Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

13 nov 2012 09:59
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #331
Start voorverkoop Fortuna Sittard - MVV Maastricht

De bordjes 'UITVERKOCHT' zijn inmiddels van stal gehaald. De voorverkoop van de Limburgse derby Fortuna Sittard - MVV Maastricht is gestart en de indicatiren wijzen op een uitverkocht stadion. Om in bezit te geraken voor kaarten van deze derby wijzen we u graag op een goedkope 'passe-partout'!

Die bordjes zijn nog gloednieuw, nog nooit gebruiikt :lachen:

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 12:09
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #332

Nao Väöre schreef : "Fortuna-Sparta niet in gevaar"

Masset erkent de financiele moeilijkheden, maar geeft aan dat Fortuna formele garanties heeft dat het stadion open blijft. "Voor het sluiten van het stadion zijn bodemprocedures nodig, dat kan niet op korte termijn."

Ik vind dit ook erg opvallend. Fortuna-Sparta is dus niet in gevaar, dan verwacht je te lezen dat dit is omdat Fortuna het geld heeft overgemaakt. Maar nee, ze beginnen over bodemprocedures... Als ik Wessels was, zou ik laaiend worden als ik zoiets las. Lijkt me niet echt handig.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

13 nov 2012 13:40
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #333

Jacques schreef :

Nao Väöre schreef : "Fortuna-Sparta niet in gevaar"

Masset erkent de financiele moeilijkheden, maar geeft aan dat Fortuna formele garanties heeft dat het stadion open blijft. "Voor het sluiten van het stadion zijn bodemprocedures nodig, dat kan niet op korte termijn."

Ik vind dit ook erg opvallend. Fortuna-Sparta is dus niet in gevaar, dan verwacht je te lezen dat dit is omdat Fortuna het geld heeft overgemaakt. Maar nee, ze beginnen over bodemprocedures... Als ik Wessels was, zou ik laaiend worden als ik zoiets las. Lijkt me niet echt handig.

Inderdaad, ik ben bang dat er geen Fortuna-MVV zal komen, als dit je aanpak is... Je hebt die man zijn geld gegijzeld en nu wil je het hem ook nog eens juridisch laten uitvechten, terwijl hij al jaren wordt zoet gehouden met een smoesje. Ik vraag me af wanneer ze in Sittard wakker gaan worden en hun club gaan redden.

13 nov 2012 13:48 13 nov 2012 13:49 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #334
Het gaat om de aandacht. Niets anders dan om de aandacht. Of deze nu positief of negatief is. In het middelpunt staan om geld los te weken. Het is triest, maar zo is het wel een beetje. Ik vraag me alleen af waar die zwarte vlaggen nu zijn, wat die van Kerkrade aan de Geusselt hingen toen MVV er bijna niet meer was. Of zijn die dan toch uit Sittard geweest?

14 nov 2012 23:50
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #335
Van L1.nl:
Inkomst Sinterklaas moet tonnen opleveren
De landelijke intocht van Sinterklaas moet voor de regio Roermond vele tonnen opbrengen.
Alle media-aandacht moet uiteindelijk zo'n 8 ton opleveren. Hotels, bungalowparken en de horeca rekenen op 2 ton. De verwachtingen zijn gebaseerd op de resultaten van voorgaande edities van de landelijke intocht. Vorig jaar kwam de Sint aan in Dordrecht. Daar was de totale opbrengst ongeveer gelijk.

De intocht kost zo'n 350.000 euro. Het grootste deel daarvan wordt betaald door de gemeente Roermond. Zaterdagmiddag is de intocht van de Sint live te zien op Nederland 3.
=============
Helaas kan Fortuna hier niets meer mee, maar naar verluidt zit men serieus na te denken over een intocht van de Kerstman, de Paashaas, de DrieKoningen, Sint Maarten en de almachtige Sint Joep.
De toekomst lijkt zeer rooskleurig!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Ben Salemans, Ekstertjj

15 nov 2012 00:09 15 nov 2012 00:15 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #336

Maosbrögk schreef : Van L1.nl:
Inkomst Sinterklaas moet tonnen opleveren
De landelijke intocht van Sinterklaas moet voor de regio Roermond vele tonnen opbrengen.
Alle media-aandacht moet uiteindelijk zo'n 8 ton opleveren. Hotels, bungalowparken en de horeca rekenen op 2 ton. De verwachtingen zijn gebaseerd op de resultaten van voorgaande edities van de landelijke intocht. Vorig jaar kwam de Sint aan in Dordrecht. Daar was de totale opbrengst ongeveer gelijk.

De intocht kost zo'n 350.000 euro. Het grootste deel daarvan wordt betaald door de gemeente Roermond. Zaterdagmiddag is de intocht van de Sint live te zien op Nederland 3.
=============
Helaas kan Fortuna hier niets meer mee, maar naar verluidt zit men serieus na te denken over een intocht van de Kerstman, de Paashaas, de DrieKoningen, Sint Maarten en de almachtige Sint Joep.
De toekomst lijkt zeer rooskleurig!

Haha om je een bult te lachen om dat laatste stukje van Maosbrögk :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

16 nov 2012 09:41
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #337
Marcel Meeuwis vertrekt per 1 december bij VVV-Venlo. Dat hebben de club en de middenvelder in onderling overleg besloten.

Er is een akkoord bereikt over de voorwaarden waaronder de overeenkomst, die nog tot 1 juli 2014 liep, wordt ontbonden. Meeuwis maakt per direct geen deel meer uit van de selectie, meldt VVV op de eigen website.

De middenvelder meldde zich zo'n twee weken geleden ziek, nadat hij niet in de selectie voor de wedstrijd tegen AZ was opgenomen. Daarnaast deed Meeuwis in de media negatieve uitspraken over de kwaliteit van de selectie.

De 32-jarige speler bleef met wederzijds goedvinden de afgelopen periode al thuis. Meeuwis keerde vorig seizoen terug in Venlo, waar hij tussen 2002 en 2006 ook al onder contract stond.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

17 nov 2012 10:56
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #338
L1NWS - vrijdag 16 november

- Geen nieuw stadion voor VVV Venlo

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

20 nov 2012 13:39 20 nov 2012 13:41 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #339
Deze week (morgen) in VI o.a.

Financiële huishouding Fortuna Sittard legt bom onder licentiesysteem.
www.vi.nl/Abonnement/Deze-week-in-VI.htm

20 nov 2012 17:31
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #340
'Spookstortingen' zorgden voor gezonde situatie Fortuna.

Fortuna Sittard heeft zijn veilige status bij de KNVB te danken aan creatief boekhouden.
De club maakte gebruik van enkele geldstortingen die slechts enkele dagen op de Sittardse rekening stonden. Dit zorgde ervoor dat Fortuna op het beslissende meetmoment van de KNVB voldoende geld in kas had.

Volgens bronnen rond de club zouden diverse sponsoren vlak voor het meetmoment op 30 juni, ruim 250.000 euro hebben gestort op de rekening van de club. Direct na de meting werd dat geld echter weer teruggestort naar de donateurs. De club stond er in werkelijkheid dus veel slechter voor.

Door de ogenschijnlijk gezonde financiële situatie van Fortuna promoveerde de club naar de veilige categorie II. De KNVB laat in een reactie weten dat de bond bekend is met deze boekhoudkundige gang van zaken. In het nieuwe licentiesysteem 3.0 wil de voetbalbond deze oneigenlijke stortingen aanpakken.

Bron: L1

Boe is dat feeske?

20 nov 2012 18:34
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #341
Dit is ongehoord, dit is fraude dit is volgens mij het einde van Fortuna, jammer als de knvb dit pikt
zijn ze echt ongeloofwaardig.

20 nov 2012 19:13
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #342
Roda flikt het zelfde trucje , hoeft een half jaar geen huur te betalen , waardoor ze 600.000 op de bank hadden en zo uit cat1 konden komen, deze huur moet wel later betaald worden.

20 nov 2012 19:25
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #343
Wederom een Houdini-ontsnapping. Moet nu maar eens afgelopen zijn. Dan maar geen Derby. Vrijwilligers gezocht om de stekker eruit te trekken.
Melden bij de Trendwork Arena

Aon de géng

20 nov 2012 19:43
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #344
Roep niet te hard : een soortgelijke constructie hebben wij ook met die 6 ton "niet direct opeisbare" lening...
Waar krijg / vind je zo iets in ...?

Trouwens als er nu echt serieus naar cijfers gekeken en consequent gehandeld wordt,
bestaat er geen betaald voetbal in NL meer ....
Blijven er maar twee of drie cluppies over...;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

20 nov 2012 19:58
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #345

Nao Väöre schreef : Wederom een Houdini-ontsnapping. Moet nu maar eens afgelopen zijn. Dan maar geen Derby. Vrijwilligers gezocht om de stekker eruit te trekken.
Melden bij de Trendwork Arena

Volgens mij was Hans Klok gisteren nog in het theater met zijn Houdini act. Wellicht kan hij Fortuna ontmaskeren in "goochelaars ontmaskert."

Tijd voor maken pagina: 0.314 seconden