Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- Kay
-
- Elite Member
-
Re: Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
20 Nov 2012 22:58 - 20 Nov 2012 23:08Please Log in or Create an account to join the conversation.
- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
21 Nov 2012 07:47Hoe leuk en met de beste gedachte ook bedoelt....
Wil je nooit meer zo'n item op deze manier laten zien!!!
Heb vanmorgen toen ik me pc op starte en naar het forum ging jouw post aangeklikt en meteen de inhoud van mijn maag over me keuken tafel en pc gedrapeerd, bwah.... :puke: :puke: :puke: ...LOL...Whahahaha
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
21 Nov 2012 08:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
21 Nov 2012 09:17Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kay
-
- Elite Member
-
21 Nov 2012 09:22 - 21 Nov 2012 09:25Helaas mag ik mijn bericht niet meer bewerken, anders zette ik er een spoiler op om verdere zieken te voorkomengaston satijn wrote: Beste Kay....
Hoe leuk en met de beste gedachte ook bedoelt....
Wil je nooit meer zo'n item op deze manier laten zien!!!
Heb vanmorgen toen ik me pc op starte en naar het forum ging jouw post aangeklikt en meteen de inhoud van mijn maag over me keuken tafel en pc gedrapeerd, bwah.... :puke: :puke: :puke: ...LOL...Whahahaha

Zelf vond ik het vooral lachwekkend, maar ik ben dat lelijke geel-zwart misschien wat meer gewend dan velen op dit forum.
- Meerssen
-
- Premium Member
-
21 Nov 2012 11:00Jacques wrote: Is die nieuwe sponsor van Fortuna al bekend? Die sponsor die tonnen per jaar ging betalen?
Dit bleek een Spooksponsor.
Zelfs het Fortuna-boek "Gelukkig is er nog vlaai" bleek op foute info te berusten: Die vlaai stond wel op tafel, maar mocht niet aangeraakt worden, die moest terug naar de bakker.
- jeoff
-
- Administrator
-
21 Nov 2012 11:07 - 21 Nov 2012 11:08Kerkrade wil huurachterstand Roda opnemen in overeenkomst
De gemeente Kerkrade wil de huurachterstand van een half miljoen van Roda JC opnemen in een nieuwe huurovereenkomst. Dat zegt wethouder Will Terpstra.
Roda vroeg begin dit jaar uitstel van betaling voor twee huurtermijnen, om aan de licentie-eisen van de KNVB te voldoen. De gemeente heeft nog steeds geen concrete afspraak met Roda over het tijdstip waarop die 546 duizend euro worden terugbetaald.
Het lukt wethouder Terpstra niet meer om die nieuwe huurovereenkomst met Roda JC voor het einde van dit jaar te sluiten.
De gemeente Kerkrade nam in 2010 de aandelen van Roda JC in het Parkstad Limburg Stadion over. In ruil voor die aandelen kreeg Roda een lening van 5,8 miljoen euro.
www.l1.nl/roda-jc-kerkrade/197443-kerkra...enkomst#.UKyoEIfaWGI
- Meerssen
-
- Premium Member
-
21 Nov 2012 12:05 - 21 Nov 2012 12:15jeoff wrote: Vervolg van de houdini act Kerkrade
Kerkrade wil huurachterstand Roda opnemen in overeenkomst
De gemeente Kerkrade wil de huurachterstand van een half miljoen van Roda JC opnemen in een nieuwe huurovereenkomst. Dat zegt wethouder Will Terpstra.
www.l1.nl/roda-jc-kerkrade/197443-kerkra...enkomst#.UKyoEIfaWGI
Bij L1 zijn ze altijd zo positief mogelijk over Roda. Of ze snappen niks van financiele zaken
Dit staat op TT 603:
"KRC Genk is de rijkste voetbalclub van de beide Limburgen.
... De Belgische topclub heeft afgelopen seizoen een winst van 28 mln Euro geboekt.
Ter vergelijking: De rijkste club van Nederlands Limburg, Roda JC, maakte vorig seizoen een winst van 2,8 mln Euro."
Volgens mij kennen ze bij L1 het verschil niet tussen inkomen en bezit.
Roda kan, met een negatief eigen vermogen, onmogelijk de rijkste club van Nederlands Limburg zijn:
MVV heeft immers een positief eigen vermogen!
- jeoff
-
- Administrator
-
21 Nov 2012 13:40 - 21 Nov 2012 13:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
21 Nov 2012 17:34 - 21 Nov 2012 17:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Ekstertjj
-
- Elite Member
-
21 Nov 2012 18:10''Roda speelt komend weekend in Amelo tegen Ajax.....'' Ik dacht dat Ajax uit Amsterdam kwam..
En dan verder staat er in die poster 'winnen in Almelo' kom naar Roda - Ajax :thinking:
Wat heeft de ene wedstrijd nou met de andere te maken :thumbsdown:
Sowieso hebben ze tegen Almelo al met 5-1 slaag gehad, die week ervoor tegen Feyenoord met 5-2 slaag gehad, dus dan word het tegen Ajax 5-0 :lachen:
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
21 Nov 2012 19:30Iech huur ze al zinge "Wir stehen am unteren, wir stehen am unteren!".Ekstertjj wrote: ...Sowieso hebben ze tegen Almelo al met 5-1 slaag gehad, die week ervoor tegen Feyenoord met 5-2 slaag gehad, dus dan word het tegen Ajax 5-0 :lachen:
:lachen:
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Boer458
-
- Platinum Member
-
21 Nov 2012 20:19MVV4life wrote:Iech huur ze al zinge "Wir stehen am unteren, wir stehen am unteren!".Ekstertjj wrote: ...Sowieso hebben ze tegen Almelo al met 5-1 slaag gehad, die week ervoor tegen Feyenoord met 5-2 slaag gehad, dus dan word het tegen Ajax 5-0 :lachen:
:lachen:
Danke.......Bitteeeeee.......
:lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
21 Nov 2012 20:24
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- Kay
-
- Elite Member
-
21 Nov 2012 20:28Dat is juist de clue. Ze sturen deze week een mail uit met de titel 'Winnen in Almelo' terwijl ze daar net flink afgezeken zijn.Ekstertjj wrote: ''Roda speelt komend weekend in Amelo tegen Ajax.....'' Ik dacht dat Ajax uit Amsterdam kwam..
En dan verder staat er in die poster 'winnen in Almelo' kom naar Roda - Ajax :thinking:
Wat heeft de ene wedstrijd nou met de andere te maken :thumbsdown:
Sowieso hebben ze tegen Almelo al met 5-1 slaag gehad, die week ervoor tegen Feyenoord met 5-2 slaag gehad, dus dan word het tegen Ajax 5-0 :lachen: