>
Ontvangen bedankjes 556
opadiehard schreef : Vandaag in ddl...het dagelijks bestuur (4 koppig)stapt op en maakt plaats voor een andere bestuursvorm!
De huidige directie moet dan die taken over nemen...ook geven de huidige bestuurders aan dat ze veel energie hebben gebruikt om fortuna in de afgelopen jaren te behoeden voor...vul maar in ...ik weet niet wat ik er van moet denken,maar ergens ...gr opa .
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
seppo schreef :
Punker73 schreef :
sjoen-mestreech schreef : goed ideetje voor fortuna. zet volgende week tijdens fortuna-mvv een 2tje op het totoformulier met een inleg van 5000 euro.
Daar hebben ze niks aan .... met een 1,1 hebben ze net 500 euro winst. Geloof maar niet dat voor deze wedstrijd MVV op2,5 tegen 1 staat
Ik gok dat MVV zelfs tussen 2.4 en 2.8 krijgt als quotering.
Zet je dat ook zelf in of verwacht je dat iemand anders het zal inzetten? Net zoals met de vraag of iemand al een spandoek heeft gemaakt over mohamed nacer en fortuna is een bedelclub.Danny 72 schreef : Idd boschpoort, is echt een bedelclub gewoorre.
Dus venaovend ,in dee betonblok.
fortuna is een bedelclub, fortuna is een bedelclub
Dus? Daarom ons maar verlagen tot het niveau van hun? Als jij dat wilt doen, prima ga je gang, ik verlaag me niet tot zo'n niveau.Danny 72 schreef : Beste wsly,
Weet niet hoelang je al naar mvv gaat kijken, maar toen wij in de shit zaten en dachten met bilgic een geld schieter te hebben, hebben zij daar meteen gebruik van gemaakt.
Ze hadden toen de tekst 1234567 waar zijn jullie doekjes gebleven.
Dus je moet niet zeuren,overigens ze kotsen op ons als metreechteneren kijk mer uns op fortunahome.
Kijken of je het dan nog voor ze opneemt?
En trouwens dat hoort zo te zijn een gezonde revaliteit.
Prettige match straks, hopelijk winnen veer
wsly schreef : Niks is makkelijker dan een stuk stof te pakken en daar met een spuitbus of kwast iets op te kalken.
Jean schreef :
wsly schreef : Niks is makkelijker dan een stuk stof te pakken en daar met een spuitbus of kwast iets op te kalken.
Op de bank zitten en wachten totdat iemand anders het doet is toch echt een stuk makkelijker..
Schapendonk schreef : Ik denk als je gaat liggen, het nog gemakkelijker wordt