Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
09 dec 2012 14:24
Maosbrögk
Platinum Boarder
Tsja...het zijn toch Duitsers hè...
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
09 dec 2012 14:25
09 dec 2012 14:28 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
D'n duvel sjit altied op de groetste houp
Mijjaar wat hubbe dee Pruuse 'n gelök
't is zjus wat Maosbrögk zeet: het zijn Duitsers.
En dee hubste pas ligge es de sjeits veur de letste kier geflote heet.
Aon de géng
09 dec 2012 14:32
les rouges blancs
Platinum Boarder
jaommer ...mer tog este nao teleteks pagina 819 kieks, daan....
zeet de eenzjelsaajt tribuun
met väöl plezeer...
en Forlaajf...
Opa...
Pinobel...
de Prultraas West oes Kirchrao
en dee altied zoen nao graasruikend sigerretsje paaft...
Roej Baank, Houte Sjra en Sjraveleer
zo.. en noe nog die oet Breda ein um die oere en daan is miene daag kompleet !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
09 dec 2012 16:03
les rouges blancs
Platinum Boarder
jammer voor *oda... Venlo staat voor
09 dec 2012 16:28
vvv gewonnen van vitesse 3-1
11 dec 2012 08:16
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Financiële huishouding Fortuna nog altijd niet op orde
De financiële huishouding van Fortuna Sittard is nog altijd niet op orde. De club heeft te kampen met grote schulden en belastingachterstanden.
Dat meldt het bestuur van de Limburgse club maandagavond. De club heeft momenteel te kampen met een schuldenlast van ongeveer 1,5 miljoen euro. Martin Masset, voorzitter van de club, vertelt ook dat daar ongeveer 2 ton belastingschuld bij zit.
AGOVV-Apeldoorn heeft te kampen met dezelfde schuldenlast als Fortuna Sittard. De club uit Apeldoorn kan het waarschijnlijk niet bolwerken en gaat failliet. Dat is bij Fortuna niet het geval voegt Masset toe aan het nieuws. De club heeft betalingsafspraken gemaakt met de fiscus over de aflossing van de schuld.
www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/fortun...ABn-nog-niet-op-orde
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
12 dec 2012 11:58
Danny1983 schreef : De club heeft betalingsafspraken gemaakt met de fiscus over de aflossing van de schuld.
Daar sta ik toch even van te kijken ... volgens mij heeft Fortuna dat een paar jaar geleden ook al eens gedaan en werd toen heeeeeeel duidelijk gecommuniceerd dat de bealsting dienst dit niet meer zou doen (volgens mij n.a.v. het feit dat MVV dit ook geprobeerd heeft).
Of zit ik nu te "wauwelen"??
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
12 dec 2012 12:02
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Punker73 schreef :
Danny1983 schreef : De club heeft betalingsafspraken gemaakt met de fiscus over de aflossing van de schuld.
Daar sta ik toch even van te kijken ... volgens mij heeft Fortuna dat een paar jaar geleden ook al eens gedaan en werd toen heeeeeeel duidelijk gecommuniceerd dat de bealsting dienst dit niet meer zou doen (volgens mij n.a.v. het feit dat MVV dit ook geprobeerd heeft).
Of zit ik nu te "wauwelen"??
Nee, geen wauwelen daar staat me ook wat van bij.
Maar in het voetbal kan alles dat weet je toch sommige clubs hebben een streepje voor andere weer niet er word altijd met 2 of meerdere maten gemeten!
12 dec 2012 12:15
Komt natuurlijk omdat ze inmiddels een sponsor (150 K+) hebben weten te strikken waar heel de Jupiler league jaloers op is. Oh, wacht...
12 dec 2012 12:21
Ze zijn er wel in geslaagd afspraken met de KNVB te maken dat ze geen boete hoeven te betalen voor die bom op het veld die bij de vorige derby Job Bulters bijna een hand kostte.
Toch knap, zou MVV niet gelukt zijn. Wij krijgen een wedstrijd zonder publiek + boete als een plastic beker met bier het veld op vliegt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
12 dec 2012 12:30
Nao Väöre
Platinum Boarder
Boschpoort schreef : Ze zijn er wel in geslaagd afspraken met de KNVB te maken dat ze geen boete hoeven te betalen voor die bom op het veld die bij de vorige derby Job Bulters bijna een hand kostte.
Toch knap, zou MVV niet gelukt zijn. Wij krijgen een wedstrijd zonder publiek + boete als een plastic beker met bier het veld op vliegt.
Dan had Job moeten weigeren om verder te spelen. Te veel angst op herhaling.
De wedstrijd zou dan waarschijnlijk gestaakt zijn en Fortuna had puntenaftrek gekregen of een regelementaire 3 - 0 nederlaag mogen bijschrijven.
Het gevolg zou dan zijn geweest: Fortuna degradeert naar de amateurs.
Aon de géng
12 dec 2012 12:42
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Roda JC denkt aan in opspraak geraakte Sno
Roda JC gaat mogelijk een nieuwe poging wagen om Evander Sno te strikken. De middenvelder stond afgelopen zomer al op het lijstje van de Limburgers, maar de oud-Ajacied koos toen voor een avontuur bij NEC. Inmiddels lijkt hij evenwel geen toekomst meer te hebben in Nijmegen.
De van een operatie herstellende Sno beklaagde zich vorige week over een totaal gebrek aan belangstelling van zijn trainer Alex Pastoor. Volgens de middenvelder had hij in drie maanden tijd slechts één sms'je van de oefenmeester ontvangen. Met zijn kritiek zorgde Sno voor een hoop beroering binnen NEC.
Roda JC staat inmiddels al klaar om de middenvelder te verwelkomen. "We hebben het er intern nog niet over gehad en de bal ligt nu eerst bij NEC", zegt trainer Ruud Brood tegen VI. "Maar als zij geen toekomst meer zien met Evander, mogen ze altijd bellen. Wat mij betreft staat de deur altijd open."
12 dec 2012 20:41
Tja, de ene club krijgt geld van de gemeente de andere niet, is natuurlijk ook niet eerlijk. De KNVB meet met incidenten soms inderdaad met 2 maten toegeven dat is ook niet eerlijk.
De belastingsdienst is over het algemeen redelijk consistent met het beleid dat ze voeren, daarbij betwijfel ik ook of iedereen hier de casus van zowel AGOVV als Fortuna kent(ik iig niet) om die zaken met elkaar te vergelijken als dat uberhaubt al kan.
Met andere woorden : soms heb je pech soms zit het mee, voor de mensen die denken dat hun club altijd benadeeld word en een andere club bevoordeeld word :
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
13 dec 2012 07:12
opadiehard
Platinum Boarder
Vandaag in ddl...het dagelijks bestuur (4 koppig)stapt op en maakt plaats voor een andere bestuursvorm!
De huidige directie moet dan die taken over nemen...ook geven de huidige bestuurders aan dat ze veel energie hebben gebruikt om fortuna in de afgelopen jaren te behoeden voor...vul maar in
...ik weet niet wat ik er van moet denken,maar ergens
...gr opa
.
....
13 dec 2012 09:04
Waarom heb ik nu opeens associaties met de metafoor van het zinkend schip?
Als het huidige bestuur nu terugtreedt gaan ze de boeken in als de redders van fortuna. Niet als de personen die de club uiteindelijk toch hebben laten klappen. Toch respect voor het optimisme dat velen in Sittard nog steeds ten toon spreiden.
Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden