Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

13 dec 2012 09:07
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #496

opadiehard schreef : Vandaag in ddl...het dagelijks bestuur (4 koppig)stapt op en maakt plaats voor een andere bestuursvorm!
De huidige directie moet dan die taken over nemen...ook geven de huidige bestuurders aan dat ze veel energie hebben gebruikt om fortuna in de afgelopen jaren te behoeden voor...vul maar in :daag: ...ik weet niet wat ik er van moet denken,maar ergens B) ...gr opa ;).

ier het bericht

Bestuur Fortuna Sittard treedt terug

Het voltallige bestuur van Fortuna Sittard, bestaande uit Wil Meijers, Wil Helwig, Jack Aerts en Marcel Tinnemans, legt nog deze maand zijn taken neer. Dat heeft de clubleiding woensdagavond de nieuwe directie en de Raad van Toezicht laten weten.

Voornaamste reden voor het terugtreden van het bestuur is dat de bestuurlijke taken en de uitvoering van het beleid inmiddels voor een groot deel in handen zijn van de onlangs aangestelde vierkoppige directie. Ook voelt het bestuur na vier tropenjaren langzaam de energie wegvloeien die nodig is om een club in zorgen als Fortuna Sittard nog dagelijks te leiden.
“Het moment om plaats te maken is gekomen”, vindt voorzitter Wil Meijers. “We hebben een nieuw directieteam met veel commerciële, juridische en sportieve feeling. Die kunnen de club voortreffelijk runnen. Daar hebben we alle vertrouwen in.”
Het vertrek van de huidige clubleiding betekent niet automatisch dat er op korte termijn een nieuw bestuur zal aantreden. In het certificatenplan dat de nieuwe directie voor ogen heeft zou de club strikt genomen ook zonder bestuur kunnen voortbestaan. “Dat is een beslissing die de certificaathouders op enig moment moeten nemen.”
Lees voor meer nieuws over het bestuursbesluit en een achtergrondverhaal de krant van donderdag 13 december.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2012 09:17 13 dec 2012 09:19 door Dixi.
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #497
Een ander bericht in de krant van vandaag dat wel een glimlach op mijn gezicht tovert....
Interview met Gerard Wielaert.

Is er dan niet meer financiële speelruimte door de gestegen media-inkomsten na de deal met FOX?
„Die Die extra inkomsten kun je eigenlijk wegstrepen tegen de afname van sponsorinkomsten en minder opbrengsten uit de kaartverkoop.
Overigens geldt dat voor heel veel clubs in de eredivisie, daarin staan we zeker niet alleen.”

Dus een garantie dat er versterkingen komen, kunt kunt U niet niet geven.
„Als je me nu vraagt: komen er zeker twee nieuwe spelers bij, durf ik dat niet met ‘ja’ te beantwoorden.
Zoals het er nu voorstaat, wordt dat heel lastig. Maar de situatie kan altijd veranderen. Hoewel er nu geen concrete interesse is, kan bijvoorbeeld een speler worden verkocht."

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

13 dec 2012 09:57
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #498
En in plaats van het te hebben over de problemen bij Fortuna probeert Fortunahome de sfeer positief te houden met het artikel: "Goed nieuws: sponsors nog steeds belangstelling!"

nog geen woord over de ratten die het zinkende schip verlaten

13 dec 2012 19:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #499
Ik kon het niet laten en ben het ook eens gaan lezen. Ze zijn zelfs met een hoofdsponsor in gesprek! :lolno:

Het ergste is dat de meeste reacties daar zijn in de trant van "goed nieuws", terwijl het enige wat in het artikel staat, is dat ze in gesprek zijn met potentiële sponsoren. Ja, dat is iedere club ter wereld. Dat die sponsor die vorige maand gepresenteerd zou worden, die sponsor waar de hele Jupiler League jaloers op zou zijn, er nog altijd niet is, dat negeren ze fijn.

Fortunahome is een propagandamachine, een goednieuwsshow. Ik begrijp dat ook nog best gezien de positie waarin ze verkeren. Maar als niet-fortunafan is die site ronduit lachwekkend om te lezen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

13 dec 2012 22:34
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #500

seppo schreef :

Punker73 schreef :

sjoen-mestreech schreef : goed ideetje voor fortuna. zet volgende week tijdens fortuna-mvv een 2tje op het totoformulier met een inleg van 5000 euro. :lachen: :lachen:

Daar hebben ze niks aan .... met een 1,1 hebben ze net 500 euro winst. Geloof maar niet dat voor deze wedstrijd MVV op2,5 tegen 1 staat :lachen: :lachen:

Ik gok dat MVV zelfs tussen 2.4 en 2.8 krijgt als quotering.

Tussen de 2.6 en 2.8 is het geworden dus ;) Fortuna favoriet volgens de bookies

14 dec 2012 07:43 14 dec 2012 07:44 door damske.
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #501
Fortuna €2,35 Gelijkspel € 3,30 MVV € 2,60 .(bwin)
Dus dat is simpel,als Fortuna een zekerheidje wilin deze wedstrijd mbt het gokken
zal het moeten gaan voor de veilige (en is safe) een overwinning voor MVV.
Willen ze een klapper maken moeten ze op een gelijkspel gokken :lachen: :lachen: :lachen:
1-3

14 dec 2012 08:43
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #502
Dan kunnen ze beter op telstar inzetten en hopen net zoals wij dat hopen dat Sparta de draad kwijt is na vorige week.

20:00 Sparta Rotterdam - Telstar 1,35 4,80 7,25 Bij winst

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

14 dec 2012 08:44
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #503

“We hebben een nieuw directieteam met veel commerciële, juridische en sportieve feeling. Die kunnen de club voortreffelijk runnen. Daar hebben we alle vertrouwen in.”

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

14 dec 2012 10:10
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #504
Idd boschpoort, is echt een bedelclub gewoorre.
Dus venaovend ,in dee betonblok.
fortuna is een bedelclub, fortuna is een bedelclub

14 dec 2012 11:44 14 dec 2012 11:45 door wsly.
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #505

Danny 72 schreef : Idd boschpoort, is echt een bedelclub gewoorre.
Dus venaovend ,in dee betonblok.
fortuna is een bedelclub, fortuna is een bedelclub

Zet je dat ook zelf in of verwacht je dat iemand anders het zal inzetten? Net zoals met de vraag of iemand al een spandoek heeft gemaakt over mohamed nacer en fortuna is een bedelclub.

Mensen die dit soort opmerkingen maken zijn vergeten dat wij in het zelfde schuitje zaten een aantal jaren geleden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gohf

14 dec 2012 11:57
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #506
Beste wsly,

Weet niet hoelang je al naar mvv gaat kijken, maar toen wij in de shit zaten en dachten met bilgic een geld schieter te hebben, hebben zij daar meteen gebruik van gemaakt.
Ze hadden toen de tekst 1234567 waar zijn jullie doekjes gebleven.
Dus je moet niet zeuren,overigens ze kotsen op ons als metreechteneren kijk mer uns op fortunahome.
Kijken of je het dan nog voor ze opneemt?
En trouwens dat hoort zo te zijn een gezonde revaliteit.
Prettige match straks, hopelijk winnen veer

14 dec 2012 12:07
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #507

Danny 72 schreef : Beste wsly,

Weet niet hoelang je al naar mvv gaat kijken, maar toen wij in de shit zaten en dachten met bilgic een geld schieter te hebben, hebben zij daar meteen gebruik van gemaakt.
Ze hadden toen de tekst 1234567 waar zijn jullie doekjes gebleven.
Dus je moet niet zeuren,overigens ze kotsen op ons als metreechteneren kijk mer uns op fortunahome.
Kijken of je het dan nog voor ze opneemt?
En trouwens dat hoort zo te zijn een gezonde revaliteit.
Prettige match straks, hopelijk winnen veer

Dus? Daarom ons maar verlagen tot het niveau van hun? Als jij dat wilt doen, prima ga je gang, ik verlaag me niet tot zo'n niveau.

Mijn reactie op jou was voornamelijk omdat je vroeg of iemand al een spandoekje had gemaakt en vervolgens hier weer komt met een liedje voor vanavond. Als je het wilt doen, ga je gang, ik zal je niet tegenhouden, in tegenstelling zelfs.. ik moedig je aan om het initiatief te nemen en eens te laten zien dat het niet altijd op anderen neer moeten komen om spandoeken te maken of liedjes in te zetten. Niks is makkelijker dan een stuk stof te pakken en daar met een spuitbus of kwast iets op te kalken.

Maar ga je gang, dan verwacht ik vanavond een spandoek en een liedje in het uitvak.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Gohf

14 dec 2012 12:12 14 dec 2012 12:13 door Jean.
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #508

wsly schreef : Niks is makkelijker dan een stuk stof te pakken en daar met een spuitbus of kwast iets op te kalken.

Op de bank zitten en wachten totdat iemand anders het doet is toch echt een stuk makkelijker..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

14 dec 2012 12:17
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #509
Ik denk als je gaat liggen, het nog gemakkelijker wordt :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Gohf

14 dec 2012 12:29
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #510

Jean schreef :

wsly schreef : Niks is makkelijker dan een stuk stof te pakken en daar met een spuitbus of kwast iets op te kalken.

Op de bank zitten en wachten totdat iemand anders het doet is toch echt een stuk makkelijker..

Schapendonk schreef : Ik denk als je gaat liggen, het nog gemakkelijker wordt :lol:

Daar hebben jullie inderdaad gelijk in :p.

Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden