Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- Hill28
-
- Visitor
-
Re: Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
17 Feb 2017 21:52Of zoals de commentator op Fox zegt: "Je mag dan wel 40 man in je selectie hebben, als het voetbal niet beter wordt dan dit loop je van de ene naar de andere zenuwinzinking..."
Bah Bah..
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
17 Feb 2017 22:11Hill28 wrote: Gadverdamme 3 punten pakken zoals alleen Roda dat kan. 2 ballen van de lijn halen en dan winnen met een halve kans en verreweg het slechtste voetbal wat ik dit seizoen in de Eredivisie heb gezien.
Of zoals de commentator op Fox zegt: "Je mag dan wel 40 man in je selectie hebben, als het voetbal niet beter wordt dan dit loop je van de ene naar de andere zenuwinzinking..."
Bah Bah..
Zoe zuuste mèr weer: "De Stomste boere hubbe de dikste eereppel !
- MVVke
-
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
18 Feb 2017 10:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
18 Feb 2017 11:20Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
18 Feb 2017 11:22Nao Väöre wrote:Hill28 wrote: Gadverdamme 3 punten pakken zoals alleen Roda dat kan. 2 ballen van de lijn halen en dan winnen met een halve kans en verreweg het slechtste voetbal wat ik dit seizoen in de Eredivisie heb gezien.
Of zoals de commentator op Fox zegt: "Je mag dan wel 40 man in je selectie hebben, als het voetbal niet beter wordt dan dit loop je van de ene naar de andere zenuwinzinking..."
Bah Bah..
Zoe zuuste mèr weer: "De Stomste boere hubbe de dikste eereppel !
ik denk hoe dan ook dat we Roda beter niet kunnen treffen in de PO ( als wij en zij daar mochten komen) verdedigend zijn die best lastig te pakken en daar waar wij moeilijk tot scoren komen. Geef mij maar Den Haag als tegenstander !!
- Jacques
-
- Platinum Member
-
20 Feb 2017 13:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Shef
-
- Banned
-
20 Feb 2017 16:13Jacques wrote: Gerucht op werk vernomen: Fortuna zou met alle aankopen in de winter niet voldoen aan licentie-vereisen en nog eens 6 punten aftrek krijgen. Gohf, weet jij iets meer? Als het waar is - met de nadruk op als - gooi je zo de extra punten die je gepakt hebt, weer weg...
Gedeeltelikk waar. Ja fortuna krijgt as woensdag nog 1 straf van de licentiecommissie vd knvb in de vorm van 3 tot 6 punten aftrek.
Natuurlijk is het complete onzin dat dit met onze winteraankopen te maken heeft. Fortuna zit in categorie 1 en staat op pelt bij de knvb dus dan kan je al helemaal niet je salarisbudget overschrijden, als je logisch nadenkt.
Heeft nog allemaal met vorig seizoen te maken.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
20 Feb 2017 17:52Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
21 Feb 2017 08:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Fortuna88
-
- Visitor
-
21 Feb 2017 09:12Vanaf volgend seizoen zal het beter moeten en kunnen we ons geen punten aftrek of iets dergelijks permitteren. Hoop dat Fortuna zich hiervan bewust is.
- RedWhiteArmy
-
- Elite Member
-
- MOF NOT TOF
21 Feb 2017 10:16Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
21 Feb 2017 13:33Fortuna heeft meermaals de KNVB willens en wetens misleid, was de koning van trucjes als geld storten één dag voor meetmoment en dag later weer terugstorten. Ik snap dat de KNVB in het verleden daarom kritisch naar Fortuna keek en strikt in de regels was. Zo hanteerde Fortuna de regels namelijk zelf ook. Altijd op zoek naar een maas in de wet in plaats van de regels te gebruiken om een gezonde bedrijfsvoering te hebben. Let wel: dit was voor Fortuna destijds de enige manier om te overleven, dus ik snap het best. Maar ik snap ook dat de KNVB/licentiecommissie in het verleden erg kritisch naar Fortuna keek.
Daarbij was Fortuna vorig seizoen weer eens technisch failliet en hebben ze - als ik het me goed herinner - een aantal deadlines gewoonweg niet gehaald. Aanleveren cijfers en zo.
Voor MVV gold in het verleden hetzelfde. Goumans en Jongen et cetera hebben echt wel wat fratsen uitgehaald, deadlines niet gehaald, niet aan verplichtingen voldaan. We kregen daar ook vaker boetes voor. Uiteindelijk werden we gered, maar helaas begonnen we daardoor wel flink in de min aan het seizoen 2010-2011.
Een club als Twente bijvoorbeeld, kreeg ook 6 minpunten. Ook daar werd bewust de boel misleid. Helaas voor ons is bijvoorbeeld een Roda veel slimmer: die zorgen dat ze aan de licentie-vereisten voldoen. Dus liever wat geld in kas houden voor een meetmoment, dan de huur aan de gemeente te voldoen. Zij hebben het geluk dat ze een gemeente hebben die daar in meegaat.
Welke andere club vind jij dat met meer wegkomt dan Fortuna en MVV?
- MafVaanVoetbal
-
- Visitor
-
21 Feb 2017 23:38Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jo70
-
- Platinum Member
-
22 Feb 2017 20:56MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
- Armand
-
- Platinum Member
-
23 Feb 2017 07:43 - 23 Feb 2017 07:43Jo70 wrote: Thierry Henry bij Aachen Nord. Het moet niet gekker worden!!
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
Tja er word daar toch wat teweeg gebracht kunnen wij helaas alleen van dromen