Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• noake
  • noake's Avatar
  • New Member
  • New Member

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

15 Mar 2017 16:02
Tini Ruijs stopt als trainer bij Fortuna Sittard

Assistent-trainer Tini Ruijs stopt bij Fortuna Sittard vanwege privé-omstandigheden.

Zowel de trainer zelfs, als de club uit Sittard wil verder geen details geven. De spelers zijn woensdagmiddag op de hoogte gebracht.

Fortuna wil Ruijs wel graag behouden. Binnenkort praten ze over een mogelijke rol binnen de Academy in het volgende seizoen.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Kletswief
  • Kletswief's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Mar 2017 17:11
In de gazet van de leugeneer weer een propaganda stukje over de Rus van Aken-noord. Over het belangrijkste onderwerp in deze... waar komt dat geld vandaan... is dit eerlijk geld?... Is dit een wonderboy die al op jonge leeftijd zijn fortuin heeft verdiend en dit nu geld van (?) mag verkwisten? Nee de journalisten in deze houden het op een belrondje wat niks oplevert en vermelden waar de jongeman stage heeft gelopen en relatiemanagers bij een bank is geweest...? dat dit mooi betaalde baantjes zijn prima... maar wist niet dat je er zo snel miljonair mee werd... anders moet usMVVke toch maar een met de relatiebeheerder van de Rabobank maar eens bellen... Nee verder werd niet gespit... Lijkt wel of de heren journalisten het reisje van Aken-noord wel vergoed hebben gekregen om weer eens PR te maken. :puke:

• Roei baank
  • Roei baank's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

18 Mar 2017 20:02
Das Wort zum Sonntag: Danke Twente.
Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
The following user(s) said Thank You: Jacques, Zoewiezoe

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Mar 2017 09:17
Het lijkt er een beetje op dat het onderin de eredivisie tussen vier clubs zal gaan, er is een gaatje tussen Sparta/NEC op 28 punten en de ploegen daaronder, Excelsior (24), Roda (23), ADO (22) en Go Ahead (20).

Qua spel schat ik Excelsior het hoogste in van die ploegen. Die hebben met Zwolle, Sparta, NEC en ADO ook nog vier te winnen wedstrijden.

Onze vrienden uit Kerkklaar spelen de meeste wedstrijden waardeloos, maar weten af en toe te pieken. Met ADO, Zwolle en Sparta (overigens krijgen ze die drie in de komende vier wedstrijden, na 15 april zal veel duidelijk zijn) hebben zij drie op papier gemakkelijke wedstrijden.

ADO speelt erg zwak, lijkt totaal geen idee achter te zitten. Met Roda, Sparta en Excelsior ook drie tegenstanders die dit seizoen geen hoge ogen gooien.

Go Ahead ten slotte. Speelt beter voetbal dan Roda en ADO, leuker om te zien, zit duidelijk een idee achter. Maar het is gewoon niet goed genoeg. Aangezien zij alleen nog Sparta als "gemakkelijke" tegenstander krijgen, verwacht ik dat zij direct gaan degraderen. Zonde, ik had daar graag een andere naam zien staan ;)

In mijn achterhoofd ben ik bang dat Roda met het hun kenmerkende geluk op de laatste dag opeens 15e komt te staan. Van de andere kant, gezien het programma én gezien hun veldspel zou Excelsior nog veel punten moeten kunnen pakken. Eerstkomende twee tegenstanders van Roda: ADO en Zwolle. Verliezen ze twee keer, dan breekt daar (terecht) blinde paniek uit.

Het worden interessante weken.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Anna D., Tuor, Ivinho, Josef1982, Zoewiezoe

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 Mar 2017 06:13
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• Kay
  • Kay's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

21 Mar 2017 09:38
Weggooien lijkt me geen geweldige witwastactiek.

• Badjakker
  • Badjakker's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Red White Dynamite

21 Mar 2017 12:08

Hi Jacques,

Is er al bekend of en zo ja, hoeveel er is witgewassen via de Emirates NBD bank?

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 Mar 2017 12:12
Badjakker wrote:
Hi Jacques,

Is er al bekend of en zo ja, hoeveel er is witgewassen via de Emirates NBD bank?

357 nmiljoen dollar dus.

Van deze site:

www.occrp.org/en/laundromat/the-russian-laundromat-exposed/
The following user(s) said Thank You: Ben Salemans, Tuor

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

21 Mar 2017 16:59
Maar daar had meneer Korotaev natuurlijk níets mee te maken. Wie dat durft te suggereren kan een stadionverbod in 045 tegemoet zien.
Hoe hij wel aan zijn miljoenen komt? Gewoon hard werken natuurlijk, verstandig beleggen en een beetje geluk. Simpel, kan iedereen. toch?
The following user(s) said Thank You: Jacques

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

21 Mar 2017 17:06
Uit het artikel in VI ( www.vi.nl/pro-kennismaking/zoektocht-naa...eroom-korotaev-1.htm ):

"Na zijn afstuderen in 2007 krijgt Korotaev een baan aangeboden bij UBS, maar stapt als 22-jarige in 2008 over naar HSBC Private Bank in Genève"

Goh, laat die twee banken nu ook eens hoog staan op de lijst van witwassende banken...
The following user(s) said Thank You: Jacques

• krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 Mar 2017 19:37
Boschpoort wrote: Uit het artikel in VI ( www.vi.nl/pro-kennismaking/zoektocht-naa...eroom-korotaev-1.htm ):

"Na zijn afstuderen in 2007 krijgt Korotaev een baan aangeboden bij UBS, maar stapt als 22-jarige in 2008 over naar HSBC Private Bank in Genève"

Goh, laat die twee banken nu ook eens hoog staan op de lijst van witwassende banken...
Ik spreek geen oordeel uit over de sponsor van Kerkrade. Mag ook niet als wij de feiten niet kennen. Als er iets niet klopt dan zal dat vroeg of laat wel naar buiten komen. Ik richt mij liever op MVV. Eerlijk beleid, proberen de schulden af te lossen en toch prestaties leveren. En dat doen we goed. Wat anderen doen, whatever. doe maar. Ik ben trots op hoe wij bezig zijn, al zou ik, net als alle anderen, meer willen zien. Maar, dat kun je nu eenmaal niet afdwingen.
The following user(s) said Thank You: Jacques, jovkle

• peeke
  • peeke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Mar 2017 08:17
Terugkerende vraag bij Roda: 'Anelka heb ik laatste weken niet gesignaleerd'

Nicolas Anelka is adviseur van Roda JC, maar heeft zijn gezicht in Kerkrade al een tijdje niet laten zien. Dat zegt Tom Van Hyfte, na een vraag over het aanstaande Eredivisie-duel met ADO Den Haag.

De wedstrijd over anderhalve week is cruciaal voor Roda. Vandaar de vraag of Anelka misschien weet hoe de Limburgers in Den Haag kunnen weten. "Haha, gaat die vraag nu iedere keer komen? De laatste weken heb ik hem niet op de club gesignaleerd", aldus Van Hyfte tegen Voetbal International.

Roda staat zestiende in de Eredivisie na de nederlaag tegen FC Twente (0-3). Van Hyfte keek vanaf de tribune toe omdat hij geschorst was. "Frustrerend. Ik heb dat nog niet zo vaak meegemaakt. Maar zittend op zo’n stoeltje heb je meer stress dan op het veld. Ik had geen enkele invloed, dat is niet fijn."

ADO Den Haag – Roda is na de interlandbreak een echte degradatiekraker. De Residentieclub staat zeventiende, met een puntje minder dan Roda.
Groeten oet ; Hamburg . duitsland

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Mar 2017 22:25
Robert Maaskant is de nieuwe trainer van Go ahead Eagels , Gaat het hem lukken om boven Roda jc te eindigen ????????

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

31 Mar 2017 21:31
Vuile strontboeren, 0-3!

Wánneer ze kampioen worden is de vraag? NIET DUS!

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

31 Mar 2017 21:54
Ze zullen straks nog minimaal 8 punten voor staan op Jong-Ajax, maar als je ziet hoe ze nu spelen.. Dan vraag je je af, hoe heeft MVV het daar laten liggen.

Uiteindelijk zie je dat geen enkele ploeg in de JL het volhoudt om het hele seizoen constant te presteren/te winnen.

Alles bij elkaar toch maar een matig ploegje dat straks promoveert.

Time to create page: 0.404 seconds