 - 25 Jul 2016 10:10
Boschpoort wrote: De prijs voor de meest debiele opmerking van de week gaat naar Driver.

Iech höb 't al ieder aongegeve, mer iech gaon 't nog 'ns doen;

Dit is inmiddels incident numero zoeväöl op dit forum boe in 'ne moderator 'n raar opmerking plaots, umtot 't neet in zien sträötsje pas.
D'r weurt neet gesjòlle, neet gediscrimineerd, niemes racistisch bejegend. Es grepkes make allewijl al neet mie maag, boe zien v'r daan gebleve??
Veurege kier had 'ch 't euver Noord-Korea, mer dit kier haw iech 't korter bij hoes daan, en oonderwerp-gerelateerd;

Dit is toch behuurlek Erdoganiaans aon 't weure...
Last edit: 25 Jul 2016 10:10 by MVVke.
The following user(s) said Thank You: Janepie

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jul 2016 11:15
ik snap dat Driver het grappig bedoelt maar hij haalt wat vooroordelen over moslims aan. In het huidige klimaat vinden volgens mij best wat mensen dat beledigend.

Overigens, Driver, als je wel eens in het uitvak zit in Sittard, dan weet je dat er sowieso al alcoholarm bier geschonken wordt en dat dat bier afgelopen jaar al na een kwartier op was. Dus zoveel verandert er niet. ;)
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jul 2016 11:28
Het is rustig op transfergebied en we gaan elkaar alweer aanvallen...
Driver maakt een grap en boschpoort geeft zìjn mening over die grap. Waarschijnlijk op persoonlijke titel. Hij heeft het bericht niet verwijderd en geeft als moderator geen waarschuwing of niets. Dan is er toch niks aan de hand?

Niet zo op elkaar liggen schieten joh. Laat dat aan de nieuwe spelers over die vandaag komen! ;)
The following user(s) said Thank You: Jacques

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jul 2016 11:35
Jacques wrote: ik snap dat Driver het grappig bedoelt maar hij haalt wat vooroordelen over moslims aan. In het huidige klimaat vinden volgens mij best wat mensen dat beledigend.

Overigens, Driver, als je wel eens in het uitvak zit in Sittard, dan weet je dat er sowieso al alcoholarm bier geschonken wordt en dat dat bier afgelopen jaar al na een kwartier op was. Dus zoveel verandert er niet. ;)

Jullie kunnen tenminste klagen dat het bier op is in het uitvak Jacques. Die luxe hebben wij in Maastricht niet eens :D
The following user(s) said Thank You: Jacques

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

25 Jul 2016 12:42 - 25 Jul 2016 12:44
Wat ben je op eens blij Gohf :lol: :rolleye:
Last edit: 25 Jul 2016 12:44 by Schapendonk.

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jul 2016 21:44
adrian purzycki schijnt voor 3 jaar getekend te hebben. 18 jarige pools jeugd international van Wigan Athletic.

• Shef
  • Shef's Avatar
  • Banned
  • Banned

25 Jul 2016 21:46
Wie kent hem niet hahaha
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jul 2016 22:11
Hij komt in ieder geval zijn woorden na, de investeerder van Fortuna.

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jul 2016 15:24
Dianessy en Rudinilson Silva op proef bij Fortuna

26.07.2016

Fortuna Sittard heeft twee proefspelers op het trainingsveld mogen begroeten. De komende tijd krijgen Djibril Dianessy (20) en Rudinilson Gomes Brito Silva (22) de kans om in Sittard een contract af te dwingen. De Franse spits Dianessy kwam afgelopen seizoen uit voor het tweede team van Toulouse. Verdediger Rudinilson Silva is international van Guinee-Bissau en stond vorig seizoen bij het Poolse Lechia Gdansk onder contract.

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

26 Jul 2016 15:46
Gohf het aantrekken van talentvolle spelers is niet het probleem. Het betalen van de rekeningen en het trouw blijven aan de club is waar de tegenslag zit met dit pad. Onder de streep is waar de club verantwoordelijk voor blijft, met of zonder investeerder. Daar is het bij ons destijds fout gegaan. Ik hoop voor jullie dat jullie een betrouwbare partner hebben gevonden en dat al die extra's niet nog meer druk op de club gaat leggen. Hoe hoger je klimt op de ladder, hoe harder je kunt vallen, ook als voetbalclub.

Maar dit verhaal kan natuurlijk die ene uitzondering zijn op die negenennegentig slechte ervaringen met investeerders en voetbalclubs. En mocht het lukken zal daar gegarandeerd een succesvolle autobiografie over geschreven worden, over het pad naar succes en overleving. Maar realistisch is het niet, zeker als er geen sprake is van club liefde. (zoals Schrouff)

Maar de keerzijde kan ook zijn dat je na een onverwachte opleving als club en supporters, keihard de vloer raakt, en dat is het ergste afscheid die je als supporter moet meemaken. Hoop doet meer pijn, dan sterven in berusting. Maar behoor je tot die ene procent, dan kan ik alleen maar tegen Fortuna zeggen goed gedaan in een situatie die uitzichtloos was. Maar wees nuchter, dat is beter voor je incasseringsvermogen. ;)
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager, Jacques, Strucht

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jul 2016 16:06
Precies. In de jaren voor ons laatste bijna-faillissement hadden we mensen als Maaskant en Thiebaut rondlopen en voelde promotie voor het eerst in heel lang een serieuze optie. Het halen van de spelers is het probleem niet, het betalen van de rekeningen wel...
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

26 Jul 2016 16:20
Kom op jongens. Niet zo negatief. Gohf wil enkel de gehele waslijst van inkopen gaan laten zien. Dat deed die vorig seizoen en ook de seizoenen daarvoor. Maar dit keer is alles anders heh Gohf.

• Strucht
  • Strucht's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

26 Jul 2016 17:33 - 26 Jul 2016 17:36
Op het eerste gezicht allemaal talentvolle jonge spelers. Maar is de UEFA niet heel streng ( Zie voorbeeld Seraing/White star) voor clubs die in handen zijn van makelaars/stromannen?

Die gaan zich daar wel goed verstaan in het Portugees, Pools, Frans, en Duits :lol:
Last edit: 26 Jul 2016 17:36 by Strucht.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jul 2016 17:49
Strucht wrote: Op het eerste gezicht allemaal talentvolle jonge spelers. Maar is de UEFA niet heel streng ( Zie voorbeeld Seraing/White star) voor clubs die in handen zijn van makelaars/stromannen?

Die gaan zich daar wel goed verstaan in het Portugees, Pools, Frans, en Duits :lol:

Ik zie dat het wel allemaal spelers zijn die nog een club hebben.
Ik denk dan dat die spelers dan inderdaad eigendom zijn van die groep rondom de investeerder en zij bepalen waar die spelers heen gaan.
Ik ben benieuwd welke kant dit opgaat. In Belgie zijn voorbeelden waar dit heeft gewerkt en ook geboeg voorbeelden waar dit niet heeft gewerkt.

• Zoewiezoe
  • Zoewiezoe's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

26 Jul 2016 22:48
Jongens, bottom line is dat Fortuna geen keuze had. Als deze meneer niet was ingestapt was het over-and-out. Dus in die zin ben ik blij dat Fortuna nog bestaat, we in ieder geval nog een derby hebben en we nog steeds kunnen lullen over zij en wij. En hun toekomst? Natuurlijk zeer ongewis. Remember Bilgic. Ik ben in ieder geval blij dat wij in een andere positie zitten en niet afhankelijk zijn van een eenmansbedrijf in verweggistan. Dat is gewoon niet de positie waarin je als fan en club wil zitten.
En hun selectie? We gaan het zien. Ik ga me daar niet druk over maken. Wij bouwen op onze manier en dat is misschien niet zo snel en hip als we allemaal zouden willen maar het is wel de manier die mij de hoop geeft dat ik gewoon naar mijn club kan gaan kijken en dat het nog steeds onze club is. Niet van aandeelhouders, niet van verweggistan, niet van een groothandelaar in chinese produkten, niet van een investeringsmaatschappij met winstdoelstellingen die helemaal niets met voetbal te maken hebben. Gewoen die vaan us. Hup de roeie !
The following user(s) said Thank You: Roei baank, La Chouffe

Time to create page: 0.387 seconds