Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- peeke
-
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
03 Feb 2017 13:36vrijdag 3 februari 2017 om 13:28
Jupiler League-club MVV kan zich niet vinden in het aankoopbeleid van Roda JC en heeft dat op Twitter kenbaar gemaakt. In een tweet haalde de Limburgse club uit naar de rivaal uit de regio.
'Onze trainers hoeven vanavond bij MVV - Achilles geen smoelenboek te hanteren in 't kleedlokaal: nagenoeg zelfde selectie als vorige week', schrijft MVV, verwijzend naar het kooplustige Roda. De club uit Kerkrade versterkte zich in de voorbije transferperiode met maar liefst negen spelers en kreeg daardoor veel kritiek uit de voetballerij.
Bij Roda was er veel mogelijk door de financiële injectie van investeerder Aleksei Korotaev. Aad de Mos haalde al uit naar de club: "Er zit geen visie achter, geen plaatje; niks. Het is lukraak spelers halen. Oliedom. Je moet je eerst verdiepen in spelers voordat je weet of ze bij jouw club passen." Daarmee reageerde hij op de handelwijze tijdens de laatste dagen van de transferperiode.
Read more at www.voetbalprimeur.nl/nieuws/720669/mvv-...#JMuXMkj7DeZv1sZT.99
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
03 Feb 2017 13:38sommige mensen zoeken graag overal iets achter.
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
03 Feb 2017 13:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
03 Feb 2017 14:34www.1limburg.nl/titelstrijd-tussen-vvv-e...v-krijgt-een-vervolg
er is helemaal geen titelstrijd maar L1 vindt het nodig wat extra spanningen te creëren.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
03 Feb 2017 16:09
Ze zeiden dat zij de tweet niet hebben geplaatst, maar MVV. Knap, dit kon mijn buurjongen van 2,5 ook nog constateren.
Enfin, ze vroegen hoe ik het bericht had opgevat. Ik dus gezegd dat Achilles 7 nieuwe spelers heeft aangetrokken, maar dit kennelijk over het hoofd werd gezien. Zij antwoorden dat dit, net zoals de verwijzing naar 045, niet in de tweet vermeld staat. Ik ben toen gestopt met het gesprek, want zij bleven vinden dat het met een knipoog richting 045 was.
Enfin....
- kyleman333
-
- Away
- Senior Member
-
03 Feb 2017 16:35Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
03 Feb 2017 16:56Roda binnen 5 jaar champions leaque.
- Armand
-
- Platinum Member
-
03 Feb 2017 17:29 - 03 Feb 2017 17:29ouwe rot wrote: Korotaev
Roda binnen 5 jaar champions leaque.
Die zelfde dwaas zegt ook dat roda zondag wint met 2-1 van ajax
Geef meteen aan hij serieus je hem moet nemen
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
03 Feb 2017 17:30 - 03 Feb 2017 17:35ouwe rot wrote: Korotaev
Roda binnen 5 jaar champions leaque.
Miljaar...dee mins heet get veul paddoos gehad in zien ommelletsje....
*Oda..in de cl?
Iers mer de naocompetissie teege us matadoore in e kolkende Geusselt euverleeve...

Daan kin dee mins zegke : wats Kebeurd...?
Daswidanja (= goodbye in Ruski taol), mister Slarottimov..!
Zeet ut Sjenski-froont !!!

- Karakter
-
- Platinum Member
-
03 Feb 2017 17:44 - 03 Feb 2017 17:46Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
03 Feb 2017 17:47 - 03 Feb 2017 17:49Lijnsje@tappunt wrote: Ik heb ook met verbazing gekeken naar dit bericht, maar zag dat er een telefoonnummer onder stond waar je met de redactie kon praten. Juist, fftjes met ze gepraat
Ze zeiden dat zij de tweet niet hebben geplaatst, maar MVV. Knap, dit kon mijn buurjongen van 2,5 ook nog constateren.
Enfin, ze vroegen hoe ik het bericht had opgevat. Ik dus gezegd dat Achilles 7 nieuwe spelers heeft aangetrokken, maar dit kennelijk over het hoofd werd gezien. Zij antwoorden dat dit, net zoals de verwijzing naar 045, niet in de tweet vermeld staat. Ik ben toen gestopt met het gesprek, want zij bleven vinden dat het met een knipoog richting 045 was.
Enfin....
Vandaag op 1limburg om 6.20 geplaatst artikel
De titelstrijd tussen VVV Venlo en MVV krijgt vanavond een vervolg
www.1limburg.nl/titelstrijd-tussen-vvv-e...lg?context=section-2
MVV-Achilles
MVV wil in eigen huis tegen Achilles weer eens drie punten pakken. Tegen NAC (1-1) en VVV (2-1 verlies)i lukte dat niet. Ron Elsen moet twee spelers missen, tweede doelman Mikolaj Smyles (knieblessure) en middenvelder Basil Magermans (enkelblessure), Emrullah Güvence daarentegen is weer inzetbaar. Met welk elftal de Gelderlanders in Maastricht aantreden, is niet duidelijk, Achilles haalde namelijk in de winterperiode zeven nieuwe spelers.
Blijkbaar leest de redactie hun eigen artikelen niet, anders hadden ze kunnen lezen dat Achilles waar MVV vanavond tegen speelt 7 nieuwe spelers tijdens de winterperiode heeft gehaald in tegenstelling tot MVV 2 nieuwe spelers.
Net zoals Donald Trump kent de redactie van 1limburg blijkbaar haar eigen alternatieve feiten.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
03 Feb 2017 18:29Bij miech zaot volgens miech 't verkierde keertsje in 't speul
- donny
-
- Premium Member
-
03 Feb 2017 18:36houtengerard wrote:
Sinds wanneer is Benoit Wesly eigenlijk MVV supporter? ""Ik gooi het geld nog liever in de Maas, dan kan ik het tenminste zien drijven"" dat waren zijn laatste woorden over MVV in de krant.
En toch gaat hij nog elke thuis en ook de helft van de uitwedstrijden mee dus je weet er kennelijk toch niet al te veel van af.
Wat betreft zijn "laatste" woorden over MVV in de krant, hij is toch mooi na zijn voorzitterschap (nog steeds) sponsor met minimaal 8 royal club kaarten ieder seizoen en zeker nog tot een paar jaar geleden in de club van 30.
- Armand
-
- Platinum Member
-
03 Feb 2017 18:58 - 03 Feb 2017 18:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Robster-85
-
- Senior Member
-
03 Feb 2017 23:53Please Log in or Create an account to join the conversation.