>
Ontvangen bedankjes 177
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Helaas mag ik mijn bericht niet meer bewerken, anders zette ik er een spoiler op om verdere zieken te voorkomengaston satijn schreef : Beste Kay....
Hoe leuk en met de beste gedachte ook bedoelt....
Wil je nooit meer zo'n item op deze manier laten zien!!!
Heb vanmorgen toen ik me pc op starte en naar het forum ging jouw post aangeklikt en meteen de inhoud van mijn maag over me keuken tafel en pc gedrapeerd, bwah.... ...LOL...Whahahaha
Jacques schreef : Is die nieuwe sponsor van Fortuna al bekend? Die sponsor die tonnen per jaar ging betalen?
jeoff schreef : Vervolg van de houdini act Kerkrade
Kerkrade wil huurachterstand Roda opnemen in overeenkomst
De gemeente Kerkrade wil de huurachterstand van een half miljoen van Roda JC opnemen in een nieuwe huurovereenkomst. Dat zegt wethouder Will Terpstra.
www.l1.nl/roda-jc-kerkrade/197443-kerkra...enkomst#.UKyoEIfaWGI
Kay schreef : Roda speelt komend weekend in Almelo tegen Ajax en denkt ook nog te gaan winnen
Iech huur ze al zinge "Wir stehen am unteren, wir stehen am unteren!".Ekstertjj schreef : ...Sowieso hebben ze tegen Almelo al met 5-1 slaag gehad, die week ervoor tegen Feyenoord met 5-2 slaag gehad, dus dan word het tegen Ajax 5-0
MVV4life schreef :
Iech huur ze al zinge "Wir stehen am unteren, wir stehen am unteren!".Ekstertjj schreef : ...Sowieso hebben ze tegen Almelo al met 5-1 slaag gehad, die week ervoor tegen Feyenoord met 5-2 slaag gehad, dus dan word het tegen Ajax 5-0
Dat is juist de clue. Ze sturen deze week een mail uit met de titel 'Winnen in Almelo' terwijl ze daar net flink afgezeken zijn.Ekstertjj schreef : ''Roda speelt komend weekend in Amelo tegen Ajax.....'' Ik dacht dat Ajax uit Amsterdam kwam..
En dan verder staat er in die poster 'winnen in Almelo' kom naar Roda - Ajax
Wat heeft de ene wedstrijd nou met de andere te maken
Sowieso hebben ze tegen Almelo al met 5-1 slaag gehad, die week ervoor tegen Feyenoord met 5-2 slaag gehad, dus dan word het tegen Ajax 5-0