Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- MVVke
-
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
25 Jul 2016 10:09 - 25 Jul 2016 10:10Boschpoort wrote: De prijs voor de meest debiele opmerking van de week gaat naar Driver.
Iech höb 't al ieder aongegeve, mer iech gaon 't nog 'ns doen;
Dit is inmiddels incident numero zoeväöl op dit forum boe in 'ne moderator 'n raar opmerking plaots, umtot 't neet in zien sträötsje pas.
D'r weurt neet gesjòlle, neet gediscrimineerd, niemes racistisch bejegend. Es grepkes make allewijl al neet mie maag, boe zien v'r daan gebleve??
Veurege kier had 'ch 't euver Noord-Korea, mer dit kier haw iech 't korter bij hoes daan, en oonderwerp-gerelateerd;
Dit is toch behuurlek Erdoganiaans aon 't weure...
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
25 Jul 2016 11:15Overigens, Driver, als je wel eens in het uitvak zit in Sittard, dan weet je dat er sowieso al alcoholarm bier geschonken wordt en dat dat bier afgelopen jaar al na een kwartier op was. Dus zoveel verandert er niet.

- Karakter
-
- Platinum Member
-
25 Jul 2016 11:28Driver maakt een grap en boschpoort geeft zìjn mening over die grap. Waarschijnlijk op persoonlijke titel. Hij heeft het bericht niet verwijderd en geeft als moderator geen waarschuwing of niets. Dan is er toch niks aan de hand?
Niet zo op elkaar liggen schieten joh. Laat dat aan de nieuwe spelers over die vandaag komen!

- Gohf
-
- Platinum Member
-
25 Jul 2016 11:35Jacques wrote: ik snap dat Driver het grappig bedoelt maar hij haalt wat vooroordelen over moslims aan. In het huidige klimaat vinden volgens mij best wat mensen dat beledigend.
Overigens, Driver, als je wel eens in het uitvak zit in Sittard, dan weet je dat er sowieso al alcoholarm bier geschonken wordt en dat dat bier afgelopen jaar al na een kwartier op was. Dus zoveel verandert er niet.
Jullie kunnen tenminste klagen dat het bier op is in het uitvak Jacques. Die luxe hebben wij in Maastricht niet eens

- Schapendonk
-
- Banned
-
25 Jul 2016 12:42 - 25 Jul 2016 12:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
25 Jul 2016 21:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Shef
-
- Banned
-
- Boredass
-
- Platinum Member
-
25 Jul 2016 22:11Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
26 Jul 2016 15:2426.07.2016
Fortuna Sittard heeft twee proefspelers op het trainingsveld mogen begroeten. De komende tijd krijgen Djibril Dianessy (20) en Rudinilson Gomes Brito Silva (22) de kans om in Sittard een contract af te dwingen. De Franse spits Dianessy kwam afgelopen seizoen uit voor het tweede team van Toulouse. Verdediger Rudinilson Silva is international van Guinee-Bissau en stond vorig seizoen bij het Poolse Lechia Gdansk onder contract.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
26 Jul 2016 15:46Maar dit verhaal kan natuurlijk die ene uitzondering zijn op die negenennegentig slechte ervaringen met investeerders en voetbalclubs. En mocht het lukken zal daar gegarandeerd een succesvolle autobiografie over geschreven worden, over het pad naar succes en overleving. Maar realistisch is het niet, zeker als er geen sprake is van club liefde. (zoals Schrouff)
Maar de keerzijde kan ook zijn dat je na een onverwachte opleving als club en supporters, keihard de vloer raakt, en dat is het ergste afscheid die je als supporter moet meemaken. Hoop doet meer pijn, dan sterven in berusting. Maar behoor je tot die ene procent, dan kan ik alleen maar tegen Fortuna zeggen goed gedaan in een situatie die uitzichtloos was. Maar wees nuchter, dat is beter voor je incasseringsvermogen.

- Jacques
-
- Platinum Member
-
26 Jul 2016 16:06Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
26 Jul 2016 16:20Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Strucht
-
- Elite Member
-
26 Jul 2016 17:33 - 26 Jul 2016 17:36Die gaan zich daar wel goed verstaan in het Portugees, Pools, Frans, en Duits :lol:
- Boredass
-
- Platinum Member
-
26 Jul 2016 17:49Strucht wrote: Op het eerste gezicht allemaal talentvolle jonge spelers. Maar is de UEFA niet heel streng ( Zie voorbeeld Seraing/White star) voor clubs die in handen zijn van makelaars/stromannen?
Die gaan zich daar wel goed verstaan in het Portugees, Pools, Frans, en Duits :lol:
Ik zie dat het wel allemaal spelers zijn die nog een club hebben.
Ik denk dan dat die spelers dan inderdaad eigendom zijn van die groep rondom de investeerder en zij bepalen waar die spelers heen gaan.
Ik ben benieuwd welke kant dit opgaat. In Belgie zijn voorbeelden waar dit heeft gewerkt en ook geboeg voorbeelden waar dit niet heeft gewerkt.
- Zoewiezoe
-
- Elite Member
-
26 Jul 2016 22:48En hun selectie? We gaan het zien. Ik ga me daar niet druk over maken. Wij bouwen op onze manier en dat is misschien niet zo snel en hip als we allemaal zouden willen maar het is wel de manier die mij de hoop geeft dat ik gewoon naar mijn club kan gaan kijken en dat het nog steeds onze club is. Niet van aandeelhouders, niet van verweggistan, niet van een groothandelaar in chinese produkten, niet van een investeringsmaatschappij met winstdoelstellingen die helemaal niets met voetbal te maken hebben. Gewoen die vaan us. Hup de roeie !