Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

21 nov 2012 21:03
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #361

jeoff schreef : het artikel in de VI over firma List en Bedrog, te Sittard:

pag1
pag2
pag3
Pag4

Dank voor dit stuk Jeoff .... ik heb het met open mond zitten lezen :ohmy: . Ik vind die Wil en Wil altijd rare mannetjes maar met ales respect wat zij gedaan hebben lijkt wel een Goumans en Jongen actie .... ik hoop vor Fortuna dat ze snel een groep van 11 kunnen vinden zoals hier ook gebeurd is want met het huidige "circulaire" plan en A merk Fortuna kun je het vergeten en haal je de kerst niet ....

Overigens vreemd dat hier amper iemand op lijkt te reageren.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2012 21:38 21 nov 2012 21:44 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #362
Omdat het Fortuna uiteindelijk toch weer altijd lukt. Waar het Haarlem,RBC en Wageningen, Amersfoort ect...niet gelukt is. Want als het water tot aan de neusgaten staat komt de KNVB natuurlijk weer met uitspraken als destijds van Kessler: In Sittard ligt de bakermat van het betaalde voetbal enz...Deze club mag nooit verdwijnen ect...En dan komt de gemeente weer in actie of er wordt ergens wat uit een hoed getoverd. Same old song:

De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

21 nov 2012 21:43
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #363

Punker73 schreef :

pag1
pag2
pag3
Pag4

Dank voor dit stuk Jeoff .... ik heb het met open mond zitten lezen :ohmy: . Ik vind die Wil en Wil altijd rare mannetjes maar met ales respect wat zij gedaan hebben lijkt wel een Goumans en Jongen actie .... ik hoop vor Fortuna dat ze snel een groep van 11 kunnen vinden zoals hier ook gebeurd is want met het huidige "circulaire" plan en A merk Fortuna kun je het vergeten en haal je de kerst niet ....

moet de vi nog lezen ik zal er morgen uitgebreid een reactie op geven ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

21 nov 2012 21:48
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #364

Punker73 schreef :

Wie moet hierop reageren Punker73, wij hier op het forum of bedoel je bv de KNVB?

Persoonlijk interesseert het me amper, omdat het niet over MVV gaat.
Ik zit niet te wachten op een faillisement van een andere club, ook Fortuna niet.

Als MVV-supporter hoop ik wel dat we nieuws krijgen vanuit Zeist dat onze club het wél financieel voor mekaar heeft ... zonder fratsen en in de beste categorie mogelijk!

De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

21 nov 2012 21:57
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #365

Fabrice schreef : Wie moet hierop reageren Punker73, wij hier op het forum of bedoel je bv de KNVB?

Nou meer de fans van Fortuna (op fortunahome gaat het er eigenlijk niet eens over) en de KNVB.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice

21 nov 2012 22:29
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #366

Punker73 schreef :

Fabrice schreef : Wie moet hierop reageren Punker73, wij hier op het forum of bedoel je bv de KNVB?

Nou meer de fans van Fortuna (op fortunahome gaat het er eigenlijk niet eens over) en de KNVB.

Ook ik wil Jeoff bedanken voor het plaatsen.
Ook ik heb het gelezen met verbazing. Die Wil en Wil kunnen wel denken dat omdat het in de regels past, dat het niet onwettig is, maar moreel vind ik dat ze volkomen verkeerd hebben gehandeld. Ze hebben waarschijnlijk alleen maar gedacht "Fortuna blijft bestaan" en de problemen gaan we oplossen. Dit kan je natuurlijk niet aan de grote klok hangen, want iedereen zal dit fout vinden, ook eventuele sponsors die nog gevonden moesten worden.

Op pagina 4 staat een reactie van de KNVB: "De KNVB reageert vrij laconiek...".
Deden ze ook maar zo laconiek over het spelersfonds bij ons. Ik snap niet dat die gestorte bedragen niet worden opgevoerd als lening/schuld, net zoals de huur achterstand bij *oda, dat is toch een schuld aan de gemeente?
Per saldo zou niet storten en niet betalen toch niets moeten uitmaken op de balans?
Ja, er zijn even liquide middelen, maar op de balans maakt dat toch 0 uit.

Maar weer eens op Fortunahome gekeken, daar hebben ze het in het gastenboek vooral erover wie de tipgever is... Niet over hun financiele situatie....

En ik heb daar ook gelezen dat Gohf een lokaal SV aan zijn broek heeft en ook daar klagen ze over het snelle uitschrijven van SV's.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

22 nov 2012 10:59
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #367
Initiatiefnemers VVV-stadion vragen respijt

De initiatiefnemers van het nieuwe VVV-stadion hebben de gemeente Venlo enkele maanden tijd gevraagd om met nieuwe plannen te komen.
Dat zei burgemeester Scholten tijdens een extra raadsvergadering. Woensdagochtend is daar overleg over geweest. Burgemeester Scholten zegt dat het nieuwe plan binnen 3 maanden op tafel moet liggen.

Komende tijd willen de initiatiefnemers met particuliere investeerders plannen ontwikkelen voor het stadion, zonder geld van de gemeente. Als die nieuwe plannen er zijn willen ze die voorleggen aan de Venlose gemeenteraad. De raad wordt woensdagavond bijgepraat over de ontstane situatie. Afgelopen week trokken de initiatiefnemers van het complex de stekker uit de samenwerking met de gemeente. Die was bereid een lening van 45 miljoen euro te verstrekken.

Aon de géng

22 nov 2012 11:13
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #368
Wat meer info over de stadionverboden bij Fortuna. (van fortunahome)

Uitleg : voorafgaand aan het duel met FC Oss van een maand geleden stapte ik uit de bus richting de fouilleerplek. Hierin werd ik tot mij gefloten door Leinaerts en een man in pak die een KNVB rapporteur bleek te zijn. Deze vertelde mij dat als ik het nodig achtte gebaren jegens Leinaerts te maken (die hij had waargenomen, Leinaerts zelf niet) dat ie kon zorgen dat ik een groot probleem zou krijgen. Hierop lachtte ik eens en verklaarde dat ik niets gedaan had en ben weggelopen. Nu een maand later ontvang ik een brief dat ik 9 maanden stadionverbod heb wegens belediging(verbaal danwel met bewegingen).

Waaronder moet een belediging vallen dan in hun eigen wetboek?

Gedragingen van personen (alleen of in groepen) die de openbare orde en/of de veiligheid bij voetbalevenementen verstoren, zijn schadelijk voor het aanzien en het belang van het Nederlandse voetbal en kunnen een gevaar opleveren voor personen.
Dat ik door dhr. Leinaerts voor de betreffende wedstrijd tegen Oss in mijn nek gegrepen werd omdat ik hem een heel normale vraag stelde maar hij geen tegenspraak dulde als ordehandhaver doet er natuurlijk niet toe. Het feit dat ik de openbare orde verstoor met mijn heel normale vraag en blijkbaar een reactie uitlok zou ook genoeg zijn voor een stadionverbod?

Met Bassie erbij zitten we inmiddels al op 3 onterechte SV's, daar waar die van Bassie direct Landelijk is opgelegd is die van mij en nog een andere jongen nog steeds lokaal(al zo'n half jaar nu)

Dan zou je toch denken dat Fortuna je een keer je verhaal laat doen(Staat notabene in de audit over Fortuna dat ze een commissie Stadionverboden hebben)maar Fortuna heeft nooit maar dan ook nooit ook maar iets gevraagd, gewoon blind overnemen wat de politie van je vraagt vervolgens krijg je geen eens uitnodiging van die commissie en daar zit je dan met je lokaal SV:(

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

22 nov 2012 14:22
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #369
Ik vind de actie van fortuna eigenlijk niet zo onbegrijpelijk.
Als ze niks gedaan hadden was het wellicht over en uit geweest. Nu hebben ze respijt gekregen en tijd gewonnen om een oplossing te vinden. Of dat gaat lukken is de vraag maar op dat moment had ik hetzelfde gedaan als ik in de schoenen van wil en wil had gestaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

22 nov 2012 14:43
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #370
Ik had de links naar het artikel uit de VI overigens overgenomen van iemand op Fortunahome, niet zelf gescand.

Ook ik snap wel dat Fortuna deze truuk heeft uitgehaald, ik snap minder dat de KNVB hier totaal geen problemen mee lijkt te hebben. Er zijn dus andere punten die meetellen bij de categorieindeling maar het lijkt me dat een eerlijk overzicht van je financieen het allerbelangrijkste onderdeel is. Wat kan er nog belangrijker zijn dan dat bij deze indeling?

23 nov 2012 01:57 23 nov 2012 02:03 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #371
Wat nog belangrijker is? Nogmaals: de uitspraak van Kessler: In Sittard ligt de bakermat van het betaalde voetbal. Deze club mag nooit verdwijnen. Dan is de houding van de knvb toch duidelijk? Haarlem, RBC, Wageningen en ook MVV zal hun een worst wezen. En Roda doet steeds goeie zaken met een van hun geliefde clubs uit Rotterdam als het erop aankomt. Maar dat stukje eigen historie willen ze graag behouden en die heet "Sittardia".

23 nov 2012 03:00
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #372
@Schapendonk

Nog niet zo heel lang geleden had de KNVB ons toch echt al de licentie afgenomen, lijkt me sterk dat ze dat doen omdat ze ons zo graag erin willen houden. KNVB ligt echt niet wakker van clubs als Fortuna etc zou hun wat uitmaken of Fortuna volgend seizoen wel of niet mee doet.

Verder valt er niet zo heel veel over de financiele situatie te zeggen bij Fortuna, ik bedoel het is niet alsof dit de 1e keer is. De tijd dat de fans hun beurs trekken lijkt me ook wel voorbij dat is geen constructieve oplossing(is nu wel gebleken). Zou fijn zijn als de Gemeente Sittard het voorbeeld eens volgt van Maastricht en Kerkrade en een garant gaat staan voor die lening om het stadion aan te kopen, dan ben je al een heel eind verder. Ze hebben Fortuna toen tenslotte ook uit De Baandert weggelokt met allemaal mooie beloftes(er zouden zich veel bedrijven rondom het nieuwe stadion gaan vestigen veel nieuwbouw etc) Is uiteindelijk helemaal niks van terecht gekomen.

Over die sponsor zal op zijn vroegst bekent worden vlak voor MVV - Fortuna als het uberhaubt doorgaat natuurlijk.

Tja, en dat lokale SV is ook een trieste bedoeling probleem is alleen dat je er niet zo veel tegen kunt doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

23 nov 2012 08:53
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #373
Ja met zo'n naam als Gohf moet je toch wel een keer tegen een SV aanlopen lijkt me. En was jij trouwens niet bij een voorgaande derby aanwezig bij de Geusselt klaar om daar wat Fortuna leuzen neer te kalken? ;)

23 nov 2012 10:37
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #374
Ik word nu wel nieuwsgierig naar welke misdaad tegen de menselijkheid Gohf dan begaan heeft om deze straf te krijgen...

23 nov 2012 12:55
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #375
Het niet opvolgen van een bevel cq vordering van de politie. Ik liep gewoon richting auto die me ophaalde op die weg, politie in burger heeft dat persoonlijk tegen mij bevestigd. Met een beetje mazzel is het voor Fortuna - MVV opgelost.

Tijd voor maken pagina: 0.419 seconden