Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
27 nov 2012 13:47
MVV4life
Platinum Boarder
Iech bin benuijd of de derby daan nog door geit....
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
27 nov 2012 14:51
Malpertoni
Expert Boarder
Dee derby geet zeker door. Fucktuna, is diks genoeg gered en noe weer, misjien dat Hofland die cent euver maok.
27 nov 2012 15:48
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
27 nov 2012 18:03
Meeser schreef : Gisteren zag ik op eredivisielive een groot spandoek in het Rodastadion met de tekst " gans Gelean steunt Roda". Roda heeft eens cijfers bekend gemaakt waaruit bleek dat veel mensen uit het gebied Sittard -Gelen naar Roda gaan kijken.
lijkt me toch verschrikkelijk nieuws als je Fortunafan bent. Ik stoorde me er nog aan.
Dit doek is opgehangen om de Fortuna supporters wat te fokken, het is ook op een strategische plaats opgehangen, laat ze maar lekker gaar koken in hun eigen vet.De toeschouwers aantallen bij Roda zijn dit seizoen met maar liefst 2000 toeschouwers gezakt door de slechte resultaten, hoezo trouwe achterban.
27 nov 2012 18:19
Danny1983 schreef : Jaarverslag Roda JC
Roda JC Kerkrade presenteert vandaag haar officiële jaarcijfers in het jaarverslag 'Roda Kerkrade N.V. jaarverslag 2011-2012'.
www.rodajc.nl/Nieuws/878/1/roda-jc-kerkr...aarcijfers-2012-2013
Het volledige jaarverslag staat er ook op, ben hier een leek in, maar zou graag eens weten hoe die club er nu echt voorstaat.
Zou iemand met verstand van zaken hier eens naar willen kijken en er een verslagje van maken........
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
27 nov 2012 18:56
Fortuna zal uiteindelijk toch wel gered worden door de gemeente. Die komen eerst in het nieuws dat ze geen steun geven om te laten zien, dat ze oprecht zijn, om vervolgens toch over stag te gaan, met als antwoord; ja we wilden eigenlijk niet, maar we moesten wel. Want waar naartoe met dat stadion en omringend gebied enz.... Maar dit duurt nog heel even als Fortuna defintief de handdoek in de ring gooit. Dan staat de gemeente voor de deur. Durf ik om te wedden. Van Gerd Leers was er maar 1.
27 nov 2012 19:18
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Fortuna Sittard blijft hopen op hulp van de gemeente. Martin Masset, voorzitter van de eerstedivisionist, heeft dat aan L1 bekend gemaakt. Maandagmiddag heeft het bestuur van de club haar toekomstplannen bekend gemaakt aan de gemeente.
Fortuna Sittard kreeg vorige week te horen dat de gemeente niet garant wil staan voor 2,5 miljoen euro. Door de presentatie hoopt de club alsnog dat de gemeente een steentje wil bijdragen. Masset heeft er alle vertrouwen in dat er alsnog een oplossing gevonden wordt, zodat de club uit de financiële problemen komt.
De gemeente meldde eerste dat er in september al een brief naar Fortuna Sittard was gestuurd, maar volgens Masset is die nooit aangekomen. In die brief stond dat de eerstedivisionist een plan moest maken.
Lees verder:
www.soccernews.nl/news/176808/Fortuna_Si...meente#ixzz2DRrOeLYH
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
27 nov 2012 19:36
27 nov 2012 19:40 door Gohf.
Schapendonk schreef : Fortuna zal uiteindelijk toch wel gered worden door de gemeente. Die komen eerst in het nieuws dat ze geen steun geven om te laten zien, dat ze oprecht zijn, om vervolgens toch over stag te gaan, met als antwoord; ja we wilden eigenlijk niet, maar we moesten wel. Want waar naartoe met dat stadion en omringend gebied enz.... Maar dit duurt nog heel even als Fortuna defintief de handdoek in de ring gooit. Dan staat de gemeente voor de deur. Durf ik om te wedden. Van Gerd Leers was er maar 1.
Corrigeer me als ik er naast zit, maar zonder de gemeente Maastricht een jaar of 2?3? geleden was er nu toch ook geen MVV meer ? Wat Fortuna(kleine 6 miljoen) heeft gekregen is erg karig als je het vergelijkt met MVV(dikke 11 miljoen) en al helemaal met Roda JC(dik 32 miljoen).
Eigenlijk zou er vanuit de gemeentes helemaal geen belastinggeld naar BVO's moeten gaan, maar het is mijn inziens nog een kwalijkere zaak dat de 1 veel meer ontvangt als de ander.
27 nov 2012 20:39
27 nov 2012 20:47 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Gohf schreef :
Schapendonk schreef : Fortuna zal uiteindelijk toch wel gered worden door de gemeente. Die komen eerst in het nieuws dat ze geen steun geven om te laten zien, dat ze oprecht zijn, om vervolgens toch over stag te gaan, met als antwoord; ja we wilden eigenlijk niet, maar we moesten wel. Want waar naartoe met dat stadion en omringend gebied enz.... Maar dit duurt nog heel even als Fortuna defintief de handdoek in de ring gooit. Dan staat de gemeente voor de deur. Durf ik om te wedden. Van Gerd Leers was er maar 1.
Corrigeer me als ik er naast zit, maar zonder de gemeente Maastricht een jaar of 2?3? geleden was er nu toch ook geen MVV meer ? Wat Fortuna(kleine 6 miljoen) heeft gekregen is erg karig als je het vergelijkt met MVV(dikke 11 miljoen) en al helemaal met Roda JC(dik 32 miljoen).
Eigenlijk zou er vanuit de gemeentes helemaal geen belastinggeld naar BVO's moeten gaan, maar het is mijn inziens nog een kwalijkere zaak dat de 1 veel meer ontvangt als de ander.
Je hebt gelijk, maar je moet het wel even relativeren die 11 miljoen, daar zit ook het stadion in en investeren. (de herkoop van het stadion ook?). Dan zie je dat ongeveer 4 miljoen euro naar MVV is gegaan en 3,5 miljoen euro naar Fortuna onder de noemer wanbeleid..
www.groene.nl/2011/20/wie-betaalt-het-voetbal
Hierboven een mooie interactieve kaart. Klik maar eens bij Roda hoe het daar is opgebouwd, tekenend voor corruptie....
Klik trouwens eens voor de grap op 'Vitesse', wat een prachtclub is dat toch, die zakenman uit Georgië is peanuts.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
27 nov 2012 22:13
@ Gohf, Dat is dan een goedmakertje van al die jaren ervoor toen Gerd Leers met de scepter zwaaide. Van deze man uit Kerkrade kreeg MVV 0 euro. Deze beste man was zo lang aan het roer, dat het MVV in de kelder van de jupiler league deed belanden, terwijl andere clubs vrolijk verder gingen met het bouwen van nieuwe stadions e.d. Dit was zo'n klap dat MVV 13 jaar moet inhalen, van de weelderige tijd vóór de crisis. Het is nogal leuk dat je in de etalages mocht kijken en anderen met volle tassen naar buiten zag komen, maar zelf niks kon kopen
Deze inhaalslag komen we heden den dagen nog tegen met uitspraken: "het zou een ramp zijn als MVV zou promoveren". Ik ben het echter eens dat er geen gemeenschapsgeld naar voetbalclubs moet gaan. Er moet ergens een grens zijn, want zo concurreerd het ene gemeenschapsgeld tegen het andere gemeenschapsgeld. Maar het wil gelukkig niet zeggen dat als wij 11 miljoen kregen jullie nu even 6 miljoen moeten krijgen. Alsof je wil zeggen dat in zuid-Limburg de bedragen gelijk moeten zijn. Dan kunnen we wel aan de gang blijven. Daarom zei ik: Er is maar 1 Gerd Leers. Andere clubs kregen het verspreid en MVV 10 jaar niks. Als ik jou commentaar bekijk moet Fortuna en Roda dan ook maar eens aan 10 jaar niks beginnen. Kom dan nog maar eens terug.
De volgende gebruiker (s) zei dank u sjoen-mestreech, Boer458
01 dec 2012 21:42
Willem II gewonnen roda onderaan
01 dec 2012 21:44
01 dec 2012 22:25
peter ruiver
Platinum Boarder
Armand schreef : Willem II gewonnen roda onderaan
Helaas: Willem 2 blijft op de laatste plaats staan (doelsaldo)
Draan wie verkes Wullem !!
01 dec 2012 23:55
Als Vitesse morgen 6-0 wint ... niet
En volgende week : Heerenveen - R WC ... dan wordt teletekst pagina 819 de wallpaper !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983
02 dec 2012 01:40
02 dec 2012 01:44 door Sjraveleer.
Fabrice schreef : Als Vitesse morgen 6-0 wint ... niet
En volgende week : Heerenveen - R WC ... dan wordt teletekst pagina 819 de wallpaper !!
Crisis?
"IK VIND HET WEL VERFRISSEND"
Hopelijk zijn hun aankopen in de winterstop dramatisch..en ik denk dat "bankzitters" liever naar Maastricht komen.
Tja...een half-jaartje winnen is leuker dan een half jaartje verliezen? Bij ons sta je toch iets beter in de "picture"
Tijd voor maken pagina: 0.305 seconden