Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

24 Apr 2017 12:07
Nog geen uur later: NEC ontslaat Hyballa en Anastasiou maakt bekend dat hij na dit seizoen naar Kortrijk gaat.

Ik vond die Hyballa op zich geen verkeerde trainer, zou hem graag bij ons zien. Gedreven, nieuwe ideeën. Maar als je 11 keer verliest in 12 wedstrijden wordt je overal ontslagen. NEC speculeert op schokeffect, en alhoewel ik niks met NEC hebt hoop ik met ze mee ;)

Of het verhaal van Anastasiou veel uitmaakt betwijfel ik. Ook al maakt het voor zijn eigen toekomst nu weinig meer uit of Roda er in blijft of niet, hij zal echt wel alles geven de komende weken. Al was het alleen maar omdat play-offs betekent dat hij niet met vakantie kan. Je kunt een boom opzetten over spelers die nu niet meer voor hem door het vuur gaan of zo. Maar daar geloof ik niet zo in eigenlijk, denk dat die spelers sowieso al niet speelden voor Anastasiou.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Apr 2017 13:08
Clubs met wanbeleid dienen afgestraft te worden, oftewel: hopelijk een degradatie voor NEC. Ze zijn geen haar beter dan Roda wat beleid betreft. Elk jaar een blik opentrekken met middelmatige buitenlandse spelers en hopen dat er wat tussenzit.

Overigens weet ik niets over de trainer Hyballa. Veel sympathie rondom zijn persoon is toch vooral ontstaan omdat hij 'zo lekker gek doet' en bij VI is aangeschoven. Een herkansing bij een club als Sparta zou ik wel zien zitten, maar het gokken bij MVV hoeft voor mij niet zo. Gelukkig zal dat ook niet gebeuren.
The following user(s) said Thank You: Josef1982

• De Zwarte Vogel
  • De Zwarte Vogel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • nao väöre

25 Apr 2017 18:00
Jacques wrote: NEC speculeert op schokeffect, en alhoewel ik niks met NEC hebt hoop ik met ze mee.
Ik hoop vurig op (een voetcombi naar) NEC-MVV!

• Kay
  • Kay's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

26 Apr 2017 11:52
KNVB vertraagt investeringen Korotaev in Roda JC

Aleksei Korotaev, de man die sinds het begin van dit kalenderjaar de nieuwe eigenaar van Roda JC Kerkrade is, wordt het bemoeilijkt om in zijn club te investeren. Dat wordt althans gezegd door diens woordvoerder, Antoine Casanova. De nationale voetbalbond zou onder meer druk doende zijn met een screeningsproces.

"Ook al heeft Aleksei nu slechts een minderheid, toch heeft de KNVB besloten om de aandelenoverdracht te onderzoeken. In mijn opinie is hij wat teleurgesteld in de houding en benadering van de KNVB", spreekt Casanova in De Limburger. Korotaev laat zich niet vaak in de publiciteit zien, iets wat Casanova mede door de voetbalbond komt. "De screening blijkt veel grondiger dan Aleksei had verwacht."

Korotaev's interesse in de club uit Kerkrade is onverminderd groot, zo weet Casanova. "Zijn passie voor sport en toewijding aan Roda JC blijven onveranderd." Twee competitieronden voor het sluiten van de markt staat Roda JC op een vijftiende plaats: de Limburgse club is slechts twee punten los van nacompetitieplaatsen. Op technisch vlak zal het één en ander veranderen: directeur Tom Caanen werd in een eerder stadium al naar huis gestuurd, coach Yannis Anastasiou neemt na dit seizoen zelf de benen.

www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/315275/knv...korotaev-in-roda-jc/
The following user(s) said Thank You: Jacques

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

26 Apr 2017 15:08 - 26 Apr 2017 15:09
.
Last edit: 26 Apr 2017 15:09 by Hill28.

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

26 Apr 2017 15:08 - 26 Apr 2017 15:11
Nou Ik zou Hyballa wel graag in Maastricht zien. Die probeert spelers in elk geval maximaal te motiveren en ik vind hem goed overkomen. Nogmaals respect voor Elsen. Hij haalt regelmatig goede spelers hierheen en moet zeker bij MVV blijven in een technische rol en/of bij de jeugd.
Last edit: 26 Apr 2017 15:11 by Hill28.

• Driver
  • Driver's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 May 2017 05:26
Beschuldigd van uitschrijven ongedekte cheque

Roda-Rus in de cel

Gisteren, 05:30 Raymond Kerckhoffs Bart Mos

Amsterdam - Al maanden was de redder van Roda JC spoorloos. Nu blijkt waarom: de nieuwe financier van de Limburgse voetbalclub, de in Dubai wonende Aleksei Korotaev, blijkt afgelopen februari te zijn gearresteerd. Sindsdien zit hij vast. Al zijn bezittingen zijn bevroren.

De aanhouding van de 35-jarige Aleksei Korotaev vond plaats op 10 februari, toen hij arriveerde op Dubai International Airport. Dat was slechts een week na zijn entree bij Roda in Kerkrade.
Bron: DE TELEGRAAF
The following user(s) said Thank You: Jacques, Tuor, Puime

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 May 2017 08:36
Wat een genot om het prikbord van onze oosterburen te lezen deze ochtend. Het schiet op en neer, van mensen die "zie je wel" zeggen, naar mensen die denken dat dit de kop gaat kosten van Roda, tot de mooiste groep: de mensen die doen alsof maandenlang vastzitten in Dubai niets voorstelt en zeker weten dat alles goedkomt. Het is een hetze van de media. Een complot. :lol: :lol: :lol:
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• middenstip
  • middenstip's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 May 2017 08:57
Als hier de helft van waar is, kan het niet anders dat de knvb, roda hier voor bestraft [punten aftrekt].
Andere degradatie candidaten, zullen ook wel van zich laten horen!!

• Badjakker
  • Badjakker's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Red White Dynamite

04 May 2017 09:42 - 04 May 2017 09:42
Iets met een luchtbel en ..... BOEM!

Is de tijd dan eindelijk rijp?
Last edit: 04 May 2017 09:42 by Badjakker.
The following user(s) said Thank You: houtengerard, Josef1982

• Jo70
  • Jo70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 May 2017 10:22
Ik heb in elk geval een hele leuke dag. Vooral op m'n werk waar voornamelijk Aachen-Nord supporters zitten. Wat kan leedvermaak toch leuk zijn!!

Maar ja ze gaan in elk geval binnen 5 jaar CL spelen. Plaats van handeling is het tafelvoetbalspel in een of andere gevangenis!!!

HEERLIJK, HEERLIJK EN NOG EENS HEERLIJK!!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

• Tuor
  • Tuor's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 May 2017 11:24
Ge-nie-ten dit!

En natuurlijk niet onverwacht. Iedereen zonder roze bril kon zien dat het hele verhaal van Korotaev aan alle kanten rammelde. Heel opmerkelijk ook dat dit sinds 10 februari al aan de gang is en het nu pas uitkomt. Lekker bezig, heren journalisten!.

Jammer dat Roda al bijna veilig is. Lekker ook weer dat dat voor de zoveelste keer mede gebeurd dankzij het aantrekken van een berg spelers in januari, in tegenstelling tot de concurrentie. Enfin, de KNVB staat erbij en kijkt ernaar... Nu maar hopen dat de tegoeden van deze man nog enkele maanden bevroren blijven. Liefst in elk geval tot einde komende transferperiode. Of totdat salarissen niet meer betaald kunnen worden, iets dat natuurlijk een reeel gevaar is met een selectie van 32 man. We gaan het zien, de paniek lijkt me getuige het statement van Roda ('wij weten ook van niks') behoorlijk groot.

En ook is dit weer even een goeie reminder wat een buitelandse investeerder meestal oplevert: gezeik en ellende. Buiten houden bij ons dit soort types!

• Roei baank
  • Roei baank's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 May 2017 11:26
Jo70 het wordt nog leuker
Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Attachments:

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

04 May 2017 11:32
Ach, dat kan iedereen toch weleens gebeuren dat je een ongedekte cheque uitschrijft, of van elkaar uitschrijft. Is volkomen normaal in de beschaafde wereld.
Wel jammer dat hij hierdoor juist de Champions League op TV heeft moeten missen, toch een van zijn favoriete competities naar eigen zeggen.

Ik heb alvast de popcorn besteld. Ik kan niet wachten tot mister damage control vanmiddag weer het toneel bestijgt met een verklaring. Is de Gemeenteraad al ingelicht? Of geloven ze nog steeds in hun Richie Rich?

FC Spartelen en Schoonspringen, je verwacht het niet he... :lachen:
The following user(s) said Thank You: Tuor

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 May 2017 11:34 - 04 May 2017 11:35
Is hei mesjiens eine in staot um in good, begriepelek nederlands clubs es GAE, NEC en Sparta eve fien te wieze op 'n meugelek protes bij de KNVB, aongaonde de stand vaan zake bij ''der verein''??

Jacques, Houte, hiere Salemans, get veur uuch? ;)
Last edit: 04 May 2017 11:35 by MVVke.

Time to create page: 0.398 seconds