Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
09 dec 2012 10:47
Iech hoop dat ze fleenk op dee zak kriege vaan Heerenveen, daan toes tege NAc en tot VVV ze alle heuk vaan 't veld liet zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
09 dec 2012 11:20
09 dec 2012 11:26 door Schapendonk.
Roda jc heeft na die slechte periode van een jaar of 3 geleden, gewoon geluk gehad met die Junker en Vormer. Vooral Junker verkeerde altijd in topvorm. Maar nu die weg zijn, staan ze weer helemaal terug waar ze eerst stonden. Zo zie je maar wat een aantal spelers betekenen binnen een team. Als je die weg haalt stort het zaakje inelkaar. En dit is nu precies waar ik bij MVV ook bang voor ben. Van Hyfte, Smeets en Labylle vervang je niet zomaar even. Deze spelers moeten met MVV de gang naar de eredivisie maken. Daar leren ze nog het meest van i.p.v. weg te gaan. Maar we worden op de voet gevolgd door de ooster buren. Jaren en nog eens jaren zagen ze MVV niet staan, deden alsof het lucht was, en nu zijn ze opeens ontzettend geinteresseerd in deze spelers. Ik hoop echt intens dat MVV hier niet intrapt, want nu met deze spelers kan MVV eindelijk zijn slag slaan en misschien wellicht de grootste worden in Limburg. Ik wil niet terug naar af, maar vooruit en heb absoluut geen zin in een 2e van der Leur-verhaal met Smeets.
09 dec 2012 11:25
Schapendonk schreef : Roda jc heeft na die slechte periode van een jaar of 3 geleden, gewoon geluk gehad met die Junker en Vormer. Vooral Junker verkeerde altijd in topvorm. Maar nu die weg zijn, staan ze weer helemaal terug waar ze eerst stonden. Zo zie je maar wat een aantal spelers betekenen binnen een team. Als je die weg haalt stort het zaakje inelkaar. En dit is nu precies waar ik bij MVV ook bang voor ben. Van Hyfte, Smeets en Labylle vervang je niet zomaar even. Deze spelers moeten met MVV de gang naar de eredivisie maken. Daar leren ze nog het meest van i.p.v. weg te gaan.
Roda heeft maar met een ding geluk gehad en de dat is met de gemeenten Kerkrade, die een lening van 5,8 milj gaf, heeft verder niks met de spelers te maken.
09 dec 2012 11:30
Vluuzak schreef :
Schapendonk schreef : Roda jc heeft na die slechte periode van een jaar of 3 geleden, gewoon geluk gehad met die Junker en Vormer. Vooral Junker verkeerde altijd in topvorm. Maar nu die weg zijn, staan ze weer helemaal terug waar ze eerst stonden. Zo zie je maar wat een aantal spelers betekenen binnen een team. Als je die weg haalt stort het zaakje inelkaar. En dit is nu precies waar ik bij MVV ook bang voor ben. Van Hyfte, Smeets en Labylle vervang je niet zomaar even. Deze spelers moeten met MVV de gang naar de eredivisie maken. Daar leren ze nog het meest van i.p.v. weg te gaan.
Roda heeft maar met een ding geluk gehad en de dat is met de gemeenten Kerkrade, die een lening van 5,8 milj gaf, heeft verder niks met de spelers te maken.
Dat klopt wel, maar dan moet je ook spelers hebben die het dan daadwerkelijk waar maken.
09 dec 2012 11:30
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Schapendonk schreef : Roda jc heeft na die slechte periode van een jaar of 3 geleden, gewoon geluk gehad met die Junker en Vormer. Vooral Junker verkeerde altijd in topvorm. Maar nu die weg zijn, staan ze weer helemaal terug waar ze eerst stonden. Zo zie je maar wat een aantal spelers betekenen binnen een team. Als je die weg haalt stort het zaakje inelkaar. En dit is nu precies waar ik bij MVV ook bang voor ben. Van Hyfte, Smeets en Labylle vervang je niet zomaar even. Deze spelers moeten met MVV de gang naar de eredivisie maken. Daar leren ze nog het meest van i.p.v. weg te gaan. Maar we worden op de voet gevolgd door de ooster buren. Jaren en nog eens jaren zagen ze MVV niet staan, deden alsof het lucht was, en nu zijn ze opeens ontzettend geinteresseerd in deze spelers. Ik hoop echt intens dat MVV hier niet intrapt, want nu met deze spelers kan MVV eindelijk zijn slag slaan en misschien wellicht de grootste worden in Limburg. Ik wil niet terug naar af, maar vooruit en heb absoluut geen zin in een 2e van der Leur-verhaal met Smeets.
Vergeet malki niet
En geloof maar niet dat Tom En Leroy naar Roda gaan Hoop Smeets ook niet
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
09 dec 2012 12:28
Punker73 schreef :
sjoen-mestreech schreef : goed ideetje voor fortuna. zet volgende week tijdens fortuna-mvv een 2tje op het totoformulier met een inleg van 5000 euro.
Daar hebben ze niks aan .... met een 1,1 hebben ze net 500 euro winst. Geloof maar niet dat voor deze wedstrijd MVV op2,5 tegen 1 staat
Ik gok dat MVV zelfs tussen 2.4 en 2.8 krijgt als quotering.
09 dec 2012 12:39
09 dec 2012 12:41 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
live stream:
janlul.com/veetle/
mooi voetbal van Heerenveen ( de betere ploeg) en leuke sfeer ( publiek)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
09 dec 2012 13:01
les rouges blancs
Platinum Boarder
les rouges blancs schreef : live stream:
janlul.com/veetle/
en dat is EEN....
jaolaolao lalaolaoloaaaaaaaaa
09 dec 2012 13:11
09 dec 2012 13:15 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
les rouges blancs schreef :
les rouges blancs schreef : live stream:
janlul.com/veetle/
en dat is EEN....
jaolaolao lalaolaoloaaaaaaaaa
dzjus wat stoon die Friese achterin te slaope...
hehe....sjoen lopke ! jaolaolao lalaolaoloaaaaaaaaa
09 dec 2012 13:18
peter ruiver
Platinum Boarder
Gezien de jaole die Heerenveen maakt, zie ik Bram ook nog naar Kirchrao vertrekken
Draan wie verkes Wullem !!
09 dec 2012 13:23
Us Clubke
Platinum Boarder
Gvd staat de trots van het zuiden weer achter.
Zo wordt je als limburger toch weer belachelijk gemaak hoor.
Hahahaha wanneer maken ze nu de derde?
Gelukkig ben ik een MAASTRICHTENAAR en hebben wij MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs
09 dec 2012 13:29
les rouges blancs
Platinum Boarder
peter ruiver schreef : Gezien de jaole die Heerenveen maakt, zie ik Bram ook nog naar Kirchrao vertrekken
gelukkig hebben ze in Kirchraoj geen centen
want anders kun je naast Bram ook denken aan Labylle, Veldmate en Trost...
09 dec 2012 13:34
Natus et suscitavit in Marsana
09 dec 2012 13:46
09 dec 2012 13:55 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
wat is die Marecek (balvastigheid en meeverdedigen) bij Heerenveen zwak ( en zoiets heeft bij Anderlecht gespeeld...)
Hopla....en dat is drie.....!
opmerking gehoord bij Roda: "ik zie er geen "Brood" in..."
MVV goed bezig met homo acceptatie
maar die keeper bij *oda draagt wel rose ....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
09 dec 2012 14:17
09 dec 2012 14:22 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
wat mot dee van Basten ziech inwendig opreege en sjageneere...
mer alee zow forlaajf zegke,.. ze stoon veur !
en es iemes nog dörf te fluite op uzze speulers en get op uzze agterhoede te zgeke heet,
daan mot die mer ins nao ut gebraggel kieke vaan Heereveen -*oda
de goole oetgezonderd...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Tijd voor maken pagina: 0.366 seconden